Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaksissa+hautajaisissa+olen+ollut+vastikään.+Nyt+vaan+ainakin+Helsingissä+sinnekin+saa+jonottaa.+Viimeksi+anoppini+haudattiin+ja+aikaa+kirkko+ym.+juttuihin+sai+odottaa+melkein+kuukauden+ja+silloinkin+ainoa+kellonaika+oli+9.15.
Kiirettä+pitää+heilläkin.+Kukkalaitteet+ym.+kannattaa+tilata+hyvissä+ajoin.+Hautajaiset+näkyvät+heilläkin.+
Poikani+hautasin+reilut+neljä+vuotta+sitten.+Hautajaiset+sai+kahdessa+viikossa+siitä+kun+hautauslupa+oli+annettu.+Kivikin+oli+paikoillaan+haudalla+reilut+kahdessa+viikossa.+
Anoppi+saa+omaansa+odottaa+puolisen+vuotta.
Omaisille+olisi+tärkeää+että+tämä+kaikki+pakollinen+touhu+kuolemaan+liittyen+menisi+suht+nopeasti+ja+voisi+unohtaa+käytännön+järjestelyt.
Pääsisi+aloittamaan+varsinaisen+surrutyön+omassa+rauhassaan.
13.07.2022 16:23
Sinä+olet+oikeassa-+Jokainen+kykyjensä+mukaan.+---ei+siinä+vertailuja+tarvita.+Luulen+että+mummot+ovat+niitä+jotka+saavat+enemmän+kuin+joku+muu+kohde.+Ovat+lähellä+sinua+ja+näät+auttamisesi+tuloksen.+Tuo+on+paljon+parempaa+kuin+laittaminen+vähistä+varoistaan+rahaa+vaikka+Ukrainaan.+Sinne+sitä+kyllä+syydetään++miljoonia++nämä+mummot+saavat++osakseen+sitä+jokapäiväistä+apua+mitä+tarvitsevat.
Hienoa+sulle.+Unohda+muu+ja+pidä+mummoista+huolta.+Olet+oikealla+asialla,+raha+on+täyttä+sontaa+muuten+kun+jos+sillä+pitäisi+maksaa+jotain.+
Toimit+oikein+ja+Kajaanissa+syntyneenä+ihailen+toimintaasi.
09.07.2022 22:01
Mielestäni+kohtuutonta+haluta+uusia,+eihän+niitä+ole+kuin+myyntiliikkeiden+omistajilla.++Tuntuisi+oudolta+ajatella+että+minulla+olisi+"varastossa"+uusia+petivaatteita.
Ei+ole+enkä+tiedä+miksi+pitäisi+olla.+
Rajansa+kaikella.+Kerjätessäkin.
09.07.2022 21:48
Niin+ja+ne+10+%+pärisee+palstoilla+kun+eivät+muuta+voi.
Niinistö+paras+pressa+oman+aikani+aikana+joka+on+vuosilta+53-+tämä+päivä.
09.07.2022 21:37
Niin+eipä+mikään+kaupunki+säästy+heiltä.+Pian+saatte+minutkin++kotikonnuilleni+sinne+Helsingistä+paluumuuttajana.+
Minkälainen+asuntovuokratilanne+on+Kajaanissa,+tiedtäkö+yhtään?
Pienen+koirani+kanssa+muuttaisimme+sinne+kun+Helsinki+ei+ole+se+yksi+vaihtoehto.+Samalla+jätän+jo+keski-ikäisen+poikani+ja+vanhan+vouhkan+mieheni.
Joka+tapauksessa+jonnnekin+päin+menen+mutta+tietty+Kajaani+syntymäkotikaupunkina+on+se+jota+mietin.
09.07.2022 21:27
Tarjoa+itseäsi+jos+se+noin+tärkeää+on.
09.07.2022 21:02
Eiköhän+tuo+ko.+firma+tällä+mainonnalla+mene+konkkaan.+Toivoa+sopii.
07.07.2022 00:47
Ainakin+kahvin+kanssa+on+meillä+ollut+tarjouksia+jotka+ostan+vaikka+niitä+olisi+jo+vanhastaan.
Muissakin+elintarvikkeissa+sama+juttu+ehdolla+että+ko.+tuotteen+voi+pakastaa.
07.07.2022 00:36
Ei+ne+ainakaan+-70+luvulla+kuljettajille+ollut+vappua+tms.+poikkeusta+lukuunottamatta+mitään+rahasampoja.+Mutta+isännille+kyllä,+heillä+oli+ne+omakotitalot+sun+muut.
Kannattaa+pitää+erillään+taksiyrittäjät+ja+rengit.
07.07.2022 00:09
Itse+olen+huomannut+että+tuote+oli+se+sitten+melkein+mikä+tahansa+on+noussut+0,50+euroa.
Jos+kauppalaskussa+on+10+tuotetta+per+päivä+niin+se+on+5+euroa+per+päivä+lisää+ja+jos+ajatellaan+kuukauden+laskua+se+on+noin+30+kertaa+tuo+5,-.++Aikamoinen+summa+yhden+asiakkaan+kuukausilaskuun.+Ja+nyt+puhutaan+yhden+talouden+(alakanttiin+mitoitettu+tuotamäärä)+laskusta.
Kuka+ne+rahat+saa.+Ainakin+sinne+kauppaan+ne+maksetaan.+Ei+ne+kauppiaatkaan+mitään+persaukista+porukkaa+ole.
07.07.2022 00:02
Venäjä+on+rapanen+suurvalta.+Ei+niiden+paukut+kaikkeen+riitä.+30+Natomaata+ovat+myöskin+suuryhteisö+eli+liitto.+Jos+jatketaan+nöyristelyä+niin+saadaan+tehdä+sitä+maailman+tappiin+saakka+tai+sitten+pelaamme+toisin.+Olen+valmis+jälkimmäiseen.
Nöyrää+ihmistä+yleisesti+ottaen+pidetään+hyvänä+asiana.+Mutta+kaikella+on+rajansa+ja+se+raja+on+nyt+tässä.+Kansakuntana+olemme+kestäneet+sitä+kauan.+Venäjä+on+tämänkin+kevään+aikana+kyseenalaistanut+meidän+itsenäisyytemme.+
Ja+lienee+siinä+ollut+osin+oikeassa,+sen+verran+valtiollista+ohjausta+on+sieltä+tullut.+Sen+aika+on+ohi.
06.07.2022 23:54
On+jokaisen+oma+asia+ottaa+tai+jättää.+Ei+tuosta+kannata+kinata+koska+toisinajattelevat-+ja+toimivat+tekevät+niin+kuin+parhaaksi+näkevät.+Heille+Lycka+till.
06.07.2022 23:32
Mitähän+tilastoja+nyt+latelet.
06.07.2022 23:27
Neljäs+tulossa,+suunnitelma+yli+60.v+alk.+15.8.+,+siis+tänä+vuonna.
06.07.2022 23:25
Joo+niin+on.+Yrittää+pysyä+putinin+messissä+kynsin+hampain+vaikko+putin+arvoalaisti+ko.+henkilön+tuossa+joku+aika+sitten.
06.07.2022 23:16
Mitä+pitäisi+tehdä.+Kumartaa+ja+kiittää.+Niinkö.+Eli+venäjän+pelko+jatkukoon+on+sanomasi.
Ei+käy,+sanottiin+pankissa.
06.07.2022 23:09
Huumeiden+käyttäjiä+tänä+päivänä+ymmärretään+ja+naapurit+saavat+haistella+hajut+parhaimmillaan+aamusta+iltaan.
02.07.2022 23:41
Samaa+mieltä+aloittajan+kanssa.+Et+voi+heistä+tietää+yhtään+mitään.+Sinne+vaan+emämaansa+hoiviin.
02.07.2022 23:33
Ainakin+viime+vuonna+helteet+pk-seudulla+kestivät+1,5+kk.+Heinäkuun+alusta+elokuun+puoleenväliin.+
Kyyllä+on+ilmastonmuutos+tosi+asia+ja+pysyvä.+Viime+vuoden+helteidenkään+aikaan+ei+satanut.+Ei+ole+satanut+kunnolla+täälläkään.
Lapsena+minä+muistan+että+kun+oli+helle+niin+sitä+seurasi+aina+ukkonen+ja+sade+ja+sen+jälkeen+ilma+raikastui.
Nyt+ei+ole+ukkosia+eikä+sadetatta+ja+jos+olisikin+niin+ilma+ei+raikastu+mihinkään+vaan+sama+meno+jatkuu.
02.07.2022 21:06
Onko+olemassa+suomalaisiakin+terroristeja.+Olen+kuvitellut+että+ovat+muualta+tulleita.+Muut+kuin+suomalaiset+terroristit+voimme+hyvin+laittaa+Erdoganille+vaikka+ei+välttämättä+niitä+haluaisikaan.+
Miksi+hemmetissä+niitä+pitäisi+täällä+säilöä.+
Info+kulkee+ja+voivat+todeta+että+Suomi+kannattaa+jättää+rauhaan.+En+halua+yhtään+veroeuroa+laittaa+terroristin+elätykseen.
29.06.2022 23:36
7 / 81