Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Chilikarkkeja

    😱👓👜on uutisten mukaan hyvä syödä ahdistuksen aikana niin se menee ohi. Mulla on mausteissa jauhettu chili. Johonkin a
    Ikävä
    6
    37
  2. Hyvää Juhannusta kaikille(epäkelpo hymiö)

    😊☕🍰 tässä nykyisessä uudistuksessa on ikävä kirjautu omalle tunnukselleen, kun joutuu senjälkeen jonnekin etusivulle m
    Ikävä
    2
    37
  3. Pitäisikö mun tehdä

    😷⛄❄pikkuinen tanssivideo juutuupiin, että lieventäisin hänen etätyö-/etäsuhdeapatiaansa. Ulkona tehtynä siihen saisi m
    Ikävä
    19
    37
  4. Ihan on tyhjänä

    🙄🐝🦟 tuo lampunvarjostimessa vuoteeni yläpuolella roikkuva kärpäspaperi. Ulkonakin tehdyn empiirisen tutkimuksen mukaa
    Ikävä
    4
    37
  5. Hyvää tiistaita tänne!

    😊🌪️☕Vilpoinen 12 asteinen, pilvinen ja tuulinen sää. Joko se kesä ehti mennä? Tänään täytyy kerätä loput marjat pensa
    Ikävä
    20
    37
  6. No voi hitsi

    😋🐕🍲 Huomasin tuosta yhdestä kirjoituksesta, että minähän olisin voinut valita tunnukseksi "tasku". Se olisi ollut hel
    Ikävä
    0
    37
  7. Vaihtelevia nämä säät

    🤔 🌈 ☔️ Eilen pysähdyin ihmettelemään mustanpuhuvia pilviä, jotka lähestyivät kesken ulkoilun. Sateenkaaria oli kaksi p
    Suhteet
    1
    37
  8. Hyvää kesäaikaa kaikille

    🌞😎👍 Valo voittaa jälleen! Söin tänään aamiaisella pakastemmamsikoita. Siitä muistui mieleeni ehkä parhain kesäbiisi:
    Ikävä
    35
    37
  9. Olispa mulla mies turvana

    🤔☕🎆 Kuulin, että idässäpäin on yöllä peloteltu ihmisiä raketteja paukuttelemalla. On tainnut moni säikähtää luulles
    Ikävä
    2
    37
  10. Ei ole ihme

    😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus
    Ikävä
    0
    37
  11. Ikäväähän se on

    😍🌕☕ huomenna taas yksin vilkuilla täysikuuta. Huokaus ❤
    Tunteet
    3
    37
  12. No nyt on panssarilasi

    😎📱👍 suojaamassa kännykän näyttöä. Saisipa sydämeen samanlaisen suojan, ettei niin herkästi liikuttuisi. Tai edes jon
    Ikävä
    40
    37
  13. Ajapas mies (ja muutkin) nyt varovasti

    🤔🐴☕ Ajattelin varoittaa kun sukulaiselle kävi huonosti ja itselläkin ollut vähältä piti tilanteita kauppareissuilla. N
    Ikävä
    6
    37
  14. Miten tässä nyt mitään säästää?

    🙄 👙☕ patteritermostaatit on minimissään ja sisälämpötila on 24,5. Ei tässä kerrostalon keskellä saa huoneistoa yhtään
    Ikävä
    40
    37
  15. Tämäkin täysikuu

    🙄🌕👍tuli vietettyä hiljaiselossa. Ei ole edes niin paljon rahaa, että voisi avaruusmatkailua harrastaa. Onnekkaille o
    Ikävä
    5
    36
  16. Minä olen kauheen tylsä ihminen

    😀👍🚘 kun en käytä kirosanoja, enkä K-18 sanoja. Jos maailmanmestaruus napsahtaa niin kyllä jonkun vahvemman sanan sa
    Ikävä
    2
    36
  17. 10 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa

    🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne
    Ikävä
    9
    36
  18. Jean-Claude van Damme

    😊👓👜kertoielämästään kertovassa dokkarissa saaneensa äidiltään hyvän elämänohjeen. Nimittäin, että ihmisen täytettyä 5
    Ikävä
    0
    36
  19. Joskus täällä luki niin

    😍🌞🍰 että ei tavoitella tähdenlentoa. Radion juhannuslistalta tuli äsken harvinaisuus Telexin Tähdenlento. Suomalain
    Ikävä
    2
    36
  20. Jos näet minut

    😎👍☀️ iso pahviloota päässä puistossa tänään 13-14 välillä niin en ole tärähtänyt 😂 vaan noudatan ursa.fi ohjetta auri
    Ikävä
    4
    36