Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Turvatarkastus poliisiasemalla

    🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Tai
    Ikävä
    10
    216
  2. Se tässä ympäristössä on ainoa hyvä puoli

    😷🛒🍞 että viheliäisemmässäkin kunnossa sopeutuu joukkoon. Sain käytyä tänään ekan kerran kaupassa joulun jälkeen. Keuh
    Ikävä
    3
    216
  3. Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva

    🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsie
    Ikävä
    7
    216
  4. Palstaa kun silmäilee

    🤔💻👀 niin olen mielissäni siitä, että mulla on tämä nimimerkki käytössä. Täällä ei yhtään näe kuka kirjoittaa kenelle,
    Ikävä
    6
    215
  5. Onkohan vielä jotakin

    🤔🐥☕ mitä en ole sanonut? En haluaisi jaaritella moneen kertaan samaa asiaa.
    Ikävä
    4
    215
  6. Auttaisipa scratch repair

    🙄 🚗 🧽 oman sydämen naarmuihin yhtä hyvin kuin auton nirhaumiin. Ajan patinaan sekään ei tepsi.
    Ikävä
    12
    215
  7. En tykkää nyt

    🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole
    Ikävä
    21
    215
  8. Kapealla mökkitiellä

    😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisink
    Ikävä
    4
    215
  9. Uusia tuulia nukkumisongelmiin

    😴🥛🛏 lämmin iltamaito tai nukkumaanmenon aikaistaminen eivät olekaan paras tapa lisätä unen pituutta. Paras tapa voiki
    Ikävä
    2
    215
  10. Rakkaus on jokaisen

    🥰🐕👍koiran karvan arvoinen. Vapaa suomennos facebookin koirasivulta "Love is worth every dog hair". Tähän aikaan niitä
    Ikävä
    16
    214
  11. Aamun uutisista

    🙄🔥🌲 minusta on hyvä siirtää ajatuksia aamulla muualle kuin siihen, että on ikävä herätä kun käsi onkin vain tyynyn ym
    Ikävä
    7
    214
  12. Täällä maalla sitä kehtaa tehdä kaikenlaista

    😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa
    Ikävä
    6
    214
  13. Minä kyllä toivoin viileää säätä

    🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät sata
    Ikävä
    2
    214
  14. Tuotteiden takaisinvedot

    🤔🍳🐔 vaikka katson aina vähintäin pääuutiset telkkarista, niin on jäänyt huomaamatta tuotteiden takaisinvedot. Kanamu
    Ikävä
    8
    214
  15. Kaunis ilma kaipailuun

    🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä. Kari
    Ikävä
    18
    214
  16. Lounasaikaan ruoka mielessä!

    😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuun
    Ikävä
    11
    214
  17. Tuolijumppaa netistä eilen

    😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pil
    Ikävä
    7
    213
  18. Hyvää itsenäisyyspäivää

    🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspä
    Ikävä
    6
    213
  19. Liput liehuu tänään

    🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä
    Ikävä
    2
    213
  20. Sateinen aamupäivä kului

    😊📱💬 puhelimessa juoruillessa. Kuuma linja puuttuu kännykästä. Numero hävisi simmin päivityksessä.
    Ikävä
    7
    212