Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1100

Kommenttia

4952

1. Äkkiä tipahti lämpötilat

🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää
    Ikävä
    14
    155
  2. Kuntopyöräily kannattaa eduskunnan

🤔🚴🎖 kyselytunnin aikana. Harmitti niin se, että ministerit eivät vastanneet kysymyksiin, että tuli matkaenkka. Kysym
    Ikävä
    4
    154
  3. Upea ilma tänään

🥰👍☕ aurinko pilkistää taivaalla ja lumet melkein sulaneet. Turkkia ei tarvita.
    Ikävä
    4
    154
  4. Tuleekohan minusta nyt

🤔📷💻 persu, kun olen harrastanut itsediagnostiikkaa. Apteekin lääkerasva on vaikuttanut vuorokauden, eikä ole vienyt
    Ikävä
    5
    153
  5. Moni kakku päältä kaunis

😋🎂🐟 vaan on silkkoa sisältä. Sanotaan kun ihmisen ulkonäkö ei vastaa luonnetta. Mun kakussa ei tuu olemaan silkkoa si
    Ikävä
    3
    153
  6. Suutarilta saa avaimia

🗝🤔❤ hyvä kun ei muuta käynyt lainareissulla, kun mulla ei ole kolarikaskoa. Eihän mulle ole käynyt kolareitakaan kuin
    Ikävä
    5
    152
  7. Esiliina päällä paistelen

😋🥞🍯ohukaisia. Näitä voisin paistella hänellekin jälkkäriksi tai välipalaksi. Tai oikeastaan räiskäleitä. Niitä kun la
    Ikävä
    5
    151
  8. Minä olen nyt vähän hiljainen

🙄🏋️‍♀️💤 nukkunut huonosti ja touhunnut liikaa taas. Toivottavasti en nukahda kesken kirjoituksen 🥱 Hyvää yötä👍 päi
    Ikävä
    3
    151
  9. Missä vaatteessa reiät vähenee, kun sitä repii?

😄🫛🥞 Missä maassa on Waterloo, jossa Napoleon kävi kuuluisan taisteunsa? Waterloo ABBA https://youtu.be/mcssw3utx7o
    Ikävä
    6
    150
  10. Nukkumalähiössä asioidessani

🥱🚌💡 viikolla, tajusin että liikennejärjestelyt olivat muuttuneet. Jotakin olikin puuttunut täältäpäin 🚌. Muuten ympä
    Ikävä
    1
    150
  11. Nyt ei jaksa

🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.
    Ikävä
    36
    149
  12. Tänään on oksasilppuripäivä

🤔🪚☕ siinä saa sopivasti hyötyliikuntaa samalla. Ei tartte sen kummemmin jumppailla. Onneksi mulla on vielä tapaturmava
    Ikävä
    4
    149
  13. Pikainen hyvänyön toivotus tänne

🌞🪣🐺 sateen keskeltä. Aurinko laskee kohta joten en näe pestä pyykkiä👙 . Mietin tässä viikko-ohjelmaa pihatöille ja t
    Ikävä
    9
    149
  14. Säästöjä köksässä

🤔🍲💰 Meidän köksässä kasvatettiin säästäväisiä emäntiä. Laskettiin aina mitä mikäkin ruoka maksaa. Sähköä piti tietenk
    Ikävä
    3
    148
  15. Pitkästä aikaa kuuntelin radiota läppäristä

🙂💻☕ Yleensä mulla on radio päällä vain autossa. Radio Vega laittoi heti ekalla biisillä ajatukset sekaisin. Mahtaisi y
    Ikävä
    2
    147
  16. Luonto lohduttaa lämmöllään

😎🌞🧣Ei tarvitse palella, vaikka nukkuukin yksin. Pattereitakaan ei ole tarvinnut laittaa päälle. Aamu-usvan häivyttyä
    Ikävä
    5
    146
  17. Eläimet on ihania

🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollu
    Ikävä
    9
    146
  18. Romantiikka näyttää hävinneen täältä

🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keitt
    Ikävä
    1
    146
  19. Onpas pimeä päivä!

🥰❤🍫 Just sopiva soffannurkassa lojumiseen ja haaveiluun konvehtien kanssa. Vai mitä? I'm a Believer - The Monkees http
    Ikävä
    7
    146
  20. Ihminen on sikäli yhteisöllinen

🤔☕👍 luomus, että toisten ihmisten hyväksyntä tuntuu mukavalta -voimaannuttaa. Sukulaisten tapaaminen on siksi tärke
    Ikävä
    17
    145