Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. AAaargh voi voi

🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin
    Ikävä
    5
    186
  2. En yhtään tiedä söinkö

😫💉 💊 kipulääkkeen yöllä vai en. Useampaan kertaan heräsin sitä varten. Kuume sentään tuntuu hellittävän. Aamujumppa
    Ikävä
    15
    186
  3. Nykyisin syyllistetään ihmisiä liikaa terveysasioilla

🤔 🛏 🍲 milloin syöt väärin tai liikut liian vähän. Nyt on nukkuminen kovasti tapetilla. Joku on mitannut kuinka paljon
    Ikävä
    10
    185
  4. Aika loukaavaa

🤔🧠👎 kun toi kuukkeli on törkännyt mulle tekoälyn (Gemini) tähän chromebookkiin ilman lupaa. Ihmettelinkin miksi tä
    Ikävä
    8
    185
  5. Hän - mies - on elämäni Umami

🥰❤👍 joka saa kaiken tuntumaan paremmalta!❤ Ihanaa, että hän on olemassa💋
    Ikävä
    5
    185
  6. Nälkäänhän sitä kuolisi

🥰🌮☕ jos odottelisi yhteisiä lounashetkiä kaipaamani miehen kanssa. Piti turvautua (tango)kuninkaalliseen seuraan. Ist
    Ikävä
    2
    185
  7. Olen miettinyt sitäkin

🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue
    Ikävä
    5
    185
  8. Home sweet home

🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿
    Ikävä
    3
    185
  9. Liput liehuu tänään

🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä
    Ikävä
    2
    185
  10. Tiedemiehet suunnittelevat

🥰🚀🌐 hissiä taivaaseen koska avaruuslennot ovat kalliita. Minä olen muutaman kerran ollut taivaassa ollessani hississä
    Ikävä
    7
    184
  11. Onkohan minusta tullut vanha?

🧑‍🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lu
    Ikävä
    5
    184
  12. Perjantai ja 13 päivä

🙄🪜🪓 tänään kannattaa olla varovainen. Täällä maalla ikävöin lämmintä hanavettä, pesukonetta ja ennenkaikkea isoja ka
    Ikävä
    8
    184
  13. Se on sitten taas syyskuu

🥰🌲🥀 Metsäkukat alkavat käydä vähiin ja lehtipuut vaihtavat kohta väriään. Olavi Virta laulaa kauniisti metsäkukista
    Ikävä
    8
    184
  14. Halpahallin euron ulkomittarit

🥵🌡👙 ovat hävinneet ties milloin. Olen seurannut lämpötiloja digimittarista niin ei ole mitään mielikuvaa ikkunamittar
    Ikävä
    7
    183
  15. Voi pannahinen!

🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoi
    Ikävä
    8
    183
  16. Korealaisten miesten aloittaman

💄💋😅 meikkauksen ennustetaan leviävän maailmalla. Aika outoa minusta. Jos kaipauksen kohde innostuu tuosta hömpötykse
    Ikävä
    32
    183
  17. Päivä on lyhyt mutta aurinkoinen

🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkase
    Ikävä
    6
    183
  18. Rotat pakenee koloistaan

🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuva
    Ikävä
    7
    183
  19. Olishan se outoa jos

🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa. Hetki lyö - Kirka https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
    Ikävä
    10
    182
  20. Nyt kannattaa olla tarkkana

🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää j
    Ikävä
    4
    182