lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Turvatarkastus poliisiasemalla
🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Tai10216Se tässä ympäristössä on ainoa hyvä puoli
😷🛒🍞 että viheliäisemmässäkin kunnossa sopeutuu joukkoon. Sain käytyä tänään ekan kerran kaupassa joulun jälkeen. Keuh3216Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva
🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsie7216Palstaa kun silmäilee
🤔💻👀 niin olen mielissäni siitä, että mulla on tämä nimimerkki käytössä. Täällä ei yhtään näe kuka kirjoittaa kenelle,6215Onkohan vielä jotakin
🤔🐥☕ mitä en ole sanonut? En haluaisi jaaritella moneen kertaan samaa asiaa.4215Auttaisipa scratch repair
🙄 🚗 🧽 oman sydämen naarmuihin yhtä hyvin kuin auton nirhaumiin. Ajan patinaan sekään ei tepsi.12215En tykkää nyt
🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole21215Kapealla mökkitiellä
😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisink4215Uusia tuulia nukkumisongelmiin
😴🥛🛏 lämmin iltamaito tai nukkumaanmenon aikaistaminen eivät olekaan paras tapa lisätä unen pituutta. Paras tapa voiki2215Rakkaus on jokaisen
🥰🐕👍koiran karvan arvoinen. Vapaa suomennos facebookin koirasivulta "Love is worth every dog hair". Tähän aikaan niitä16214Aamun uutisista
🙄🔥🌲 minusta on hyvä siirtää ajatuksia aamulla muualle kuin siihen, että on ikävä herätä kun käsi onkin vain tyynyn ym7214Täällä maalla sitä kehtaa tehdä kaikenlaista
😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa6214Minä kyllä toivoin viileää säätä
🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät sata2214Tuotteiden takaisinvedot
🤔🍳🐔 vaikka katson aina vähintäin pääuutiset telkkarista, niin on jäänyt huomaamatta tuotteiden takaisinvedot. Kanamu8214Kaunis ilma kaipailuun
🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä. Kari18214Lounasaikaan ruoka mielessä!
😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuun11214Tuolijumppaa netistä eilen
😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pil7213Hyvää itsenäisyyspäivää
🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspä6213Liput liehuu tänään
🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä2213Sateinen aamupäivä kului
😊📱💬 puhelimessa juoruillessa. Kuuma linja puuttuu kännykästä. Numero hävisi simmin päivityksessä.7212