lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5378
AAaargh voi voi
🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin5186En yhtään tiedä söinkö
😫💉 💊 kipulääkkeen yöllä vai en. Useampaan kertaan heräsin sitä varten. Kuume sentään tuntuu hellittävän. Aamujumppa15186Nykyisin syyllistetään ihmisiä liikaa terveysasioilla
🤔 🛏 🍲 milloin syöt väärin tai liikut liian vähän. Nyt on nukkuminen kovasti tapetilla. Joku on mitannut kuinka paljon10185Aika loukaavaa
🤔🧠👎 kun toi kuukkeli on törkännyt mulle tekoälyn (Gemini) tähän chromebookkiin ilman lupaa. Ihmettelinkin miksi tä8185Hän - mies - on elämäni Umami
🥰❤👍 joka saa kaiken tuntumaan paremmalta!❤ Ihanaa, että hän on olemassa💋5185Nälkäänhän sitä kuolisi
🥰🌮☕ jos odottelisi yhteisiä lounashetkiä kaipaamani miehen kanssa. Piti turvautua (tango)kuninkaalliseen seuraan. Ist2185Olen miettinyt sitäkin
🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue5185Home sweet home
🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿3185Liput liehuu tänään
🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä2185Tiedemiehet suunnittelevat
🥰🚀🌐 hissiä taivaaseen koska avaruuslennot ovat kalliita. Minä olen muutaman kerran ollut taivaassa ollessani hississä7184Onkohan minusta tullut vanha?
🧑🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lu5184Perjantai ja 13 päivä
🙄🪜🪓 tänään kannattaa olla varovainen. Täällä maalla ikävöin lämmintä hanavettä, pesukonetta ja ennenkaikkea isoja ka8184Se on sitten taas syyskuu
🥰🌲🥀 Metsäkukat alkavat käydä vähiin ja lehtipuut vaihtavat kohta väriään. Olavi Virta laulaa kauniisti metsäkukista8184Halpahallin euron ulkomittarit
🥵🌡👙 ovat hävinneet ties milloin. Olen seurannut lämpötiloja digimittarista niin ei ole mitään mielikuvaa ikkunamittar7183Voi pannahinen!
🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoi8183Korealaisten miesten aloittaman
💄💋😅 meikkauksen ennustetaan leviävän maailmalla. Aika outoa minusta. Jos kaipauksen kohde innostuu tuosta hömpötykse32183Päivä on lyhyt mutta aurinkoinen
🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkase6183Rotat pakenee koloistaan
🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuva7183Olishan se outoa jos
🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa. Hetki lyö - Kirka https://youtu.be/WH5QKr-gPJ410182Nyt kannattaa olla tarkkana
🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää j4182