Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1101

Kommenttia

4954

1. Se oli niin surullista

😟🖼☕ katsella saamiani valokuvia sukujuhlista. Niissä oli sukulaisia, jotka ovat enää muistoissa. Muistin miten Hänkin
    Ikävä
    9
    136
  2. Sori nyt vaan mutta

🤔🕙☕ mulla ei ole tapana ostaa toisten ajatuksia noin vaan. Kyllä minä mietin asiat ensin läpikotaisin ja päätän sitte
    Ikävä
    8
    135
  3. Tuli tuosta mun nimimerkistä mieleen

😋🫕 🍳 että jos käy ystävän kanssa lounaalla, niin voi syödä enemmän, kuin yksin ollessa. Nimittäin siinä jutellessa eh
    Ikävä
    1
    135
  4. Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?

🙂 👓 👜 Kyseli radiojuontaja ihmisiltä. Vastauksia oli kaikenlaisia. Oli jopa ensitreffit alttarilla parikin. Jos o
    Ikävä
    3
    135
  5. Tuli tuossa mieleen

🤔👖💤 saunan jälkeen pukiessani tummansinisiä yöhousuja, joita somistaa pinkit annansilmät, että olen ollut edellä aika
    Ikävä
    3
    135
  6. Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa

🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin k
    Ikävä
    5
    134
  7. Univelkoja makseltu

😴🛏🥘 kannattaa näköjään käydä eilisessä paikassa lounaalla jos on nukkunut huonosti. Tällä viikolla jää myutenkin ruoa
    Ikävä
    2
    134
  8. Nyt on yhtä toistakin miestä ikävä!

🙄🦷💉 mutta niinkauan kun ei satu niin ikävöin ihan itsekseen täällä.
    Ikävä
    16
    133
  9. Onnellisesta parisuhteesta

🤔📓💑 luin jostain, että oli tehty tutkimus jossa oli todettu, että onnellisempia parisuhteita ovat ne, missä nainen on
    Ikävä
    17
    132
  10. Adidas tietoliikenne

🤔🥾💊 taitaa olla nyt tehokkain tapa selvittää onko tarvitsemani lääke jo saatavilla. Apteekki.fi sivusto näyttää, että
    Ikävä
    5
    132
  11. Minulle on tullut paha riippuvuus

🙄🐕🥯 en voi avata facebookkia enkä youtubea muutoin kun silloin kun on aikaa katsella videoita. Komeaa urosta on kiva
    Ikävä
    3
    132
  12. Oi kauheeta mitä kävi

🙄💤🎶 Illalla aloin katselemaan tanssii tähtien kanssa finaalia. Tänään en kuitenkaan tiennyt kuka pari sen voitti. Ei
    Ikävä
    2
    132
  13. Nurkissa rapisee

🤔🐀🦎 keittiössä kaffeekupposen äärellä hiljaisuuden katkaisee seinäkellon rauhoittava tikutus. Kaapin alta kuuluu epäi
    Ikävä
    5
    131
  14. Onneksi ei tarvitse

🖥🪠🔧 itse selvitellä mikä palstoja vaivaa. Pätkiminen hankaloittaa elämää sen verran, että tänään jää palstailu vähäll
    Ikävä
    7
    131
  15. Ja mitään nespressoja en juo!

🙄⛅☕ mulla pitää olla kunnollista suodatinkahvia. Tummaa kuktakatriinaa tai juhlamokkaa. Muuten en herää. Vaikka ei silt
    Ikävä
    10
    131
  16. Ai lav juu nalle

🐻‍❄️🥰☕ on kärsinyt kovia edellisen koiran suussa. Siltä puuttuu kuono. Olen tuonut tänne muistoja, jotka eivät kaupunk
    Ikävä
    1
    131
  17. Pinkit päivät

😂👚👛 housut ne on pinkitkin housut. Paremmat ne on kuin yöhousut joissa kerran jouduin saapumaan kun muita ei ollut pu
    Ikävä
    4
    130
  18. Kiireet loppui siihen

🚜🤔🌻 kun uutisissa juhannusruuhkaa katsellessani tajusin, ettei mun ole mikään pakko pahimpaan ruuhkaan mennä köröttel
    Ikävä
    3
    130
  19. Maalaiselämän ihmeitä

🥰🦆🚜 Eilen niska kenossa seurailin hanhien muuttolentoa. Melkoinen kaakatus kävi taivaalla, kun iso parvi lintuja oli
    Ikävä
    4
    128
  20. Kiva kuulua oikean gallupin raatiin!

🥰👍☕ sitä suhtautuu ihan eri tavalla puoluegalluppiinkin kun saa itse äänestää. Hurahti tuo aika vastaillessa niin, e
    Ikävä
    4
    128