lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5380
Hjärngympa
🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas18176Terveystiedote himopalstailijoille
🤔 🚽🧻 huolestuneelta kansalaiselta. Kännykän käyttö vessan pytyllä istuessa aiheuttaa peräpukamia. Tässä linkki uutis12176Lounasaikaan ruoka mielessä!
😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuun10176Näppärä toi suomi.fi
kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottaja4175Farmi Suomessa on alkanut uusi kausi
🥰🐐🐄 Ei kauheesti kiinnosta se julkimoiden sähellys siinä. Ne ihanat elukat ja se maalaismiljöö saavat seuraamaan ohje6175Vanessa atalanta
🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti13175Öitä pöitä
🥵 👙 🛀🏼 kylläpä nyt on kuumaa. Onneksi täällä maalla on sisällä vähän viileämpää. Kotona sisällä oli kuumempi kuin ul8175Kivaa lauantaita kaikille
🥱🕶👍 näyttää palsta toimivan satunnaisesti tänäänkin! Toimii yhtä hyvin kuin jonkun ministeripesti 😅2175Pitkästä aikaa kuuntelin radiota läppäristä
🙂💻☕ Yleensä mulla on radio päällä vain autossa. Radio Vega laittoi heti ekalla biisillä ajatukset sekaisin. Mahtaisi y2173Siivoilin kaappeja
🥰💍☕ Sovittelin samalla nättiä perintösormuksia. Täytynee laittaa kiertoon, kun ne sopivat vain vasempaan nimettömään.14173Tänään on vainajien muistopäivä
🤔🕯🌹eli pyhäinpäivä. Ei mikään jenkkiläinen markkinapäivä. Tänään viedään kynttilöitä ja kukkia haudoille. Kotonakin p9172Kuntopyöräily kannattaa eduskunnan
🤔🚴🎖 kyselytunnin aikana. Harmitti niin se, että ministerit eivät vastanneet kysymyksiin, että tuli matkaenkka. Kysym4172Säästöjä köksässä
🤔🍲💰 Meidän köksässä kasvatettiin säästäväisiä emäntiä. Laskettiin aina mitä mikäkin ruoka maksaa. Sähköä piti tietenk3171Kaupassa oli herttainen
🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantu4169Moni kakku päältä kaunis
😋🎂🐟 vaan on silkkoa sisältä. Sanotaan kun ihmisen ulkonäkö ei vastaa luonnetta. Mun kakussa ei tuu olemaan silkkoa si3169Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä
❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄4167Suutarilta saa avaimia
🗝🤔❤ hyvä kun ei muuta käynyt lainareissulla, kun mulla ei ole kolarikaskoa. Eihän mulle ole käynyt kolareitakaan kuin5167On jotenkin lohdullista maailman pahuuden keskellä
🤔🦢☕ että laulujoutsenet ovat taas muuttomatkallaan pysähtyneet tänne. Niinkuin ne ovat tehneet aiemmin jo vuosikausia.9167Lapsena meilläpäin tytöillä
🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kii8167Hyvää Lucian päivää!
🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman12167