Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5380

1. Hjärngympa

🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas
    Ikävä
    18
    176
  2. Terveystiedote himopalstailijoille

🤔 🚽🧻 huolestuneelta kansalaiselta. Kännykän käyttö vessan pytyllä istuessa aiheuttaa peräpukamia. Tässä linkki uutis
    Ikävä
    12
    176
  3. Lounasaikaan ruoka mielessä!

😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuun
    Ikävä
    10
    176
  4. Näppärä toi suomi.fi

kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottaja
    Ikävä
    4
    175
  5. Farmi Suomessa on alkanut uusi kausi

🥰🐐🐄 Ei kauheesti kiinnosta se julkimoiden sähellys siinä. Ne ihanat elukat ja se maalaismiljöö saavat seuraamaan ohje
    Ikävä
    6
    175
  6. Vanessa atalanta

🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti
    Ikävä
    13
    175
  7. Öitä pöitä

🥵 👙 🛀🏼 kylläpä nyt on kuumaa. Onneksi täällä maalla on sisällä vähän viileämpää. Kotona sisällä oli kuumempi kuin ul
    Ikävä
    8
    175
  8. Kivaa lauantaita kaikille

🥱🕶👍 näyttää palsta toimivan satunnaisesti tänäänkin! Toimii yhtä hyvin kuin jonkun ministeripesti 😅
    Ikävä
    2
    175
  9. Pitkästä aikaa kuuntelin radiota läppäristä

🙂💻☕ Yleensä mulla on radio päällä vain autossa. Radio Vega laittoi heti ekalla biisillä ajatukset sekaisin. Mahtaisi y
    Ikävä
    2
    173
  10. Siivoilin kaappeja

🥰💍☕ Sovittelin samalla nättiä perintösormuksia. Täytynee laittaa kiertoon, kun ne sopivat vain vasempaan nimettömään.
    Ikävä
    14
    173
  11. Tänään on vainajien muistopäivä

🤔🕯🌹eli pyhäinpäivä. Ei mikään jenkkiläinen markkinapäivä. Tänään viedään kynttilöitä ja kukkia haudoille. Kotonakin p
    Ikävä
    9
    172
  12. Kuntopyöräily kannattaa eduskunnan

🤔🚴🎖 kyselytunnin aikana. Harmitti niin se, että ministerit eivät vastanneet kysymyksiin, että tuli matkaenkka. Kysym
    Ikävä
    4
    172
  13. Säästöjä köksässä

🤔🍲💰 Meidän köksässä kasvatettiin säästäväisiä emäntiä. Laskettiin aina mitä mikäkin ruoka maksaa. Sähköä piti tietenk
    Ikävä
    3
    171
  14. Kaupassa oli herttainen

🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantu
    Ikävä
    4
    169
  15. Moni kakku päältä kaunis

😋🎂🐟 vaan on silkkoa sisältä. Sanotaan kun ihmisen ulkonäkö ei vastaa luonnetta. Mun kakussa ei tuu olemaan silkkoa si
    Ikävä
    3
    169
  16. Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä

❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄
    Ikävä
    4
    167
  17. Suutarilta saa avaimia

🗝🤔❤ hyvä kun ei muuta käynyt lainareissulla, kun mulla ei ole kolarikaskoa. Eihän mulle ole käynyt kolareitakaan kuin
    Ikävä
    5
    167
  18. On jotenkin lohdullista maailman pahuuden keskellä

🤔🦢☕ että laulujoutsenet ovat taas muuttomatkallaan pysähtyneet tänne. Niinkuin ne ovat tehneet aiemmin jo vuosikausia.
    Ikävä
    9
    167
  19. Lapsena meilläpäin tytöillä

🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kii
    Ikävä
    8
    167
  20. Hyvää Lucian päivää!

🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman
    Ikävä
    12
    167