Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Ihan kiva että vedet

    😍🧊🍧 jäähtyvät. Vilpoisempaa olen toivonutkin. Joku tutkija sanoi kerran, että optimaalinen ulkolämpötila suurimmalle
    Ikävä
    2
    34
  2. Ai jai kun illat lyhenevät

    😉🕘☀️ pilvisellä säällä pitää jo varoa, ettei mene iltapesulle ilman taskulamppua. Voisi pesuaineet sekoittua ja hiukse
    Ikävä
    6
    34
  3. Hyvää viikonalkua

    🤔🍁🍂 Pilvinen harmaa syksyinen aamu. Puiden lehdet kivana väripisteenä harmaan keskellä. Makkarin ikkunan alla kasvaa
    Ikävä
    5
    34
  4. Ikävää on se

    😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi
    Ikävä
    13
    34
  5. Kaikkihan on aina neuvoteltavissa niinkuin hallitushommissakin.

    🥰📝☕ Meillä ne sopimusneuvottelut eivät vielä ole päässeet alkuun. Saisi mies laatia 25 kohtaisen ehtolistan, kun minä
    Ikävä
    3
    34
  6. Täällä jostakin syystä

    😊👓👜 ovat kaikki rekatut muiden hampaissa. Onneksi on oikea elämä, johon asiallisten viestien poistelu ei vaikuta! Jot
    Ikävä
    1
    34
  7. Aika jännää

    😕👓👜että mun eilinen aloitus on poistettu. Siinä ei takuulla ollut mitään palstalle sopimatonta. Joskus ihmetyttää tod
    Ikävä
    15
    34
  8. Mites tämä kesäaika 2021

    😷👓👜 on lähtenyt käyntiin? Itse olen vielä talviajassa ja vähän niinkuin talviunillakin 😅
    Ikävä
    23
    34
  9. Tekemällä oppiiz

    😷👓♨vinkki palstan käytöstä lounasaikaan. Kun laitatte paistinpannun liedelle lämpiämään niin kannattaa laittaa pannull
    Ikävä
    16
    34
  10. Järjen ääni täällä

    😍 👀 💋 lopetusten keskellä. Se mikä ei ole alkanut, ei voi loppuakaan. Joten kaikenlaiset hyvästit, jäähyväiset, lope
    Ikävä
    6
    34
  11. Kaikki ei aina mene kuin Strömsössä

    🙄☕🥪 Toimintasuunnitelma oli kerrassaan hyvä. Viimeisen päälle ajateltu. Ensin käyn täällä luottokampaajalla. Sitten pa
    Ikävä
    11
    34
  12. Jotkut huokailee

    😎🌞🔥 onnesta kun helle jatkuu. Mulla on tukalaa. Yhtään ei huvita liikkua ihmisten ilmoilla. Mietin jo, että olisi pa
    Ikävä
    6
    34
  13. Miten ne voi uutisoida

    🤔🍦👀 että pehmis on loppunut. Täällähän minä vielä olen, yhtä pehmeänä ja hempeänä kuin aina. Eikä minulla mitään hät
    Ikävä
    0
    34
  14. Jos sä tahdot niin

    😍❤👍aamiaisella katson areenasta ihanaa elämäni biisi ohjelmaa. Siinä tulee julkkisten valitsemia suosikkikappaleita hy
    Ikävä
    8
    34
  15. Olin palsussa aamupäivällä

    😎 👋 💼 En kuitenkaan syönyt ulkona lounasta, vaan tyydyin kmarketin valmisruokaan. Uusia lounaspaikkoja näkyyt tuleva
    Ikävä
    1
    34
  16. Jos haluaa aina samanmakuista ruokaa

    😋🍗🧄 niin kannattaa käyttäävalmiita maustesekoituksia. Esim cajun mauste on tosi hyvää, etenkin muuten niin mauttoman
    Ikävä
    1
    34
  17. Kyllä sulla tärkeä mies

    🤔🧀🍖 pitäisi myös olla oma kotivara, jos sattuu tulemaan joku puute tarvikkeista kun yhteiskunta on nyt pulassa. Mulla
    Ikävä
    8
    34
  18. Olisi kiva hänen

    😍👓👜kanssaan katsella kuuta Saturnuksessa. Siltä on löydetty 20 uutta kuuta ja lisää löydöksiä on tulossa 🌙🌛🌜
    Ikävä
    1
    33
  19. Aivastin monta kertaa

    😷🎄🍫mihin voi valittaa jos rokotuksen kauhuista huolimatta sairastuu lunssaan juuri kun pitäisi lähteä pitkälle ajomat
    Ikävä
    3
    33
  20. Huh hellettä

    😎👓🐕 täytyy tänään taluttaa tuo eläin ennen pahinta paahdetta. Tuossa se lattialla makaa toipuen eilisestä ajomatkast
    Ikävä
    0
    33