Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Pojat eri asemassa Purran mielestä

Al-Holin leirillä ollut suomalaispoika on kotiutettu Orpo-Purran hallituksen toimesta. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/
    Maailman menoa
    7
    207
  2. ileik asnahat äkim ännääk

🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattia
    Ikävä
    8
    206
  3. Nyt kannattaa olla tarkkana

🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää j
    Ikävä
    4
    206
  4. Aina sitä oppii uutta

🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaal
    Ikävä
    5
    206
  5. Miten niin suomenkieli vaikeaa?

🤔🥔🐀 siinähän kuitenkin sanat lausutaan niinkuin kirjoitetaan. Muissa kielissä näin ei tapahdu. Kuuntelen juuri joulu
    Ikävä
    8
    206
  6. Se on sitten taas syyskuu

🥰🌲🥀 Metsäkukat alkavat käydä vähiin ja lehtipuut vaihtavat kohta väriään. Olavi Virta laulaa kauniisti metsäkukista
    Ikävä
    9
    205
  7. Onhan se sanomattakin selvää

🤗❤☕ että ikävöijällä on krooninen halipula. P.S. Loogista on sekin, että retkisuihku löytyi kotoa koiranruokakassista.
    Ikävä
    7
    204
  8. Perjantai ja 13 päivä

🙄🪜🪓 tänään kannattaa olla varovainen. Täällä maalla ikävöin lämmintä hanavettä, pesukonetta ja ennenkaikkea isoja ka
    Ikävä
    8
    204
  9. Matkoilla olen ollut

🤔 🎎 🎂 semmoisen pahvikuvan takana, jossa on päätä varten reikä. Siinä saa hauskoja matkakuvia muistoksi. Aamuhömpäss
    Ikävä
    6
    204
  10. Rohkeana tyttönä

🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää
    Ikävä
    5
    204
  11. Nälkäänhän sitä kuolisi

🥰🌮☕ jos odottelisi yhteisiä lounashetkiä kaipaamani miehen kanssa. Piti turvautua (tango)kuninkaalliseen seuraan. Ist
    Ikävä
    2
    203
  12. Kivaa sunnuntaita

🥰🛍🕯Vähän aikaa vielä kestettävä, ennenkuin päivät alkavat pidentyä. Lämpimämpi ilma virkisti mieltä niin, että ostin
    Ikävä
    4
    203
  13. Koskaan ei tiedä minkälaisen tuotteen saa

🤔🛁☕ "siinä se on tämän jutun suola" (huutokauppakeisarin vakiolausahdus). Pesaisen kaikki jälkeläiselle menevät liinav
    Ikävä
    8
    203
  14. Nyt se on tutkittu

🤔 🚶 🍳 mikä tekee ihmisen onnelliseksi. Lööppilehdet myy otsikoilla, jotka kertovat miten parantua milloin mistäkin ta
    Ikävä
    7
    202
  15. Voi pannahinen!

🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoi
    Ikävä
    8
    202
  16. Päivä on lyhyt mutta aurinkoinen

🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkase
    Ikävä
    6
    202
  17. Onko se nyt niin väärin

🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit
    Ikävä
    7
    202
  18. On se vaikeaa välillä tämä elämä

🤔🫂💥 etenkin nuorisolle. Alle kolmekymppiset ovat nyt ymmällään, kun eivät tiedä milloin kumppani on suostuvainen lähe
    Ikävä
    24
    201
  19. Vaikea se on olla positiivinen

🙄🐕☕ kun 27 kiloa saa tuntemaan, että kaikista kenestä on välittänyt joutuu luopumaan. Päivä nro3 ajatuksia 😥
    Ikävä
    6
    201
  20. Halpahallin euron ulkomittarit

🥵🌡👙 ovat hävinneet ties milloin. Olen seurannut lämpötiloja digimittarista niin ei ole mitään mielikuvaa ikkunamittar
    Ikävä
    7
    201