lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Pojat eri asemassa Purran mielestä
Al-Holin leirillä ollut suomalaispoika on kotiutettu Orpo-Purran hallituksen toimesta. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/7207ileik asnahat äkim ännääk
🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattia8206Nyt kannattaa olla tarkkana
🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää j4206Aina sitä oppii uutta
🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaal5206Miten niin suomenkieli vaikeaa?
🤔🥔🐀 siinähän kuitenkin sanat lausutaan niinkuin kirjoitetaan. Muissa kielissä näin ei tapahdu. Kuuntelen juuri joulu8206Se on sitten taas syyskuu
🥰🌲🥀 Metsäkukat alkavat käydä vähiin ja lehtipuut vaihtavat kohta väriään. Olavi Virta laulaa kauniisti metsäkukista9205Onhan se sanomattakin selvää
🤗❤☕ että ikävöijällä on krooninen halipula. P.S. Loogista on sekin, että retkisuihku löytyi kotoa koiranruokakassista.7204Perjantai ja 13 päivä
🙄🪜🪓 tänään kannattaa olla varovainen. Täällä maalla ikävöin lämmintä hanavettä, pesukonetta ja ennenkaikkea isoja ka8204Matkoilla olen ollut
🤔 🎎 🎂 semmoisen pahvikuvan takana, jossa on päätä varten reikä. Siinä saa hauskoja matkakuvia muistoksi. Aamuhömpäss6204Rohkeana tyttönä
🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää5204Nälkäänhän sitä kuolisi
🥰🌮☕ jos odottelisi yhteisiä lounashetkiä kaipaamani miehen kanssa. Piti turvautua (tango)kuninkaalliseen seuraan. Ist2203Kivaa sunnuntaita
🥰🛍🕯Vähän aikaa vielä kestettävä, ennenkuin päivät alkavat pidentyä. Lämpimämpi ilma virkisti mieltä niin, että ostin4203Koskaan ei tiedä minkälaisen tuotteen saa
🤔🛁☕ "siinä se on tämän jutun suola" (huutokauppakeisarin vakiolausahdus). Pesaisen kaikki jälkeläiselle menevät liinav8203Nyt se on tutkittu
🤔 🚶 🍳 mikä tekee ihmisen onnelliseksi. Lööppilehdet myy otsikoilla, jotka kertovat miten parantua milloin mistäkin ta7202Voi pannahinen!
🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoi8202Päivä on lyhyt mutta aurinkoinen
🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkase6202Onko se nyt niin väärin
🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit7202On se vaikeaa välillä tämä elämä
🤔🫂💥 etenkin nuorisolle. Alle kolmekymppiset ovat nyt ymmällään, kun eivät tiedä milloin kumppani on suostuvainen lähe24201Vaikea se on olla positiivinen
🙄🐕☕ kun 27 kiloa saa tuntemaan, että kaikista kenestä on välittänyt joutuu luopumaan. Päivä nro3 ajatuksia 😥6201Halpahallin euron ulkomittarit
🥵🌡👙 ovat hävinneet ties milloin. Olen seurannut lämpötiloja digimittarista niin ei ole mitään mielikuvaa ikkunamittar7201