lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Ennen tuli terveelliset lisäaineet
🤔🍖☕ ruoan mukana ilmaiseksi. Nyt ne irroitetaan jo tehtaalla ja myydään erikseen kalliilla. niinkuin nyt vaikka leseet0117Sydämellistä ystävänpäivää
❤❤❤ Voisin sulle (miehelle pks) toivotella Jos ei pitäisi taas voivotella Sinä siellä minä täällä Saman kauniin taiva2117Vahingossa nukuin päikkäritkin
🤧 👀 🪞 Täytyy yrittää nukkua takaisin kaikki yskän takia valvotut yöt. Eilisiltakin meni nukkuessa. Aivan ihana unila20116Meinasin kirjoittaa
🤔🌕☕ mielen päällä olevia asioita. Tulin sitten järkiini, ķun muistin että on täysikuu. Ne ovat liian arvokkaita tänne12115Nyt on oikea aika!
🕛🥰👍 kääntää kellot tunnilla eteenpäin, jos ei ole jo kääntänyt. Niin hävisi sekin tunti ilman kaipauksen kohdetta tur5115Puurokelissä on ikävä
🤔🧣❄ kävellä, mutta mulla on sentään kengät jalassa. Kaupunkioloissa on nykyisin monta kohtaa, joissa on lämmitetty jal5114Miten rauhaton oon
🤔🦋🌻 jotain multa puuttunee 😴 Markku Aro: etsin kunnes löydän sun! https://youtu.be/KPstmIcRYt833114Linnunlaulu aamulla
🤗🌞👍herätessä on aivan ihanaa kuunneltavaa. Eikä naakallakaan ole hassumpi ääni. Mutta eivätkö nuo penteleet osaa pitä6113Tämä on sellaista aikaa
🙄🐕👎 jolloin täytyy silmä tarkkana vahtia ulkona koiran kuonoa ettei sinne sujahda mitään ylimääräistä. Koiriin hermos14113Hyvää Juhannusta kaikille
🙋♀️🔥🇫🇮 täällä alkaa juhannussaunan lämmityspuuhat! Tuli yhtäkkiä mieleen, että olisi kiva Hänen kanssaan joskus sau26112Ulkona tervehditään tuttuja ja ystäviä
🤔👋☕ mutta myös ihmisiä joiden kanssa joudutaan päivittäin tai muuten säännöllisesti tekemisiin. Silloin tällöin voi jo8112Kaupassa oli tarjouksessa lounasrasia!
😡 🛒🐟 se oli niin pieni, etten millään mahtuisi sinne. Sensijaan silakkafileet mahtuivat paistinpannulle. Silakkapiffi4112Parasta ennen klo 20:00
😋🍕🥤 vaikka kyllä tuo paistopisteen parasta ennen pizza ihan hyvältä maistui saunankin jälkeen. Sillä oli 60% alennus.2111Mulle ei kyllä ole tullut
😍 👓 👜 laumaimmuniteettia ihastumiselle, vaikka täällä palstalla olen palloillutkin. Ainoo mikä tätä voisi lievittää o4111Niin kauan kun ei voi
🤗❤👍 tulla lähelle, on hyvä pitää välimatkaa. Tulella 🔥 on vaarallista leikkiä😍 Vaikka kyllähän kunnon lumipesu ❄ hy19111Nyt on hyvä aika tähyillä taivaalle yöllä
🥰✨❤ Perseiden tähdenlennot ovat aktiiivisimmillaan. Toiveita voi esittä aina sellaisen nähdessään. Aktiivisinta vaihet4111Nyt ei tartte juosta
🤔🫘☕ kahvitarjousten perässä. Joulunaikaan kävin niin ahkerasti kaupoissa, että kahvia on vielä kaksi hyllyllistä. Kahv22111Aina ei voi asiat sujua
🏋️♀️🤸♀️🛌 niinkuin on ajatellut. Kuntosalin jälkeen nukahdin vahingossa. Onneksi ei ollut sovittuja menoja. Sitten19110Mulla ei nuo ajastetut toiminnot oikein onnistu
🤔🕚🫖 olin kerrankin ajoissa ehtinyt ajomatkan päässä olevalle konttorillemme. Eikä se olisi haitannut, että olinkin pä1110Kyllähän sitä samaa sisua
🤔👍☕ ja sitkeyttä löytyy palstalaisistakin mitä leijonista. Pitää vain poistua hetkeksi mukavuusalueelta jos on tahtoti3109