lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Luminen talvi tiedossa
🤔🌨☕ mikäli pihlajanmarjoihin on luottamista. Tai pikemminkin niiden puuttumiseen. Sitähän sanotaan, ettei pihlaja kann1482Olispa mulla mies turvana
🤔☕🎆 Kuulin, että idässäpäin on yöllä peloteltu ihmisiä raketteja paukuttelemalla. On tainnut moni säikähtää luulles281Viikko maalaiselämää
☺👓👜ja lihakset, joiden olemassaolosta en tiennytkään ovat kipeänä. Täällä saa luontoon kosketuksen, josta kaupungissa281Ja tapahtui niinä päivinä
😷 🕶 👜 Espoon kaupungissa viininpunaisen talvitakin taskun uumenissa, että ilman suojakuorta ollut kännykkä päätti nau281Chilikarkkeja
😱👓👜on uutisten mukaan hyvä syödä ahdistuksen aikana niin se menee ohi. Mulla on mausteissa jauhettu chili. Johonkin a680Ensin on liian kuuma
🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisema2580Nämä nykyajan näppärät teinit
😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettii180Kyllä sulla tärkeä mies
🤔🧀🍖 pitäisi myös olla oma kotivara, jos sattuu tulemaan joku puute tarvikkeista kun yhteiskunta on nyt pulassa. Mulla880Älylasit on kiva keksintö
🤓 👓 👍 varsinkin, kun nyt on niihin tullut mukaan kasvontunnistus. Prinsessa Victoria voisi älylaseilla korvata sen t1479Lauantain toivotut
😍 👌 ❤️ Telkkarista tulee juuri aivan ihania Lasse Mårtensonin biisejä. Joistakin sanoituksista tulee mieleen palst079Oooh ja huoh
😍🪣🔨 mitä ihanaa löysinkään juutuupista. Ensirakkauteni. Se ei kylläkään kestänyt niin kauaa, kuin tämä nykyinen joka279Elämässä tapahtuu asioita yllättäen
🥰🐶☕ Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen vaikka kuinka haluaisi. Tapahtumista jotkut ovat iloisia ja jättävät jälkensä579Juuri kun luulee, että vanhalla rouvalla on kaikki hyvin
🤔🐕⭐ niin löytää itsensä keskellä yötä yöpaidassa kuuden asteen pakkasessa ihailemassa upeaa tähtitaivasta otuksen tyhj4579Läpi tulen ja jään
🤗🔥😋 "Läpi tulen läpi jään Sinun nimesi on sekoittanut pään Sukeltaen pimeään henkiin vielä minä jään Tämäkö on elämää278Keltainen muistilappu
🥰📝👍tien vieressä kiinnitti huomioni. Mutta ei! Tuskin oli häneltä, kun siinä olevassa kauppalistassa luki ensimmäisen378En tykkää, EN TYKKÄÄ
😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si178Näyttää taivas uhkaavasti
🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl078Päivän hupsuttelu
🙄🏋️♀️☕ kuka kumma on keksinyt kuntosalit. Täynnänsä kaikenlaisia kidutuslaitteita. Ah ja voi kun jokaiseen lihakseen157817.1 on tiistai tänä vuonna
🥰👀☕ äkkiä kuluu tämä aika. Päiväkin pidentynyt tänään 3 minuuttia eilisestä. 17.1 päivä pidentynyt 29 minuuttia tästä078Ei ihme että Pisa tulos heikentyy
Ukrainalaiset lapset kertoo että täällä opiskelu on helpompaa. Suomessa ysillä opetetaan samoja asioita kuin Ukrainassa078