Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Luminen talvi tiedossa

🤔🌨☕ mikäli pihlajanmarjoihin on luottamista. Tai pikemminkin niiden puuttumiseen. Sitähän sanotaan, ettei pihlaja kann
    Ikävä
    14
    82
  2. Olispa mulla mies turvana

🤔☕🎆 Kuulin, että idässäpäin on yöllä peloteltu ihmisiä raketteja paukuttelemalla. On tainnut moni säikähtää luulles
    Ikävä
    2
    81
  3. Viikko maalaiselämää

☺👓👜ja lihakset, joiden olemassaolosta en tiennytkään ovat kipeänä. Täällä saa luontoon kosketuksen, josta kaupungissa
    Ikävä
    2
    81
  4. Ja tapahtui niinä päivinä

😷 🕶 👜 Espoon kaupungissa viininpunaisen talvitakin taskun uumenissa, että ilman suojakuorta ollut kännykkä päätti nau
    Ikävä
    2
    81
  5. Chilikarkkeja

😱👓👜on uutisten mukaan hyvä syödä ahdistuksen aikana niin se menee ohi. Mulla on mausteissa jauhettu chili. Johonkin a
    Ikävä
    6
    80
  6. Ensin on liian kuuma

🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisema
    Ikävä
    25
    80
  7. Nämä nykyajan näppärät teinit

😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettii
    Ikävä
    1
    80
  8. Kyllä sulla tärkeä mies

🤔🧀🍖 pitäisi myös olla oma kotivara, jos sattuu tulemaan joku puute tarvikkeista kun yhteiskunta on nyt pulassa. Mulla
    Ikävä
    8
    80
  9. Älylasit on kiva keksintö

🤓 👓 👍 varsinkin, kun nyt on niihin tullut mukaan kasvontunnistus. Prinsessa Victoria voisi älylaseilla korvata sen t
    Tunteet
    14
    79
  10. Lauantain toivotut

😍 👌 ❤️ Telkkarista tulee juuri aivan ihania Lasse Mårtensonin biisejä. Joistakin sanoituksista tulee mieleen palst
    Ikävä
    0
    79
  11. Oooh ja huoh

😍🪣🔨 mitä ihanaa löysinkään juutuupista. Ensirakkauteni. Se ei kylläkään kestänyt niin kauaa, kuin tämä nykyinen joka
    Ikävä
    2
    79
  12. Elämässä tapahtuu asioita yllättäen

🥰🐶☕ Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen vaikka kuinka haluaisi. Tapahtumista jotkut ovat iloisia ja jättävät jälkensä
    Ikävä
    5
    79
  13. Juuri kun luulee, että vanhalla rouvalla on kaikki hyvin

🤔🐕⭐ niin löytää itsensä keskellä yötä yöpaidassa kuuden asteen pakkasessa ihailemassa upeaa tähtitaivasta otuksen tyhj
    Ikävä
    45
    79
  14. Läpi tulen ja jään

🤗🔥😋 "Läpi tulen läpi jään Sinun nimesi on sekoittanut pään Sukeltaen pimeään henkiin vielä minä jään Tämäkö on elämää
    Ikävä
    2
    78
  15. Keltainen muistilappu

🥰📝👍tien vieressä kiinnitti huomioni. Mutta ei! Tuskin oli häneltä, kun siinä olevassa kauppalistassa luki ensimmäisen
    Ikävä
    3
    78
  16. En tykkää, EN TYKKÄÄ

😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si
    Ikävä
    1
    78
  17. Näyttää taivas uhkaavasti

🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl
    Ikävä
    0
    78
  18. Päivän hupsuttelu

🙄🏋️‍♀️☕ kuka kumma on keksinyt kuntosalit. Täynnänsä kaikenlaisia kidutuslaitteita. Ah ja voi kun jokaiseen lihakseen
    Ikävä
    15
    78
  19. 17.1 on tiistai tänä vuonna

🥰👀☕ äkkiä kuluu tämä aika. Päiväkin pidentynyt tänään 3 minuuttia eilisestä. 17.1 päivä pidentynyt 29 minuuttia tästä
    Ikävä
    0
    78
  20. Ei ihme että Pisa tulos heikentyy

Ukrainalaiset lapset kertoo että täällä opiskelu on helpompaa. Suomessa ysillä opetetaan samoja asioita kuin Ukrainassa
    Maailman menoa
    0
    78