Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1103

Kommenttia

4989

1. No voi hitsi

😋🐕🍲 Huomasin tuosta yhdestä kirjoituksesta, että minähän olisin voinut valita tunnukseksi "tasku". Se olisi ollut hel
    Ikävä
    0
    57
  2. Lukuhaluinen höppänä

🤗📘🥣 olen aina ollut. Kotona oli kolme kirjaa, jotka luin kannesta kanteen. Raamattu, kotiruoka ja jokanaisen niksikir
    Ikävä
    1
    57
  3. Olipas kiirettä

😷🥪☕ mutta ihania palavereita tulee ikävä kun alettiin kesätauolle! Paljon tuli taas uutta tietoa sydäntä lähellä oleva
    Ikävä
    0
    57
  4. Huulia polttelee nyt

🤭🌶☕ ei kuitenkaan pussailu vaan keskivahva salsa. Tiesittekö muuten, että pussailu pidentää elinikää ja sillä on muita
    Ikävä
    12
    57
  5. Ajapas mies (ja muutkin) nyt varovasti

🤔🐴☕ Ajattelin varoittaa kun sukulaiselle kävi huonosti ja itselläkin ollut vähältä piti tilanteita kauppareissuilla. N
    Ikävä
    6
    56
  6. Illan rauha kun maan syliin sulkee

🥰🕯❤ Varjot puistojen kun hämärtää Aatos taas aikaan menneeseen kulkee Häntä unhoita en milloinkaan! Hyvää Yötä ja r
    Ikävä
    5
    56
  7. Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä

🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h
    Ikävä
    7
    56
  8. Silloin kun tein tän

🤔🥪☕ tunnuksen niin ilmoitin jotakin tunnisteita miestä varten. Pidin itsestään selvyytenä, että jos hän täällä käy ni
    Ikävä
    2
    56
  9. Pitääkö tässä turvautua

🤔🦖☕ googleen kun Hulk ei käy vihreäksi jätiksi. Vihreä jätti 5 kirjainta. Kolmas on R koska saRdiinit on oikein. Viime
    Ikävä
    3
    56
  10. Palohälytys

🔥🧯😍 Tähän palstan kohtaan tulee reikä, jos alan tähän ajatuksia latelemaan.🤗 Kivaa 2. pääsiäispäivää🌞
    Ikävä
    3
    56
  11. Kaikki ei aina mene kuin Strömsössä

🙄☕🥪 Toimintasuunnitelma oli kerrassaan hyvä. Viimeisen päälle ajateltu. Ensin käyn täällä luottokampaajalla. Sitten pa
    Ikävä
    11
    56
  12. Jotkut huokailee

😎🌞🔥 onnesta kun helle jatkuu. Mulla on tukalaa. Yhtään ei huvita liikkua ihmisten ilmoilla. Mietin jo, että olisi pa
    Ikävä
    6
    56
  13. Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?

😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikas
    Ikävä
    21
    56
  14. Luulis että tuo jääkaappi

🤔🧊⛄kuluttaa vähemmän sähköä kun pakastinlokero on kohta kokonasn jäässä. Okei. Tiedän kyllä että uudemmat jääkaapit k
    Ikävä
    11
    56
  15. Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!

☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvom
    Ikävä
    0
    55
  16. Kylläpäs sitä ehtii

😴 👓 👜 paljon, kun herää tavallista aiemmin. Klo 8 olin jo suu ammollaan mukavassa tuolissa tarjoamassa työmaata asi
    Ikävä
    0
    55
  17. Välillä kun on huonompi ilma

🙂 👓👜 saa koirani virikkeitä, kun kuljetan sitä liikkeiden ohi, joiden ovenraosta tupsahtaa mitä herkullisempia ruoan
    Ikävä
    9
    55
  18. Haaveet, kaikki turhat haaveet

😷👓👜aamun piristykseksi katsoin areenalta murha paratiisissa illan jakson kun mulla on muutavtekemistä ilta-aikaan. Pi
    Ikävä
    3
    55
  19. Jos näet minut

😎👍☀️ iso pahviloota päässä puistossa tänään 13-14 välillä niin en ole tärähtänyt 😂 vaan noudatan ursa.fi ohjetta auri
    Ikävä
    4
    55
  20. Ihan on tyhjänä

🙄🐝🦟 tuo lampunvarjostimessa vuoteeni yläpuolella roikkuva kärpäspaperi. Ulkonakin tehdyn empiirisen tutkimuksen mukaa
    Ikävä
    4
    55