lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
No voi hitsi
😋🐕🍲 Huomasin tuosta yhdestä kirjoituksesta, että minähän olisin voinut valita tunnukseksi "tasku". Se olisi ollut hel057Lukuhaluinen höppänä
🤗📘🥣 olen aina ollut. Kotona oli kolme kirjaa, jotka luin kannesta kanteen. Raamattu, kotiruoka ja jokanaisen niksikir157Olipas kiirettä
😷🥪☕ mutta ihania palavereita tulee ikävä kun alettiin kesätauolle! Paljon tuli taas uutta tietoa sydäntä lähellä oleva057Huulia polttelee nyt
🤭🌶☕ ei kuitenkaan pussailu vaan keskivahva salsa. Tiesittekö muuten, että pussailu pidentää elinikää ja sillä on muita1257Ajapas mies (ja muutkin) nyt varovasti
🤔🐴☕ Ajattelin varoittaa kun sukulaiselle kävi huonosti ja itselläkin ollut vähältä piti tilanteita kauppareissuilla. N656Illan rauha kun maan syliin sulkee
🥰🕯❤ Varjot puistojen kun hämärtää Aatos taas aikaan menneeseen kulkee Häntä unhoita en milloinkaan! Hyvää Yötä ja r556Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä
🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h756Silloin kun tein tän
🤔🥪☕ tunnuksen niin ilmoitin jotakin tunnisteita miestä varten. Pidin itsestään selvyytenä, että jos hän täällä käy ni256Pitääkö tässä turvautua
🤔🦖☕ googleen kun Hulk ei käy vihreäksi jätiksi. Vihreä jätti 5 kirjainta. Kolmas on R koska saRdiinit on oikein. Viime356Palohälytys
🔥🧯😍 Tähän palstan kohtaan tulee reikä, jos alan tähän ajatuksia latelemaan.🤗 Kivaa 2. pääsiäispäivää🌞356Kaikki ei aina mene kuin Strömsössä
🙄☕🥪 Toimintasuunnitelma oli kerrassaan hyvä. Viimeisen päälle ajateltu. Ensin käyn täällä luottokampaajalla. Sitten pa1156Jotkut huokailee
😎🌞🔥 onnesta kun helle jatkuu. Mulla on tukalaa. Yhtään ei huvita liikkua ihmisten ilmoilla. Mietin jo, että olisi pa656Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?
😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikas2156Luulis että tuo jääkaappi
🤔🧊⛄kuluttaa vähemmän sähköä kun pakastinlokero on kohta kokonasn jäässä. Okei. Tiedän kyllä että uudemmat jääkaapit k1156Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!
☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvom055Kylläpäs sitä ehtii
😴 👓 👜 paljon, kun herää tavallista aiemmin. Klo 8 olin jo suu ammollaan mukavassa tuolissa tarjoamassa työmaata asi055Välillä kun on huonompi ilma
🙂 👓👜 saa koirani virikkeitä, kun kuljetan sitä liikkeiden ohi, joiden ovenraosta tupsahtaa mitä herkullisempia ruoan955Haaveet, kaikki turhat haaveet
😷👓👜aamun piristykseksi katsoin areenalta murha paratiisissa illan jakson kun mulla on muutavtekemistä ilta-aikaan. Pi355Jos näet minut
😎👍☀️ iso pahviloota päässä puistossa tänään 13-14 välillä niin en ole tärähtänyt 😂 vaan noudatan ursa.fi ohjetta auri455Ihan on tyhjänä
🙄🐝🦟 tuo lampunvarjostimessa vuoteeni yläpuolella roikkuva kärpäspaperi. Ulkonakin tehdyn empiirisen tutkimuksen mukaa455