Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Ennen tuli terveelliset lisäaineet

🤔🍖☕ ruoan mukana ilmaiseksi. Nyt ne irroitetaan jo tehtaalla ja myydään erikseen kalliilla. niinkuin nyt vaikka leseet
    Ikävä
    0
    117
  2. Sydämellistä ystävänpäivää

❤❤❤ Voisin sulle (miehelle pks) toivotella Jos ei pitäisi taas voivotella Sinä siellä minä täällä Saman kauniin taiva
    Ikävä
    2
    117
  3. Vahingossa nukuin päikkäritkin

🤧 👀 🪞 Täytyy yrittää nukkua takaisin kaikki yskän takia valvotut yöt. Eilisiltakin meni nukkuessa. Aivan ihana unila
    Ikävä
    20
    116
  4. Meinasin kirjoittaa

🤔🌕☕ mielen päällä olevia asioita. Tulin sitten järkiini, ķun muistin että on täysikuu. Ne ovat liian arvokkaita tänne
    Ikävä
    12
    115
  5. Nyt on oikea aika!

🕛🥰👍 kääntää kellot tunnilla eteenpäin, jos ei ole jo kääntänyt. Niin hävisi sekin tunti ilman kaipauksen kohdetta tur
    Ikävä
    5
    115
  6. Puurokelissä on ikävä

🤔🧣❄ kävellä, mutta mulla on sentään kengät jalassa. Kaupunkioloissa on nykyisin monta kohtaa, joissa on lämmitetty jal
    Ikävä
    5
    114
  7. Miten rauhaton oon

🤔🦋🌻 jotain multa puuttunee 😴 Markku Aro: etsin kunnes löydän sun! https://youtu.be/KPstmIcRYt8
    Ikävä
    33
    114
  8. Linnunlaulu aamulla

🤗🌞👍herätessä on aivan ihanaa kuunneltavaa. Eikä naakallakaan ole hassumpi ääni. Mutta eivätkö nuo penteleet osaa pitä
    Ikävä
    6
    113
  9. Tämä on sellaista aikaa

🙄🐕👎 jolloin täytyy silmä tarkkana vahtia ulkona koiran kuonoa ettei sinne sujahda mitään ylimääräistä. Koiriin hermos
    Ikävä
    14
    113
  10. Hyvää Juhannusta kaikille

🙋‍♀️🔥🇫🇮 täällä alkaa juhannussaunan lämmityspuuhat! Tuli yhtäkkiä mieleen, että olisi kiva Hänen kanssaan joskus sau
    Ikävä
    26
    112
  11. Ulkona tervehditään tuttuja ja ystäviä

🤔👋☕ mutta myös ihmisiä joiden kanssa joudutaan päivittäin tai muuten säännöllisesti tekemisiin. Silloin tällöin voi jo
    Ikävä
    8
    112
  12. Kaupassa oli tarjouksessa lounasrasia!

😡 🛒🐟 se oli niin pieni, etten millään mahtuisi sinne. Sensijaan silakkafileet mahtuivat paistinpannulle. Silakkapiffi
    Ikävä
    4
    112
  13. Parasta ennen klo 20:00

😋🍕🥤 vaikka kyllä tuo paistopisteen parasta ennen pizza ihan hyvältä maistui saunankin jälkeen. Sillä oli 60% alennus.
    Ikävä
    2
    111
  14. Mulle ei kyllä ole tullut

😍 👓 👜 laumaimmuniteettia ihastumiselle, vaikka täällä palstalla olen palloillutkin. Ainoo mikä tätä voisi lievittää o
    Ikävä
    4
    111
  15. Niin kauan kun ei voi

🤗❤👍 tulla lähelle, on hyvä pitää välimatkaa. Tulella 🔥 on vaarallista leikkiä😍 Vaikka kyllähän kunnon lumipesu ❄ hy
    Tunteet
    19
    111
  16. Nyt on hyvä aika tähyillä taivaalle yöllä

🥰✨❤ Perseiden tähdenlennot ovat aktiiivisimmillaan. Toiveita voi esittä aina sellaisen nähdessään. Aktiivisinta vaihet
    Ikävä
    4
    111
  17. Nyt ei tartte juosta

🤔🫘☕ kahvitarjousten perässä. Joulunaikaan kävin niin ahkerasti kaupoissa, että kahvia on vielä kaksi hyllyllistä. Kahv
    Ikävä
    22
    111
  18. Aina ei voi asiat sujua

🏋️‍♀️🤸‍♀️🛌 niinkuin on ajatellut. Kuntosalin jälkeen nukahdin vahingossa. Onneksi ei ollut sovittuja menoja. Sitten
    Ikävä
    19
    110
  19. Mulla ei nuo ajastetut toiminnot oikein onnistu

🤔🕚🫖 olin kerrankin ajoissa ehtinyt ajomatkan päässä olevalle konttorillemme. Eikä se olisi haitannut, että olinkin pä
    Ikävä
    1
    110
  20. Kyllähän sitä samaa sisua

🤔👍☕ ja sitkeyttä löytyy palstalaisistakin mitä leijonista. Pitää vain poistua hetkeksi mukavuusalueelta jos on tahtoti
    Ikävä
    3
    109