Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Hyvää Black Friday päivää

    😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt
    Ikävä
    1
    19
  2. Onko jotakin vielä

    😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen
    Ikävä
    11
    19
  3. Hyvää Joulua hyvät kanssakulkijat

    🤩 👓 👜 Tänään päivä on täällä minuutin pidempi kuin eilen! Vaikka onkin pimeää ja kiva sytytellä kynttilöitä jouluna,
    Ikävä
    7
    19
  4. Jos sulla soi ovikello

    😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿‍⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin
    Ikävä
    3
    19
  5. Rokotuksessa sai ajanvarauksen

    😷👓👍toiseen rokotukseen. Se näytti ihan hammaslääkärin ajanvarauslapulta. En edes lukenut sitä kun olin niin pyörryksi
    Ikävä
    0
    19
  6. Nyt ei ole mykkäkoulu

    😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p
    Ikävä
    5
    19
  7. Yleensä en seiska-lehden juttuja lue

    😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A
    Ikävä
    2
    19
  8. Perunan viljely on helppoa!

    😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel
    Ikävä
    6
    19
  9. Hyvää adventtisunnuntain iltaa

    🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!
    Ikävä
    1
    19
  10. Joskus tämä ikävöinti

    🥱🛏☕ väsyttää niin, että haaveilee vaan siitä, että olisi pitkiä viikonloppuaamuja Hänen vieressään lepäillen. Nordman
    Ikävä
    1
    19
  11. Tuli mieleen kun miehellä oli kissa

    🤗🐈❤Kissut karkailee helteellä avoimista ilkunoista ja parvekkeilta. Karannut kissi pörrää 300-500m alueella kotinsa lä
    Ikävä
    1
    19
  12. Näyttää taivas uhkaavasti

    🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl
    Ikävä
    0
    19
  13. Mitäs sitä turhaa mietiskelee

    😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva
    Ikävä
    2
    18
  14. Henkilökohtaiset kontaktit

    😃👓👜ovat paljon mukavampia kuin some kirjoitukset. Ei tunnu yhtään samalta nähdä kahvikupin kuva netissä ☕ kuin että
    Ikävä
    1
    18
  15. Jotenkin tuntuu, että

    🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai
    Ikävä
    21
    18
  16. Nyt olisin kiitollinen

    😕👓👜jos olisi ikioma taluttaja. Kun sain kuulla oikean silmän näkökyvyn olevan huono niin muutuin heti näkövammaiseks
    Ikävä
    18
    18
  17. Piekkulapsilla kivut

    😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell
    Ikävä
    1
    18
  18. Tiivistys otsikko

    😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii
    Tunteet
    8
    18
  19. Joskus sitä sinkkukin miettii

    😍👓👜millaista olisi asua toisen ihmisen kanssa. Harmittaisiko häntä se kun minulla on tavarat aina hukassa. Voin olla
    Ikävä
    4
    18
  20. Naisilla on tapana

    😍 🌻 🎂 muistaa tärkeään ihmiseen liittyviä päivämääriä. Ensimmäinen sitä ja ensimmäinen tätä. Tänään minulla on ensi
    Ikävä
    4
    18