Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Täällä maalla kun sataa niin sataa

    🙄🌨️🔨 koira on siitä fiksu, ettei se halua ulos. Mutta voisi se pitää sisätiloista parempaa huolta. Se edellinen peto
    Ikävä
    0
    14
  2. Lounasta laittaessani

    😎 🕶 👜 mietin taas, että mistä ruokasuositusten mitat oikein otetaan. Esim. saksanpähkimöitä pitää syödä 32 grammaa
    Ikävä
    0
    13
  3. Minkä taakseen jättää

    ☺👜👓sen edestään löytää. Sanonta tuli taas todeksi kun mökille tullessa löytyi kahvinkeittimestä homehtunut suodatinpus
    Ikävä
    1
    13
  4. Naisille taitaa miehiä herkemmin

    😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    13
  5. Hävisi kuin pieru Saharaan

    😅👓👜 palstakielellä kirjoitettuna eilinen aloitukseni. Sepä ei mitään miksikään muuta. Naiselta miehelle kehä kolmen
    Ikävä
    0
    13
  6. Seuraava asunto saisi

    😷👓👜olla sellainen jossa olisi ikkunat kadulle päin. Sisäpiha on tavallista hiljaisempi nyt. Kunpa palattaisiin pian n
    Ikävä
    0
    13
  7. Internetistä on muodostunut

    🙂 🕶 👜 tosi hyödyllinen pelkästän shoppailuunkin. Siellä
    Ikävä
    1
    13
  8. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Tunteet
    1
    13
  9. Hyvää Itsenäisyyspäivää!

    🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm
    Ikävä
    1
    13
  10. Hyvää viikon alkua

    😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi
    Ikävä
    0
    13
  11. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

    😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    12
  12. Olen semmoinen

    😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit
    Ikävä
    0
    12
  13. Pitää tehdä testialoitus

    😕👓👜 että näkee mikä on etusivu täällä ikävässä. Ennen oli sivunumerot alimmaisena aloituslistalla.
    Ikävä
    0
    12
  14. Mitävarten vain kesällä

    😷👓👜 sanotaan, että sää on kuin morsian. Nythän se sää vasta sellainen onkin kun maassa on morsiuspuvunvalkoinen lumi
    Ikävä
    0
    12
  15. Kaikenlaisia keksintöjä

    😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Ko
    Ikävä
    7
    12