Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1103

Kommenttia

4989

1. Mä oon sun perjantai

😅👓👜 ja maanantai. Mut nyt just maskit näkyy vaan töllöttimestä ja puikot kilisee pinkkien pikkulapasten merkeissä .
    Tunteet
    1
    49
  2. Tänään on oikeastaan

😨❄⛄hyvä pitää etäpäivää sisällä lämpöisessä. Vain pikainen koirapyrähdys ulkona. Nyt ei lämmitä lämpöiset ajatuksetka
    Ikävä
    10
    49
  3. Pitäisikö mun tehdä

😷⛄❄pikkuinen tanssivideo juutuupiin, että lieventäisin hänen etätyö-/etäsuhdeapatiaansa. Ulkona tehtynä siihen saisi m
    Ikävä
    19
    49
  4. Säät suosivat lomalaisia/senttiasiaa

😎 👍 🌞 Lämmintä riittää nyt päivästä päivään. Ilmaston lämpenemistä ihmetteleville täytyy huomauttaa, että viime kesän
    Tunteet
    4
    49
  5. Kylläpäs kävi taas nolosti

🤔🍮🥧 Minulla taitaa olla liikaa tyynyjä käytössä. Pesin eilen tyynyliinoja. Samalla muutaman ihanan kukkatyynyliinan j
    Ikävä
    0
    49
  6. Tämä nyt on vähän tämmöistä

🙄💩☕ ei ole multa meininkiä. Nimittäin kun tämä aloitus on tässä niin minun ei tarvitse noihin erikoisempiin aloituksii
    Ikävä
    0
    49
  7. Tuli tässä mieleen ajatus

🤔 📺 👍 eduskunnan kyselytuntia katsellessani. Siellä lehterillä olisi kovasti tilaa. Voisi mennä sinne vilkuttelemaan
    Ikävä
    9
    49
  8. Ihana tälläinen aurinkoinen

🥇🌞👍 päivä. Aurinkoinen sää tuo puhtia tekemisiin. Vaikka lisääntyyhän ne tekemisetkin, kun kirkas valo paljastaa pes
    Ikävä
    0
    49
  9. Hiukan hellyyttä voit antaa

😍🐝🦟 askeettisessa ympäristössä ruumiillista työtä tehdessä korostuu se mikä elämässä olisi tärkeintä.🤗 Hiukan helly
    Ikävä
    1
    49
  10. Hyvää kannattaa odottaa

🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa
    Ikävä
    3
    49
  11. En tiedä muista, mutta itse

🥰🍁☕ kirjoitan palstan perinteisinä hyvästelypäivinä jotakin vain osoittaakseni, ettei mikään ole muuttunut! (🤗 miehe
    Ikävä
    5
    49
  12. No nyt oli kylmää

🥶❄☃ Saunalta tullessa paleli varpaita ja kun katsoin mittaria niin se näytti kahta astetta lämmintä. Varmaan menee taas
    Ikävä
    10
    48
  13. Kaikkihan on aina neuvoteltavissa niinkuin hallitushommissakin.

🥰📝☕ Meillä ne sopimusneuvottelut eivät vielä ole päässeet alkuun. Saisi mies laatia 25 kohtaisen ehtolistan, kun minä
    Ikävä
    3
    48
  14. Miten voi olla niin vaikeata

😷 👓 👜 noudattaa yksikertaisia ohjeita. Käsipesut, käsidesit, maskit ja turvavälit. Niitä mainostetaan joka puolella.
    Ikävä
    16
    48
  15. Aurinko paistaa

kutsuen ulos ulkoiluun. Aamu alkoi kivasti uuden hammasharjan käyttöönotolla. Pienistäkin asioista voi tulla hyvä mieli.
    Ikävä
    7
    48
  16. Hotakaisen kirjoittama

😊🖍️☕ Kimi Räikkösen elämänkerta oli mukavaa luettavaa, Siitä selvisi, että Kimi alkoi puhumaan ollessaan jo kolmen va
    Ikävä
    37
    48
  17. Mun kirjoitukset

😍🎶👍 kestää mielestäni päivänvalon 😇. Voin hyvin tunnustaa tutuilleni ja hänelle, että tuhertelen täällä ikävissäni.
    Ikävä
    2
    48
  18. Hyvän mielen resepti:

😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkik
    Tunteet
    5
    47
  19. Henkilökohtaiset kontaktit

😃👓👜ovat paljon mukavampia kuin some kirjoitukset. Ei tunnu yhtään samalta nähdä kahvikupin kuva netissä ☕ kuin että
    Ikävä
    1
    47
  20. Hyvää Vappupäivää itsekullekin!

😊👓👜Minua vaivaa tänään huono omatunto kun en eilen totellut lääkärin määräystä. Omakannassa se näkyy ihan kirjallise
    Ikävä
    11
    47