Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Se on sitten Marsissa

jo helikopterikin. Miehelle sopiva ikävälaulu susirajan sisäpuolella: Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen/Matti
    Ikävä
    2
    91
  2. Loppuviikolla ei tarvi ostaa

😷🦮💩 koiralle ruokaa. Nimittäin autosta vaihtuu koiranluut! Vanhat joutaa sitten koiralle. Naisen logiikka auton jarru
    Ikävä
    0
    91
  3. Nämä nykyajan näppärät teinit

😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettii
    Ikävä
    1
    91
  4. Elämässä tapahtuu asioita yllättäen

🥰🐶☕ Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen vaikka kuinka haluaisi. Tapahtumista jotkut ovat iloisia ja jättävät jälkensä
    Ikävä
    5
    91
  5. Juuri kun luulee, että vanhalla rouvalla on kaikki hyvin

🤔🐕⭐ niin löytää itsensä keskellä yötä yöpaidassa kuuden asteen pakkasessa ihailemassa upeaa tähtitaivasta otuksen tyhj
    Ikävä
    45
    91
  6. Päivän hupsuttelu

🙄🏋️‍♀️☕ kuka kumma on keksinyt kuntosalit. Täynnänsä kaikenlaisia kidutuslaitteita. Ah ja voi kun jokaiseen lihakseen
    Ikävä
    15
    91
  7. Ai hyvät ihmiset

😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajai
    Tunteet
    1
    90
  8. Olispa mulla mies turvana

🤔☕🎆 Kuulin, että idässäpäin on yöllä peloteltu ihmisiä raketteja paukuttelemalla. On tainnut moni säikähtää luulles
    Ikävä
    2
    90
  9. Kun on pakko niin kaikesta selviää

🤔🔋🔦 yöllä kun sähköt yhtäkkiä katkesivat (maakaapelista huolimatta) niin järkytyksestä toivuttuani etsin kännykän val
    Ikävä
    32
    90
  10. Kylläpäs se oli upea

😍🌕👍 Oikea "dream maker". Nimittäin keittiön ikkunasta hiukan puiden latvojen yläpuolella näkynyt kuu. Lohdullista näh
    Ikävä
    7
    90
  11. Nyt on omat akut ladattu

😷👓👜 nukahdin sohvalle imuroimisen jälkeen. Mitenkähän saan nukuttua yöllä? Taidan näpertää pääsiäiskortteja 🐥🐣🐰🐇
    Ikävä
    2
    90
  12. Tasan ei käy onnenlahjat

😷 🌞 🌧 missähän sitä tulikaan oltua, kun onnenlahjoja jaettiin. Välillä tuntuu, ettei mikään osu kohdilleen. Tänään k
    Ikävä
    15
    90
  13. Kaikki ei aina mene kuin Strömsössä

🙄☕🥪 Toimintasuunnitelma oli kerrassaan hyvä. Viimeisen päälle ajateltu. Ensin käyn täällä luottokampaajalla. Sitten pa
    Ikävä
    11
    90
  14. Ensin on liian kuuma

🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisema
    Ikävä
    25
    90
  15. P***a haisee!

😂💩🥀 Naapuriystävällisenä teen reikiä kasvien ympärille ja tiputan niihin hevosen💩 rakeet. Päälle vettä ja multaa. Sa
    Ikävä
    12
    90
  16. Jokos on riisipuuro keitetty

🤶🎅🌲 Hyvää Joulua! Tonttujen jouluyö https://youtu.be/-nMWzp3IdQA
    Ikävä
    12
    89
  17. No nyt on panssarilasi

😎📱👍 suojaamassa kännykän näyttöä. Saisipa sydämeen samanlaisen suojan, ettei niin herkästi liikuttuisi. Tai edes jon
    Ikävä
    40
    89
  18. Minä olen kauheen tylsä ihminen

😀👍🚘 kun en käytä kirosanoja, enkä K-18 sanoja. Jos maailmanmestaruus napsahtaa niin kyllä jonkun vahvemman sanan sa
    Ikävä
    2
    89
  19. 10 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa

🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne
    Ikävä
    9
    89
  20. No nyt menee jokunen päivä

🙄💋🦷 kun en haaveile tulisuudelmista. Täällä istun tikit suussa kotona pakastemarjapussi poskella.
    Ikävä
    1
    89