lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
Mä oon sun perjantai
😅👓👜 ja maanantai. Mut nyt just maskit näkyy vaan töllöttimestä ja puikot kilisee pinkkien pikkulapasten merkeissä .149Tänään on oikeastaan
😨❄⛄hyvä pitää etäpäivää sisällä lämpöisessä. Vain pikainen koirapyrähdys ulkona. Nyt ei lämmitä lämpöiset ajatuksetka1049Pitäisikö mun tehdä
😷⛄❄pikkuinen tanssivideo juutuupiin, että lieventäisin hänen etätyö-/etäsuhdeapatiaansa. Ulkona tehtynä siihen saisi m1949Säät suosivat lomalaisia/senttiasiaa
😎 👍 🌞 Lämmintä riittää nyt päivästä päivään. Ilmaston lämpenemistä ihmetteleville täytyy huomauttaa, että viime kesän449Kylläpäs kävi taas nolosti
🤔🍮🥧 Minulla taitaa olla liikaa tyynyjä käytössä. Pesin eilen tyynyliinoja. Samalla muutaman ihanan kukkatyynyliinan j049Tämä nyt on vähän tämmöistä
🙄💩☕ ei ole multa meininkiä. Nimittäin kun tämä aloitus on tässä niin minun ei tarvitse noihin erikoisempiin aloituksii049Tuli tässä mieleen ajatus
🤔 📺 👍 eduskunnan kyselytuntia katsellessani. Siellä lehterillä olisi kovasti tilaa. Voisi mennä sinne vilkuttelemaan949Ihana tälläinen aurinkoinen
🥇🌞👍 päivä. Aurinkoinen sää tuo puhtia tekemisiin. Vaikka lisääntyyhän ne tekemisetkin, kun kirkas valo paljastaa pes049Hiukan hellyyttä voit antaa
😍🐝🦟 askeettisessa ympäristössä ruumiillista työtä tehdessä korostuu se mikä elämässä olisi tärkeintä.🤗 Hiukan helly149Hyvää kannattaa odottaa
🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa349En tiedä muista, mutta itse
🥰🍁☕ kirjoitan palstan perinteisinä hyvästelypäivinä jotakin vain osoittaakseni, ettei mikään ole muuttunut! (🤗 miehe549No nyt oli kylmää
🥶❄☃ Saunalta tullessa paleli varpaita ja kun katsoin mittaria niin se näytti kahta astetta lämmintä. Varmaan menee taas1048Kaikkihan on aina neuvoteltavissa niinkuin hallitushommissakin.
🥰📝☕ Meillä ne sopimusneuvottelut eivät vielä ole päässeet alkuun. Saisi mies laatia 25 kohtaisen ehtolistan, kun minä348Miten voi olla niin vaikeata
😷 👓 👜 noudattaa yksikertaisia ohjeita. Käsipesut, käsidesit, maskit ja turvavälit. Niitä mainostetaan joka puolella.1648Aurinko paistaa
kutsuen ulos ulkoiluun. Aamu alkoi kivasti uuden hammasharjan käyttöönotolla. Pienistäkin asioista voi tulla hyvä mieli.748Hotakaisen kirjoittama
😊🖍️☕ Kimi Räikkösen elämänkerta oli mukavaa luettavaa, Siitä selvisi, että Kimi alkoi puhumaan ollessaan jo kolmen va3748Mun kirjoitukset
😍🎶👍 kestää mielestäni päivänvalon 😇. Voin hyvin tunnustaa tutuilleni ja hänelle, että tuhertelen täällä ikävissäni.248Hyvän mielen resepti:
😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkik547Henkilökohtaiset kontaktit
😃👓👜ovat paljon mukavampia kuin some kirjoitukset. Ei tunnu yhtään samalta nähdä kahvikupin kuva netissä ☕ kuin että147Hyvää Vappupäivää itsekullekin!
😊👓👜Minua vaivaa tänään huono omatunto kun en eilen totellut lääkärin määräystä. Omakannassa se näkyy ihan kirjallise1147