lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
10 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa
🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne968Kiitos mies Espoosta
🤗👍☕ siitä, että olet olemassa, ja annat joka päivä elämälleni sen (toiseksi) syvimmän merkityksen. Jenni Haukion tämä468Joulua sydämiin
Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa.368Oops! Messengerin
😮👓📘 päivitys toi näkyviin muutaman rivin mitä en ole aiemmin nähnyt. Olen voittanut ifin arpajaisissakin 1.12.2017 h168No nyt puuttuu elämästä poweria
😎 📺 💻 vai ihanko digiä pitäisi olla. Taas on liikaa vaihtoehtoja, niin että pieni pää menee ihan pyörälle. Jalkaisin068Onko muilla joka aamuisia
😎☀️👌 rutiineja joita ennen ei voi lähteä ulos? Tuli vaan mieleen, kun levitän vasta silmänympärysvoidetta vaikka kello668Kaikki ei aina mene kuin Strömsössä
🙄☕🥪 Toimintasuunnitelma oli kerrassaan hyvä. Viimeisen päälle ajateltu. Ensin käyn täällä luottokampaajalla. Sitten pa1168Jos sä tahdot niin
😍❤👍aamiaisella katson areenasta ihanaa elämäni biisi ohjelmaa. Siinä tulee julkkisten valitsemia suosikkikappaleita hy868Olisi kiva hänen
😍👓👜kanssaan katsella kuuta Saturnuksessa. Siltä on löydetty 20 uutta kuuta ja lisää löydöksiä on tulossa 🌙🌛🌜167Metsässä ei liikahda
😀👓🍃lehtikään! Ihana hiljaisuus eilisen metelin jälkeen. Kumma miten paljon talostakin löytyy äänilähteitä kun on tarp367Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei067Jos näet minut
😎👍☀️ iso pahviloota päässä puistossa tänään 13-14 välillä niin en ole tärähtänyt 😂 vaan noudatan ursa.fi ohjetta auri467Ai hyvät ihmiset
😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajais067Palohälytys
🔥🧯😍 Tähän palstan kohtaan tulee reikä, jos alan tähän ajatuksia latelemaan.🤗 Kivaa 2. pääsiäispäivää🌞367Tämäkin täysikuu
🙄🌕👍tuli vietettyä hiljaiselossa. Ei ole edes niin paljon rahaa, että voisi avaruusmatkailua harrastaa. Onnekkaille o566Ja niinhän siinä kävi
🐣🐥🐤 Että aamuinen tipualoitukseni hävisi palstalta, kun se lähti vahingossa liikkeelle niin, että siinä oli pelkkä li266Tärkeimmät asiat muistaa
🥰🍬👍vaikka kuinka kaukaa. Muistan kun esittelin HELPEn alkusammutuskurssin todistusta hänelle 😍 Mutta sitten en yhtää266Kuvista puheenollen
😳📷👙 Tuli mieleen, kun joku kirjoitti kuvista. Kerran pelleillessäni laitoin faceen sellaisen turistikuvan, missä minu166Eihän se haittaa jos mieleen jää
🤭🎶☕ joku korvamato jota joskus vahingossa hyräilee ääneen lenkilläkin. Mutta se on noloa jos korvamatona on joku ikiva866Ikävän lääkettä
😀👓👜on kävely raittiissa ulkoilmassa. Eilen sitä ei oikein ollut kun katupöly haittasi hengitystä. Niinpä mentiin rann1766