lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Se on sitten Marsissa
jo helikopterikin. Miehelle sopiva ikävälaulu susirajan sisäpuolella: Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen/Matti291Loppuviikolla ei tarvi ostaa
😷🦮💩 koiralle ruokaa. Nimittäin autosta vaihtuu koiranluut! Vanhat joutaa sitten koiralle. Naisen logiikka auton jarru091Nämä nykyajan näppärät teinit
😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettii191Elämässä tapahtuu asioita yllättäen
🥰🐶☕ Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen vaikka kuinka haluaisi. Tapahtumista jotkut ovat iloisia ja jättävät jälkensä591Juuri kun luulee, että vanhalla rouvalla on kaikki hyvin
🤔🐕⭐ niin löytää itsensä keskellä yötä yöpaidassa kuuden asteen pakkasessa ihailemassa upeaa tähtitaivasta otuksen tyhj4591Päivän hupsuttelu
🙄🏋️♀️☕ kuka kumma on keksinyt kuntosalit. Täynnänsä kaikenlaisia kidutuslaitteita. Ah ja voi kun jokaiseen lihakseen1591Ai hyvät ihmiset
😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajai190Olispa mulla mies turvana
🤔☕🎆 Kuulin, että idässäpäin on yöllä peloteltu ihmisiä raketteja paukuttelemalla. On tainnut moni säikähtää luulles290Kun on pakko niin kaikesta selviää
🤔🔋🔦 yöllä kun sähköt yhtäkkiä katkesivat (maakaapelista huolimatta) niin järkytyksestä toivuttuani etsin kännykän val3290Kylläpäs se oli upea
😍🌕👍 Oikea "dream maker". Nimittäin keittiön ikkunasta hiukan puiden latvojen yläpuolella näkynyt kuu. Lohdullista näh790Nyt on omat akut ladattu
😷👓👜 nukahdin sohvalle imuroimisen jälkeen. Mitenkähän saan nukuttua yöllä? Taidan näpertää pääsiäiskortteja 🐥🐣🐰🐇290Tasan ei käy onnenlahjat
😷 🌞 🌧 missähän sitä tulikaan oltua, kun onnenlahjoja jaettiin. Välillä tuntuu, ettei mikään osu kohdilleen. Tänään k1590Kaikki ei aina mene kuin Strömsössä
🙄☕🥪 Toimintasuunnitelma oli kerrassaan hyvä. Viimeisen päälle ajateltu. Ensin käyn täällä luottokampaajalla. Sitten pa1190Ensin on liian kuuma
🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisema2590P***a haisee!
😂💩🥀 Naapuriystävällisenä teen reikiä kasvien ympärille ja tiputan niihin hevosen💩 rakeet. Päälle vettä ja multaa. Sa1290- 1289
No nyt on panssarilasi
😎📱👍 suojaamassa kännykän näyttöä. Saisipa sydämeen samanlaisen suojan, ettei niin herkästi liikuttuisi. Tai edes jon4089Minä olen kauheen tylsä ihminen
😀👍🚘 kun en käytä kirosanoja, enkä K-18 sanoja. Jos maailmanmestaruus napsahtaa niin kyllä jonkun vahvemman sanan sa28910 ikkunaa on ihan kiva olla olemassa
🤔🪟👎 mutta ei ole kiva huomata, että tehtyään suuren ikkunaremontin niin tiivisteet ovat päin prinkkalaa. Näppäränä ne989No nyt menee jokunen päivä
🙄💋🦷 kun en haaveile tulisuudelmista. Täällä istun tikit suussa kotona pakastemarjapussi poskella.189