Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Varovasti sitten tänään

🙄👍🚘 ettei mitään käy, kun on perjantai ja 13 päivä. Itsekin vältän sellaista missä voisi jotakin sattua, etenkin ti
    Ikävä
    12
    60
  2. Kontolleen otetuista ihmisistä ja eläimistä

😷🐕 💩 Koiran kanssakin tulee tilanteita, joissa ei voi ajatella omaa mukavuuttaan. Kylmät sadepisarat piiskasivat palj
    Ikävä
    7
    60
  3. Välillä nättiä palstalle

😊🌞👍 Anne-Mari Kaskinen tekee tosi ihania ikävöimiseen sopivia runoja. Sopii toki hääjuhlaankin. "Minä Sinua rakastan
    Ikävä
    8
    60
  4. Ei ole ihme

😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus
    Ikävä
    0
    60
  5. Tuli tässä jostakin syystä mieleen

🤔🐕💩 kun mulla on tuo kotieläin. Loppuisiko kiinnostus siihen kun aamulla herättäisiin ja olohuoneen valkoisella nukka
    Ikävä
    12
    60
  6. Onkohan täällä rakkaushuijareita

🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä
    Ikävä
    23
    60
  7. Miten niin kummallista?

😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh
    Ikävä
    0
    59
  8. Hyvää kannattaa odottaa

🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa
    Ikävä
    3
    59
  9. Surua perähikiällä

😪🦌🚂 Peuralla on enää yksi vasa. Toinen lienee jäänyt junan tai auton alle. Varmaan se hölmömpi, joka ei älynnyt juost
    Ikävä
    1
    59
  10. Tänä harmaana sunnuntaina

🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks
    Ikävä
    1
    59
  11. Lounaan jälkeen en jaksa

😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku
    Tunteet
    6
    59
  12. Tänään on ollut kiirettä

🙂 👓 👜 Aamulla kävin laprassa, sitten kangaskaupassa. Aivan ihania kesäkankaita oli tullut. Niitä oli pakko mittaill
    Ikävä
    4
    59
  13. Hyvää Vappupäivää itsekullekin!

😊👓👜Minua vaivaa tänään huono omatunto kun en eilen totellut lääkärin määräystä. Omakannassa se näkyy ihan kirjallise
    Ikävä
    11
    59
  14. Vaikea uskoa että hän olisi

😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta
    Ikävä
    5
    59
  15. Minua ahdistelee

😤👓👜mustiin pukeutunut keski-ikäinen mieshenkilö. Näen hänet aina tullessani kurkkaamaan ikävä palstalle. Ottaa kaalii
    Ikävä
    1
    59
  16. Nyt jo vähän

😅👓👜naurattaakin tuo cpap hengityslaite. Aluksi masensi se kun iltaisin katsoin peiliin ja laitteen nenämaskin kanssa
    Ikävä
    2
    59
  17. Nyt taas kävi niin

😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää ole
    Ikävä
    2
    59
  18. Hellyttelynimien käytöstä

😍 👓 🐰 Jonkun teorian mukaan lepertelyllä eli ns. vauvakielellä palataan aikaan, jolloin äiti leperteli lapselleen.
    Ikävä
    5
    59
  19. Olishan se helppoo

😀 👓 👜 jos kaivattu mies kuuluisi palokuntaan. Sytyttäisi vaan pikkuisen nuotion rappukäytävään. Mielellään sinne yl
    Ikävä
    20
    58
  20. Onko kellään maatkakuumetta?

😷 👓 👜 Noita töllön uusintoja katsellessa kiinnittyy huomioni enemmän kuvauksen ympäristöön kuin itse tapahtumiin. Mie
    Ikävä
    19
    58