Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Mitenkähän pitkälle meneviä

😷 💍 😍 haaveita muilla on kaivatustaan? Mulla oli edellinen koira niin hankala, että uutta valitessani ajattelin tule
    Ikävä
    13
    81
  2. No nyt puuttuu elämästä poweria

😎 📺 💻 vai ihanko digiä pitäisi olla. Taas on liikaa vaihtoehtoja, niin että pieni pää menee ihan pyörälle. Jalkaisin
    Ikävä
    0
    81
  3. Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?

😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikas
    Ikävä
    21
    81
  4. Ihonhoito on loppujen lopuksi

🥰🍊🛀 yksinkertaista. Kauppojen tarjoamat kalliit ihonhoitotuotteet ovat ihan turhia (paitsi hyvä silmänympärysvoide).
    Ikävä
    13
    81
  5. Hyvää naistenpäivää tänne

😊🌹👍tuli tässä mieleen, että on ollut onni syntyä Suomeen. Täältä läheltä on löytynyt mies, jonka lähellä sukat pyöri
    Tunteet
    1
    81
  6. Eilen Helsingin lähiössä

🥰🧹🪒 hiippaili siivouspartio ämpärin ja siivoustarvikkeiden kanssa. Poikamiehen kämppää kun on menossa siivoamaan nii
    Ikävä
    1
    81
  7. Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä

🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h
    Ikävä
    6
    81
  8. Jos olisin tiennyt

🤗❤🖐 mitä on tulossa niin olisin jättänyt pesemättä käteni, johon t
    Ikävä
    4
    81
  9. No se on taas valittu euroviisu!

🤔🎶📣 joo no. Mitä muuta voi odottaa kansalta, joka tykkää Marimekosta, Muumimukeista ja Uuno Turhapurosta. Sijoitusta
    Ikävä
    52
    81
  10. Palohälytys

🔥🧯😍 Tähän palstan kohtaan tulee reikä, jos alan tähän ajatuksia latelemaan.🤗 Kivaa 2. pääsiäispäivää🌞
    Ikävä
    3
    81
  11. Olipas kiirettä

😷🥪☕ mutta ihania palavereita tulee ikävä kun alettiin kesätauolle! Paljon tuli taas uutta tietoa sydäntä lähellä oleva
    Ikävä
    0
    80
  12. Näyttää tuo säätiedotus

☺☀️☕ sellaiselta, että on siirryttävä kesäpuuhiin tällä viikolla. Tarkoittaen kesätavaroiden pakkaamista nyt ensi alkuun
    Ikävä
    0
    80
  13. Olisi kiva hänen

😍👓👜kanssaan katsella kuuta Saturnuksessa. Siltä on löydetty 20 uutta kuuta ja lisää löydöksiä on tulossa 🌙🌛🌜
    Ikävä
    1
    80
  14. Välillä kun on huonompi ilma

🙂 👓👜 saa koirani virikkeitä, kun kuljetan sitä liikkeiden ohi, joiden ovenraosta tupsahtaa mitä herkullisempia ruoan
    Ikävä
    9
    80
  15. Oops! Messengerin

😮👓📘 päivitys toi näkyviin muutaman rivin mitä en ole aiemmin nähnyt. Olen voittanut ifin arpajaisissakin 1.12.2017 h
    Ikävä
    1
    80
  16. Veneily mun kanssa

⛵🚤🤔 ei ole mitenkään romanttista. Jonkun saaristovenematkan hyvällä säällä kestän. Muutoin roikkuisin naama vihreenä
    Ikävä
    2
    80
  17. Jotkut huokailee

😎🌞🔥 onnesta kun helle jatkuu. Mulla on tukalaa. Yhtään ei huvita liikkua ihmisten ilmoilla. Mietin jo, että olisi pa
    Ikävä
    6
    80
  18. Tänään lähetetään joululortit

🤶☕👍edullisemmalla joulumerkillä. Kortit laitettava postilaatikkoon klo 24 mennessä. Sitä vaan ihmettelen kun laatikk
    Ikävä
    22
    80
  19. Tuli lähdettyä soitellen sotaan

😷🌱🌞näin ei minulle koskaan käy ja taas kävi näin! Kaupassa huomasin perunalaarissa söpöjä uuniperunoita, jotka olivat
    Ikävä
    13
    79
  20. Tärkeimmät asiat muistaa

🥰🍬👍vaikka kuinka kaukaa. Muistan kun esittelin HELPEn alkusammutuskurssin todistusta hänelle 😍 Mutta sitten en yhtää
    Ikävä
    2
    79