lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Varovasti sitten tänään
🙄👍🚘 ettei mitään käy, kun on perjantai ja 13 päivä. Itsekin vältän sellaista missä voisi jotakin sattua, etenkin ti1260Kontolleen otetuista ihmisistä ja eläimistä
😷🐕 💩 Koiran kanssakin tulee tilanteita, joissa ei voi ajatella omaa mukavuuttaan. Kylmät sadepisarat piiskasivat palj760Välillä nättiä palstalle
😊🌞👍 Anne-Mari Kaskinen tekee tosi ihania ikävöimiseen sopivia runoja. Sopii toki hääjuhlaankin. "Minä Sinua rakastan860Ei ole ihme
😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus060Tuli tässä jostakin syystä mieleen
🤔🐕💩 kun mulla on tuo kotieläin. Loppuisiko kiinnostus siihen kun aamulla herättäisiin ja olohuoneen valkoisella nukka1260Onkohan täällä rakkaushuijareita
🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä2360Miten niin kummallista?
😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh059Hyvää kannattaa odottaa
🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa359Surua perähikiällä
😪🦌🚂 Peuralla on enää yksi vasa. Toinen lienee jäänyt junan tai auton alle. Varmaan se hölmömpi, joka ei älynnyt juost159Tänä harmaana sunnuntaina
🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks159Lounaan jälkeen en jaksa
😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku659Tänään on ollut kiirettä
🙂 👓 👜 Aamulla kävin laprassa, sitten kangaskaupassa. Aivan ihania kesäkankaita oli tullut. Niitä oli pakko mittaill459Hyvää Vappupäivää itsekullekin!
😊👓👜Minua vaivaa tänään huono omatunto kun en eilen totellut lääkärin määräystä. Omakannassa se näkyy ihan kirjallise1159Vaikea uskoa että hän olisi
😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta559Minua ahdistelee
😤👓👜mustiin pukeutunut keski-ikäinen mieshenkilö. Näen hänet aina tullessani kurkkaamaan ikävä palstalle. Ottaa kaalii159Nyt jo vähän
😅👓👜naurattaakin tuo cpap hengityslaite. Aluksi masensi se kun iltaisin katsoin peiliin ja laitteen nenämaskin kanssa259Nyt taas kävi niin
😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää ole259Hellyttelynimien käytöstä
😍 👓 🐰 Jonkun teorian mukaan lepertelyllä eli ns. vauvakielellä palataan aikaan, jolloin äiti leperteli lapselleen.559Olishan se helppoo
😀 👓 👜 jos kaivattu mies kuuluisi palokuntaan. Sytyttäisi vaan pikkuisen nuotion rappukäytävään. Mielellään sinne yl2058Onko kellään maatkakuumetta?
😷 👓 👜 Noita töllön uusintoja katsellessa kiinnittyy huomioni enemmän kuvauksen ympäristöön kuin itse tapahtumiin. Mie1958