lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Mitenkähän pitkälle meneviä
😷 💍 😍 haaveita muilla on kaivatustaan? Mulla oli edellinen koira niin hankala, että uutta valitessani ajattelin tule1381No nyt puuttuu elämästä poweria
😎 📺 💻 vai ihanko digiä pitäisi olla. Taas on liikaa vaihtoehtoja, niin että pieni pää menee ihan pyörälle. Jalkaisin081Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?
😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikas2181Ihonhoito on loppujen lopuksi
🥰🍊🛀 yksinkertaista. Kauppojen tarjoamat kalliit ihonhoitotuotteet ovat ihan turhia (paitsi hyvä silmänympärysvoide).1381Hyvää naistenpäivää tänne
😊🌹👍tuli tässä mieleen, että on ollut onni syntyä Suomeen. Täältä läheltä on löytynyt mies, jonka lähellä sukat pyöri181Eilen Helsingin lähiössä
🥰🧹🪒 hiippaili siivouspartio ämpärin ja siivoustarvikkeiden kanssa. Poikamiehen kämppää kun on menossa siivoamaan nii181Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä
🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h681- 481
No se on taas valittu euroviisu!
🤔🎶📣 joo no. Mitä muuta voi odottaa kansalta, joka tykkää Marimekosta, Muumimukeista ja Uuno Turhapurosta. Sijoitusta5281Palohälytys
🔥🧯😍 Tähän palstan kohtaan tulee reikä, jos alan tähän ajatuksia latelemaan.🤗 Kivaa 2. pääsiäispäivää🌞381Olipas kiirettä
😷🥪☕ mutta ihania palavereita tulee ikävä kun alettiin kesätauolle! Paljon tuli taas uutta tietoa sydäntä lähellä oleva080Näyttää tuo säätiedotus
☺☀️☕ sellaiselta, että on siirryttävä kesäpuuhiin tällä viikolla. Tarkoittaen kesätavaroiden pakkaamista nyt ensi alkuun080Olisi kiva hänen
😍👓👜kanssaan katsella kuuta Saturnuksessa. Siltä on löydetty 20 uutta kuuta ja lisää löydöksiä on tulossa 🌙🌛🌜180Välillä kun on huonompi ilma
🙂 👓👜 saa koirani virikkeitä, kun kuljetan sitä liikkeiden ohi, joiden ovenraosta tupsahtaa mitä herkullisempia ruoan980Oops! Messengerin
😮👓📘 päivitys toi näkyviin muutaman rivin mitä en ole aiemmin nähnyt. Olen voittanut ifin arpajaisissakin 1.12.2017 h180Veneily mun kanssa
⛵🚤🤔 ei ole mitenkään romanttista. Jonkun saaristovenematkan hyvällä säällä kestän. Muutoin roikkuisin naama vihreenä280Jotkut huokailee
😎🌞🔥 onnesta kun helle jatkuu. Mulla on tukalaa. Yhtään ei huvita liikkua ihmisten ilmoilla. Mietin jo, että olisi pa680Tänään lähetetään joululortit
🤶☕👍edullisemmalla joulumerkillä. Kortit laitettava postilaatikkoon klo 24 mennessä. Sitä vaan ihmettelen kun laatikk2280Tuli lähdettyä soitellen sotaan
😷🌱🌞näin ei minulle koskaan käy ja taas kävi näin! Kaupassa huomasin perunalaarissa söpöjä uuniperunoita, jotka olivat1379Tärkeimmät asiat muistaa
🥰🍬👍vaikka kuinka kaukaa. Muistan kun esittelin HELPEn alkusammutuskurssin todistusta hänelle 😍 Mutta sitten en yhtää279