lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1104
Kommenttia
4991
Minun on vaikea laittaa tänne
😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän2545Luulin aina että murukahvin
🤔🕓☕kuuluu olla pahaa. Matkusteltuani Euroopassa tajusin, että sehän onkin vain eurooppalaiseen makuun sopivaksi tehty.145Nukun öisin kukkaniityillä
😍🌻🌼 jostain syystä tulee aina vaihdettua kukalliset tyynyliinat. On kiva laittaa pää illalla kukkakedon keskelle. Yk445Ikävää on se
😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi1345Mitäs sitten jos yhteydet katkeaa
🤔💶☕ ihmiset on nostelleet rahaa varastoon. Kaupan hyllytkin alkaa tyhjentyä säilykkeistä. Eilen en saanut voileipäkur144- 344
Tuli mieleen kun miehellä oli kissa
🤗🐈❤Kissut karkailee helteellä avoimista ilkunoista ja parvekkeilta. Karannut kissi pörrää 300-500m alueella kotinsa lä144Olisi kiva tietää
🤗🛏☕ kaikkia pieniä arkisia asioita hänestä. Pitääkö hän glögistä? Antaisiko ripustaa kausivalot jo lokakuussa. Entäs j2944Kevään ensi kukkanen
😍👓👜bongattu ja valokuvattu fb sivulle ihmeteltäväksi. Tänä vuonna se oli kirkkaankeltainen piskuinen talventähti puis044Hyvää Vappua
🙂 👓 👜 klaaratkaa Vappuna. Tänään pitää hakea silliä kaupasta huomista aamiaista varten. Simaa myös niille, joilla044Jean-Claude van Damme
😊👓👜kertoielämästään kertovassa dokkarissa saaneensa äidiltään hyvän elämänohjeen. Nimittäin, että ihmisen täytettyä 5044Eipä haittaa minua jos
😷👓👜 pääkaupunkiseutu laitetaan kiinni. Täällähän on kaikki minulle tärkeimmät henkilöt. Poikani ja Hän 😍.944Mites tämä kesäaika 2021
😷👓👜 on lähtenyt käyntiin? Itse olen vielä talviajassa ja vähän niinkuin talviunillakin 😅2344Ei saisi nauraa toiselle
😂🐕⚡mutta välillä tuon koiran touhut naurattavat. Aamulenkillä se ei mitenkään suvainnut kulkea siihen suuntaan missä l444Hyvää Uutta Vuotta 2022
😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.244Hyvää Joulunjälkeistä aikaa
🙂 👓👜 kaikille. Täällä näyttää olevan ruuhkaa, johon anonyymit aloitukset hukkuvat. Siksi selvyyden vuoksi rekkaantune143Ihanan lämmin
☺👓👜 ja valoisa päivä tänään. Kasvosuojuksia nähty yksi. Pitäisiköhän hakea sellainen ennenkuin ne loppuvat? Kukaan ei043Mikäs kiire tässä
😊👌🏃on valmiissa maailmassa. Tuo sanonta kannattaa välillä muistaa ja yrittää levätä tarpeeksi. Se koskee myös ihmissu2443Apua nyt tätä uutta!
😨👓👜ilmankos aiheet tuntuivat omituisilta. Kerkesin jo vastaamaan kysymykseen kumpi päättää jääkaapin järjestyksestä e043Huh hellettä
😎👓🐕 täytyy tänään taluttaa tuo eläin ennen pahinta paahdetta. Tuossa se lattialla makaa toipuen eilisestä ajomatkast043