lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1115
Kommenttia
5079
Hyrrr olipas kylmä yö
🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja p548Läheltä piti
🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöist21620Näin se kesä etenee
🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel26233Nolojen tilanteiden nainen
😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg10223Upea ilma viettää päivä
😎🫐🐝 marjapensaissa. Pukeutuminen mietityttää, kun on nuo pistäjät liikkeellä.6118Nyt tartteis teetå ja sympatiaa
😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd27306Obama pysyy pirteänä
🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on8201Ikävän lievitykseen
🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimma23231Vanessa atalanta
🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti13152Mulla on aika hyvä mielikuvitus
🤔🌲🐄 Sellainen kehittyy kun lapsena leluina on käpylehmät. Niin kehittynyt se ei kuitenkaan ole, että hokisin rakasta26335Ei minusta koskaan maisteria tullut!
🏊🩱👀 kandin papereihin piti tyytyä. Uin monta kertaa päivässä kun asuimme Kymijoen vierellä Mutta en vain kyennyt hyp5183Kirjosieppo vie yhdelle poikaselleen
🤔🐦⬛🦟 16 000 hyönteistä 16 päivän ajan. Poikasia sillä on 5-8. Aikamoista kiirettä pitää yllä tuo poikasten syöttämin51356Oi aikoja ... oi tapoja
😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste58314Onni yksillä kesä kaikilla
😎🌞👍 onhan se kesäkin onnea. Lähden kokeilemaan miten eilen ostamani leka tehoaa kiilan kanssa pölleihin. Halkeaako yh44979Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä
🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv27227Täysikuu oli 10.7
🤔🌝❤ Seuraava täysikuu on 9.8. Olihan se kuu kaunis viime yönäkin vaikkei ihan täysikuu ollutkaan. Se paistoi hauskasti19233Sano se sävelin
😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤11196Marjastajan apuvälineitä
🤔🍓🥼 suojavaatetus ja hyttyskarkotteet. Säätiedotuksissa alkaa kohta olla hyttystiedotuskin. Satokausi appi kännykässä28210Suomen kesän ystäville
🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa31316pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville
🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e6146