Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1115

Kommenttia

5079

1. Hyrrr olipas kylmä yö

🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja p
    Ikävä
    5
    48
  2. Läheltä piti

🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöist
    Ikävä
    21
    620
  3. Näin se kesä etenee

🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel
    Ikävä
    26
    233
  4. Nolojen tilanteiden nainen

😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg
    Ikävä
    10
    223
  5. Upea ilma viettää päivä

😎🫐🐝 marjapensaissa. Pukeutuminen mietityttää, kun on nuo pistäjät liikkeellä.
    Ikävä
    6
    118
  6. Nyt tartteis teetå ja sympatiaa

😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd
    Ikävä
    27
    306
  7. Obama pysyy pirteänä

🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on
    Ikävä
    8
    201
  8. Ikävän lievitykseen

🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimma
    Ikävä
    23
    231
  9. Vanessa atalanta

🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti
    Ikävä
    13
    152
  10. Mulla on aika hyvä mielikuvitus

🤔🌲🐄 Sellainen kehittyy kun lapsena leluina on käpylehmät. Niin kehittynyt se ei kuitenkaan ole, että hokisin rakasta
    Ikävä
    26
    335
  11. Ei minusta koskaan maisteria tullut!

🏊🩱👀 kandin papereihin piti tyytyä. Uin monta kertaa päivässä kun asuimme Kymijoen vierellä Mutta en vain kyennyt hyp
    Ikävä
    5
    183
  12. Kirjosieppo vie yhdelle poikaselleen

🤔🐦‍⬛🦟 16 000 hyönteistä 16 päivän ajan. Poikasia sillä on 5-8. Aikamoista kiirettä pitää yllä tuo poikasten syöttämin
    Ikävä
    51
    356
  13. Oi aikoja ... oi tapoja

😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste
    Ikävä
    58
    314
  14. Onni yksillä kesä kaikilla

😎🌞👍 onhan se kesäkin onnea. Lähden kokeilemaan miten eilen ostamani leka tehoaa kiilan kanssa pölleihin. Halkeaako yh
    Ikävä
    44
    979
  15. Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä

🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv
    Ikävä
    27
    227
  16. Täysikuu oli 10.7

🤔🌝❤ Seuraava täysikuu on 9.8. Olihan se kuu kaunis viime yönäkin vaikkei ihan täysikuu ollutkaan. Se paistoi hauskasti
    Ikävä
    19
    233
  17. Sano se sävelin

😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤
    Ikävä
    11
    196
  18. Marjastajan apuvälineitä

🤔🍓🥼 suojavaatetus ja hyttyskarkotteet. Säätiedotuksissa alkaa kohta olla hyttystiedotuskin. Satokausi appi kännykässä
    Ikävä
    28
    210
  19. Suomen kesän ystäville

🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa
    Ikävä
    31
    316
  20. pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville

🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e
    Ikävä
    6
    146