Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja ja.. ite en oo näitä sovelluksia ikinä käyttäny, mut jonku verran on mullaki ollu myös lyhyitä seksisuhteita/yhenillanjuttuja
Eikäpä niissäkään ole ollu mitään topkymppimiehiä, vaan melko taviksia (yleisellä tasolla) nuo käsittääkseni on ollu🤔
(Miesten käsitys miesten komeudesta on muuten varsin eri mitä naisten☝️)
23.04.2025 14:50
Ja tuonkin jauhamisen vois lopettaa, suurin osa parisuhteessa olevista tavisnaisista on ihan tavismiehen kanssa, ei minkään topkymppijännästatusmiehen kanssa.
Ja elekää miehet tykkäilkö ihan jokaikisestä naisesta kelpaavan profiilista, valikoikaa itekki vähä nii tasottuu tuo tilanne sillä.
23.04.2025 14:43
Kah, näitä aloituksia oli kaks samanlaista..
Mut josko päästäis jo tuosta tympeän vanhanaikaisesta ajatuksesta et miehet haluaa ja naiset antaa.
Naisetkin haluaa.
Ja kommentoin eilen siihen toiseen ketjuun tästä, et ilmeisen moni mies deittisovelluksissa tykkäilee vähä niinku varmuudenvuoksi kaikista naisten profiileista ja setvii vasta mahdollisen matchin saatuaan tykkääkö oikeasti..
Naiset valikoi ensin ja tykkää, jos tykkää.
Ja nuo kuvat oli tekoälyn tekemiä, sen jäbän hymy oli kyl aika creepyn näköinen jotenkin, johtuko sit siitä et tiesin et se on tekoälyllä tehty🤔
23.04.2025 14:29
Niinjajuu! Sinkku ei välttämättä ole lapseton, eikä lapseton sinkku☝️
23.04.2025 13:40
Vastaan tälleen yleisluontoisesti sun väittämiin tässä ketjussa (oon laiska enkä jaksa vastailla joka kohtaan erikseen😃)
Muilla eläinlajeilla lajitovereista huolehtiminen pohjaa suvunjatkumiseen ja lajin säilymiseen. Ne eläimet jotka ylipäätään huolehtivat muista ku itsestään, huolehtivat omasta (tai laumaansa kuuluvien) jälkikasvusta. Viimeistään sen jälkeen kun jälkeläiset ovat varttuneet sukukypsiksi ne taas keskittyvät omaan elossa pysymiseen ja omiin poikasiinsa. Ei luonnossa, ainakaan mitenkään yleisesti ole olemassa mitään erityistä "vanhustenhuoltoa" ja "omaishoitajia". Vaan vain vahvimmat pärjäävät.
Sitten siihen kun ihmettelit miten nainen voisi käyttää miestä seksuaalisesti hyväkseen..
Ilmeisesti aika miestyypillisesti ajattelit tilanteen että tää hyväksikäyttäjä olisi itseäsi miellyttävän näköinen ja kokoinen ja tekisi sinulle asioita joista itse pidät (ottaa löysän suuhun, vaimitesääsanoit..)
Mutta entäpä jos tekijä olisikin käänteiskaunis ja laittelis vaikka sulle objekteja ruumiinaukkoihin, muutakin kui kuumemittaria siis.
Musta on lähinnä perverssiä että jotkut miehet tuntuu aina vetävän skenaarion itseensä kohdistuvasta seksuaalirikoksesta seksifantasiaksi, tämä myös vaikuttaa ikävästi oikeasti seksirikoksen kohteeksi joutuneiden miesten mahdollisuuteen saada oikeutta.
Ja entäpä sitten jos mieheen (esim. nyt vaikkapa sinuun) kohdistuvan seksirikoksen tekijäkin on mies? Vieläkö on seksifantasiaa?
23.04.2025 13:31
Eipä sitä nyttenkään ilmaiseksi eikä loputtomiin saa. Ja eikö sitä työnhakuvelvoitetta olla kiristämässä ja jopa osa-aikatöissä oleville tulossa velvoite hakea kokoaikatöitä (vaan joko se on tullut voimaan🤔)
Vittu ku sitä kaikilla aloilla ja paikkakunnilla välttämättä ole niitä kokoaikatöitä vaikka kuinka pakotettais hakemaan!
Ja näillä pakkohakemuksilla täytetään monet rekryt niin ettei moni sitä työtä tosissaan haluava pääse ikinä edes haastatteluun asti.
22.04.2025 15:44
Mää jostain luin et miehet tykkäilee suunnilleen kaikista naisten profiileista edes esittelytekstejä lukematta, sitten jos matcheja tulee he vasta alkavat seulomaan tarkemmin sitä kumppaniehdokkaan sopivuutta..
Naiset taas valikoivat heti alkuunsa tarkemmin profiilien perusteella Ennen kuin laittavat tykkäyksiä (en nyt muista kumpaan suuntaan tinderissä pitää "swaippailla" tykkääkö vai eikö tykkää, en oo ite käyttäny🤔)
22.04.2025 15:25
Mun teinivuosina se ikäraja taisi olla jo sen 18-vuotta, oli sitä ostajan etsimistä aina sillon ku sattu omaa rahaa olemaan riittävästi, muulloin pummattiin jämiä toisilta ja välillä joo nuita tumppeja piti etsiä..
Jos ei täysi-ikäistä ostajaa ollut niin saattoi joku tuttu olla jo sen verran aikuisemman näköinen ja oloinen et sai jostain ostettua, ite olin pitkälti päälle parikymppiseksi sen verran lapsenkasvoinen ettei puhettakaan että ilman henkkareita oisin mitään ikärajatuotteita voinut ostaa,
Nyt oon onneksi jo varmaan tarpeeksi ryppyinen ja hiuksetkin alkanut harmaantua nii enpä muista millon viimeksi olis paperit kysytty🤔😃
21.04.2025 17:29
12/12 viimenen oranssi oli vaikein
21.04.2025 17:16
Sekin on vähän jännä, ettei nämä koskaan kerro millä nimimerkillä ite ovat kirjoittaneet🤔
21.04.2025 11:27
Jännä kyllä mun palstailu on lisääntynyt kun sain töitä..🤔
En kyl tosin pidä itteeni mitenkään merkittävänä palstahahmona, lähinnä vierailevana tähteenä
Ja tuun ja meen jatkossakin sen kummemmin siitä ilmoittelematta,
21.04.2025 11:07
Minä sanoisin et niillä on liikaa rahaa jotka nuin tekee..
Pitäsköhän jottain tökötupakkeja olla myynnissä, mistä just sais ne parit savut🤔
20.04.2025 19:33
Juh, eiköhän se siitä👍 monenlaista herkkua on varattuna ja kun aamulla ei ainakaan tablettilääke mennyt sapuskan mukana niin tilanteen siitä paremmaksi muuttumista on turha haikailla enää tässä vaiheessakaan🤔😅
20.04.2025 18:53
Joo, miten annat lääkkeen kissalle! Vaikka luulisit tuntevasi kys. kissan ja aattelisit et helppo homma, vaan eihän se niin mene.
Tällä kissalla on nyt kolme lääkettä, yks annetaan ruiskulla suuhun, ne loput on vähän että lycka till..
Suurin osa kissoista on liian fiksuja syömään ruuan sekaan sekoitettuja lääkkeitä
No mut, kunhan kisu saadaan taas terveeksi👍 ei ole vielä ainakaan tarvinut kovasti taistella tämän kanssa,
20.04.2025 16:50
Hmmm,🧐 minä en edes tienny et tokmanni myy kumpiakaan edellämainituista, niin pihalla mää olen🤔
Mut toivoisin et ihmiset ostais ennenmin niitä masturbaattoreita,
Make love, not war ja peace ja kaikkee
20.04.2025 16:40
Ite oon ehtiny tuola pk-seudullakin asumaan, Helsinki on kaunis kaupunki, parhaimmillaan aamuvarhaisella kun ei ole sitä jumalatonta ryysistä päällä.. Helsingissä kukaan ei väistä ketään,
Ja Suomessa on ainakin sieniä millä pääsee psykedeelisiin olotiloihin, niin halutessaan..
Sitä en nyt tarkistanut kuinka psykedeelisiä nuo opiaatit oli, mut kissa oli kyl aika tutkalla lääkkeistään
20.04.2025 15:45
No munanpiilotus kyl liittyy myös pääsiäiseen,
Aseen tarkoitusta tässä yhteydessä en hoksaa🤔
20.04.2025 10:45
Joskus teininä tehny samaa, siis polttanu muitten natsoja ku ei itellä aina rahaa ollu tupakkaan. Meillä oli kavereitten kans tiedossa yks tilitoimisto tai mikä sit olikaan minkä tuhkiksesta löytyi pisimmät tumpit ja huulipunat filtterissä kaupan päälle..
Mut hyi olkoon ei sitä enää ilkiäis, tiiä minkä herppeen niistäkin olis voinu saaha😱
Onnekseni oon nykyään aika hyvin tosta tupakasta päässy, mut nikotiinipussit tuli sit tilalle.. ja piti tuossa torstai-iltana ostaa aski pitkästä aikaa että sai hermosavut ku kissa sairastui, vaan pahalle se jo maistu, tupakki
20.04.2025 10:26
Pikkasen on pitkä matka tonne Helsinkiin🤔 kaikki ku ei asu pk-seudulla..
Meillä oli valitettavasti oma kärsimysnäytelmä ku kissalle tuli joku pissatulehdus just pyhiä vasten. Onneksi saatiin kuitenki eiliselle lekuriaika, kisu sai hoitoa ja lääkkeet ja voi jo nyt paremmin (on virkeämpi eikä pissaile yhtenään ja minne sattuu)
Mielenkiintoista oli kun se sai eilen tohtorissa pistoksena opiaattipohjaista kipulääkettä mikä ilmeisimmin hieman sekoitti päätä, se jahtaili sitten olemattomia pikku-ukkoja täällä ja tuijotteli tyhjyyteen pupillit laajentuneina... (on se onneksi jo siitäkin toennut😁)
20.04.2025 09:35
Sairasta.
18.04.2025 15:37
12 / 108