Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

  1. Mun tulot (ansiosidonnainen plus asumistuki) on tällä hetkellä hiukan päälle tonnin kuussa enkä saa toimeentulotukea.

    Mun asumistuen seuraava vuositarkastus on ens vuoden alussa muistaakseni, jolloin siis mulla vasta astuu tämä uusi asumistuen leikkaus voimaan.. (ellei mun tulot muutu sitä ennen ja pitäis tarkastella aiemmin, mikä lähinnä tarkoittais et pääsisin töihin, jollonka siis asumistuki tippuis jokatapauksessa🤔)
    Enkä ole ajatellu olevani työttömänä sinne asti, nyt vaan mietityttää kannattaisko esim. osapäivä-/osa-aikatyötä hakea ku siihenki oli tulosa muutoksia, miten työttömyysetuus maksetaan sitte..
    Tähän asti oon, työttömänä ollessa eli marraskuusta lähtien, hakenu aktiivisesti vain kokoaikatöitä. Tän viikon maanantaina oli ensimmäinen työhaastattelu koko tuona aikana.

    Jännäksi menee..
  2. Ei.