SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
236
Kommenttia
5980
Vellut, elätte täydellisesti vanhan testamentin uskossa vielä!!!!
Jeesus on teille uhrieläin muiden joukossa, vaikka hän on verellään meidät itSelleen ansainnut. JEESUS ON HERRA NYT! Ap773SRK-vellut tuomitsevat itsensä HELVETTIIN!
Se on hyvin selvästi Raamatussa. Opetatte jo lapsenne tuomitsemaan. Minä en tuomitse, eikä tarvitsekaan, eikä minulla ol2572Miksi Paavali ei pannut syntejään pois?
1.Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisi6772Kiitos CIA ja SYT vl-liikkeen alasajosta
On arvioitu jopa 30 % suomalaisista olleen parhaillaan jonkin lestadiolaissuunnan jäsen Suomessa. Nyt vanhoillislestadi472Tilasin Kalevan, suosittelen muillekin
Kaleva ei ole enää vuosiin kyyristellyt ja kumartanut epäjumala mammonaa vaan on uskaltanut tarttua maakuntaa vaivaavaan872MC RAUHANYHDISTYS
Hoitokokoukset ovat ainoa järjestäytyneen rikollisuuden muoto rakkaassa isänmaassamme joka saa toimia vuosikymmenestä t2972Onko vl-ihminen SYNNINTEKOAUTOMAATTI?
Hebr. 6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä1571Mitä mieltä olette nimimerkit "r" ja "w"?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16735510/raamatun-tie-taivaaseen-suomeksi-tekstitetty Vellujen kanta on selvä, sitä ei571Jeesus olkoon Herra! Voitko sanoa sen?
Voit testata oman hengellisen tilasi kysymällä itseltäsi: ONKO JEESUS MINULLE HERRA? Jos oikein rohkea olet niin voit1870Pastori-ko: Ei kadotustuomiota, eli helvettiä
Niille jotka Kristuksessa ovat! Vl-puhujat! kun niin nielellään helvettiin ihmiset tuomitsette, samalla luette kadotustu769TÄHTIRYHMÄ levittää kirouksen tuovaa väärennettyä evankeliumia
Matteuksen evankeliumi: 23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mante3069Vl-puhujaksi ei ikinä voi valitaTotuudenjulistajaa!
2Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat i369Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!
Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu068Melkisedek Saalemin kuningas!
Hebr. 7:1 Sillä tämä Melkisedek, Saalemin kuningas, Jumalan, Korkeimman, pappi, joka meni Aabrahamia vastaan, hänen pala068Voi minua ellen evankeliumia julista näille eksytetyille velluille.
1kor9:16 Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen e968Vieläkö kirkon yhteisvastuukeräys on kuolemansynti?
70-luvulla tämä oli niin suuri synti että siitä olisi joutunut suoraan hoitokokouksesta noitaroviolle. Onneksi suomen la1468Pyhä Henki on havaittavissa siinä kuka pystyy tunnustamaan Jeesuksen Herraksi!
1.Kor.12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirot1168Antoiko Jeesus todella manipulointivälineen vl-psykopaateille?
Ja sillä välineellä tarkoitan "Puhallusoppia", johon koko vl kultti pohjautuu. Tuo puhallusoppi, on kuin suoraan tunnis967Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!
Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu2066Saarnaa nuhtele VAROITA VELLUJA!
2.Timoteuksen kirje: 4:1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolle166