Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

186

Kommenttia

3831

1. Vain Saatana ajaa ihmisen riskisynnytyksiin! Se on Jumalan kiusaamista!

Matt. 4:5 Silloin perkele otti hänet (Jeesus) kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle 4:6 ja sanoi
    Lestadiolaisuus
    23
    28
  2. Vellu testaa itsesi oletko JUMALAN KIROAMA

Vellu, onko sinulle uskon sana toisen vellun julistama synninpäästö jnjv-mantra vai tämä apostoli Paavalin antama? Room
    Yhteiskunta
    0
    27
  3. Auta PELASTUSARMEIJAN kautta ahdinkoon joutuneita vl-perheitä

SRK ei heitä auta. Lahjoituksellasi Pelastusarmeijan kautta voit turvata monen lapsen jouluilon! https://www.joulupata
    Lestadiolaisuus
    1
    27
  4. Rooman Paaviko onkin VELLU?!

Vellut ja Rooman paavi väittävät heillä olevan pietarilta perityt taivastenvaltakunnan avaimet. Siitä ei voi tulla kuin
    41
    27
  5. Joudut erotetuksi SRK-synagogasta Jeesuksen vuoksi

Velluissakin on Jeesukseen uskovia, mutta he joutuvat tekemään sen salaa, niin kuin Jeesuksen maan päällä olonkin aikaan
    8
    27
  6. Jeesuskin oli vapari!

Galatalaiskirje: 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orj
    3
    26
  7. Fariseusten ojentaminen ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan!

Matt. 23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne y
    14
    26
  8. Lapamato on Uskossa

Ja sillä on hyvä olla. Tässäpä sunnuntai-illan pähkinä purtavaksi.
    8
    26
  9. Muistatko pyytää myös uhriltasi anteeksi Vellu?

Matt. 5:24 niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahj
    38
    26
  10. Vellu, olet rikostoverini Jeesuksen murhaajana

Nyt ette voi sanoa että syyttelen teitä. Samassa veneessä ollaan. Kor. 15:3 Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tied
    3
    26
  11. Vl-liikkeen ongelmana on uushurmahenkisyys

Jo Lutherin aikaan alkoi ilmetä hurmahenkisyyttä Tuomas Munzerin johdolla, kehitys johti talonpoikaiskapinaan jossa Luth
    32
    25
  12. Kristuksen kirkkolaki-valhe

Ensinnäkään Jeesus ei tehnyt mitään kirkkolakia. Ainoa laki mihinkä hän kehoitti oli rakkauden kaksoiskäsky: Matt. 22:3
    21
    24
  13. Syntisi ovat anteeksiannetut

Näitä sanoja käytti Uudessa Testamentissa AINOASTAAN JEESUS! Voiko minulle joku näyttää asian olevan toisin? Otan esiin
    12
    23
  14. Mitä tapahtuukaan Saatanan valtakunnassa?

Kun hyvien ihmisten "jumalan valtakunnassakin" tapahtuu tällaista? https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007675117.
    4
    23
  15. Onko vl-ihminen SYNNINTEKOAUTOMAATTI?

Hebr. 6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä
    15
    23
  16. Vellupuhujako on Jumala?

Palsta on on pullollaan ilmoituksia joissa Jumala on puhumassa milloin milläkin takahikiän ry,llä. Mutta missään ei ole
    2
    23
  17. Hyvää ystävyyden teemaipäivää Odin

Olen saanut uusia ystäviä palstalta, mm tähtiryhmän ja jo tuon mainitun Odinin. Hyvää Ystävänpäivää myös muille palstala
    6
    23
  18. Jeesus sanoi: Minä olen Elämän Leipä!

Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuu
    0
    22
  19. Minkä vastapalveluksen ainoat oikeat uskovaiset saivat Saatanalta?

Vl-uskovaisia heitettiin parhaimpia hoitokokousvuosina vl-liikkeen johdon palkkaamien hoitomiesten toimesta saatanalle s
    38
    22
  20. Tätä vl-USKOMASSA olo oikeasti tarkoittaa

Olette uskomassa pelkoon että joudutte helvettiin jos ette ole mukana tuossa "piskuisessa laumassa". Takerrutte ihmisiin
    11
    21