Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

213

Kommenttia

5012

1. """Ollaan Jeesuksen aikaisessa uskossa", mutta ette tunnusta uskoanne Jeesukseen.

Te uskotte syntinne muka anteeksi, kun pitäisi uskoa Jeesukseen, muuta tietä ylösnousemukseen ja ikuiseen elämään ei ole
    16
    44
  2. Jeesus ja apostolit eivät olleet velluja, kun eivät hakeneet turvallisuudentunnetta

Matt 16:24 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ot
    7
    44
  3. Älkää tuomitko Maria vellut!

Luukkaan evankeliumi: 6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekää
    4
    43
  4. Jo syntilistanne takiakin olette hankkineet KIROUKSEN PÄÄLLENNE vellut!

Gal.3:10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon
    Lestadiolaisuus
    3
    43
  5. Sovituksen sana on sinun suussasi, ei vl-ihmisen takataskussa!

Room 10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota m
    13
    43
  6. Miksi laki ei suojellut sotaveteraaneja lestadiolaisvainoilta?

Näin itsenäisyyspäivän alla tämä teema on hyvä nostaa esille. Sotaveteraanit taistelivat itsenäisyyden maallemme ja vain
    42
    42
  7. Vl-puhujaksi ei ikinä voi valitaTotuudenjulistajaa!

2Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat i
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    42
  8. Raamattu sen sanoo:Jeesus on Herra!

Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitte
    9
    41
  9. Venäjän oikeudenkäynnit ja hoitokokoukset

Yhteistä niille on että tuomio tiedetään etukäteen ja tietenkin syyllinen, tarvitsee keksiä vain syytteet. Hoitokokouks
    21
    41
  10. Jesaja kirjoitti vl-uskontunnustuksen!

Jes. 28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus ku
    3
    41
  11. Pyhä Henki on havaittavissa siinä kuka pystyy tunnustamaan Jeesuksen Herraksi!

1.Kor.12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirot
    11
    41
  12. Varoitan teitä Pyhän Hengen pilkasta Lestadiolaiset!

Matt. 12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista
    58
    40
  13. Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!

Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu
    20
    40
  14. Vain Saatana ajaa ihmisen riskisynnytyksiin! Se on Jumalan kiusaamista!

Matt. 4:5 Silloin perkele otti hänet (Jeesus) kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle 4:6 ja sanoi
    Lestadiolaisuus
    23
    39
  15. Voi minua ellen evankeliumia julista näille eksytetyille velluille.

1kor9:16 Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen e
    Lestadiolaisuus
    9
    39
  16. Antoiko Jeesus todella manipulointivälineen vl-psykopaateille?

Ja sillä välineellä tarkoitan "Puhallusoppia", johon koko vl kultti pohjautuu. Tuo puhallusoppi, on kuin suoraan tunnis
    9
    39
  17. Luuletko YLOSNOUSEMUKSEN-JA ELÄMÄN olevan vl-ihmisessä? Se on kadottava valhe!

Joh 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 11:
    10
    38
  18. Hän on hyvä mies joka vastustaa pahuutta

Teitäkin onneksi on. https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000007675404.html
    1
    38
  19. Jokainen vl on kieltänyt uskonsa 70-luvun säännön mukaan

"Jokainen joka hankkii televisiolaitteen on kieltänyt uskonsa" Kuului ankara sääntö. Televisioksi kutsuttava ominaisuus
    2
    38
  20. Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva

Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme. Ve
    7
    38