Vapaa kuvaus

(Anagrammi) Aivel = Alive

En rehellisesti sanottuna osaa kuvailla itseäni, mutta teksteistä saa varmaan jonkinlaisen käsityksen ja loput kukin saa itse kuvitella.
Kirjoittelen tänne tekstejä, sekä runoja. Osan kehittelen kirjoittamis hetkellä,
mutta kirjoittelen myös vanhan vihkoni sisältöä.

Aiheet joita käsittelen voivat olla synkkiä, toiveikkaita, masentavia, elämää käsitteleviä, voi välissä olla kylläkin myös muita tunteita, sillä kirjoittaminen on minun tapani purkaa asioita, sekä samalla kertoa muille, että elämässä on myös muunlaisia suuntia. Kaikki ei ole väriloistoa täynnä, vaan on myös olemassa mustan eri sävyjä.

Aloituksia

51

Kommenttia

12

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Rakkauden käsite

    Rakkaudesta puhutaan kuin jostain suuremmasta, vaikka kyse on hiukkasista, käsitteestä, näkökulmasta ja silmänlumeesta
    Rakkausrunot
    0
    40
  2. Huuto, jota kukaan ei kuule

    Haluan huutaa, Haluan huutaa kaiken tuskan ja kivun ulos. Haluan huutaa jollekkin, päin naamaa kasvot punaisina. Haluan
    Runot
    0
    39
  3. Likaisessa peilissä

    Olet kiittämätön, yksinäinen, epätodellinen, heijastus sanoi arvostelevasti katsoessaan sen suuria pelokkaita silmiä, jo
    Kirjallisuus
    0
    36
  4. Kävelläänkö me aina varpaillaan?

    En tiedä tarviinko aikaa, vai mitä mä tarviin? Tuntuu vaan niin oudolta, eriltä, hassulta ja tyhmältä. Tuntuu etten osa
    Runot
    0
    35
  5. Olen paperi

    En tiedä mitä teen, haluaisin kirjoittaa mutten osaa. Olen kuin valkoinen tyhjä paperi vailla kirjoittajaa. Tai sitten o
    Runot
    0
    34
  6. Murtunut mieli

    Katsoimme toisiamme silmiin itkien. Vesilasi puolityhjänä pöydällä, me istumassa sen ympärillä. Mietimme elämän tarkoit
    Runot
    0
    32
  7. Unelmien hautausmaa

    Kävelen hautausmaalla kuolleiden unelmien. Kylmä tuuli puhaltaa yli kitkemättömien rikkaruohojen. Katson nimiä hautakiv
    Runot
    0
    31
  8. Peilissäni

    Hiljennän pääni ja sukellan mieleeni Ohitan pakoni, kohtaan pelkoni. Hiljaiset lauseet tulvivat hyökyaaltona Kynääni, jo
    Runot
    0
    30
  9. Jotka elämä sinusta loi

    Itkit katsellessasi ulos pakkaseen, siihen joka sinut lapsena - hukutti kylmiin uniin. Ajattelet iloista elämää, joka s
    Runot
    0
    30
  10. Taas jälleen

    Viileys täyttää kaiken. Kodin lämmöstä muuttuu helvetin eteinen. Tervetuloa kotiin joka ei enää kuulu sinulle. En ole e
    Runot
    0
    30
  11. Tähtien kirkkaus

    Katson tähtiä, niiden kirkkautta yötaivasta vasten. Ne ovat kaukana miljardien kilometrien päässä, mutta silti niiden va
    Kirjallisuus
    0
    27