Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
121
Kommenttia
16004
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jess, söör!
30.09.2023 19:56
Ja mä ompelen sulle mekon... sopinee siihen sun vihreään peruukkiin.. ✌️
30.09.2023 19:04
Hä-hää.. voisi juu olla näky.
30.09.2023 18:12
Just sen pienen laittautumisen takia kiinnostuikin.. on kivaa välillä hiukan hassutella. Ei tarkoita mitään pukuvuokraamosta koko pukua juttuja. Pientä vain.
30.09.2023 18:11
En mahdu mittaan tadku, enkä milf. Sorry.
30.09.2023 15:51
Sama.. pääsisin junalla joko suoraan tai vaihdolla.
Ja olisi kiva pikkuisen asustautua Hellouweeniin..
30.09.2023 15:43
Näinpä. 👍
30.09.2023 11:35
Kunhan muistat ettemme kuitenkaan saa täyttä konsensusta aikaiseksi.
30.09.2023 10:46
Ehdotan halloween miittiä 28.10. Hämeenlinnassa.
30.09.2023 10:19
No eipä hätiä mitiä. Kun ollaan molemmat rekattuina niin keskustelua voi käydä myös viiveellä. En kuulu niihin heti, kaikki, tänne ja nyt ihmisiin.
En kuulu myöskään ihmisiin jotka haikailevat vaaleanpunaisista pörröisista hattaroista elämäntiellään. Elämä on raakaa ja raadollista. Se satuttaa. Kaikkia meistä. Siksikin olemme mitä olemme. Inhimillisiä. Ymmärtäväisiä.
Se miten kukakin suhtautuu siihen, että elämä tanssahtelee piikkareilla niskan päällä tai potkii rautakärkisillä persiille on yksilöllistä. Jos osaa tunnistaa ne, osaa tunnistaa myös lempeät pörrötossut tepastelemassa vatsalla tai lämpimät huopatossut kylmänä talvipäivänä. Osaa arvostaa niitä huonoja juttujakin ja silloin pienetkin hyvät jutut tuntuu tosi hyvälle.
Tuohon parisuhdehyväksyntään.. hmm. Menet mielestäni siinä asiassa perse edellä puuhun. Kaikki hyväksyntä lähtee sinusta itsestäsi. Kun hyväksyt viallisuutesi itse, ei muiden hyväksynnällä ole enää merkitystä samalla tavalla. Sitä vaan lopettaa muiden hyväksynnän hakemisen.
Tarkoitan, etten pidä sinua hyväksyntää hakevana ihmisenä, intuitioni sanoo, että joku elämässäsi on pyrkinyt murtamaan sinut ja siksi olet epävarma itsestäsi jollakin tavalla.
Voin toki olla ihan väärässä.. korjaa toki.
Parisuhdemielessä älä koskaan hyväksy ihmistä mihinkään ihmissuhteeseen joka pyrkii määrittelemään sinun olemustasi. Vain sinulla on oikeus siihen. Jos ei kelpaa, niin menköön menojaan. Sinä olet täydellinen sinä. Virheinesi ja vikoinesi. Ei ole toista samanlaista kuin sinä. Olet yksilö.
Tarpeesi tulla hyväksytyksi itsenäsi.. hmm. Ei onnistu, ennenkuin hyväksyt itse itsesi.
Tuohan ei tarkoita sitä, ettetkö olisi kehittymisen tarpeessa ja voisi kehittyä yksilönä paremmaksi. Jokainen meistä on "työn alla" koko ajan. Ja se joka ei koe tarvetta kehittyä, no, .. on itseriittoinen paskiainen.
Tunnelukkosi parisuhteiden osalta, se on tapa suojella sinua. Luota siihen ja opettele ensin itsesi, sillä sinä itse olet syy ja seuraus kaikkeen olemiseesi. Jos sinulla on ikäviä menneitä, etkä pääse eteenpäin.. syy on sinussa itsessäsi. Et ole käsitellyt, hyväksynyt, antanut anteeksi ja unohtanut. Kysy itseltäsi, miksi tarvitset tunnelukkosi suojaa? Se on puolustautumismekanismi jonka itse luot.
Ja ymmärräthän etten syytä sinua tai syyllistä. Ainoa tosiasia koko keskustelussamme on seuraava; vain itseään ja omaa suhtautumistapaansa voi muuttaa.
Menneitä ei voi muuttaa, tämänhetkistä ei voi muuttaa, tulevaisuutta voi kyllä muuttaa, mutta muuttamalla itseään ja suhtautumistapaansa. Valitsemalla toisin.
Toista ihmistä ei voi muuttaa, sen tiedät sanomattakin. Kaikki on kiinni itsestä.
Eli kannustan sinua hyväksymään itsesi. Vaikutat käsittämättömän hyvältä tyypiltä.
30.09.2023 10:01
Jees.. kuulostaa hyvältä.
30.09.2023 09:19
Ja jostavia tarvitset. =D
29.09.2023 21:56
Ny ei kun pikkujouluja järkkäämään.
29.09.2023 21:54
Tuumasin että voisi kai sitä itsekin osallistua jos budjetti antaa myöten.
29.09.2023 21:44
Loistoidea! Rämpsyttelee samalla resooria ja hieroo hiukan kankkujaan, ni hyvä tulee..
29.09.2023 21:42
Mulla aina vähintään se 60° alkkareille. Vaaleille 90° .
Hitotko mä välitän kuminauhojen elastisuuden kärsimisestä. Heitän mäkeen sellaiset, jotka ei kunnon pesua kestä.
29.09.2023 20:36
En koskaan sovita alushousuja. Ostan vain paketoituja alushousuja. Jos tulee vikaostos, niin se on vain voi, voi.
29.09.2023 20:15
Höh.. mä taas en tykkää ollenkaan juopuneesta olotilasta. Hiprakka vielä menee, mutta syvempi humalatila ei.
29.09.2023 18:21
Nooh, mulla on iso ego..
29.09.2023 14:58
Jeah.. täysillä elämistä..
Joidenkin asioiden takia kandee vaarantaa henkensä.. 😜
29.09.2023 11:05
340 / 801