Kenestä palstalaisesta

Anonyymi-ap

Voisit tykätä?

Itse en tiedä. Ehkä sheenasta. Muut on sen verran dorkia ettei van jaksaisi.

83

721

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      xliner hah

    • Tykkään monestakin palstalaisesta. Kivoja kavereita. Mitä siitä?

      • Anonyymi

        ihan salaisuus, mut tästä ketusta vois tykätä.


      • Minä tykkään sinusta. Ja paljon.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä tykkään sinusta. Ja paljon.

        🤗🤗🤗


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä tykkään sinusta. Ja paljon.

        Koko mitallasi tykkäät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko mitallasi tykkäät?

        Nooh, mulla on iso ego..


      • Anonyymi

        Heh 😂 Toi oli siitä hyvä pätkä, että mulla on joissain asioissa norsun muisti. Siinä kun joku luulee olevansa perseilyineen turvassa ja unohduksissa kilometrien pituisen junan toisella puolella, niin turha luulo...

        En mä kyllä itseäni kivaksi kuvailisi. Mähän olen inhorealististen totuuksien laukoja. Kuka sellaisesta tykkää, muuta kuin toinen samanlainen.

        xLiner


    • Anonyymi

      On täällä montakin, joita voin hetkellisesti tykätä. Yhtään sellasta, josta tykkäisin pidemmän päälle, en oo vielä löytänyt. Tietenkin meissä anoissa on se perustava vika, että hirveän syvällisesti on vaikea oppia tuntemaan.

      • Anonyymi

        Kyse on lopulta aina siitä, että onko mielenkiintoa?

        Nojoo. Minulla ei pahemmin ole. Olen aina mieluummin mielenkiintoinen kuin mielenkiinnostuja. Se vaikuttaisi olevan helpompaa... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on lopulta aina siitä, että onko mielenkiintoa?

        Nojoo. Minulla ei pahemmin ole. Olen aina mieluummin mielenkiintoinen kuin mielenkiinnostuja. Se vaikuttaisi olevan helpompaa... :)

        Kuka nyt mistäkin kiinnostuu ja paljonko siihen tarvitaan. Lienee yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on lopulta aina siitä, että onko mielenkiintoa?

        Nojoo. Minulla ei pahemmin ole. Olen aina mieluummin mielenkiintoinen kuin mielenkiinnostuja. Se vaikuttaisi olevan helpompaa... :)

        Hukkapätkä virolainen puliukko heräsi taas kehumaan itseään :))


    • Anonyymi

      Poista sinä seuraavatkin viestit. Pääsemmekö tänään kymmeneen. Tarkoittaako se sinulle kymmentä uhkaa? :)

      • Anonyymi

        Minä mieluummin lisään kuin poistan viestejä. Mitä enemmän minun tuottamia sanoja näkyy, sen enemmän minä olen olemassa... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mieluummin lisään kuin poistan viestejä. Mitä enemmän minun tuottamia sanoja näkyy, sen enemmän minä olen olemassa... :D

        Ja mitä enemmän olet olemassa sitä paremmin voit? Olisit läsnä toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä enemmän olet olemassa sitä paremmin voit? Olisit läsnä toiselle.

        Tässähän minä olen läsnä teille... :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        varjoja. No olenko muuta? :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varjoja. No olenko muuta? :)

        Yyyh. Aivoraivo hiljeni 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yyyh. Aivoraivo hiljeni 😢

        Ei pysy mukana pyyhkimässä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän minä olen läsnä teille... :)

        Niin sitä minä juuri ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysy mukana pyyhkimässä 🤔

        Tekstejä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä minä juuri ajattelin.

        Ai nyt 😀


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taistelet varjoja vastaan:) ei niin, vaan näin https://youtu.be/ImKY6TZEyrI?si=01peIacA9dDTJegN

        Hyvää yötä. Pidä huoli itsestäsi <3:)

        Hope Sandoval <3

        Minä yritän nyt sisäistää ajatuksen siitä, että en tule enää näkemään hulttiopoikaani. Tunnen paljon ihmisiä, mutta hulttiopoikani oli yksi muutmasta, joita rakastin/rakastan. Puolet sydämestäni revittiin hulttion kuoleman kanssa irti minusta. Mutta kyllä minä askeettina pärjään puolikkaallakin. Mutta se ei silti tuo takaisin hulttiopoikaani.

        Jos joku on elämässäni ollut tärkeä minulle, se oli edesmennyt hulttiopoikani... <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hope Sandoval <3

        Minä yritän nyt sisäistää ajatuksen siitä, että en tule enää näkemään hulttiopoikaani. Tunnen paljon ihmisiä, mutta hulttiopoikani oli yksi muutmasta, joita rakastin/rakastan. Puolet sydämestäni revittiin hulttion kuoleman kanssa irti minusta. Mutta kyllä minä askeettina pärjään puolikkaallakin. Mutta se ei silti tuo takaisin hulttiopoikaani.

        Jos joku on elämässäni ollut tärkeä minulle, se oli edesmennyt hulttiopoikani... <3

        Voi tuska, tunnen tuskasi. Voi stana helvata. Saa sinulle kelvata, en voi jakaa omaani.


    • Minä tykkään ihan hitokseltaan aika monestakin palstalaisesta. Kaikista ihan heidän yksilöllisten ominaiksuuksiensa vuoksi.

      Tulee mieleen myös eräs anonyymi josta tykkäsin ihan hitokseltaan, mutta hän katosi harmaaseen massaan. Yhteys ei säilynyt hänen anonyymiteettinsä takia. Ja ymmärsin kyllä ettei tunne välttämättä ollut molemminpuoleinen.

      Lady- E:stä tykkään paljon. Hänen elämän viisaudestaan ja näkemyksistään.

      Harmiksesta tykkään myös. Hänen järkähtämätön näkemyksensä on ihastuttavaa. Hän tekee viiltävän hyviä huomioita ja se on ihailtava kyky. Ja hän on hauska omalla kuivalla tavallaan. Ja mitä mainioin tarinaseppo.

      Pujottelija on tietysti minulle rakas.. ei kahta sanaa.

      Kvm on ihanan kepeä. Hänen kaksimielisyydet ovat ehtaa laatutavaraa. Itseäni harmittaa kun olen niin asiallinen ja pikkuisen tosikkouteen taipuvainen, ni keskustelumme tyssää oikeastaan siihen. Mutta pidän hänestä ja jutuistaan paljon. Hän on ovela.

      Aletesta olen saanut ihka uuden ihmisen, jonka kanssa olen keskustellut muutaman päivän. Pidän hänestä. Muodostelen vielä käsityksiäni hänestä, mutta jotakin siinä on.

      Lauruskaa kaipaan. Pidän hänestä. Hän muumeilee harvakseltaan.

      Palsta Hessu.. hmm. Jokin hänessä kolahtaa. Hänen mielipiteensä maistuvat hyville.

      Citris on ihastuttavan älykäs. Vaikka hän on mielestäni pikkuisen liian älykkö makuuni, pidän siitä hänessä. Mitään yhteistä meillä ei juurikaan ole, hän on ääripää minusta katsottuna, mutta se ei estä minua pitämästä hänestä.

      Mj on mahtava tyyppi. Tykkään hänestä juurikin sen ällöttävän yltiöposen takia. Se, että hänenlaisiaan on vielä olemassa, saa minut uskomaan ihmiskuntaan.

      Haavelijaa en vielä tunne kovin, mutta hän herättää minussa syviä rakkaudellisia tunteita. Suojeluvaistoa.

      Disse, mitäpä muuta voisin sanoa, että olen fani. Vedän Disukan faniklubia.. heh.

      Randomista, en pidä. En oikeastaan voi sanoa pitäväni hänestä.
      Hän on paljon enemmän. Hän on rakas.
      Veljeni.

      Xena on hämmästyttävän järkevä. Hänen asiallisuus on kunnioitettavaa. Ja kyllä, pidän hänen näkemyksistään. Siinä taustalla on kuitenkin hyvä ja inhimillinen ihminen.

      Trollikka on äkäpökö väärinymmärtäjä ja meillä ollut kinamme. Mutta ihailen häntä ihmisenä. Ihailen sitä miten hän on pärjännyt ja suoriutunut elämästään. Luen aina mielelläni häntä ja tulen niin iloiseksi hänen jutuistaan. Hän on ihastuttava.

      Linukka on vanha viholliseni. Mutta hänen mielipiteellään on minulle merkitystä. Hyvin harvalle ihmiselle suon tuota kunniaa. Siis oikeasti, edes läheisimmille ihmisilleni en suo tuota välttämättä. Linukan selväjärkisyys .. saa minut pitämään hänestä.

      Funis. Niin. Funis. Ei hänestä voi olla pitämättä. En tosiaan kykene ymmärtämään häntä ja se saa minut ihailemaan.

      Jasu on ihana omana itsenään. Hän ei kaunistele eikä pokkuroi. Se mielestäni on hänen paras puolensa. Hän on sitä mitä on ja siksi pidän hänestä. Juuri sen takia.

      M184 on järkevyyden perikuva. Tasainen, arkinen ja turvallinen. Pidän hänestä kovin. Hänen arjen harmautensa joskus muistuttaa minua omastani. Mutta hänen omanlaatuisuutensa tulee hänen voitokseen. Pidän harmaasta.

      Gattino.. tai mitä nikkejä hänellä nyt on. Hänen elämänmyönteinen asenteensa ja sellainen realismi viehättää. Ja hän on hauska. Pidän hänestä paljon. Todella paljon.

      Oikeastaan pidän jollakin lailla kaikista tunnistettavista palstalaisista joiden kanssa olen keskustellut .. mut nyt iski väsy ja tällä hetkellä pidän vain nukkumatista, joten listaukseni jää tähän.

      • Anonyymi

        Jännä, kun mä en ole koskaan ajatellut sua mitenkään vihollisena. Muistelet varmaan aikaa, kun epäiltiin sun vedättävän Pujista? Olit uusi palstalla ja kaikenlaisia sekoja on täällä nähty kymmenen vuoden aikana. Se ja elämä yleensä aiheuttaa ihan tervettä epäluuloa. Älä ota siitä ittees 😄 Mä tykkään sun jalat maassa- tyylistäsi.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännä, kun mä en ole koskaan ajatellut sua mitenkään vihollisena. Muistelet varmaan aikaa, kun epäiltiin sun vedättävän Pujista? Olit uusi palstalla ja kaikenlaisia sekoja on täällä nähty kymmenen vuoden aikana. Se ja elämä yleensä aiheuttaa ihan tervettä epäluuloa. Älä ota siitä ittees 😄 Mä tykkään sun jalat maassa- tyylistäsi.

        xLiner

        No juu.. sitä aikaa muistelen. Mutta ne on männeitä. Kuten laitoin jo aiemmin kommenttia, et ollaan oltu jo jonkin aikaa köyden vedossa samassa päädyssä.

        Mutta myönnän että oli raskasta taistella sinua, wuppista, mieheksi luulijaa, välistä ja sen huorittelua sekä hän jonka nimeä emme mainitse kanssa. Saman aikaisesti.

        En kanna kaunaa, mutta en myöskään unohda. Liian hyvä muisti. Ihan siksi.

        Minut otti hyvin osa porukasta vastaan, muutoin minusta ei olisi tullut palstalaista ollenkaan. Oli se sen verran rajua ryöpytystä.

        Ja minusta tuntuu siltä etten ole ottanut itteeni. En koe loukkaantuneeni asiasta. Se, että nostin asian esille, ei tarkoita sitä.

        Se tarkoittaa, että niin tapahtui ja niin tunsin silloin. Että olit vihollinen. En ole tuntenut niin pitkiin aikoihin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No juu.. sitä aikaa muistelen. Mutta ne on männeitä. Kuten laitoin jo aiemmin kommenttia, et ollaan oltu jo jonkin aikaa köyden vedossa samassa päädyssä.

        Mutta myönnän että oli raskasta taistella sinua, wuppista, mieheksi luulijaa, välistä ja sen huorittelua sekä hän jonka nimeä emme mainitse kanssa. Saman aikaisesti.

        En kanna kaunaa, mutta en myöskään unohda. Liian hyvä muisti. Ihan siksi.

        Minut otti hyvin osa porukasta vastaan, muutoin minusta ei olisi tullut palstalaista ollenkaan. Oli se sen verran rajua ryöpytystä.

        Ja minusta tuntuu siltä etten ole ottanut itteeni. En koe loukkaantuneeni asiasta. Se, että nostin asian esille, ei tarkoita sitä.

        Se tarkoittaa, että niin tapahtui ja niin tunsin silloin. Että olit vihollinen. En ole tuntenut niin pitkiin aikoihin.

        Pääset emännäksi meiän lampolaan!

        Unto Pihtiputtaalta


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No juu.. sitä aikaa muistelen. Mutta ne on männeitä. Kuten laitoin jo aiemmin kommenttia, et ollaan oltu jo jonkin aikaa köyden vedossa samassa päädyssä.

        Mutta myönnän että oli raskasta taistella sinua, wuppista, mieheksi luulijaa, välistä ja sen huorittelua sekä hän jonka nimeä emme mainitse kanssa. Saman aikaisesti.

        En kanna kaunaa, mutta en myöskään unohda. Liian hyvä muisti. Ihan siksi.

        Minut otti hyvin osa porukasta vastaan, muutoin minusta ei olisi tullut palstalaista ollenkaan. Oli se sen verran rajua ryöpytystä.

        Ja minusta tuntuu siltä etten ole ottanut itteeni. En koe loukkaantuneeni asiasta. Se, että nostin asian esille, ei tarkoita sitä.

        Se tarkoittaa, että niin tapahtui ja niin tunsin silloin. Että olit vihollinen. En ole tuntenut niin pitkiin aikoihin.

        "En kanna kaunaa, mutta en myöskään unohda. Liian hyvä muisti. Ihan siksi."

        Minä en myöskään unohda tiettyjä asioita, eikä pidäkään unohtaa. Ihan oikein.

        Ai siellä oli noinkin paljon porukkaa. Mä muistan vain oman epäilykseni, minkä toin julki. Se liittyi muistaakseni ennen kaikkea teidän suunniteltuun tapaamiseen, joka oli mielestäni epäilyttävän pitkän ajan päässä. Pahoittelut.

        Epäilisin kyllä uudestaankin. Rehellisesti sanottuna 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En kanna kaunaa, mutta en myöskään unohda. Liian hyvä muisti. Ihan siksi."

        Minä en myöskään unohda tiettyjä asioita, eikä pidäkään unohtaa. Ihan oikein.

        Ai siellä oli noinkin paljon porukkaa. Mä muistan vain oman epäilykseni, minkä toin julki. Se liittyi muistaakseni ennen kaikkea teidän suunniteltuun tapaamiseen, joka oli mielestäni epäilyttävän pitkän ajan päässä. Pahoittelut.

        Epäilisin kyllä uudestaankin. Rehellisesti sanottuna 😁

        xLiner

        "Epäilisin kyllä uudestaankin. Rehellisesti sanottuna 😁"

        En sua, vaan vastaavassa tilanteessa jotain toista.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En kanna kaunaa, mutta en myöskään unohda. Liian hyvä muisti. Ihan siksi."

        Minä en myöskään unohda tiettyjä asioita, eikä pidäkään unohtaa. Ihan oikein.

        Ai siellä oli noinkin paljon porukkaa. Mä muistan vain oman epäilykseni, minkä toin julki. Se liittyi muistaakseni ennen kaikkea teidän suunniteltuun tapaamiseen, joka oli mielestäni epäilyttävän pitkän ajan päässä. Pahoittelut.

        Epäilisin kyllä uudestaankin. Rehellisesti sanottuna 😁

        xLiner

        No juu. Epäileminen on ihan ok. Jos epäluuloisuus itselleen sopii.

        Minä parka kun en osaa olla epäluuloinen ollenkaan.

        Privakeskusteluissa pujis kertoi asioita minulle, joten en epäillyt itse. Tapaamisajankohtaan oli hyvä syy.

        Nyt hiffasin, yksi syy, miksi sinua arvostan, on juurikin se, että osaat olla epäluuloinen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No juu. Epäileminen on ihan ok. Jos epäluuloisuus itselleen sopii.

        Minä parka kun en osaa olla epäluuloinen ollenkaan.

        Privakeskusteluissa pujis kertoi asioita minulle, joten en epäillyt itse. Tapaamisajankohtaan oli hyvä syy.

        Nyt hiffasin, yksi syy, miksi sinua arvostan, on juurikin se, että osaat olla epäluuloinen.

        Olen säästynyt monen monelta katastrofilta epäluuloisuuteni ansiosta. Siis päässyt helpolla! Siksi aion jatkossakin kuunnella epäluulojani ja uskoa intuitiooni.

        Mulla on muutenkin aina varasuunnitelman varasuunnitelmat. Sopii mulle.

        Eihän me kai Pujista epäilty vaan sua 😄 Tai en mä tiedä mitä muut sitten epäili. Multa jää paljon lukematta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen säästynyt monen monelta katastrofilta epäluuloisuuteni ansiosta. Siis päässyt helpolla! Siksi aion jatkossakin kuunnella epäluulojani ja uskoa intuitiooni.

        Mulla on muutenkin aina varasuunnitelman varasuunnitelmat. Sopii mulle.

        Eihän me kai Pujista epäilty vaan sua 😄 Tai en mä tiedä mitä muut sitten epäili. Multa jää paljon lukematta.

        xLiner

        Tapaamisajankohta oli pujottelijan pyynnöstä keväällä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tapaamisajankohta oli pujottelijan pyynnöstä keväällä.

        On jotenkin tosi mukavaa että löysitte toisenne. Teille molemmille kun toivoo vaan hyvää.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        On jotenkin tosi mukavaa että löysitte toisenne. Teille molemmille kun toivoo vaan hyvää.

        xLiner

        Niin. Pujottelija tosiaan on ihan mahtityyppi.
        Oikeastaan kun miettii, niin tämä palsta on täynnä ihastuttavia ihmisiä.


      • Anonyymi

        "M184 on järkevyyden perikuva. Tasainen, arkinen ja turvallinen."

        Siinä on parisuhdetta etsivälle palstanaiselle hyvä mies tarjolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "M184 on järkevyyden perikuva. Tasainen, arkinen ja turvallinen."

        Siinä on parisuhdetta etsivälle palstanaiselle hyvä mies tarjolla.

        Olen samaa mieltä. Hyvä, rehti ja kunnollinen.


    • Tuolla yhessä toisessa ketjussa jo mainitsinkin joitain. Esim. Mikkojuhan, Rande, Xena, Tositypy, Huitale (ja muut menneet ja olleet nimimerkkinsä, tosin joskus suutahtaa jostain jollekin, mutta annan sen anteeksi, vaikka joskus sitä hieman ihmettelen, kuitenkin ihan mukava noin yleisesti ottaen), Palstakamu (yleensä), Disse, Elisakettu, Usko, toivo, rakkaus.

      Maximilian oli sellainen, josta tykkäsin, mutta ei ole käynyt pitkiin aikoihin, onkohan lopettanut.

      Hondakuskilla (entinen Peris) oli joskus ihan hauskat ne Penetratorsin moottoripyöräkerhoa koskevat tarinat, tosin joskus en jaksanut ja jaksa lukea hänen juttujaan kokonaan tai ollenkaan, kun on niin pitkiä ja jo puolivälissä tekstiä alkaa nukuttaa.

      Simiti on oma lukunsa silloin, kun suuttuu, mutta välillä hänellä leikkaa hyvin huumorin tasolla.

      Lauruskaa olen joskus ajatellut. Missähän oikein vaeltaa?

      Täysin anonyymeissäkin on ollut sellaisia tyyppejä, joiden kanssa olen keskustellut.

      • Kiitos, että mainitsit minutkin. Minäkin tykkään sinusta Norppa83 niin kuin Huitaleesta, Dissesta, Elisaketusta, AV:sta ja monesta muusta...


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos, että mainitsit minutkin. Minäkin tykkään sinusta Norppa83 niin kuin Huitaleesta, Dissesta, Elisaketusta, AV:sta ja monesta muusta...

        Kiitos, kiitos =)
        AV jäi multa mainitsematta. Mutta noi olikin vaan esimerkkejä. Puuttuihan sieltä esim. Sheenakin ja Haaveilija.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos, että mainitsit minutkin. Minäkin tykkään sinusta Norppa83 niin kuin Huitaleesta, Dissesta, Elisaketusta, AV:sta ja monesta muusta...

        Ja ulos tuosta listasta jäi myös Prinsessasi. Hänkin kuulostaa ihan mukavalta.


    • Anonyymi

      Voi vattu mitä pepunnuolentaa😋

      • Anonyymi

        Koko ketju😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ketju😋

        Mjoo. Hieman havaittavissa, ehkä 😀 ettei palstan ajatus unohtuisi.


    • 😁, no omastakin mielestä noi mun löpinät sai poistaa, kiitos

      • Anonyymi

        😄😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄😄😄😄

        Kun töissä olen tarttumassa johonkin ja pomo sanoo ettei noita tarvita,irrotan liukkaasti näppini ja totean huolettomasti,no en olisi ottanutkaan!😄💩


    • Anonyymi

      Minä tykkään teistä kaikista, lukuun ottamatta niitä jotka ovat silmieni edessä pyllistäneet unohtaen sheivata perskarvansa.

      AV

      • Nyt kyllä herätit varsin härskejä mielikuvia😁, mites hygieniapuoli...yhtä unohduksissa?


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Nyt kyllä herätit varsin härskejä mielikuvia😁, mites hygieniapuoli...yhtä unohduksissa?

        Hah. Iso poika ja kehtaa ruikuttaa pikkuasioista 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Iso poika ja kehtaa ruikuttaa pikkuasioista 😃

        siis toi AV 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Iso poika ja kehtaa ruikuttaa pikkuasioista 😃

        Mielikuvat ja todellisuus, juu no joskus oikeasti toivoo etteivät ne kohtaa 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Mielikuvat ja todellisuus, juu no joskus oikeasti toivoo etteivät ne kohtaa 🙂

        Ei tietenkään, kun kaikista ei voi olla varma. Randen ihailijakin herätti hämmästystä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, kun kaikista ei voi olla varma. Randen ihailijakin herätti hämmästystä :)

        Viittaatko tähän fleda-tapaukseen? En muista oikein enää mistä siinä oli kyse. Vai onko pelimies randella jotain muuta kehitteillä? 🙂


    • Anonyymi

      Veljellisesti ja sisarellisesti varmaan kaikista, parisuhdemielessä en ole edes ajatellut asiaa.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Tämä viesti poistuu että harmis hämää. On niin vatun ketkussa johonkin😄


    • Anonyymi

      Ajattelen palstalaiset vain mahdollisina kavereina. Tunteita ei ole ketään kohtaan.

    • Anonyymi

      En tiedä ketkä on palstalasia🙄 eipä kiinnostakkaan. Kunhan joskus täällä käväisen.

      • Anonyymi

        Enpä minäkään. Ei mitään hajua. Ja eipä ole tarvettakaan jatkakaa💩


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, mutta keskimäärin mukavista ja järkevistä. Esimerkiksi simitin kanssa olen keskustellut hyvin vähän, mutta pidän hänen omalaatuisesta huumoristaan ja asenteestaan elämään. Sanoo suoraan juuri miten ajattelee eikä kiertele kaartele.

      Helpompi sanoa kenestä en: Väliksestä, ja toisaalta myös viinamies ärsyttää jankutuksellaan (voisi keksiä jotain uutta kuin sitä samaa vanhaa).

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Anonyymi

        Noh. Mitäpä olet mieltä minusta. 💩 anna tulla vaan. Kai jonku viestit joskus olet napannut💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh. Mitäpä olet mieltä minusta. 💩 anna tulla vaan. Kai jonku viestit joskus olet napannut💩

        En tiedä, olen nähnyt vain muutaman 💩-signeeratun viestin tällä palstalla. Jos jatkat aiempaa ahkerammin kirjoittelua, niin sitten vasta ehtii syntyä jonkinlainen mielikuva palstapersoonasta.

        Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, olen nähnyt vain muutaman 💩-signeeratun viestin tällä palstalla. Jos jatkat aiempaa ahkerammin kirjoittelua, niin sitten vasta ehtii syntyä jonkinlainen mielikuva palstapersoonasta.

        Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton

        No kovin harvoin täällä olenkin ettei ihme,mutta en kyllä ala täällä majaileen😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kovin harvoin täällä olenkin ettei ihme,mutta en kyllä ala täällä majaileen😄💩

        Minua naurattaa aina sun jutut. Aika kova olet myös pullistelemaan ja kehumaan itseäsi :) no miltäs mielipide kuulosti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh. Mitäpä olet mieltä minusta. 💩 anna tulla vaan. Kai jonku viestit joskus olet napannut💩

        😁, korvatillikoita olet ainakin jaellut miespuolisille varsin anteliaasti eikä sanan säilääkään ole säästelty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua naurattaa aina sun jutut. Aika kova olet myös pullistelemaan ja kehumaan itseäsi :) no miltäs mielipide kuulosti?

        Aivan helvatin hyvältä. Kiitos💩


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        😁, korvatillikoita olet ainakin jaellut miespuolisille varsin anteliaasti eikä sanan säilääkään ole säästelty

        Se on mun luonto👍💩


    • Anonyymi

      Miten niin kenestä, ja voisin tykätä...Tykkään jo monista, mutta enpähän kerro, koska ja vain siksi...Sillä olen niin helppo, mutta en tietenkään...

    • Anonyymi

      Se yksi yliopistohörhö jolla haltijanimi, vaikuttaisi olevan fantasiamateriaalia.

      Todellisuus lienee kuitenkin että kirjatumaton palstalutka jonka kanssa kuvittelisin päätyväni sellaiseen "mitä vittua minä oikein teen tuon kanssa?" tyyliseen kauhun tasapainoon.

      • Anonyymi

        Yhtään mitään vihjeitä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään mitään vihjeitä? :)

        Kun kokkaat niin kolmikertaista se suolamäärä jonka koet olevan "tarpeeksi" niin murkinasta tulee syötävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kokkaat niin kolmikertaista se suolamäärä jonka koet olevan "tarpeeksi" niin murkinasta tulee syötävää.

        Whaat??? :) Tänään paahdoin pippuria, mutta suolaa oli liian vähän.
        -IP


    • Anonyymi

      tuolla koodillani jostai E-lukka voisi tulla joku supersankarikin kuin nimellä vaikka Lukkimies.

    • Anonyymi

      Huomaa, ettei van jaksaisi.

      Ivan?

    • Anonyymi

      tuollainen hassu juttu että jooh; älä painele tietokoneista mitään vääriä nappea voi lähteä jotain vallistisia ydinohjuksia

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe