Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kauneus on katsojan silmässä, noinhan sitä sanotaan.
Tämä täyttämisen ja poistamisen kulttuuri on ihan sairas. Tai ulkonäkökeskeisyys muutoinkin.
03.03.2023 16:14
Minun kohdallani se on pujottelija.
03.03.2023 16:07
No .. minun mielestäni nuo luisevat kasvot tuovat mieleeni lähinnä korppikotkan. Olivat kaikki kauniimpia ennen operaatiota.
Mutta minä pidänkin luonnollisesta kauneudesta.
03.03.2023 16:04
Mahtuuko kokoonpanoon pikkuisia piruja?
Minusta kun ei saa enkeliä tekemälläkään...
03.03.2023 15:44
Niin.. ymmärrän tuon sinun juttusi tuosta nukkumisesta. Sillä unen puutteella kun voi olla hyvinkin vakavia seurauksia.
Ite valvoin kerran kuusi vuorokautta ja siinä ei käyny kovin hyvin. Nykyään yksi uneton yö sallitaan ja sit pitää jo ottaa oikeita unilääkkeitä. Olen kärsinyt unettomuudesta lapsuudestani lähtien. Siksi kai tunnistan sen.
Todella hienoa jos pärjäät melatoniinilla. Se on aina hyvä jos noin on. Ja kun voit järjestellä töitäsi ja työasioita, tosi hyvä.
Näin kellokorttityöläisenä käypi pikkuisen kateeksi. Tai no, ymmärrät mitä tarkoitan.
Juu, koti on siellä missä sydän on. Kukapa kotia asuntoon vaihtaisi.
Oikein hyvää viikonloppua ja kiva kun olet täällä. Olet asiallisuuden ja hyväntahtoisuuden perikuva, sen mukaan mitä olen sinua lukenut.
Joten saan olla sinusta mitä mieltä itse tahdon.
Ja mielestäni on kiva kun olet täällä.
Hyvää vastapainoa palstan negaatioille.
03.03.2023 15:30
Niih, voin puhua vain omasta puolestani.
Oma tapailusuhteeni on kestänyt pari vuotta ja sen pohjalta voin kertoa, että tapailusuhde pysyy statukseltaan vakiona, jos stausta ei aikaajoin päivitetä.
Jos sinusta tuntuu siltä, että haluaisit tapailusuhteen kehittyvän seurusteluksi, ota asia puheeksi. Eihän se vaadi kuin keskustelun avauksen "Mitä me ollaan?" .
Noin ei sitten kummallekaan pääse syntymään väärinkäsityksiä ja turhia odotuksia. Kommunikoimalla, sillä pääsee pitkälle.
03.03.2023 09:45
Mä laitan tuossa vaiheessa peruutusvaihteen silmään..
Ja hanaa.. haneen.
03.03.2023 09:38
Oih, kiitos kaunis, sinulle kaunis kiitos.
Joo, se on luvattoman ihanaa nukkua poikittain sängyssä. Tulee sellainen maailmanvalloittaja fiilinki. Et mä pystyn ihan mihin vaan.. heh.
Sulla taitaa toi unettomuus olla aika isokin juttu? Itse unettomuudesta kärsineenä pidän sitä todella huolestuttavana. Oletko harkinnut läkkeitä siihen? Mulla on ollu lääkkeitä unettomuuteen vajaa kymmenen vuotta. Ja on ihanaa kun ei tarvitse stressata unen vuoksi.
No nyt sitten otat ja alat suunittelemaan muuttoa isompaan makkariin, tai kokonaan uuteen asuntoon. Miltäs kuulostaisi .. uusi alku?
Itse erosin pitkästä parisuhteesta reilu pari vuotta sitten ja aloitin kotini rakentamisen ihan tyhjästä. Yllättävää kyllä, se ei pelottanut tai jännittänyt ollenkaan. Arvelin että pärjään ja niin olen pärjännytkin.
Sinäkin olet pärjäävän tuntuinen olento. Olen iloinen, että tulit takaisin palstalle. Olet täysipäisin varmaan koko porukasta. Noin mielestäni.
03.03.2023 09:32
Ihan yksi vain. Musta tribaalihenkinen orkidea oikeasta olkapäästä.
02.03.2023 23:55
1. Lätyt auringonkukansiemenillä paistettuna.
Päälle mansikkavaniljahilloa ja vaniljaista kermavaahtoa
2. Laskuvarjohyppy
3. 160 cm. Voi nukkua vaikka poikittain.
4. Keskiviikko. Silloin ei ole vielä niin poikki.
5. Hiihto.. en pysy pystyssä luistimilla.
6. Ei ikinä karaokeen. Pois se minusta!
1. Toive " World peace"
2. Toive ihmisille hyvä tahto
02.03.2023 23:42
A kyllä
B en
C en
D en
D ei tarvetta
02.03.2023 23:30
Kiitos! Sä olet aina niin kannustava.. ❤️
02.03.2023 23:18
No en ole pätkääkään leuhka jos sanon että olet oikeassa. Noin itse itseni myös koen.
Saan olla kiitollinen jos persoonani on välittynyt noin hyvin. Minä olen juuri sitä mitä sanon olevani .. tosin joskus olen väärässä.. myös itseni suhteen. Heh..
02.03.2023 20:11
Mä en tiedä vielä mitä likööriä teen seuraavaksi. Mä tukkään Koskenkorva peachistä, niin ehkä mä kokeilen sitä persikkalikööriä. Jääs nähtäväksi.
Netti on siitä ihmeellinen paikka, että sieltä löytyy ohjeita vaikka ja mihin.
02.03.2023 18:21
Viimeksi kun olin baarissa, olin siellä vastakkaista sukupuolta edustavan palstalaisen kanssa. Ja join alkoholitonta olutta.
02.03.2023 17:02
Heh.. nyt puhuit minut nurkkaan..
02.03.2023 16:40
No niin, puhuit juuri itsesi nurkkaan..
Moni nainen arvostaa juuri sitä rehellisyyttä. Ja jos et itse usko tuotteeseesi, riittääkö jos vaikka minä uskon.
Hyvän kauppamiehen taidot vaativat toki harjoittelua, mutta potentiaaliset uhr... asiakkaat eivät saa edes mahdollisuutta jos kauppatavara ei ole edes kaupan tai esillä.
Vaikka kauppatavara ei olisikaan verrattavissa luksustuotteeseen, on sillekin ottajia.
02.03.2023 16:33
No just juttelin hetki sitten KVM:n kanssa ja voisit häneltä kysellä noita vonkaamistipsejä. :D
02.03.2023 16:12
Tai rusinoista..
Mä nyt suunittelin tuovani taas Virosta tarpeet likööriin. Mutta mitä likööriä teen, sitä en ole päättänyt.
02.03.2023 16:09
No mä teen sillain, et teen omena-päärynä sihijuomaa sodastreamilla ja siihen jäitä ja loraus kirkasta. Menee siideristä kuin väärä raha. Ja sen saa sokerittomana.
Köyhän kun ei ole varaa maksaa siidereiden hintoja.
02.03.2023 16:07
435 / 806