Kuka paIstalainen

Anonyymi-ap

Aiheuttaa vipinää keskivartalossa?

-flowersreally-

36

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rande. Se kertoi eilen punkista navassa 😝

• Ai saakeli... Sitähän aina jotenkin toivoisi, että se vipinä aiheutuisi henkilöstä itsestään, mutta tässä iässä ja tällä naamalla on parempi ottaa vastaan se mitä on tarjolla 😂

• randombypasser kirjoitti:

Ai saakeli... Sitähän aina jotenkin toivoisi, että se vipinä aiheutuisi henkilöstä itsestään, mutta tässä iässä ja tällä naamalla on parempi ottaa vastaan se mitä on tarjolla 😂

Ai sulla on ollut punkki. Mulla ei oo koskaan ollu.

Ai saakeli... Sitähän aina jotenkin toivoisi, että se vipinä aiheutuisi henkilöstä itsestään, mutta tässä iässä ja tällä naamalla on parempi ottaa vastaan se mitä on tarjolla 😂

Taitaa punkit karttaa mua, tosin jostain syystä sit hyttyset tykkää.

• Norppa83 kirjoitti:

Ai sulla on ollut punkki. Mulla ei oo koskaan ollu.

On varmaan ollut useampikin, mutta lyhyesti vain. Eipä ne oo kummosia, en ole ikinä oppinut niitä mitenkään aristelemaan, niitä on luonnossa ja se siitä.

• Norppa83 kirjoitti:

Taitaa punkit karttaa mua, tosin jostain syystä sit hyttyset tykkää.

Niinhän nuo hyttyset tuntuu minuakin rakastavan 😂

• Norppa83
        randombypasser kirjoitti:

Niinhän nuo hyttyset tuntuu minuakin rakastavan 😂

Tervetuloa kerhoon =D

No eihän sitä nyt ihan joka ajatusta palstalle paljasteta, vaikka muuten pelataankin avoimin kortein 😉

On varmaan ollut useampikin, mutta lyhyesti vain. Eipä ne oo kummosia, en ole ikinä oppinut niitä mitenkään aristelemaan, niitä on luonnossa ja se siitä.

Joo, mutta voi saada borrelioosin joistain punkeista.

• Xena-183 kirjoitti:

No eihän sitä nyt ihan joka ajatusta palstalle paljasteta, vaikka muuten pelataankin avoimin kortein 😉

Ainoa korttipeli jota pitää ja voi pelata ainoastaan avoimin kortein on räsypokka 😂

Entäs hirvikärpäsiä?

• Norppa83 kirjoitti:

Joo, mutta voi saada borrelioosin joistain punkeista.

Voi, mutta ei se heti tartu, menee aikaa, niin kun ajoissa nyppii salamatkustajat nahastaan, on riski varsin pieni.

• Norppa83 kirjoitti:

Entäs hirvikärpäsiä?

Se on ihan satunnaista, näyttäisi riippuvan enemmän siitä mitä vaatteita sattuu olemaan päällä. Vaalea vaatteet tuntuu vetävän niitä puoleensa, vaikka pitäisi kai olla juuri toisinpäin.

Ainoa korttipeli jota pitää ja voi pelata ainoastaan avoimin kortein on räsypokka 😂

Pokerinaamaa en omista, mutta harrastan kyllä kerrospukeutumista 😉
        Ja peli lähtee käyntiin Rande's Angelsin bäkkärillä heti keikan jälkeen, eikö 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Pokerinaamaa en omista, mutta harrastan kyllä kerrospukeutumista 😉
        Ja peli lähtee käyntiin Rande's Angelsin bäkkärillä heti keikan jälkeen, eikö 😄

Kerrospukeutuminen räsypokkaan on kuin nippu jokereita hihassa, mutta eipä sitä voi estääkään 😂

RA:n bäkkärillä meno on niin mieletöntä, ettei sitä voi palstalla edes avata kun jokainen viesti poistuisi liian rasvaisen sisällön vuoksi 🤣

Kerrospukeutuminen räsypokkaan on kuin nippu jokereita hihassa, mutta eipä sitä voi estääkään 😂

RA:n bäkkärillä meno on niin mieletöntä, ettei sitä voi palstalla edes avata kun jokainen viesti poistuisi liian rasvaisen sisällön vuoksi 🤣

Juu ei. - Jotakin täytyy jättää vain palstalaisten mielikuvituksen varaan 👍
        Muuten koko glamourista menee hohto 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Juu ei. - Jotakin täytyy jättää vain palstalaisten mielikuvituksen varaan 👍
        Muuten koko glamourista menee hohto 😉

Itse ole suosinut räsypokkapeleissä päälläni pelkkää pilkkihaalaria ja olkihattua...

Itse ole suosinut räsypokkapeleissä päälläni pelkkää pilkkihaalaria ja olkihattua...

Mä voin kertoa sulle Rande, että sinä olet jo hävinnyt tän pelin 🤣

Mies ja.. alaston ase 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Mä voin kertoa sulle Rande, että sinä olet jo hävinnyt tän pelin 🤣

Mies ja.. alaston ase 😉

Ai? No eipä tule muutoksia toistuvien tappioiden sävyttämään räsypokka-historiaani 😉
        Ja tottahan poikamiesten motto on aina ollut jos et voi olla varma, ole edes helppo 😂

Alaston mies ja se? Ihan tuntematon elokuva...

• Närästystä vai? No kaikki vaikeat vänkääjät. Pitääkö sitä olla aina niin helvetin hankala..

• Anonyymi

Entä Nopi ja Tosse?:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Nopi ja Tosse?:))

Entä lillis?

• Jaa, ai mahan sekaisin menemistä ja vessaan juoksua? Ihan ite mää sellaiset aiheutan, jos oon esim. syönny tai juonnu jotain sopimatonta =D

Sitten toisenlaista vipinää? Paha mennä sanomaan, kun en oo nähny palstalaisia livenä tai kuvia heistä.

• Anonyymi

Ei ole kyllä vielä koskaan elämässäni kukaan ihminen aiheuttanut vipinöitä. Musikkii sen sijaan liikuttaa useinkin.

• Musiikki liikuttaa muakin aika usein.

• Minun kohdallani se on pujottelija.

• Anonyymi

Ai se kepuloinen nurmivasara ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai se kepuloinen nurmivasara ?

Niin. Hän kuitenkin on minun rakastajani.

• Pikku-pirpana, minun kohdallani se olet sinä

• pujotteIija kirjoitti:

Pikku-pirpana, minun kohdallani se olet sinä

Pikkiriikkisen ajattelinkin että näin voisi olla.
        ❤️💋❤️

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Pikkiriikkisen ajattelinkin että näin voisi olla.
        ❤️💋❤️

Huomenna vipinästä näköhavainto :D

• pujotteIija kirjoitti:

Huomenna vipinästä näköhavainto :D

Ja iholle on päästävä..

• Anonyymi

Pulleat kaveripojat Prinssi, Palstis ja Mikkojuhan:)))

• Anonyymi

minä olen hirviö eli hammaspeikko tai sellainen...mutta niin oikeasti yritän naurataakin tyttöjä jutuilla JOin jotta ei masentaisi... haSSUILLA JUTUILLA.

• Anonyymi

muista pestä hampit ainatunnin välein, päivitttäin.... minua ärsyttää oikeasti tämä peli näppäimiztö, kyllä

'

• Anonyymi

Joku vähän dangerous aiheutti ihan hetki sitten :) Painoarvo sanalla vähän. Huvitti ja hyvä mieli koko tapauksesta tuli, mitä mikroaaltouunin luona keskivartalotahtiin tanssahtelin. Mikä harmi etten ole hammaslääkäri :) t.sxth

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      958
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      113
      860
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      294
      850
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      58
      768
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      673
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      95
      589
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      576
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      566
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe