Kauneusihanteiden ero

Anonyymi-ap

Luin tätä https://www.is.fi/viihde/art-2000009396858.html juttua ja mietin, että tässä sen taas näkee miten eri (hetero?) naiset ja miehet näkevät kauneusihanteet. Luin tuosta toimenpiteestä jo aiemminkin ja mietin jo silloin ihan samaa. Noin yleisestihän (hetero)miehethän tuntuvat tykkäävän eniten sellaisesta lapsenkasvoisesta ja lapsenpyöreästä naamasta naisella. (Hetero)Naiset taas ovat jo ennen tuota trenditoimenpidettä pitäneet keskimäärin enemmän aikuisista naisen kasvoista, joista se lapsenpyöreys on poissa. Mä itsekin muistan jo ihan pikkulikkana halunneeni nimenomaan aikuisen naisen kasvot ja sen lapsenpyöreyden poskista pois. Se oli niin rumaa. No okei, tuo trendi menee minusta ylitse ja toi on jo liikaa, mutta ymmärrän kyllä mitä sillä haetaan takaa .

40

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No .. minun mielestäni nuo luisevat kasvot tuovat mieleeni lähinnä korppikotkan. Olivat kaikki kauniimpia ennen operaatiota.

Mutta minä pidänkin luonnollisesta kauneudesta.

• Anonyymi

Minusta heistä jokainen olisi parhaimmillaan jossain noiden välillä. Tuo poisto on jo vähän liikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta heistä jokainen olisi parhaimmillaan jossain noiden välillä. Tuo poisto on jo vähän liikaa.

Kauneus on katsojan silmässä, noinhan sitä sanotaan.

Tämä täyttämisen ja poistamisen kulttuuri on ihan sairas. Tai ulkonäkökeskeisyys muutoinkin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä, noinhan sitä sanotaan.

Tämä täyttämisen ja poistamisen kulttuuri on ihan sairas. Tai ulkonäkökeskeisyys muutoinkin.

No jaa. mitä se ulkonäkökeskeisyys sitten lopultakaan on. Se, että ulkonäköön kiinnittää huomiota, ei läheskään aina ole ulkonäkökeskeisyyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

No jaa. mitä se ulkonäkökeskeisyys sitten lopultakaan on. Se, että ulkonäköön kiinnittää huomiota, ei läheskään aina ole ulkonäkökeskeisyyttä.

Ei se aina ole sitä, totta. Mutta jo se, että perustaa identiteettinsä ulkonäköön ja määrittelee muut ihmisinä ulkonäön perusteella, se on vakavaa jlkonäkökesleisyyttä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei se aina ole sitä, totta. Mutta jo se, että perustaa identiteettinsä ulkonäköön ja määrittelee muut ihmisinä ulkonäön perusteella, se on vakavaa jlkonäkökesleisyyttä.

Mistäpä meistä lkukaan lopulta varmaksi tietää mihin kukakin identiteettinsä oikeasti perustaa. Mikä on totta ja todellista ja mikä vaikka luotua ja näyteltyä imagoa. Kyllä aika moni varmasit myös käytännössä ihan vaan ammatikseen kokeilee itseensä kaikenlaisia täytteittä ja lankoja ja what ever.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpä meistä lkukaan lopulta varmaksi tietää mihin kukakin identiteettinsä oikeasti perustaa. Mikä on totta ja todellista ja mikä vaikka luotua ja näyteltyä imagoa. Kyllä aika moni varmasit myös käytännössä ihan vaan ammatikseen kokeilee itseensä kaikenlaisia täytteittä ja lankoja ja what ever.

Vapaa maa. En ole vielä nähnyt yksiäkään täytettyjä huulia, jotka olisivat minun mielestäni kauniit.. kuten sanoin, tykkään luonnollisesta.

Epäluonnollinen kauneus.. se saa ihmiset näyttämään jotenkin teennäisen nukkemaisilta. Muovisilta ja rumilta. Mutta makunsa kullakin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Vapaa maa. En ole vielä nähnyt yksiäkään täytettyjä huulia, jotka olisivat minun mielestäni kauniit.. kuten sanoin, tykkään luonnollisesta.

Epäluonnollinen kauneus.. se saa ihmiset näyttämään jotenkin teennäisen nukkemaisilta. Muovisilta ja rumilta. Mutta makunsa kullakin.

Niin, mutta sä et taidakaan repiä elantoasi niistä täytetyistä huulista. Lopulta mikään julkisuus ei ole huonoa julkisuutta, jos siitä pitää elää. Voidaan tietysti miettiä, että miten tuolla voi edes elää. Vaikka enpä mä tajunnut vaikka jotain Duudsoneidenkaan puuhia, mutta hyvin se näkyi heidät elättävän. Rehellisesit sanoen en mä näe ihan hirveästi eroa siinä, että elääkö joku täytättämällä huuliaan vai keksimällä aina vaan uusia tapoja satuttaa itseään ja toisiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta sä et taidakaan repiä elantoasi niistä täytetyistä huulista. Lopulta mikään julkisuus ei ole huonoa julkisuutta, jos siitä pitää elää. Voidaan tietysti miettiä, että miten tuolla voi edes elää. Vaikka enpä mä tajunnut vaikka jotain Duudsoneidenkaan puuhia, mutta hyvin se näkyi heidät elättävän. Rehellisesit sanoen en mä näe ihan hirveästi eroa siinä, että elääkö joku täytättämällä huuliaan vai keksimällä aina vaan uusia tapoja satuttaa itseään ja toisiaan.

No kuten sanoin, jokainen tyylillään. Ja olet oikeassa, en revi elantoani kauneudella, tai siitä alasta.

Mutta hieman kyllä säälittää ihminen joka kokee tarpeelliseksi muokata itseään ja ulkomuotoaan. Tavallaan ymmärrän ne paineet, mitä julkimoilla on, mutta se mielikuva täydellisyydestä on silti sairas. Ja epärealistinen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No kuten sanoin, jokainen tyylillään. Ja olet oikeassa, en revi elantoani kauneudella, tai siitä alasta.

Mutta hieman kyllä säälittää ihminen joka kokee tarpeelliseksi muokata itseään ja ulkomuotoaan. Tavallaan ymmärrän ne paineet, mitä julkimoilla on, mutta se mielikuva täydellisyydestä on silti sairas. Ja epärealistinen.

Joku toinen taas säälii jotakin muuta. Sorrut muuten taas olettamaan heidän syitään tehdä asioita. Ei meistä kukaan voi nähdä toisen pään sisään. Minäkin säälin ihmistä, joka kokee tarvetta halkaista kielensä tai muokata itseään kissaksi, mutta en mä heidän perusteluistaan mitään tiedä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ihan samalla tavalla voi myös sääliä, jos jollakulla on tarvetta muokata itseään tatuoinneilla tai vaikka lävistyksillä. Vaan jos itse tykkää niin siitä vaan. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Joku toinen taas säälii jotakin muuta. Sorrut muuten taas olettamaan heidän syitään tehdä asioita. Ei meistä kukaan voi nähdä toisen pään sisään. Minäkin säälin ihmistä, joka kokee tarvetta halkaista kielensä tai muokata itseään kissaksi, mutta en mä heidän perusteluistaan mitään tiedä.

Niin.. meillä kaikilla on omat lähtökohtamme. Sinulla omasi ja minulla omani.

No mikä sinun perusteesi sitten on omille turvotetuille huulillesi? Oletan että sinulla sellaiset on. Jos ei ole, niin mikä on mielipiteesi niistä?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No mikä sinun perusteesi sitten on omille turvotetuille huulillesi? Oletan että sinulla sellaiset on. Jos ei ole, niin mikä on mielipiteesi niistä?

Eipä kannattaisi olettaa. Minun huuleni ovat ihan tarpeeksi turpeat ihan itsellään. Minulla ei ole minkäänlaista mielipidettä kenenkään muun huulista kuin omistani ja sellaisen yksilön huulista, jota pussailen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jos taas puhut ihan vaan eiitä mikä on kaunista, niin se nyt riippuu yksilöstä. Toisille pieni täyttö tekisi ulkonäölle vain hyvää, mutta toteutus on täysin heidän oma päätöksensä, Täytön voi liedä myös aivan liian pitkälle, kuten tässä maailmassa ihan kaiken.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos taas puhut ihan vaan eiitä mikä on kaunista, niin se nyt riippuu yksilöstä. Toisille pieni täyttö tekisi ulkonäölle vain hyvää, mutta toteutus on täysin heidän oma päätöksensä, Täytön voi liedä myös aivan liian pitkälle, kuten tässä maailmassa ihan kaiken.

No kauneus on katsojan silmässä, ja minun silmääni tekojutut ei miellytä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No kauneus on katsojan silmässä, ja minun silmääni tekojutut ei miellytä.

Harveman silmää mikään selkeästi feikki miellyttääkään, vaikka on sillekin estetiikalle tykkääjänsä, tietenkin. Vaan kunnolla tehtyähän nimenomaan ei erota feikiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Harveman silmää mikään selkeästi feikki miellyttääkään, vaikka on sillekin estetiikalle tykkääjänsä, tietenkin. Vaan kunnolla tehtyähän nimenomaan ei erota feikiksi.

Kyllähän sellaista luonnonkaunista naista on mukava katsella. Hivelee silmää. Mutta harvemmin välitän toisten ulkoisesta habituksesta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllähän sellaista luonnonkaunista naista on mukava katsella. Hivelee silmää. Mutta harvemmin välitän toisten ulkoisesta habituksesta.

Vaan kun ei kukaan tiedä maltillisesti tehdyistä muokkauksista, että mikä on luonnollinen ja mikä ei. Muokkausten ei ole mikään pakko olla äärimmilleen viety friikkisirkus,

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja toisaalta taas luonnollinenkin voi näyttää feikiltä. Mä esimerkiksi olen kuullut satoja kertoja elämässäni huomautuksia ja kysymyksiä "silikoneistani". Ainoa vaan, että en omista sellaisia. En siis osaa ottaa niihin kantaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan kun ei kukaan tiedä maltillisesti tehdyistä muokkauksista, että mikä on luonnollinen ja mikä ei. Muokkausten ei ole mikään pakko olla äärimmilleen viety friikkisirkus,

Niin, ei ole. Mutta se ei ole se pointti.

Lähinnä tulee mieleen se, että yksilö kokee ulkomuotonsa vajavaiseksi ja siksi sitä pitää peitellä tai korjata.

Ihan toinen juttu onkin rajut muokkaukset.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin, ei ole. Mutta se ei ole se pointti.

Lähinnä tulee mieleen se, että yksilö kokee ulkomuotonsa vajavaiseksi ja siksi sitä pitää peitellä tai korjata.

Ihan toinen juttu onkin rajut muokkaukset.

Se on juurikin se pointti. Sinä saat tietenkin ajatella ihan miten ajattelet. Täällä on mielipiteen ja ajattelun vapaus. Se, että mieleesi tulee tuollaisia, kertoo kuitenkin eniten sinusta itsestäsi, sillä toisten ajatuksista ja motiiveistahan meistä kukaan ei tiedä mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin se pointti. Sinä saat tietenkin ajatella ihan miten ajattelet. Täällä on mielipiteen ja ajattelun vapaus. Se, että mieleesi tulee tuollaisia, kertoo kuitenkin eniten sinusta itsestäsi, sillä toisten ajatuksista ja motiiveistahan meistä kukaan ei tiedä mitään.

No vaikka niin. Ihan sama se mulle on.
        Tunnut ylitulkitsevan minua, ja se kertoo sinun mielenlaadustasi.

Niin. Minä pidän kovasti laittautuvia ihmisiä sellaisina jotka kiinnittävät mielestäni liikaa huomiota ulkoiseen olemukseen.
        Tosiasia on, että se ulkoinen olemus rapistuu ja kuihtuu. Lopulta mätänee tai on tuhkana.

Sen ulkoisen olemuksen vaaliminen on hukkaan heitettyä aikaa, noin nähdäkseni. Ja todellakin minulla on oikeus mielipiteeseeni ja ajattelutapaani.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No vaikka niin. Ihan sama se mulle on.
        Tunnut ylitulkitsevan minua, ja se kertoo sinun mielenlaadustasi.

Niin. Minä pidän kovasti laittautuvia ihmisiä sellaisina jotka kiinnittävät mielestäni liikaa huomiota ulkoiseen olemukseen.
        Tosiasia on, että se ulkoinen olemus rapistuu ja kuihtuu. Lopulta mätänee tai on tuhkana.

Sen ulkoisen olemuksen vaaliminen on hukkaan heitettyä aikaa, noin nähdäkseni. Ja todellakin minulla on oikeus mielipiteeseeni ja ajattelutapaani.

Tai sitten sinä ylitulkitset minua. Sullakin on vähän sellainen tapa, että teet tuota, välillä kaiketi ihan tahallasikin. Ja siis tuossa aiemmassasi ylitulkitsit joidenkin kokevan "ulkomuotonsa vajavaiseksi". Se harvemmin on kannattavaa - ylitulkinta.

Kuten jo yllä sanoin, niin sä olet täysin oikeutettu mielipiteeseesi. Ei se mikään yleispätevä totuus ole, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja sen tosiaan sanoin jo aiemminkin, ainakin kaksi kertaa, että en nyt tiedä miksi koet tarpeelliseksi todeta, että sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten sinä ylitulkitset minua. Sullakin on vähän sellainen tapa, että teet tuota, välillä kaiketi ihan tahallasikin. Ja siis tuossa aiemmassasi ylitulkitsit joidenkin kokevan "ulkomuotonsa vajavaiseksi". Se harvemmin on kannattavaa - ylitulkinta.

Kuten jo yllä sanoin, niin sä olet täysin oikeutettu mielipiteeseesi. Ei se mikään yleispätevä totuus ole, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja sen tosiaan sanoin jo aiemminkin, ainakin kaksi kertaa, että en nyt tiedä miksi koet tarpeelliseksi todeta, että sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

Minähän myösin vain olevani kanssasi samaa mieltä siitä asiasta, että kaikilla oikeus mielipiteeseensä.

• Anonyymi

huvittaa tuo kääriäinen musiikki, joku Madonnakin kuuntelee joo on enerfiaaa ei mitään virsien ceisuuta...

• Anonyymi

jotenkin... niin voisiko laitaa kappalejakoja, kun joskus on niin suuria asioia, tuntuu kuin pitäisi lukea raamattu sanasta kirjaimeen ulkoa jo osa.

Eräs¨jännittä¨sarja, uusia jaksoja; The Manlalorian... avaruusjutrtuja Bova Fett jne

• Anonyymi

Jos et tuota määrää tekstiä kykene ilman kappalejakoa lukemaan, niin ole vapaasti lukematta. 👍

• Anonyymi

Laineilla näyttäisi olevan samat aallot välillä. Demokratiaa ei kannata palvella juurikaan e empää.

• Anonyymi

sitten kunmenet nukkumaan niin jotkut av<ruuz-xzeikk<zi tytöt pyörivät ajatuksziza ja unissa

• Anonyymi

Jos unessa olisi aaruustyttöjä ja joku saareke sitten missä oliszi duke nukem hahmo heiluttaa Texasin lippua tänne pitäisi mennä...

• Anonyymi

Itse pidän aikuisten naisten kasvoista ja vartaloista kaikki naiset on kauniita ja seksikkäitä mut pidän eniten 40- 50v naisten kasvoista ja vartaloista tai sanotaan et 35-55v naisista mut noin oman ikänen nainen saa ulvomaan onnesta

• Anonyymi
    • Anonyymi

pwelottraa tuollainen kun szilloin menettää itsemääräämizoikweusdwn joaz joku tyttö..

• Anonyymi

itsemääräysoikeus... hyvä anonta sitten jooh niimpä.

• Poskirasvan poisto, hmm... Enpä tiedä. 🤔

Miltähän sitä näyttää sitten vanhana, kun iho veltostuu? Itselläni on poskilommot sen verran isot luonnostaan, että rasva lienee jakautunut pitkin poskea. Mietin, etten ehkänitse lähtisi tuohon toimenpiteeseen, jos naamalleni jotain tehdä tahtoisin. Roikkuvat yläluomet voisin ehkä korjauttaa, mikäli alkaa haitata näkemistä.

• Anonyymi

No siis siitähän tuossa toimenpiteessä on varoiteltu, että vanhana aiheuttaa ongelmia. Kaipa nuo poistattaneet sitten vanhempana lykkäävät sinne täyteainetta tai takalistosta imettyä rasvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No siis siitähän tuossa toimenpiteessä on varoiteltu, että vanhana aiheuttaa ongelmia. Kaipa nuo poistattaneet sitten vanhempana lykkäävät sinne täyteainetta tai takalistosta imettyä rasvaa.

Mitenhän se vaikuttaa sitten puhumiseen, ilmeilyyn jne. kun onhan poskilla merkitystä niissäkin toimissa?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mitenhän se vaikuttaa sitten puhumiseen, ilmeilyyn jne. kun onhan poskilla merkitystä niissäkin toimissa?

Paha sanoa. Jos sieltä oikeasti pelkkää rasvaa poistetaan, niin tuskin mitenkään. Noita paria juttua tuosta aiheesta lukiessani jäin miettimään, että miksi eivät jumppaa naamansa. Naamaakin pystyy erinomaisesti jumppaamaan ja kehittämään niitä lihaksia ihan samoin kuin muuallakin kropassa. Onhan toi aika laiska ratkaisu, mutta no oma asiansa tietysti. Jotenkin noissa kuvissa kuitenkin minun silmääni vähän turhan radikaali muutos, vaikka tosiaan tajuan ihan hyvin mitä on tavoiteltu.

• Anonyymi kirjoitti:

Paha sanoa. Jos sieltä oikeasti pelkkää rasvaa poistetaan, niin tuskin mitenkään. Noita paria juttua tuosta aiheesta lukiessani jäin miettimään, että miksi eivät jumppaa naamansa. Naamaakin pystyy erinomaisesti jumppaamaan ja kehittämään niitä lihaksia ihan samoin kuin muuallakin kropassa. Onhan toi aika laiska ratkaisu, mutta no oma asiansa tietysti. Jotenkin noissa kuvissa kuitenkin minun silmääni vähän turhan radikaali muutos, vaikka tosiaan tajuan ihan hyvin mitä on tavoiteltu.

Sellainen Cruella De Vil naama muoti tuo.

• Niin ja omat kauneusihanteeni naisnaamoissa on poskipäissä ja leukalinjassa se jokin. Aivan häkellyttävän kauniit kyseiset kasvot olen nähnyt tällä nimenomaisella palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      958
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      113
      860
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      294
      850
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      58
      768
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      673
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      95
      589
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      576
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      566
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe