Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16105

1. Niih.. ehkä mä en vielä ole avautunut sinulle aidosti. Sä kun olet vielä minulle pala saippuaa ja en mä tosissani luota sellaiseen, jota en oikeasti tunne.

Aina ajattelen ihmisistä hyvää, kunnes toisin todistetaan. Minulla on pikkuisen sellainen taipumus kerätä vahvoja persoonia läheisikseni.

Paras hetki sinun kanssasi mielestäni oli se kun syötiin hamppareita ja puhuttiin. Siis oikeasti puhuttiin. Sitä tunnetta en ole sen jälkeen sinusta saanut.. sen liiemmin kuin kai antanutkaan. Mutta joo.. syvälliset keskustelut ovat minulle ihmissuhteissa tärkeitä.
  2. Höh.. sulle on sattunut noita suhteilusekoiluja elämään ihan vissiin riittävästi..

Tolla historialla ymmärrän sinun nuivahkon asenteen minun tyyppisiin ihmisiin.. siis kevytkenkäisyyteen..
    Hitto kun voisinkin kertoa oman tarinani.. mutta en voi, en siten kuin tahtoisin. Ei ole sovelias tarina julkiseksi, edes anonyymisti.

Pähkinän kuoressa tiivistäen.. tapasimme exän kanssa sokkotreffeillä, pamahdin pian paksuksi ja perustimme perheen. Poitsullamme todettiin häiriökäyttäytymistä jo alle kaksi vuotiaana ja se diagnosoitiin autismin kirjoon.. no exä pakeni työhön, tehden kolmea työtä.. minä hoidin kodin, perheen ja työni yksin. Olimme yhdessä velvollisuudentunnosta, vaikka opimmekin rakastamaan toisiamme. Exä oppi, ettei hänen tarvinnut tehdä mitään, sillä minä hoidin kaiken. Remonteista ruoanlaittoon. Sit exä sairastui.. useita leikkauksia ja minä hoidin häntä. Kun hän parani ja poitsukin kasvoi aikuisuuteen, erosin.

Minun ei tulisi mieleenkään aloittaa vakavaa suhdetta. Ei menneisyyteni, eikä tulevaisuuteni takia. Kas kun sairastuin ms-tautiin reilu 10 vuotta sitten. Tulevaisuuteni voip olla hyvinkin .. no vaakalaudalla.

Siksi kevytsuhteilen. Eli olen suhteessa pujottelijaan, ilman sen kummempia siteitä tai lupauksia. Olen oppinut rakastamaan pujista ja en tekisi tahalleni mitään mikä loukkaisi häntä. Siitä huolimatta en ole luvannut uskollisuutta hänelle, vaikka uskollinen olen ollutkin. En vain usko uskollisuuteen.

Mutta tuollainen sikailu mitä esimerkiksi exäsi teki, ei tulisi minulla mieleenikään. Hän on törkimys, valitettavaa että ilmeisesti myös lipeväkielinen käärme joka on luikerrellut sinun puutarhaasi...

Mutta sä olet vahva. Joskus olenkin sanonut, että ihailen sinua. Ja tässä valossa entistä enempi.