Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No se ilta voidaan ottaa uusiksi monin tavoin. Mutta en nyt heti laittaisi biletystä ja henkeviä samaan iltaan.
Juu luulen, että se saippuaisuus voipi olla molemmin puolista, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Jos nyt mitään..
Mutta luulen kuitenkin, että pidän sinusta. Bro.
24.02.2023 16:15
Niih.. ehkä mä en vielä ole avautunut sinulle aidosti. Sä kun olet vielä minulle pala saippuaa ja en mä tosissani luota sellaiseen, jota en oikeasti tunne.
Aina ajattelen ihmisistä hyvää, kunnes toisin todistetaan. Minulla on pikkuisen sellainen taipumus kerätä vahvoja persoonia läheisikseni.
Paras hetki sinun kanssasi mielestäni oli se kun syötiin hamppareita ja puhuttiin. Siis oikeasti puhuttiin. Sitä tunnetta en ole sen jälkeen sinusta saanut.. sen liiemmin kuin kai antanutkaan. Mutta joo.. syvälliset keskustelut ovat minulle ihmissuhteissa tärkeitä.
24.02.2023 15:59
😊 hymy takaisin. Kas voin antaa virtuaalihymyn.. se ei tartuta ketään. Tosin sen terveysvaikutukset lienee olemattomat. Hyvää viikonloppua sinullekin. 🙂
24.02.2023 14:51
Passaan haasteen. Hyvä ajatus, mutta pysyn kotona ihan issesseni. Palsta ja leffat seuranani.
Toi kyllä oli outoa, että tekohymy aiheuttaa ryöpyn aivoissa. Olen aina vältellyt tekoilua .. myös hymyissä.
24.02.2023 14:45
Kyllä .. joo.. olen kone. Räkälinko. Mutta se nyt ei liity ollenkaan siihen että palsta tuttuun tapaan taitaa tökkiä.
Ja ei sitä puhelinnumeroa tarvitse siellä pitää.. sen voi poistaa kirjautumisen jälkeen. Tai ainakin ennen pystyi.
24.02.2023 14:40
Sano sille suoraan ja rehellisesti, mutta kohteliaasti tunteesi. Jos ei vastakaikua ole, niin sitä ei vaan ole.
24.02.2023 11:15
Hei bro!
Ollaan pitkästä aikaa samiksia..
Rakkauden kieleni on myönteiset sanat.
Sinusta tuon uskonkin, itselleni pienoinen yllätys, mutta käypi järkeen,kun pikkuisen jaksaa kelata..
24.02.2023 07:02
Juu näin tehdään. Suukkosia sinulle ihana. Ja hyvää yötä. Mä alan valmistautumaan yöpuulle.
20.02.2023 20:35
Vastasin oikein 9 kysymykseen.. pari ihan tyhmää virhettä ja arvalla väärin..
Kiva visa.
20.02.2023 20:33
Jää nähtäväksi. Toivon että seuraavat treffit olisi jo ensi viikonloppuna.
20.02.2023 20:26
Kyllä olisi varmasti kaunista. Ja kaksin kaunihimpi. Iltakävely kuun loisteessa järven jäällä..
20.02.2023 20:20
Näinpä.. suutelointia heti jo ensi treffeillä.. soutelot sitten kun järvi ei ole jäässä..
Eikä tänä talvena ole rataakaan, niin et pääse luistelemaankaan.. ei vissiin kannata edes suksilla mennä tuon järven jäälle tänä talvena.
20.02.2023 20:06
Erosin kyllä, mutta en oikeastaan lähtenyt. Olen edelleen se johon exä turvautuu ensimmäisenä.. oli se sitten rikkinäinen pesukone, palanut lamppu tai tukkeutunut viemäri..
Nyt exä on flunssassa ja kyllä sä tiedät mitä se on, kun mies sairastaa.. maailmanloppu vähintään. Pitää minun pitää huusholli kasassa sen aikaa, kunnes toipuu.
20.02.2023 19:39
Nooh.. sinä soutelit myötäseen ja minä vastaiseen.. muutoin meni tasapuolisesti. Otetaanko ensi kesänä uudestaan? Nyt jos ei si olisi ihan niin tuulinen sää.. taisi soudellessamme vähän sataakin.
Tyynemmällä voisi ottaa veneen vaikka puoleksi päiväksi ja rantautua toisella puolen järveä...
20.02.2023 19:33
Noh.. juuri tuli kaksi vuotta täyteen .. seuraavilla treffeillä juhlitaan vuosipäivää...seksin ja ehkä kakun merkeissä.
20.02.2023 18:33
Tämä todellakin on vanha keskustelu. Mun ihka ensimmäinen aloitus palstalla.
Olin juuri muuttanut 4 päivää aiemmin omilleni. Nukuin exältä lainaamallani patjalla lattialla. Koko kämppä ihan tyhjä.. maalasin seiniä ja selasin nettiä etsiessäni itselleni huonekaluja ja petivaatteita.
Me sovittiin jo vuonna nakki ja muussi, että jättäjä ottaa vaatteensa ja lähtee. Joten niin tein. Minulla ei ollut kuin omat henkilökohtaiset hygieniatuotteet, koruni ja vaatteeni. Mutta olin onnellinen. Onnellisempi kuin koskaan.
Edelleen olemme exän kanssa väleissä. Nytkin pitänee käydä kahtomassa kuis hän voi. On todella kipeänä.. ja minä tietysti hoivaan häntä.
20.02.2023 18:27
Höh.. sulle on sattunut noita suhteilusekoiluja elämään ihan vissiin riittävästi..
Tolla historialla ymmärrän sinun nuivahkon asenteen minun tyyppisiin ihmisiin.. siis kevytkenkäisyyteen..
Hitto kun voisinkin kertoa oman tarinani.. mutta en voi, en siten kuin tahtoisin. Ei ole sovelias tarina julkiseksi, edes anonyymisti.
Pähkinän kuoressa tiivistäen.. tapasimme exän kanssa sokkotreffeillä, pamahdin pian paksuksi ja perustimme perheen. Poitsullamme todettiin häiriökäyttäytymistä jo alle kaksi vuotiaana ja se diagnosoitiin autismin kirjoon.. no exä pakeni työhön, tehden kolmea työtä.. minä hoidin kodin, perheen ja työni yksin. Olimme yhdessä velvollisuudentunnosta, vaikka opimmekin rakastamaan toisiamme. Exä oppi, ettei hänen tarvinnut tehdä mitään, sillä minä hoidin kaiken. Remonteista ruoanlaittoon. Sit exä sairastui.. useita leikkauksia ja minä hoidin häntä. Kun hän parani ja poitsukin kasvoi aikuisuuteen, erosin.
Minun ei tulisi mieleenkään aloittaa vakavaa suhdetta. Ei menneisyyteni, eikä tulevaisuuteni takia. Kas kun sairastuin ms-tautiin reilu 10 vuotta sitten. Tulevaisuuteni voip olla hyvinkin .. no vaakalaudalla.
Siksi kevytsuhteilen. Eli olen suhteessa pujottelijaan, ilman sen kummempia siteitä tai lupauksia. Olen oppinut rakastamaan pujista ja en tekisi tahalleni mitään mikä loukkaisi häntä. Siitä huolimatta en ole luvannut uskollisuutta hänelle, vaikka uskollinen olen ollutkin. En vain usko uskollisuuteen.
Mutta tuollainen sikailu mitä esimerkiksi exäsi teki, ei tulisi minulla mieleenikään. Hän on törkimys, valitettavaa että ilmeisesti myös lipeväkielinen käärme joka on luikerrellut sinun puutarhaasi...
Mutta sä olet vahva. Joskus olenkin sanonut, että ihailen sinua. Ja tässä valossa entistä enempi.
20.02.2023 18:14
Ite olet kun toisesta sanot!! ❤️
20.02.2023 08:50
Niih jos joku uskaltaa .. jää nähtäväksi.
19.02.2023 19:07
Juu.. mä juotan sulle ykkösolutta, niin hurjaksihan sinä ryhtyisit!
Ei.. kyllä sä olet hyvä ja ihan paras tuollaisenasi.
19.02.2023 19:06
448 / 806