Miten naisen kanssa toimitaan soutuveneessä?

Anonyymi-ap

Miten naisen kanssa toimitaan soutuveneessä meneekö mies soutamaan ja nainen veneen keulaan jolloin mies on selkä naista kohden.
Vai meneekö nainen soutamaan ja naisella hame päällä, jota tuuli keskellä järveä leuhoottaa naisen korville ja mies saa nähdä naisen pikkarit, joita voi sitten katsella.
Soudetaanko koko ajan vai nostetaanko airot veneeseen ja pudotetaan ankkuri.
Jos aurinko paistaa, niin ottaako nainen vaatteet pois ja ottaa aurinkoa ja mies saa katsella alastonta naista veneessä makuulla,
Tarviiko ottaa joustinpatja veneeseen, jonka päällä nainen voi ottaa aurinkoa?
Ottaako mies mukaan ongen ja onkii kaloja sillä aikaa, kun nainen ottaa aurinkoa.
Jos kala tulee, niin voiko hauen laittaa samalle patjalle naisen kanssa..
Entä eväät, ottaako mies kylmälaukun, jossa on simaa, rinkeleitä, maksamakkaraleipiä, juustosämpylöitä. täytekakku ja kahvinkeitin?

122

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menee jo vähän liian suunnitelmallisuuden puolelle. 🙂

Meillä oli mieheni mökillä työnjako sellainen, että mentiin pienellä moottorilla selälle. Sitten minä soudin ja hän laski tai nosti verkot. Saatoin siitä soutaa takaisin saareen, jos oli mukava sää.

Tykkään mato-onkimisesta. Se on mukavaa kaverin kanssa, jos hän osaa olla hiljaa.

Hoidan auringonottamisen ja eväät mieluummin vaikka laiturilla. Tosin minun auringonottamiseni jää yleensä lyhyeen, koska kyllästyn, eikä minun ihonikaan kestä pitkää auringonottoa aina edes 50 suojakertoimella.

• Anonyymi

Yksinkertaista; Naisen housut pois ja hame korville, sitten mies työntää melan naisen pilluun tai takaapäin ja melalla työntelee vauhtia, kyllä nainen kiljuu kun saa melaa tarpeeksi !

• Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaista; Naisen housut pois ja hame korville, sitten mies työntää melan naisen pilluun tai takaapäin ja melalla työntelee vauhtia, kyllä nainen kiljuu kun saa melaa tarpeeksi !

En kyllä yhtään ihmettele, että et ole löytänyt naista elämääsi.. Työnnä kuule vaikka nenääsi se mela.

• Anonyymi

Yritätkö mies taas esiintyä naisena, häpeä!

• Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö mies taas esiintyä naisena, häpeä!

Kiitos fanituksesta ja kommenttieni nostosta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

En kyllä yhtään ihmettele, että et ole löytänyt naista elämääsi.. Työnnä kuule vaikka nenääsi se mela.

Komppaan.

• Anonyymi

mies ottaa varmuusvälineen ja aloittaa soutamisen naisen tokaistua: apua

• Anonyymi

No nainen soutaa ja mies istuu takana ja juo kaljaa ja sanoo tahdin eli vetoo vetoo vetoo ja hiukan ripeämmin vetoo vetoo mies tykkää vaudikkaasta menosta ja kun nainen ei jaksa enään niin kapu ottaa komennon ja käynnistää perämoottorin ja kapu ohjaa ja juo kaljaa

• Asetetaan nainen veneeseen haluamalleen paikalle.
      Annetaan hänelle pelastusliivit.
      Paetaan paikalta.

• Etkö uskalla mennä veneeseen? 🤣

• Lyhytfleda kirjoitti:

Etkö uskalla mennä veneeseen? 🤣

Se on ikuvanha merimiesten uskomus, nainen paatissa tuo epäonnea 😂

• randombypasser kirjoitti:

Se on ikuvanha merimiesten uskomus, nainen paatissa tuo epäonnea 😂

Hähhäh vai niin. 😆

• Lyhytfleda kirjoitti:

Hähhäh vai niin. 😆

Kyllä vain, niin ehkä olen niin patavanhoillinen, etten uskalla ottaa riskiä naisesta samassa veneessä 😯😂

• randombypasser kirjoitti:

Kyllä vain, niin ehkä olen niin patavanhoillinen, etten uskalla ottaa riskiä naisesta samassa veneessä 😯😂

Voihan se olla että jos sinä jonkun naisen kanssa veneessä olet niin vene uppoaa että sun kanssa ei kannata mennä veneeseen.
        En menisi sun kanssa enkä myöskään tuon aloittaja kummitus kummajaisen kanssa. 🤣😆

• Lyhytfleda kirjoitti:

Voihan se olla että jos sinä jonkun naisen kanssa veneessä olet niin vene uppoaa että sun kanssa ei kannata mennä veneeseen.
        En menisi sun kanssa enkä myöskään tuon aloittaja kummitus kummajaisen kanssa. 🤣😆

Mitä!?!?!? Mä olen kokenut soutuveneilijä, ikinä ole sattunut mitään kun minä olen ollut puikoissa. Yhtään lastakaan en ole onnistunut hukuttamaan, vaikka yritys on ollutkin kova 😂

• Anonyymi

Sieltä saatkin nähdä hameen alta sellaista että muistat lopun ikäsi. Ehkä hirvein veneretkesi ikinä. 🚣

• Soudetaan ilman paitaa ja nainen istuu vastapäätä. Voi katsoa tapittaa naista samalla kun nainen ihailee miehen lihaksia.

• Anonyymi

Sinä et todellakaan mies ymmärrä mitä höpötät, leikit taasen naista, kyllä kaikki palstalaiset sut tietää, joten iha turhaa höpötystä! Sulla taitaa olla paaaljon ongelmia ton seksiaalisuutes kanssa, mene ihminen lääkäriin!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et todellakaan mies ymmärrä mitä höpötät, leikit taasen naista, kyllä kaikki palstalaiset sut tietää, joten iha turhaa höpötystä! Sulla taitaa olla paaaljon ongelmia ton seksiaalisuutes kanssa, mene ihminen lääkäriin!

Lääkäriä varmaan kiinnostaa mun seksuaalisuus, ja seksielämän täydellinen puutos. Tuskin.

• Anonyymi

Jaa Mitähän lihaksia sulla ole edes niitä kiinalaisia piilolihaksia

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Lääkäriä varmaan kiinnostaa mun seksuaalisuus, ja seksielämän täydellinen puutos. Tuskin.

Ihan uteliaisuudesta saattas joku lääkäri sun kanssa jopa keskustella kuinka on mahdollista että ihminen omin avuin voi saada elämänsä noin täydellisen sekaisin

• Anonyymi

Jos vene on tarpeeksi suuri, kuten Busteri, niin voiko hetekan tuoda veneeseen ja rakastella siinä sitten naisen kanssa ulapalla?
      Pelastusliivejä ei käytetä, ne olisivat tiellä rakastellessa.

• Minä soudan ja muut jää rannalle ruikuttamaan. Työnjako on tämä.

• Anonyymi

Tykkääks nää soudel järvel vaiko nää merellä 🤗😉

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkääks nää soudel järvel vaiko nää merellä 🤗😉

Järvellä näillä voimilla. 😌

• Tavallisessa veneessä airot ovat kokkateljolla, joten soudetaan siltä. Koska veneessä on vain kaksi henkilöä, toisen paikka on peräteljolla muodollisena tai todellisena peränpitäjänä. Näkevät siis toisensa AINA.

Koska soutelu on ystävällinen, nainen antaa mielikuvan bikineistä pukemalla vain bikinien yläosan muita järvellä olijoita varten. Veneen laidat huolehtivat lopusta. Mies on kokoalasti, sillä hänellä luullaan olevan uimahousut.

Miellyttävä tyttö - muukin kuin puoliso - pyrkii herttailemaan. Hän kalkyloi, että kapealla peräteljolla jalat joutuvat olemaan liian yhdessä. Siksi hän pyrkii soutajan paikalle, jossa jalat soutaessa tukeutuvat auki veneen kaariin ja suloinen vittu avautuu kaikkeen kauneuteensa.

Herttaillessaan ja näyttäessään kauneintansa nainen samalla saa nauttia, miltä tuntuu olla ihailtu. Kuin olisi pumpulissa.

Nättiä, herttaista. 🌹👀

• Voi vittu sentäs taas. 🤪

• Ihan konkreettisia herttailuja muistuu mieleeni, erityisesti kun ystävällinen mökkivierailija halusi hakea tyttärelleen ulpukoita. Asettui soutajan paikalle, suloisin ja kaunein AIVAN auki, kun minä poimin ulpukat. Häikäisevän sievää. 🌹👀

• G-LoveR kirjoitti:

Voi vittu sentäs taas. 🤪

🤣🤣

• G-LoveR kirjoitti:

Voi vittu sentäs taas. 🤪

Sehän se.😄. Mä kyllä väittäisin peittoavani kyniksen noiden tuollaisten tarinoiden kirjoittamisessa ja osaisin tehdä sen romanttisemminkin mutta tää nyt ei ehkä oo oikea foorumi sellaiseen kisaamiseen joten taidanpa antaa olla. Taitaa olla parempi että on vaan yks kuka tuon puolen hoitaa.🙂.

• Prinssi_J kirjoitti:

🤣🤣

Sehän se taas lävähti naamalle. 🙄

• Mikkojuhan kirjoitti:

Sehän se.😄. Mä kyllä väittäisin peittoavani kyniksen noiden tuollaisten tarinoiden kirjoittamisessa ja osaisin tehdä sen romanttisemminkin mutta tää nyt ei ehkä oo oikea foorumi sellaiseen kisaamiseen joten taidanpa antaa olla. Taitaa olla parempi että on vaan yks kuka tuon puolen hoitaa.🙂.

Kynis ei romantiikkaa edes taida hakea, lähinnä viihdyttää itseään. 😅

• G-LoveR kirjoitti:

Voi vittu sentäs taas. 🤪

G-LoveR kirjoitti: "Voi vittu sentäs taas. 🤪"
        Jotenkin olen puheistasi saanut kuvan, että herttailu on ja pysyy sinulle vieraana. 🌹👀

• Kynis kirjoitti:

G-LoveR kirjoitti: "Voi vittu sentäs taas. 🤪"
        Jotenkin olen puheistasi saanut kuvan, että herttailu on ja pysyy sinulle vieraana. 🌹👀

Juu, oikein olet ymmärtänyt. 😊👍

• G-LoveR kirjoitti:

Kynis ei romantiikkaa edes taida hakea, lähinnä viihdyttää itseään. 😅

Niin no vähän sen takia mä sanoinkin että voisin tehdä sen romattisemmin.🙂.

• Anonyymi

Siinä on satunnaisilla juttelemaan tulevilla muilla veneilijöillä jutunaihetta. Siellä se taas soutelivat järvellä munat ja pillut paljaina. 😂🤣

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niin no vähän sen takia mä sanoinkin että voisin tehdä sen romattisemmin.🙂.

Okei. Nätisti on miellyttävempi lukeakkin.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jouduit kuitenkin pilkkaamismodille, kun puhuin vain vain kauneudesta, herttailusta ja ilahduttamisesta vittua nätisti näyttämällä. 🌹👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on satunnaisilla juttelemaan tulevilla muilla veneilijöillä jutunaihetta. Siellä se taas soutelivat järvellä munat ja pillut paljaina. 😂🤣

Naapuri tulee tarjoamaan, että otatteko hauen, kun verkosta tuli useampi. Toteaa sitten, että turvallisuussyistä lienee parempi olla sittenkään antamatta. Sehän saattaa vaikka lähteä uimaan ylävirtaan tai käydä nälissään matoon kiinni.

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

Jouduit kuitenkin pilkkaamismodille, kun puhuin vain vain kauneudesta, herttailusta ja ilahduttamisesta vittua nätisti näyttämällä. 🌹👀

Sattui siis samalle moodille kanssasi. Nuo sinun juttusihan eivät mitään muuta olekaan kuin pelkkää pilkkaa ja ivaa täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppivatpahan mökkinaapurit kerrasta, että parempi pysyä kaukana. 🤪

• Kynis kirjoitti:

Anteeksi jos loukkaannuit ei ollut tarkoitus loukata tai pilkata. Itse vaan kirjoittaisin nuo tuollaiset tarinat eri tavalla. Ei niissä mitään vikaa ole. En vaan koe että tää olisi oikea paikka ruveta kisaamaan kuka kirjoittaa mehevimmän stoorin. En lähde hyppimään sun varpaille ja kisaamaan asiassa.🙂✌️🤙.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Anteeksi jos loukkaannuit ei ollut tarkoitus loukata tai pilkata. Itse vaan kirjoittaisin nuo tuollaiset tarinat eri tavalla. Ei niissä mitään vikaa ole. En vaan koe että tää olisi oikea paikka ruveta kisaamaan kuka kirjoittaa mehevimmän stoorin. En lähde hyppimään sun varpaille ja kisaamaan asiassa.🙂✌️🤙.

Kirjoitit: "Sehän se.😄. Mä kyllä väittäisin peittoavani kyniksen noiden tuollaisten tarinoiden kirjoittamisessa ja osaisin tehdä sen romanttisemminkin mutta tää nyt ei ehkä oo oikea foorumi sellaiseen kisaamiseen joten taidanpa antaa olla. Taitaa olla parempi että on vaan yks kuka tuon puolen hoitaa.🙂."

Minulla ei ole pienintäkään halua kilpailla kenenkään kanssa. En ole koskaan urheillut koulun ja armeijan pakkoa enempää. En ole edes pelannut korttia. En ole tuntenut niihin aversiota siksi, että ne jotenkin olisivat syntiä, vaan yksinomaan siksi, että ne ovat KILPAILUA.

Puhun - taidolla tai taidotta - vain sitä, minkä oikeaksi näen. Niitä on kahta lajia: 1) LUONNONTIETEELLINEN näkemys, joka ei voi vähässäkään määrin olla altis humanistiselle näkemykselle, ja 2) tasa-arvoon perustuva IDEOLOGINEN näkemys, joka ei siis ole tieteellinen.

Sanomisieni nimittämistä 'tarinoiksi' pidän vähintäänkin loukkaavana.🌹👀

• Kynis kirjoitti:

Kirjoitit: "Sehän se.😄. Mä kyllä väittäisin peittoavani kyniksen noiden tuollaisten tarinoiden kirjoittamisessa ja osaisin tehdä sen romanttisemminkin mutta tää nyt ei ehkä oo oikea foorumi sellaiseen kisaamiseen joten taidanpa antaa olla. Taitaa olla parempi että on vaan yks kuka tuon puolen hoitaa.🙂."

Minulla ei ole pienintäkään halua kilpailla kenenkään kanssa. En ole koskaan urheillut koulun ja armeijan pakkoa enempää. En ole edes pelannut korttia. En ole tuntenut niihin aversiota siksi, että ne jotenkin olisivat syntiä, vaan yksinomaan siksi, että ne ovat KILPAILUA.

Puhun - taidolla tai taidotta - vain sitä, minkä oikeaksi näen. Niitä on kahta lajia: 1) LUONNONTIETEELLINEN näkemys, joka ei voi vähässäkään määrin olla altis humanistiselle näkemykselle, ja 2) tasa-arvoon perustuva IDEOLOGINEN näkemys, joka ei siis ole tieteellinen.

Sanomisieni nimittämistä 'tarinoiksi' pidän vähintäänkin loukkaavana.🌹👀

No siitä olen pahoillani mutta mulle ne ovat tarinoita ja omasta mielestäni osaisin tehdä sellaisen paremmin ja romattisemmin mutta se on vain mun mielipide kaikilla muilla saa olla omansa.🙂. Enkä tarkoittanut että sä haluaisit kilpailla vaan että jos kirjoittaisin oman tarinan vain siksi että haluaisin tehdä sen paremmin kuin sä niin se olisi sitä kilpailua eikä tämä ole sellaisella mun mielestä oikea paikka.🙂.

• Anonyymi

mutta niin että mahtuukohan kokonaan mikään hauska pelikäään ollenkaan.

• Anonyymi

Hauskasti kirjoitettu aloitus, tulin hyvälle tuulelle. Luultavasti souturetkellä kyttäisin vain onnesta soikeana henkilön selkää tai rintaa, riittäisi tässä vaiheessa mutta onhan nuo muutkin yksityiskohdat kaikki harkinnan arvoisia. Kesä tulee, joten ei kun souturetkelle ja saarille, kauniiseen ja ihmeelliseen luontoon, Suomeen tai Kroatiaan tai Kreikkaan.

• Soutelu voi olla kyllä kivaa ja romanttista.🙂. Vanhojen suomifilmien hengessä kauniina ja lämpimänä kesäpäivänä. Itse soutu järjestelyt sitten on varmaan ihan siitä kiinni mitä sovitaan.

• Anonyymi

Souteleminen on kyllä ihan kivaa, mutta mä en oikein ole koskaan sen romanttisuutta tajunnut.

• Anonyymi kirjoitti:

Souteleminen on kyllä ihan kivaa, mutta mä en oikein ole koskaan sen romanttisuutta tajunnut.

Voi se sitäkin olla oikean henkilön kanssa. Ainakin mun mielestä.🙂.

• Mistä oikein keksit noita kysymyksiä? Ei taida olla normaalia että nainen alasti veneessä olisi voi härre god. 🤦‍♀️

• Ihan varmasti on oli sitten miehiä tai naisia.

• Anonyymi

Siinä onkin kiva vaaramomentti virvelöidessä. 🤣

• Anonyymi

Juu, se on ihan vaaan teidän vihkiytyneiden oma salaseura, josta ei muille hiiskuta.

• Anonyymi

Poliisille ilmoitettu tää kiusaaminen! Kateellisten touhua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisille ilmoitettu tää kiusaaminen! Kateellisten touhua!

Vieläkö ne muka jaksaa edes vastailla sulle kun soittelet niille

• Sun pitäisi olla kynis kiinnostunut vain oman naisesi vitusta. En ymmärrä miksi pitää tulla kaikille naisille kirjoittamaan noita rumia kirjoituksia. Ei me taideta sun akkas vitusta olla vastuussa.

• Anonyymi

Ei, mutta me ollaan vastuussa siitä, että emme itse kulje lettu levällään sitä esittelemässä ja halua katsella esim. uutisten lukijoita jalat levällään ja haaroväli paljaana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta me ollaan vastuussa siitä, että emme itse kulje lettu levällään sitä esittelemässä ja halua katsella esim. uutisten lukijoita jalat levällään ja haaroväli paljaana.

Miettitkö koskaan mitä kirjoitat?
        Kynis ei taida ymmärtää sitä että kaikki eivät halua lukea että vittu sitä vittu tätä.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sun tapojasi mutta minä kuljen housut jalassa ihmisten ilmoilla. Mitä yrität vittuilla?

• Nimität maailma suloisempaa siskoa 'akaksi'. Iljettävyydellä ei näytä olevan rajaa. 🌹👀

• Kynis kirjoitti:

Nimität maailma suloisempaa siskoa 'akaksi'. Iljettävyydellä ei näytä olevan rajaa. 🌹👀

Tykkää huonoa vain jos haluat mutta uskompa että sinä olet rumemmasti puhunut.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Miettitkö koskaan mitä kirjoitat?
        Kynis ei taida ymmärtää sitä että kaikki eivät halua lukea että vittu sitä vittu tätä.

Mitä sinä minulle Kyniksen toiveista valitat? Valita Kynikselle itselleen.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

En tiedä sun tapojasi mutta minä kuljen housut jalassa ihmisten ilmoilla. Mitä yrität vittuilla?

Vaan et saisi, jos Kynis saisi tahtonsa lävitse.

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

Nimität maailma suloisempaa siskoa 'akaksi'. Iljettävyydellä ei näytä olevan rajaa. 🌹👀

Sana akka ei todellakaan ole iljettävä. Akka on muinassuomalainen jumala ja kaunista suomea.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan et saisi, jos Kynis saisi tahtonsa lävitse.

Minua ei kiinnosta paskan vertaa joku seko kynis. Ajatteleppa tämä ihana ajatus kyniksen pää on sellainen pieni nyrkkeily säkki jos tiedät.
        Niin tekisin sitä nyrkkeily liikettä siihen säkkiin. 🤣😂👍

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Minua ei kiinnosta paskan vertaa joku seko kynis. Ajatteleppa tämä ihana ajatus kyniksen pää on sellainen pieni nyrkkeily säkki jos tiedät.

Sori, mutta en koe tarvetta lyödä häntä. Noin suurta vaikutusta hänen jutuillaan ei minuun ole. Ne lähinnä huvittavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Sana akka ei todellakaan ole iljettävä. Akka on muinassuomalainen jumala ja kaunista suomea.

Akka tarkoittaa naista. 🤣

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Mä siis ihan kirjaimellisesti aina välillä repeilen niille mielikuville, joita mulle hänen jutuistaan mieleen tulee. Esimerkiksi nyt tuo soutukohtaus pisti naurattamaan. 😂

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Akka tarkoittaa naista. 🤣

On se sekin ja tunturikin se on. Vaan on se myös meidän oman alkuperäisen suomalaisen uskomme jumala(tar). Vain yksi niistä monista tietenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, mutta en koe tarvetta lyödä häntä. Noin suurta vaikutusta hänen jutuillaan ei minuun ole. Ne lähinnä huvittavat.

En minäkään varmaan häntä oikeasti löisi mutta saapa tietää mitä hänestä ajattelen.
        Onneksi minun elämääni ei kuulu tuollaista ihmistä.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

En minäkään varmaan häntä oikeasti löisi mutta saapa tietää mitä hänestä ajattelen.
        Onneksi minun elämääni ei kuulu tuollaista ihmistä.

Ei minunkaan. Tosin onhan noita tuollaisia vanhoja miehiä tullut tässä elämän varrella nähtyä enemmän kuin tarpeeksi. Ovat onneksi pikkuhiljaa ehtyvä "luonnonvara".

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minunkaan. Tosin onhan noita tuollaisia vanhoja miehiä tullut tässä elämän varrella nähtyä enemmän kuin tarpeeksi. Ovat onneksi pikkuhiljaa ehtyvä "luonnonvara".

Ei siinä varmaan mitään pahaa muuten olisi mutta kuulemma vikittelee nuoria naisia minun mielestäni se ei ole tervettä eikä oikein koska hänellä on vaimo eikä muutenkaan ole oikein.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Ei siinä varmaan mitään pahaa muuten olisi mutta kuulemma vikittelee nuoria naisia minun mielestäni se ei ole tervettä eikä oikein koska hänellä on vaimo eikä muutenkaan ole oikein.

Missä tuo nyt erityisesti nuoria naisia vikittelee? Ihan tuntuu tasapuolisesti palvovan naisen kuin naisen alapäätä. Ja siis saahan se pornokuvia katsella, kun niitä kerta on netti pullollaan.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Ja siis hänen tarinoidensa mukaanhan se vaimokin esittelee alapäätään saunassa naapurinmiehille ja kahvipöydässä tasapuolisesti kaikille vieraille.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Tykkää huonoa vain jos haluat mutta uskompa että sinä olet rumemmasti puhunut.

En halua olla kanssasi missään tekemisissä, sillä loukkaat suloista vaimoani, jota et edes tunne. Poikkeuksellisesti jätän sinun kohdallasi myös kauneutta ja sen näkemistä koskevat emojit käyttämättä. Olet iljetys.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä tuo nyt erityisesti nuoria naisia vikittelee? Ihan tuntuu tasapuolisesti palvovan naisen kuin naisen alapäätä. Ja siis saahan se pornokuvia katsella, kun niitä kerta on netti pullollaan.

On kirjoittanut tänne nuorista naisista en nyt sana tarkkaan muista. Kysy mieheltäsi mitä hän tänne kirjoittelee. Taitaa olla monta sivua hänen kirjoituksiaan.

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

En halua olla kanssasi missään tekemisissä, sillä loukkaat suloista vaimoani, jota et edes tunne. Poikkeuksellisesti jätän sinun kohdallasi myös kauneutta ja sen näkemistä koskevat emojit käyttämättä. Olet iljetys.

On se nyt kumma, jos koet hedelmällisyyden jumalattareksikin tituleeratun Akan nimen rumaksi.

• Kynis kirjoitti:

Teeppä tosiaan se en halua nimittäin lukea sun kirjoituksia uskon että aika monet ovat sitä mieltä että sun kirjoitukset suurimmaksi osaksi pelkkää paskaa ja myös oksettavia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis hänen tarinoidensa mukaanhan se vaimokin esittelee alapäätään saunassa naapurinmiehille ja kahvipöydässä tasapuolisesti kaikille vieraille.

No sittenhän he ovat yhtä oksettavia hyi helvetti. 🤮

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Prinssi olepa kunnolla

• Anonyymi kirjoitti:

Prinssi olepa kunnolla

En ole prinssi. Ole tosiaan ihan itse kunnolla.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Ikävä kyllä, sä etole nainen sinäkää, vanha tranumies olet kuulemma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sairasta mustamaalausta joidenkaa ei ole koskaan edes jutellu!

• Anonyymi kirjoitti:

Saat uskoa minun olevan vaikka papukaija ei ole mulle mitään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sairasta mustamaalausta joidenkaa ei ole koskaan edes jutellu!

Itsepä tuo omat tänne kirjoittamansa jutu valitsee ja itsensä mustamaalaamisen hoitaa. Ei tarvitse muiden sormeaan nostaa sen eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on varsin huonot tietolähteet, tai täysin väärä kohde.

• Anonyymi

Ei soudeta ellei ole pakko. Mieheni veneessä on perämoottori joten soudamme harvoin. Se on sellainen pieni 4.50 metriä paatti jossa moottori.

• Anonyymi

Esiinnytki vielä toisena, siskoei tänne kirjoittele! Lisää sakkoa on puuttua toisten elämään valheellisesti!

• Anonyymi

Jos nainen tykkää enemmän selkälihaksista kuin rintalihaksista, silloin nainen menee keulaan ohjaamaan venettä ja muuten menee peräpäähän ottamaan katsekontaktia.

• Anonyymi

jos on soutuveneennäsä ja sitten kaqatuu se vene ja sitten vedenvarassa..

• Anonyymi

soutuvene kaatuu kuin tqaisteluristeilijä-laiva.

• Anonyymi

vertauskuva jollekin soutuvebeekke; taisteeriatrewilijä.... sitten kaatuu se vene ja käy huonosti.

• Tasapuolisesti. Viime kesänä naisen kanssa soutelimme hyvin tasapuolisesti.

• Nooh.. sinä soutelit myötäseen ja minä vastaiseen.. muutoin meni tasapuolisesti. Otetaanko ensi kesänä uudestaan? Nyt jos ei si olisi ihan niin tuulinen sää.. taisi soudellessamme vähän sataakin.

Tyynemmällä voisi ottaa veneen vaikka puoleksi päiväksi ja rantautua toisella puolen järveä...

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Nooh.. sinä soutelit myötäseen ja minä vastaiseen.. muutoin meni tasapuolisesti. Otetaanko ensi kesänä uudestaan? Nyt jos ei si olisi ihan niin tuulinen sää.. taisi soudellessamme vähän sataakin.

Tyynemmällä voisi ottaa veneen vaikka puoleksi päiväksi ja rantautua toisella puolen järveä...

Otetaan vaan uusinta, mukavahan se on soutelua (ja suutelua) harrastaa. Tais vähän sataa juu, ja tuuli oli navakkaa kun etenimme poukamasta ulapalle.

Kun meitä on kaksi, niin ehkä jaksaisimme toiselta puolelta soutaa takaisinkin

• pujotteIija kirjoitti:

Otetaan vaan uusinta, mukavahan se on soutelua (ja suutelua) harrastaa. Tais vähän sataa juu, ja tuuli oli navakkaa kun etenimme poukamasta ulapalle.

Kun meitä on kaksi, niin ehkä jaksaisimme toiselta puolelta soutaa takaisinkin

Näinpä.. suutelointia heti jo ensi treffeillä.. soutelot sitten kun järvi ei ole jäässä..

Eikä tänä talvena ole rataakaan, niin et pääse luistelemaankaan.. ei vissiin kannata edes suksilla mennä tuon järven jäälle tänä talvena.

Näinpä.. suutelointia heti jo ensi treffeillä.. soutelot sitten kun järvi ei ole jäässä..

Eikä tänä talvena ole rataakaan, niin et pääse luistelemaankaan.. ei vissiin kannata edes suksilla mennä tuon järven jäälle tänä talvena.

Kuu kun loistaisi, niin olisi mukava käydä katsomassa miltä järvellä näyttää

• pujotteIija kirjoitti:

Kuu kun loistaisi, niin olisi mukava käydä katsomassa miltä järvellä näyttää

Kyllä olisi varmasti kaunista. Ja kaksin kaunihimpi. Iltakävely kuun loisteessa järven jäällä..

Kyllä olisi varmasti kaunista. Ja kaksin kaunihimpi. Iltakävely kuun loisteessa järven jäällä..

Toivottavasti seuraavilla treffeillä kuu suo loistettaan

• pujotteIija kirjoitti:

Toivottavasti seuraavilla treffeillä kuu suo loistettaan

Jää nähtäväksi. Toivon että seuraavat treffit olisi jo ensi viikonloppuna.

Jää nähtäväksi. Toivon että seuraavat treffit olisi jo ensi viikonloppuna.

Minulla ei näillä näkymin esteitä viikonlopulle, mutta suunnitellaan sitten myöhemmin tarkemmin

• pujotteIija kirjoitti:

Minulla ei näillä näkymin esteitä viikonlopulle, mutta suunnitellaan sitten myöhemmin tarkemmin

Juu näin tehdään. Suukkosia sinulle ihana. Ja hyvää yötä. Mä alan valmistautumaan yöpuulle.

Juu näin tehdään. Suukkosia sinulle ihana. Ja hyvää yötä. Mä alan valmistautumaan yöpuulle.

Hyvää yötä ihanainen

• Anonyymi

jos veneenä on joku taisteluristeilijä battlecruiser ja kqatuu se

• Anonyymi

Riippuu miehestä, naisesta ja soutuveneestä.

Turvallisuusohjeet:

- souturetki vain pilvipoudalla (auringossa palaa helposti, sade ikävä/kylmä, ukonilma vaarallinen)
      - tunnetaan reitti
      - pelastusliivit
      - jos molemmat soutavat kaksiairoisella, soudetaan samaan suuntaan

- Sheena

• Anonyymi

Kuka hullu ottaa naisen soutuveneeseen tai veneeseen yleensä. Minä veneilen yksin ja kalastan. Rauha ja hiljaisuus pitää olla kun kalassa. Ei nainen tekis muuta kuin tuijottais somea. Ei naiset osaa kalastaa edes.

• Anonyymi

Ajatteles mikä kaakatus siitä syntyis, jos nainen älypuhelin plumpsahtas järveen, nainen varmaan menis puhelimen perässä.

• Anonyymi

Annoin melaa vaimolle veneessä,vierestä lipui hiljaa ohi turistikajakki.eipä siinä,melahommat jatkui......

• Anonyymi

Sinun kanssasi en ainakaan lähtisi soutelemaan, sen verran päättömiä kysymyksiä.

• Anonyymi

Vaatiiko nainen saada filtin pympyn ja lasikuituveneen penkin väliin, tietyille äänille lasikuituvene järven aallolla on kuin kaikupohja, eli onko nainen hieno nainen ja tietää asiat???

• Anonyymi

Paras veneretki. Keskellä yötä, pienet lasit juotavaa, vesi tyyni ja pieni tuulenvire. Lämmin vesi, yöuinti ja ei kiire mihinkään. Yhden kesän huippuhetkiä. Toivottavasti kesällä on vieressä mies joka saa nauttia hetkistä yhtä paljon, ilman mitään maagista salarakkaan mustasukkaisuuskohtausta.

• Anonyymi

Tai toinen, järjestät kodissasi muille häät. Vieraat lähtee, on ihana tunnelma, istut kumppanisi kanssa viinillä takapihalla, ja pimpom naapurisi taas paikalla pyytämässä heti heille drinkille. Mies suostuu. Äly hoi älä jätä. Et sinäkään tuon parempi ole. Tai venejutun. Hmmm sori vaan tässä nyt ollut muiden kanssa ollut paljon sutinaa ja heistä pitänyt pitää huolta. Joo kuulinkin että melkein kuolit, pantaisko? Jättäisitkö rauhaan? Carpe diam tai pysy poissa. Ja anna minun löytää joku olen tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai toinen, järjestät kodissasi muille häät. Vieraat lähtee, on ihana tunnelma, istut kumppanisi kanssa viinillä takapihalla, ja pimpom naapurisi taas paikalla pyytämässä heti heille drinkille. Mies suostuu. Äly hoi älä jätä. Et sinäkään tuon parempi ole. Tai venejutun. Hmmm sori vaan tässä nyt ollut muiden kanssa ollut paljon sutinaa ja heistä pitänyt pitää huolta. Joo kuulinkin että melkein kuolit, pantaisko? Jättäisitkö rauhaan? Carpe diam tai pysy poissa. Ja anna minun löytää joku olen tärkeä.

Älä kirjoita latinaksi jos et osaa. Carpe diem.

• Anonyymi

Menet siihen reunalle lampea ihailemaan ja nainen lyön melalla miestä takaraivoon, jos sattuu suututtamaan. Heittäähän se vielä perään pelastusrenkaan, et kuinka sä kulti noin kompuroit.

• Anonyymi

Onneksi en ole väkivaltainen enkä väkivaltaista puolisoa ota, enää. En millään tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi en ole väkivaltainen enkä väkivaltaista puolisoa ota, enää. En millään tasolla.

Ps. Sen veneenkin maksoin minä 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Sen veneenkin maksoin minä 🙂

No huh huh. Ei tässä passaa hyräillä "lähtisitkö kanssani järvelle, .."

• Anonyymi

Minä toimin useimmiten niin, että jos nainen sattuu soutuveneeseen soittamaan, niin vastaan, mutta kohta minulla "tärppää" ja joudun lopettamaan puhelun - valitettavasti tietysti.
      Ja loppuilta on taas vain minun :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kun sen oikein oivaltaa, sen ei täydy olla noin vaikeaa. Ei soutuvene hommat naisen kanssa, eikä edes elämän.

• Anonyymi

Tyttö keskituhdon yli, nenu kokkaan päin ja peffa zeniittiä kohti. Kummankin yhtenäinen tasa-arvoinen painokeskipiste on pidettävä koko toimituksen ajan matalana, esim. parraslistan alapuolella, muuten Ahti ottaa omakseen helposti. Jos tyttö on suomalainen, on ennen lastaamista erityisen huolellisesti varmistauduttava ettei aluksen DWT ylity.

• Anonyymi

Peräkamarinpojalle
      Onks sun pakko kirjoittaa niitä päiväunelmias tänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe