Mitä voi tehdä

Anonyymi-ap

Vonkaavan palstalaisen rauhoittamiseksi?

48

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käske Jazulin rauhoittua.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­­N­­y­­m­f­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17756698E

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Sano disselle että laittaa korkin kiinni

• Pistä välit poikki.

• Näytä hänelle halveksuntasi ja käännä selkäsi. Se toimii varmaan aikas hyvin.

• Anonyymi

Laittaa jäähylle

• Anonyymi

Lähetä disselle pymppykuva niin se julkaisee sen palstalla.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Juu ei todellakaan kannata. https://youtu.be/p2IQYsuscww
        Toki oli selvästi ja varmasti sarkastisesti sanottu sama asia, mutta kaikki ei sarkastisuutta oikein ymmärrä, niin varoiksi suomennos on tähän kohtaan paikallaan

• Anonyymi

Kokemuksen syvä karvoitus puhuu...

• Anonyymi

Sano jotta hänellä on liian pieni kikkeli.

• Anonyymi

Vonkaava taitaa olla nainen.

• Anonyymi

Siltä vaikuttaa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä vaikuttaa kyllä.

Millä perusteella tämä teiän abstraktio vaikuttaa taas juuri siltä vai vastaileeko joku taas itselleen? Sivusta

• Anonyymi

Mies on ja tämä on tosi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä vaikuttaa kyllä.

Ei ole nainen, sama mies, joka pukee naisten ryysyt piälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole nainen, sama mies, joka pukee naisten ryysyt piälle!

Juu, joko kuvainnollisesti täällä netissä tai kirjaimellisesti jos viittauksia tulkitsee

• Itkisitkö onnesta? (Leevi and the Leavings)

"Itkisitkö onnesta
      Jos panisin sua kunnolla
      Kun väität etten uskalla
      Enää ajaa silmät ummessa
      .... "

https://youtu.be/XoHgyofnGpM

• Hmmm... Tiiä vaikka, saattaisin vähän itkeäkin 😂

• Anonyymi

Kyseessä 45+ ikäinen rekattu palstanainen.

Ap.

• Anonyymi

Eli prime suspectit on tosi.tyssäkkä, Citris, Jasu ja xena

• Anonyymi kirjoitti:

Mut voi laskea heti laskuista pois. En ole tekemisissä kenenkään kanssa kuin tuttavana, platoniselta pohjalta enkä vonkaa keltään mitään, ei kuulu mun arvomaailmaan moinen alentuvaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

epäilen sitruuna elliä

• G-LoveR kirjoitti:

Mut voi laskea heti laskuista pois. En ole tekemisissä kenenkään kanssa kuin tuttavana, platoniselta pohjalta enkä vonkaa keltään mitään, ei kuulu mun arvomaailmaan moinen alentuvaisuus.

Ja mua rajoittaa toi ikä 🤣
        Mutta olen kyllä joskus lukenut kirjan: Voiton vei Vonkaus 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Ja mua rajoittaa toi ikä 🤣
        Mutta olen kyllä joskus lukenut kirjan: Voiton vei Vonkaus 😉

Heh, noo ei se ikä oo just silleensä. 😅

Oliko kalan vonkausta edes?

• G-LoveR kirjoitti:

Heh, noo ei se ikä oo just silleensä. 😅

Oliko kalan vonkausta edes?

Taisi olla kyse ravihevosesta, ellen ihan väärin muista 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Taisi olla kyse ravihevosesta, ellen ihan väärin muista 🙂

Aaa, okei. Hauska nimi kirjalla. Äkkiä tulee väärä mielikuva. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

epäilen sitruuna elliä

Joku näistä miehen luomista rekatuista hahmoista on varmasti kyse, tähän aiheeseen on syytä panostaa ankarammin!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei osu ikä, enkä vonkaa. Eikä myöskään Rande ole vongannut vaan on ollut päin vastoin hyvinkin herrasmies (irl). Täällä suunsoitto on vain flirttiä ja huumorilla leikkiä. Osa ehkä ottaa sen liiankin tosissaaan.

Eikä Rande taatusti koe minua ahdistelevana. Siitä olen 100% varma. Minusta ahdistelu ei kuulu toisiaan kunnioittavien ihmisten käytökseen!

Antaisitte R jo olla, ei ole kohtuullista pohtia joukolla yhden miehen sosiaalista tai romanttista elämää. Mies kertoo sen itse, JOS haluaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku näistä miehen luomista rekatuista hahmoista on varmasti kyse, tähän aiheeseen on syytä panostaa ankarammin!

FL ainakin jahtaa Randea kysymyksilään, vaikka selkeä ei-kiitos enää on jo monesti kuultu.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Ei osu ikä, enkä vonkaa. Eikä myöskään Rande ole vongannut vaan on ollut päin vastoin hyvinkin herrasmies (irl). Täällä suunsoitto on vain flirttiä ja huumorilla leikkiä. Osa ehkä ottaa sen liiankin tosissaaan.

Eikä Rande taatusti koe minua ahdistelevana. Siitä olen 100% varma. Minusta ahdistelu ei kuulu toisiaan kunnioittavien ihmisten käytökseen!

Antaisitte R jo olla, ei ole kohtuullista pohtia joukolla yhden miehen sosiaalista tai romanttista elämää. Mies kertoo sen itse, JOS haluaa.

Miten rande tähän nyt liittyi ollenkaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten rande tähän nyt liittyi ollenkaan?

Anteeksi väärä oletus aiempien keskustelujen pohjalta. Rande taitaa olla ainoita, jotka on useampia tavannut tällä, siksi myös kuvittelin. Koska täällä en ole nähnyt kenenkään vonkaavan, ei voi olla kyse kuin irl. Seksistä puhuminen ei ole vonkaamista.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Anteeksi väärä oletus aiempien keskustelujen pohjalta. Rande taitaa olla ainoita, jotka on useampia tavannut tällä, siksi myös kuvittelin. Koska täällä en ole nähnyt kenenkään vonkaavan, ei voi olla kyse kuin irl. Seksistä puhuminen ei ole vonkaamista.

Disse toinen useita tavannut.

• Citrinella kirjoitti:

No en tosiaan koe sinua ahdistelevana missään muotoa, en täällä enkä IRL. Olet hyvä ja vaativa keskustelijana, et päästä helpolla ja sen voisi joku kokea ahdistavaksi, mutta minusta se on vain hyvä ominaisuus.

• Citrinella kirjoitti:

FL ainakin jahtaa Randea kysymyksilään, vaikka selkeä ei-kiitos enää on jo monesti kuultu.

Kuka on Fl? Teitkö sinä kerran tänne anonyymisti sellaisen aloituksen että kuka on palstan tyhmin kenellä on kysely ikä? Jos teit niin minun mielestäni se oli typerä aloitus. Haukkua ihmistä sen takia että kyselee asioita.

• randombypasser kirjoitti:

No en tosiaan koe sinua ahdistelevana missään muotoa, en täällä enkä IRL. Olet hyvä ja vaativa keskustelijana, et päästä helpolla ja sen voisi joku kokea ahdistavaksi, mutta minusta se on vain hyvä ominaisuus.

Ahdisteleva ja ahdistava on kaksi ihan eri asiaa…

Ihmistä ahdistaa silloin kun toinen pääsee tarkoituksella tai aivan vahingossa osumaan kohtaan, jota ei ole itse käsitellyt tarpeeksi tai joka on kipeä. Kun ei tunne riittävän hyvin, voi kipeä kohta tulla keskustelussa vastaan vähän puskistakin. Jos keskustelu on muutakin kuin pinta liirum-laarum ja huumoria (kumpaakin myös tarvitaan), kipeitä kohtia tulee väkisinkin esiin. Usein ihminen peittää heikkoutensa, eikä näytä ulospäin mitenkään, että osui. Kun ja jos asiasta pystyy keskustelemaan, ehkä kipu väistyy ja ihminen oppii jotain itsestään. Näen, että sillä on arvo kuten myös syvemmälle menemisellä, vaikka en tietenkään ketään halua ajaa alueelle mikä ei tunnu mukavalta ja ok:lta.

Ihmisen sisin, se syvempi ja haavoittuva ihminen, on se kiinnostava ja mielenkiintoisin. Sitä ei aina ja kaikille halua kukaan näyttää, mutta sen avaaminen avaa samalla merkityksellisen uuden tunneyhteyden oli se yhteys sitten ystävyyttä tai romanttista suhdetta. Ihmiseltä voi kysyä asioita tai kyseenalaistaa niitä, mutta jokainen silti itse päättää haluaako vastata vai ei, ja millä tasolla. Siis ihminen pystyy ohjaamaan keskustelut pois tahtoessaan alueelta, joka on liian kipeä tai sitten voi vaan sanoa, että tästä en puhu palstalla.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Kuka on Fl? Teitkö sinä kerran tänne anonyymisti sellaisen aloituksen että kuka on palstan tyhmin kenellä on kysely ikä? Jos teit niin minun mielestäni se oli typerä aloitus. Haukkua ihmistä sen takia että kyselee asioita.

En ole tehnyt tuollaista aloitusta. En tee henkilöön kohdistuvia aloituksia koskaan, ne ei ole mielestäni ok vaan kuuluvat kahdenkeskiseen viestintään (jos asia vaatii keskustelua). Enkä myöskään tee koskaan herjaavia tai loukkaavia aloituksia. Nekään ei ole ok!

Omat aloitukseni on vain ja ainoastaan oikeista aiheista keskustelevia aloituksia. Nykyään aloitan anonyyminä, koska en jaksa seurata päiviksi venyvää keskustelua enkä jaksa kuunnella turhaa suunsoittoa mitä seuraa kun pitkät ketjut aiheuttaa erinäisiä tunteita osassa muumeja.

• Citrinella kirjoitti:

En ole tehnyt tuollaista aloitusta. En tee henkilöön kohdistuvia aloituksia koskaan, ne ei ole mielestäni ok vaan kuuluvat kahdenkeskiseen viestintään (jos asia vaatii keskustelua). Enkä myöskään tee koskaan herjaavia tai loukkaavia aloituksia. Nekään ei ole ok!

Omat aloitukseni on vain ja ainoastaan oikeista aiheista keskustelevia aloituksia. Nykyään aloitan anonyyminä, koska en jaksa seurata päiviksi venyvää keskustelua enkä jaksa kuunnella turhaa suunsoittoa mitä seuraa kun pitkät ketjut aiheuttaa erinäisiä tunteita osassa muumeja.

Et vastannu kysymykseen että kuka on Fl? Se taisi olla randombypasserin aloitus.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Et vastannu kysymykseen että kuka on Fl? Se taisi olla randombypasserin aloitus.

En usko, että se oli Randen aloitus. Ei hänkään ole sen tyyppinen ihminen, eikä taida muumina aloittaa edes.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Jutelkaa kotona toisillenne miehet, koko maailmalle kerrotte asianne aamusta seuraavaan aamuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutelkaa kotona toisillenne miehet, koko maailmalle kerrotte asianne aamusta seuraavaan aamuun!

Esimerkiksi näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi näin

Sisällöstä riippuen siis, voisi jättää ihan myös tuumimattakin

• Sano sille suoraan ja rehellisesti, mutta kohteliaasti tunteesi. Jos ei vastakaikua ole, niin sitä ei vaan ole.

• Täysin samaa mieltä Pikku-Pirpanan kanssa! Jos toivoo jotain, aikuisen pitää pystyä sanomaan se ääneen! Jos ei sano, oma on tappionsa ja silloin on turha toista myöskään velvoittaa toimimaan.

Ja jos ei tule vastakaikua, ei omat tunteet yksinään riitä! Silloin ei voi kuin vetäytyä nuolemaan haavojaan.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Täysin samaa mieltä Pikku-Pirpanan kanssa! Jos toivoo jotain, aikuisen pitää pystyä sanomaan se ääneen! Jos ei sano, oma on tappionsa ja silloin on turha toista myöskään velvoittaa toimimaan.

Ja jos ei tule vastakaikua, ei omat tunteet yksinään riitä! Silloin ei voi kuin vetäytyä nuolemaan haavojaan.

Saako nuolla takapuoltaan jos ylettyy ?

• Kuka vonkaa ja mitä?

• Anonyymi

Anna sille :D Tai uhkaa sillä antamisella. Loppuu vonkaaminen, koska kukaan niistä ei uskalla yhtään mitään palstan ulkopuolella. :D

• Anonyymi

Mitä sille annetaan, huomiotako?

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1384
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1108
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      108
      574
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe