Hymy pyllyyn tai takaraivoon!

"Hymyllä on todettu olevan vaikutusta sekä fyysiseen että psyykkiseen terveyteen. Hymyily rentouttaa, millä on vahvistava vaikutus myös immuunijärjestelmään.

Hymyily voi myös laskea verenpainetta, vähentää stressiä ja kohottaa mielialaa. Salaisuus piilee siinä, että hymyillessämme poskilihaksista kulkee hermoratoja pitkin aivoihin viesti, joka saa aivosolut erittämään endorfiinia, kehon mielihyvähormonia. Se taas aiheuttaa hyvää oloa ja lievittää kipuja.

Mielenkiintoista sinänsä, endorfiinia vapautuu myös tekohymyn vaikutuksesta. Halpa, nopea ja takuulla luonnonmukainen lääke!"

Lähde:https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi-hyvin/psykologia/hymyilysta-hyotya-myos-terveydelle-0

Haaste, hymyile tänään vähintään kolmelle ihmiselle. Happy fucking sunshine. 🌞

39

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passaan haasteen. Hyvä ajatus, mutta pysyn kotona ihan issesseni. Palsta ja leffat seuranani.

Toi kyllä oli outoa, että tekohymy aiheuttaa ryöpyn aivoissa. Olen aina vältellyt tekoilua .. myös hymyissä.

• Niitä hermoratoja voi näköjään tekohymyillen huijata. 😁

Hymy sulle ja hyvää viikonloppua! 😊🤗

• G-LoveR kirjoitti:

Niitä hermoratoja voi näköjään tekohymyillen huijata. 😁

Hymy sulle ja hyvää viikonloppua! 😊🤗

😊 hymy takaisin. Kas voin antaa virtuaalihymyn.. se ei tartuta ketään. Tosin sen terveysvaikutukset lienee olemattomat. Hyvää viikonloppua sinullekin. 🙂

• Pikku-pirpana kirjoitti:

😊 hymy takaisin. Kas voin antaa virtuaalihymyn.. se ei tartuta ketään. Tosin sen terveysvaikutukset lienee olemattomat. Hyvää viikonloppua sinullekin. 🙂

Kiitos kaunis. ☺️

• Anonyymi

Hymy pyllyyn ohjelmassa maria sid oli pussattavan näköinen ja ottiko kaula aukostaan rahan niin kyllä kaula aukkoa olis kyllä pussaillut tai pebaa hieronut maria on seksikäs pakkaus

• Anonyymi

Tuo nainen ei ilman meikkiä ole kaunis mutta makunsa kullakin. Näyttää vähän sialta. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nainen ei ilman meikkiä ole kaunis mutta makunsa kullakin. Näyttää vähän sialta. 😂

Äläs äläs kuule kyllä hänellä nätit kasvot ja hyvä vartalo

• Jaha siitä sitten pusu Marialle. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs äläs kuule kyllä hänellä nätit kasvot ja hyvä vartalo

Se on sun mielipide.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

Se on sun mielipide.

On enemmänkin niin minun ja kikkelini mielipide ja kaikkien miesten mielipide

• Anonyymi kirjoitti:

On enemmänkin niin minun ja kikkelini mielipide ja kaikkien miesten mielipide

En minä tuota haukkumista kirjoittanut mutta ei ole kaikkien mielipide.
        Ei miesten eikä naisten.
        Paljon on kauniita naisia.

• Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

En minä tuota haukkumista kirjoittanut mutta ei ole kaikkien mielipide.
        Ei miesten eikä naisten.
        Paljon on kauniita naisia.

On paljon kauniita ja seksikkäitä naisia mutta maria on yksi heistä mut nyt tupakille ja saunaan pian on saunapuhdas poika moikka

• Anonyymi kirjoitti:

On paljon kauniita ja seksikkäitä naisia mutta maria on yksi heistä mut nyt tupakille ja saunaan pian on saunapuhdas poika moikka

Ole mitä mieltä olet ei hetkauta. 👍

• Eräs työkaveri sanoi minulle vuosia sitten, että olen ainoa ihminen, kenet hän tuntee, joka hymyilee koko ajan. Hymy kuuluu jopa puhelimessa äänestäni. - Se tuntui silloin vähän oudoltakin. En ollut ajatellut asiaa.

Sittemmin minullakin on välillä hymy hyytynyt, mutta olen ehkä löytänyt sen taas. Ainakin viikonloppuna saamani kommentin mukaan. 🙂

- Hymyn tulee kuitenkin olla vilpitöntä. Teennäinen hymy ei tunnu eikä näytä hyvältä.

Eilen kävin työreissussa vähän vieraammassa lounasravintolassa syömässä. Olin aika ajatuksissani, mutta siinä kassalla maksaessani havahduin yhtäkkiä siihen, kuinka kivasti työntekijä hymyili minulle ja automaattisesti vastasin hymyyn. Siitä jäi kiva fiilis. - Toki asiakaspalvelija oli myös hauskan näköinen, mikä tietenkin lisäsi hyvää mieltäni. 😉

Otan siis haasteen vastaan ja hoidan osuuteni, kun käyn illemmalla kaupassa 👍

https://youtu.be/cyRO5xy74Pw

• Anonyymi

Minua ei hymyilytä tiskasin imuroin ja pesin kylppärin mut nyt on uutta tiskiä jo paistokasari pyttipannun jäljiltä ja paistinpannu jauhelihan jäljiltä ja kattila papusopan jäljiltä sekä 2 kauhaa ja puukko ja lusikka ja haarukka ei huvittais tiskata eli ei naurata

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ei hymyilytä tiskasin imuroin ja pesin kylppärin mut nyt on uutta tiskiä jo paistokasari pyttipannun jäljiltä ja paistinpannu jauhelihan jäljiltä ja kattila papusopan jäljiltä sekä 2 kauhaa ja puukko ja lusikka ja haarukka ei huvittais tiskata eli ei naurata

Minä vaan tiskaan astioita ja luudalla lakaisen...🎶😄 Vaikka onkin perjantai 👍

• Kiva! Sinä kyllä hymyilet minustakin paljon mitä olen kuviasi nähnyt, olet hymysuu ja sinun silmätkin hymyilee. Ei vain suu. 😊✨

Totta, aitoa hymyä ei tekohymy voita.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minä vaan tiskaan astioita ja luudalla lakaisen...🎶😄 Vaikka onkin perjantai 👍

Oliskin tiskikone valmius keittiössä ja olis robotti imuri kumpikaan ei kivaa hommaa no ei kylppärinkään pesu kivaa ole

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Kiva! Sinä kyllä hymyilet minustakin paljon mitä olen kuviasi nähnyt, olet hymysuu ja sinun silmätkin hymyilee. Ei vain suu. 😊✨

Ja vahingon ilo on aitoa iloa ja aitoa naurua

• Anonyymi kirjoitti:

Oliskin tiskikone valmius keittiössä ja olis robotti imuri kumpikaan ei kivaa hommaa no ei kylppärinkään pesu kivaa ole

Sitten pitää jotenkin yrittää tsempata itseään.
        Minä ostin tammikuussa uuden imurin. Ei se imurointi nyt minustakaan maailman mukavinta puuhaa ole, mutta kun pääsee alkuun, niin hyvillä työvälineillä on ilo siivota. 👍

Laita jotakin hyvää musiikkia soimaan ja tsemppaa itseäsi lasillisella hyvää juomaa.
        Puhtaassa kodissa on sitten mukava istua iltaa, tai jos lähdet ulos istumaan iltaa, niin puhtaaseen kotiin on aina mukava palata. 🙂

Vielä; tämä esitys on minusta sellainen, että se ainakin alkaa yleensä hymyilyttää 😃

https://youtu.be/7jcTrXK11Xo

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vahingon ilo on aitoa iloa ja aitoa naurua

Ei todellakaan ole.

Mutta nainen on aidoimmillaan silloin kun hänellä on hymy kaikilla huulilla. 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sitten pitää jotenkin yrittää tsempata itseään.
        Minä ostin tammikuussa uuden imurin. Ei se imurointi nyt minustakaan maailman mukavinta puuhaa ole, mutta kun pääsee alkuun, niin hyvillä työvälineillä on ilo siivota. 👍

Laita jotakin hyvää musiikkia soimaan ja tsemppaa itseäsi lasillisella hyvää juomaa.
        Puhtaassa kodissa on sitten mukava istua iltaa, tai jos lähdet ulos istumaan iltaa, niin puhtaaseen kotiin on aina mukava palata. 🙂

Vielä; tämä esitys on minusta sellainen, että se ainakin alkaa yleensä hymyilyttää 😃

https://youtu.be/7jcTrXK11Xo

Vietän iltaa äidin kanssa

• G-LoveR kirjoitti:

Kiva! Sinä kyllä hymyilet minustakin paljon mitä olen kuviasi nähnyt, olet hymysuu ja sinun silmätkin hymyilee. Ei vain suu. 😊✨

Hymyhaaste on suoritettu 👍😃

Tuli vielä yksi extraakin. Tulin ilmeisesti kukkakaupasta ulos niin leveä hymy naamalla, että huomaamattani hymyilin jollekulle tuntemattomallekin, joka istui autossaan. 😂 Huomasin tilanteen sitten, kun hän hymyili sieltä iloisesti takaisin. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Vietän iltaa äidin kanssa

Sitten keitätte hyvät kahvit ja juttelette mukavia. - Minäkin juttelisin oman äitini kanssa, jos se vielä olisi mahdollista. 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Hymyhaaste on suoritettu 👍😃

Tuli vielä yksi extraakin. Tulin ilmeisesti kukkakaupasta ulos niin leveä hymy naamalla, että huomaamattani hymyilin jollekulle tuntemattomallekin, joka istui autossaan. 😂 Huomasin tilanteen sitten, kun hän hymyili sieltä iloisesti takaisin. 👍

Mainiota! 😄👍

• Hymyily on mukavaa ja hymyilemällä ihmisille myös luo positiivisuutta ympärilleen ja yksi hymy joltain voi olla jollekin tärkeä asia jos ei päivä vaikka ole mennyt aivan putkeen.😊.

• Aivan niin! Hymyily siis kannattaa. 😄👍

• G-LoveR kirjoitti:

Aivan niin! Hymyily siis kannattaa. 😄👍

Ehdottomasti ja siinä tulee vähän kuin huomasmattaan hyvämieli itellekin kun yrittää hymyillä mahdollisimman monelle.🙂.

• Anonyymi

Naama näkkileivälle! Vaihtoehtoisesti norsunvitu*le!

• Ihana aloitus Jasu! Hymy voi oikeasti pelastaa päivän tai saada paremmalle tuulelle. Myös se, että tekee asioita, johon tuntee intohimoa, saa hymyn naamalle. Tai kun on rento ja hyvä olo.

Silmien hymyily on osa karismaa, tehoaa aina oli sitten hymy mallia onnellinen-innostunut-kiusoitteleva-huumorilla maustettu-tykkään susta ihmisenä-tai sitten vaan hyvä olla. Tunteet tarttuu helposti myös positiivisessa mielessä.

• Anonyymi

Kurpathan suorastaan riehaantuu

• Anonyymi kirjoitti:

Kurpathan suorastaan riehaantuu

Jos on syytä niin sitten riehaantuu, ainakin osa.

• No ajattelin, ettei jatkuvaa vänkäämistä ja angstailuakaan jaksa kukaan. Joten kaivetaan ne hymyhuule kaulahuibien ja tuubien tskaa nätisti näkyviin. Maskit jo vei muutaman vuoden hymyistä. 🙂

• G-LoveR kirjoitti:

No ajattelin, ettei jatkuvaa vänkäämistä ja angstailuakaan jaksa kukaan. Joten kaivetaan ne hymyhuule kaulahuibien ja tuubien tskaa nätisti näkyviin. Maskit jo vei muutaman vuoden hymyistä. 🙂

Virkistävä ja erilainen aloitus. 😊

• Tutkitusti helpoin tapa saada elämäänsä positiivista virettä ihan yksin on ajatella itsestää aidosti jotain hyvää, ihan mitä tahansa, kunhan se on aitoa ja mennä peilin eteen hymyilemään sitä tyytyväisyyttä itselleen. Jos haluaa vetää bonuspisteet, niin lausuu siinä peilin edessä itselleen hyviä asioita, vaikka että olen hyvä tyyppi, rakastan itseäni jne.

Kyllä ihminen on aika yksinkertainen vempele, hyvässä ja vähemmän hyvässä 😁

• Anonyymi

Vai vielä kolmelle ihmiselle.... yhdessäkin on saatana yrittämistä ja sehän vasta ärsyyntymistä lisää, kun toinen vääntää selkeää TEKOhymyä. Voisi kysyä, että onko hermoradat vähän jumissa? Häh! Mai ääs.. Hmph!

• Kiitos. Hymyä sinunkin elämään. ☺️

• Anonyymi

Joo, eikun väkisin jossei muuten irtoa, lähen tästä kylmäharjoittelemaan peilin ääreen ja kokeilen tehoa heti noihin teineihin kunhan joku heistä erehtyy näkösälle ja sanon harjoittelevani irvikissan rooliin uuteen tulevaan liisa ihmemaassa elokuvaan 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe