Vapaa kuvaus

Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M

Aloituksia

315

Kommenttia

161

  1. SDP kuitenkin keskustan paras kumppani

    Tammikuussa pidetään aluevaalit. Niissä aluehallintomalli eli keskustalaisittain maakuntamalli saa sinettinsä. Keskustan
    Suomen Keskusta
    4
    51
  2. SDP oli ja on kommunistien kanssa yhteiskunta vastainen

    Saamme vielä Haloslaisten kanssa maksaa kalliin hinnan maastamme. Putin sanoi että Lenin antoi mm Suomenkin itsenäistyä.
    4
    51
  3. Nyt tarvitaan keskustapuolueen parasta osaamista

    Keskustassa kyllä olisi osaajia tähänkin, nyt ihan sekaisin. Sosialisti ja vasuri ministerit Timbuktuun vuodeksi, niin s
    Suomen Keskusta
    17
    51
  4. Keskustan Kaikkonen tekee puolustusministerinä hyvää työtä

    Jatkaa edellisen puolustusministerin linjoilla. Tämä yksi monista Niinistöistä oli parhaita ministereitä. Oikeastaan kai
    Suomen Keskusta
    37
    51
  5. Nyt tulisi olla vanhan mallinen presidentti johto

    "senkin tunarit " Sanoi Kekkonenkin. Aikanaan ei tallainen hallitus olisi saanut olla pitkään, olisi Kekkonen sen laitta
    Suomen Keskusta
    17
    50
  6. Diplomatia on kaunis kukkanen, sitä ei nyt osata, kuin paljon muutakaan

    Pääministeri Krista Kiuru, oletan – Ja siunakkoon, nyt on jo diplomaattinen kriisi Vironkin kanssa! Viikon poliittinen
    Suomen Keskusta
    8
    50
  7. EDUSKUNNAN syyskausi alkaa huomenna tiistaina

    -ja viikolla eduskuntaan tulee kolme uutta kansanedustajaa: Atte Kaleva (kok), Jari Kinnunen (kok) ja Suldaan Said Ahmed
    Suomen Keskusta
    10
    50
  8. Sipilän hallitus sai hyvän ponnahduslaudan talouden ja työllisyyden partantamiseen

    Sieltä meidän on lähdettävä, että jakovaraa on sitten heikompiosaisilleekin, ei velkarahalla voi pitkälle pöhkiä. Laina
    Suomen Keskusta
    4
    49
  9. Ei me tällä selvitä karikoiden yli

    Hallitus niin kummallinen opeseppä mallinen. Jos ei keskustaa olisi jöötä pitämässä siitä ei tulisi mitään. Jakaisivat p
    Suomen Keskusta
    5
    49
  10. Etulinjasta puhutaan puupyssypohjalta

    Sotaisat sivarit esiintyvät ulko- ja turvallisuuspolitiikan suurimpina asiantuntijoina. . Samaan aikaan kun kalliiden sä
    Suomen Keskusta
    0
    49
  11. Sivari-jussista puolustusministeri ?

    Mitä sanoo keskustapalstan persut tällaiseen ajatukseen. Olisiko mies paikalla ? Kun täälllä meuhkaatte noin, niin miltä
    Suomen Keskusta
    17
    48
  12. SDP tulisi nyt asia vakavasti, ei tuollainen pääministeri voi jatkaa

    Marin häpäissyt Kesärannan, kuten tuossa yllä lukee, se pitää paikkansa. Nämä niitä monia valtakunnan arvokkaimpia paikk
    Suomen Keskusta
    35
    48
  13. Moitin yhä 6 minuutin lakkoilijoita, joka oli tyhjänpäiväistä

    Lakkoiltiin 6 minuutin takia sekin maksoi miljardeja Neuvostoliiton prosesseista aina sanottiin, että "iso maa iso minuu
    Suomen Keskusta
    5
    48
  14. Ay-liike lähti Putinin kelkkaa ? ajoitus lakoille

    Venäjä käy sotaansa myös ilman aseita. Presidentin hallintoon kohdistuu Ukrainassa seteliselkärankaisten hyökkäys. Maass
    0
    48
  15. Näyttää menevän eduskunta äänestyksessä uudet maakunnat läpi

    Keskusta ajanut voimallisesti maakuntia, jota nyt jatkaa SDP. Sipilän malli oli jotakuinkin valmis, se tyrmättiin nyt s
    Suomen Keskusta
    9
    47
  16. Keskusta nyt selvästi väärässä pulkassa

    Marinin hallituksen tie on kivinen, se nyt alkaa tulla esille selvemmin, tuskin lumia näkee ? Kuten perustuslakivaliokun
    Suomen Keskusta
    29
    47
  17. Keskustan ajamat maakunnat nyt vastatuulessa

    Nyt keskusta taas vetää vesiperän, se jo näyttää siltä, siinä asiaa ajamassa kuin " kettu kaalimaan vartioina" demarien
    Suomen Keskusta
    4
    47
  18. Sdp tyrmää keskustan maakuntamallin

    Keskustan puoluekokous kohta perään. Saattaa käydä että tulee "lemput" ? Melkein jo olikin ajatus että sekin jää tähän,
    Suomen Keskusta
    21
    47
  19. Keskustalainen ihmiselämä on mainitsemisen arvoista

    Se on ihan toista kuin betonilähiössä asuminen, olla maalla keskustalaisin ajatuksin, siinä tulee kyläyhteisö, jossa toi
    Suomen Keskusta
    19
    46
  20. Meillä tulisi kieltää sosialistit, vasurit ja vihreät ainakin määräajaksi

    Tätäkö tännekkin, Halosen kaverit laittaneet maat sekasortoon ja köyhiksi. Presidentitkin jo varastaa valtion omaisuutta
    Presidentti
    0
    46