Yliväpeli_Orhonen

![]()
Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
Aloituksia
315
Kommenttia
161
SDP kuitenkin keskustan paras kumppani
Tammikuussa pidetään aluevaalit. Niissä aluehallintomalli eli keskustalaisittain maakuntamalli saa sinettinsä. Keskustan451SDP oli ja on kommunistien kanssa yhteiskunta vastainen
Saamme vielä Haloslaisten kanssa maksaa kalliin hinnan maastamme. Putin sanoi että Lenin antoi mm Suomenkin itsenäistyä.451Nyt tarvitaan keskustapuolueen parasta osaamista
Keskustassa kyllä olisi osaajia tähänkin, nyt ihan sekaisin. Sosialisti ja vasuri ministerit Timbuktuun vuodeksi, niin s1751Keskustan Kaikkonen tekee puolustusministerinä hyvää työtä
Jatkaa edellisen puolustusministerin linjoilla. Tämä yksi monista Niinistöistä oli parhaita ministereitä. Oikeastaan kai3751Nyt tulisi olla vanhan mallinen presidentti johto
"senkin tunarit " Sanoi Kekkonenkin. Aikanaan ei tallainen hallitus olisi saanut olla pitkään, olisi Kekkonen sen laitta1750Diplomatia on kaunis kukkanen, sitä ei nyt osata, kuin paljon muutakaan
Pääministeri Krista Kiuru, oletan – Ja siunakkoon, nyt on jo diplomaattinen kriisi Vironkin kanssa! Viikon poliittinen850EDUSKUNNAN syyskausi alkaa huomenna tiistaina
-ja viikolla eduskuntaan tulee kolme uutta kansanedustajaa: Atte Kaleva (kok), Jari Kinnunen (kok) ja Suldaan Said Ahmed1050Sipilän hallitus sai hyvän ponnahduslaudan talouden ja työllisyyden partantamiseen
Sieltä meidän on lähdettävä, että jakovaraa on sitten heikompiosaisilleekin, ei velkarahalla voi pitkälle pöhkiä. Laina449Ei me tällä selvitä karikoiden yli
Hallitus niin kummallinen opeseppä mallinen. Jos ei keskustaa olisi jöötä pitämässä siitä ei tulisi mitään. Jakaisivat p549Etulinjasta puhutaan puupyssypohjalta
Sotaisat sivarit esiintyvät ulko- ja turvallisuuspolitiikan suurimpina asiantuntijoina. . Samaan aikaan kun kalliiden sä049Sivari-jussista puolustusministeri ?
Mitä sanoo keskustapalstan persut tällaiseen ajatukseen. Olisiko mies paikalla ? Kun täälllä meuhkaatte noin, niin miltä1748SDP tulisi nyt asia vakavasti, ei tuollainen pääministeri voi jatkaa
Marin häpäissyt Kesärannan, kuten tuossa yllä lukee, se pitää paikkansa. Nämä niitä monia valtakunnan arvokkaimpia paikk3548Moitin yhä 6 minuutin lakkoilijoita, joka oli tyhjänpäiväistä
Lakkoiltiin 6 minuutin takia sekin maksoi miljardeja Neuvostoliiton prosesseista aina sanottiin, että "iso maa iso minuu548Ay-liike lähti Putinin kelkkaa ? ajoitus lakoille
Venäjä käy sotaansa myös ilman aseita. Presidentin hallintoon kohdistuu Ukrainassa seteliselkärankaisten hyökkäys. Maass048Näyttää menevän eduskunta äänestyksessä uudet maakunnat läpi
Keskusta ajanut voimallisesti maakuntia, jota nyt jatkaa SDP. Sipilän malli oli jotakuinkin valmis, se tyrmättiin nyt s947Keskusta nyt selvästi väärässä pulkassa
Marinin hallituksen tie on kivinen, se nyt alkaa tulla esille selvemmin, tuskin lumia näkee ? Kuten perustuslakivaliokun2947Keskustan ajamat maakunnat nyt vastatuulessa
Nyt keskusta taas vetää vesiperän, se jo näyttää siltä, siinä asiaa ajamassa kuin " kettu kaalimaan vartioina" demarien447Sdp tyrmää keskustan maakuntamallin
Keskustan puoluekokous kohta perään. Saattaa käydä että tulee "lemput" ? Melkein jo olikin ajatus että sekin jää tähän,2147Keskustalainen ihmiselämä on mainitsemisen arvoista
Se on ihan toista kuin betonilähiössä asuminen, olla maalla keskustalaisin ajatuksin, siinä tulee kyläyhteisö, jossa toi1946Meillä tulisi kieltää sosialistit, vasurit ja vihreät ainakin määräajaksi
Tätäkö tännekkin, Halosen kaverit laittaneet maat sekasortoon ja köyhiksi. Presidentitkin jo varastaa valtion omaisuutta046