ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
370
Kommenttia
1262
Suojelun vääryys ei haittaa
Suojelun vääryys ei haittaa Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sinulta, ei auttaa, olettaen että meitä ei voi a280Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la2180Oletteko tämän kauhun syypäät?
Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin379Asia pähkinänkuoressa (huostaanotto on kiellettävä)
Vialla on vain paikallisen sosiaalityön naiset, joille on annettu valta tehdä isoja syntejä. Pakkohoitoperinne ja oletus1078Mennyt ja tuleva sossun kaa
Mennyt Sosiaalityöntekijä huomaa -isän pitkään jatkuneet mielenterveyshuolet, vaikka he pitivät minua persoonana, jos378Tunnetko vastustajasi lastensuojelun?
Joku kirjoitti: "Tää tällainen poliittinen, ideologinen painostus on hyvin tyypillistä sosiaalityössä, jos et ajattele k177Lastensuojelu on illuusio
Illuusio on tosiasioiden vastainen käsitys. Rehellinen perhetyö on oikea nimi, eikä siinä eristetä vanhempia. Lastensuo1376Eduskunnan väärä kuva lastensuojelusta
2.4. Päättäjien väärä kuva ongelmasta Joku kirjoitti: "Eduskunnan päättäjät ei ikinä ota puheeksi lasten huostaanottoja"176Kotihoidon lisääminen ei ratkaise lasun halua huostaan
https://www.suomenuutiset.fi/lastensuojelussa-monia-ongelmia-maenpaa-lisaisi-perheille-kotiin-tuotavaa-apua/?fbclid=IwAR276Lastensuojelun saavutukset pähkinänkuoressa
Lastensuojelu pähkinänkuoressa 1. Sossu tekee yhteenvedon muiden arvioista. He eivät pysty itse arvioimaan, tapaa perhe173DJ: EI Saa Soittaa
Olen joskus kysynyt Disco Housea ja Rhytm and Bluesia ja kuullut muiden kysyvän toiveen yökerhon DJ:ltä. Yökerhon tehtäv072Lastensuojelu on harhainen ja väärin
Lastensuojelulla on rajaton tulkintavapaus. Se tekee päätöksiä tulkinnoista. Lastensuojelu kutsuu itseään hoitopalveluks072Huostapsykoosi lastensuojelussa
Sosiaalityöntekijöillä ei edes pitäisi olla vaatimusta tietää kaikki ihmisten yksityiselämästä. Varsinkaan kun töissä on6871Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella
Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten171Aloitteen johtopäätökset
Lastensuojelun avohuolto on korvattava perhelaitoksella eli huostaanotto on kiellettävä Aloitteen johtopäätökset 1. So371Huostat on korvattava perhelaitoksella on perusteellisempi kuin johtavien kriitikoiden aikeet
Sain yhteyden maan johtavaan lastensuojelukriitikkoon. Hän ja hänen tukijoukkonsa aikovat lopettaa lastensuojelun avohuo269Lastensuojelu on jo äärioikeistoa
Se on jo lyönyt itsensä läpi Suomessa määritelmän mukaan. Ja keskiluokka ajattelee, että "en mä tarkalleen tiedä, miksi069Lastensuojelua täytyy vastustaa
Lastensuojelua täytyy vastustaa Lastensuojelutoimisto puhuu huolista, joka kuulostaa hypoteettiselta. Ne ovat valehtelu1367Mikä peli on kuvassa?
tänään appstoressa on "suosikkimme 5 uutta suosikkipeliä" tällä kuvalla. Viisi pelilinkkiä eivät mikään ole sama peli ku266Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava
7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al066