Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Lapsesi tarvitsee sinua.
    Jos nyt tapat itsesi niin lapsi kantaa sitä traumaa lopun ikäänsä. Aina kun on joulu tulossa hän muistaa tämän vuoden joulun, mitä silloin tapahtui.
    Eikä itsensä tappaminen ole mikään ratkaisu. Muille paitsi itsellesi. Mutta ei saa olla niin itsekäs ettei ajattele muita.
    Aina kannattaa elää huomiseen, katsoa mitä seuraava päivä tuo tullessaan.
    Hae apua jos et itse selviä.
    Ja muista: paistaa se päivä vielä joskus risukasaankin! On vanhan kansan sanonta mutta pitää kyllä paikkansa vielä tänäänkin!

Voimaa ja jaksamista Sinulle!
  2. Maukka on varmaan kaikkein inhoin poliitikko. Sillä on niin ruskea kielikin.
    Sillon kun keskusta oli oppositiossa oli kuin rakkikoira, aina haukkumassa ja arvostelemassa hallitusta. Nyt kun ovat itse hallituspuolue niin eivät ole saaneet yhtään enempää aikaiseksi.
    Ettei vaan tupee olis itsekin saanut osansa Fortumin optioista!

Fortum on tehnyt viime päivinä itsestään pellen ja Mauri taitaa olla Liliuksen pikku piski joka kulkee kiltisti talutusnuorassa.

Hyvä Suomi!