antti_kantola

![]()
s-posti [email protected] Olen pienestä pitäen uskonut. Syntynyt hedborgilaiseen evankelisuuteen. Edustan Kristus-keskeistä kristillistä, karismaattista katsantoa sekä olen vapaaehtoistyössä eräissä ns. kolmannen sektorin yhteisöissä . Olen toiminut helluntaissa / baptisteissa / elämänsanassa. Nykyisin uskonliikkeessä Toivonseurakunnassa ja luterilaisessa Kristillisessä Työväenyhdistyksessä. Mielenterveyspuolella suosittelisin jokaiselle ihmiselle ratkaisupainotteista, narratiivista lyhytterapia-ajattelua ja olen ns. psykonomi. A-kiltatoiminnassa myös mukana. Olen ennakkoluuloton ja ennakkoasenteeton kanssaihminen. Mottoni "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b. Ilman uskoa on muutoskyky mahdoton. Suosikkibändit/artistit: Uudistunut Jukka Tolonen kumppaneineen Suosikkileffat: Ben Hur, Kymmenen Käskyä, Egyptin Prinssi, Sound of the Music, Liekit, Vapaaksi Vihasta, Kujanjuoksu, Risti ja Linkkuveitsi Lempikirjat: Novum, IRT, Anteeksiantamisen Voima by Gene Lilly, Armoherätys by Ch.R.Swindoll Vapaa-aikanani: Livejournalisti, runoniekka, vaimoni kera pienten sukulaislasten kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: adventismi Katson tv:stä mieluiten: luonto, matkailu, dokumentit, nyyhkyleffat Kotieläimet: Hämähämähäkki En pidä: Teeskentelystä ja siitä että pihdataan rakastaa-sanan käyttöä. Parhaat matkakohteet: Pitcairn, palestiinalaisalueen Betlehem, Pohjolan Lappi, Haifa, Turun seudun saaret, Berlin, Singapore, Biel/Bienne Sveitsissä, Muehlheim Etelä-Saksassa. Ruoka & juoma: Possu, kebab, Kermaperunat, Cokikset, mieto alkoholi vähäisenä seurajuomana Linkit: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1205393325280, http://www.evank.org, http://youngrensuomi.net/, http://www.reinosav.net/, http://www.wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm, http://www.123-cams.com/live-webcam.php?var=9080&site=http://www.livekotel.com, http://www.raunohelppi.com/index.php, http://www.irr-tv.fi/, Mobiiliraaamattu, Elävä Uutinen. Koulutus: --- Koulut: Merkonomi Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Vapaaehtoistyössä Ase tai siviilipalvelus: Talousaliupseeri Yhdistykset/kerhot: Mt-yhd. A-kilta, Kristill.Työväen yhd. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1311
Kommenttia
18023
Mandariinisorsa-uros on komea!
Komea ja värikäs on Kauko-Idän sorsauros. Ennen kaikkea se pysyy uskollisena puolisolleen. Mutta naaras on ihan tavanom6220Antti vastaa ALEXIN 10 kysymykseen
Antti VASTAA ALEXIN 10 OMAPERÄISEEN KYSYMYKSEEN Miksi Jumalalla on kuolemattomuus ja miksi ihmisellä ei ole, vaan tarv11220JEESUS tulee - oletko valmis ?
Kuin varkain, äkkiarvaamatta, Jeesus tulee - adventistien jäädessä odottelemaan kaipaamaansa sunnuntaipetoa. Meidän kris25219Folke Thorell ja sapatti !
Onko henkesi valppaana, niin että havaitset oikean ja väärennöksen? Minä en aina havaitse, mutta tämän yhden havaitsin.4218Rehti uskova rohkenee vastustaa !
Vaikka perkele koettaisi lähimmän ystävän kautta tuputtaa valheoppiaan, niin uskovan täytyisi uskaltaa VASTUSTAA. Pieta7217Todistuksia tekopyhyydestä
Sellaisia me ihmiset olemme, uskovaisetkin monasti. Kun pyörittelen viissatasta märässä lumessa ja saan sen näyttämään11217Pidä sapattisi ajan tasalla!
MIKSI UUSI JA TAAS UUSI SAPATTIKÄSKY? Pidän kunniassa lepoäivän; kellä meistä se sitten onkin lauantai ja kellä sunnunt5217Avattu kirje kaikille VASTUSTAJILLE
AVATTU KIRJE PIILOUTUNEILLE VASTUSTAAJILLE 1. Varoittaako rakkauden Jumala siitä rangaistuksen paikasta, jonne toisessa10216Synnit on tunnustettava, Timo Flink !
Vain JOS me tunnsutamme syntimem omiksemme, upottaa Jeesus ne "meren syvyyteen"! http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi11216Hyökkäys adventismin ainoa puolustus
LIIAN USEITA JUMALIA JA SINETTEJÄ Kiitos vaan, mutta en tarvitse sitä viestiä. Enhän lähtenyt kesksuteluunkaan muk7216Fariseusten täyspakanuus
Ylifariseusten johdatuksessa, Jumalan ainokaista Poikaa kiusaten. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000017215Joka jae Sanassa tarpeellinen !
SAA KESKUSTELLA ja ARVIOIDA ja ESITTÄÄ PAREMPAA Olen samaa mieltä edellisen ketjun alkajan kanssa. että Utulilan ketjui2215EMME voi olla varmoja, mutta ...
Mutta meillä on VARMA TOIVO. ROHKEAN PELOTON TOIVO PERILLE PÄÄSYSTÄ. Room. 8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoava11215Kai_A ja Timo Flink avomielisinä?
Katsotaanap mihin Kai Arasola oikeasti uskoo ... http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=Kai_A Ja Timo Flink Niin11214Pääsiäinen kuin ei YHTÄÄN mitään ?
Maailmankaikkeuden suurimman tapahtuman muistojuhla tuli ja meni. Eräille riitti juhlapyhien välinen "lankalauantai", jo12214Kuulkaa alex-kasia !
ALEX-KASIN VIESTI ON OTETTAVA V A K A V A S T I Lain olemus Kirjoittanut: alex-kasi 3.6.2008 klo 17.0113214Islam tulee, oletko valmis ?
Islam tulee, olemmeko me suomalaiset, uskovat, adventistit, bushmannit - valmiita ottamaan sen vastaan, sillä se tulee j7214Täytä ITSE laki !
Matt. 5:8 Autuaita puhdassydämiset: he saavat nähdä Jumalan. [Ps. 24:4; 1. Joh. 3:2,3; Ilm. 22:4] Niinpä on näinki7213Se alkoi eilen klo 23.10 - adventistin sapatti-ilta !
Ehei lauvantaina vaan perjantaina. Perjantaina alkaa sapatti ja lauantai-iltana arki taas, adventistilla Suomessa. Ihan15213Adventtitotuus pyhäköstä
Miksi annu42 ei ota opikseen viisaampien selostuksista? Onhan palstalla todellinen asiantuntiajkin. http://keskustelu.s7213