Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meinaat ,että katselen ns. värillisten linssien läpi ? Voipi olla juu, mutta en mä siltikään tuota käsien taskussa pitämistä osaa paheksua.
14.11.2005 19:06
Muusikot ovatkin luovia.
14.11.2005 19:01
Se oli hyvä päätös se :)
14.11.2005 18:59
Liian vaativa taitaa olla tämä hommeli....
Tuo sun kehitelmäsi oli kyllä ihan hyvin onnistunut :)
14.11.2005 00:56
No ,ei nyt tarkoittanutkaan, että keskikesällä pitäis joululauluja soittaa, mutta kyllä ainakin jo joulukuun alusta alkaen sellasen kuukauden verran.
14.11.2005 00:51
Mun mielestä se on kyllä vähän turhaa nipottaa jostain kädet taskuissa laulamisesta.
Ei se ainakaan mua häiritse eikä haittaa milläänlailla.
14.11.2005 00:47
Kyllä mä sitten kehun muitakin , jos oikeesti tykkään. Anne Mattilaakin kehuin tuossa just taannoin.
Tapsa on Tapsa. Nöyristelijöitä tässä maassa on riittämiin.
11.11.2005 23:49
Kateellinen, kateellinen, kateellinen... Mua alkaa ihan oikeesti todenteolla tympiä tollaset kateellisuus vouhotukset ( yrittäisitte keksiä jotain parempaa ja nasevampaa). Se on sen merkki ,kun ei mitään muuta enää keksi,niin pitää aina vedota kateuteen:" Ai, sä olet kateellinen, kun et tykkää siitä ja siitä..."
Diggaakohan esim. Mikko Mäkeläisen fanit KAIKISTA laulajista, mitä Suomessa on ? Jos vastaatte , että ette niin sitten olette kateellisia sille artistille, josta ette diggaa.
11.11.2005 23:43
Mikko kuuluu ilmeisesti näihin pyhiin artisteihin ,josta hänen faniensa mielestä kaikkien on pakko pitää,jos haluavat olla ns."hyviä ihmisiä".
Muussa tapauksessa olet kateellinen luuseri.
Mä en tuota Mikko Mäkeläisen esiintymistä katsellut, koska en ole vieläkään toipunut siitä järkytyksestä, kun kuulin hänen kerran telkkarissa laulavan Maamme- laulun ennen jääkiekko-ottelua.
11.11.2005 23:33
En sitä Mikko Mäkeläis-juttua olis ehkä poistanutkaan ,jos siitä ei olis tullut valituksia. Koska ei se mun mielestä nyt niin paha ollut.
Se on nyt vaan pirun vaikea keksiä tänne mitään kirjotettavaa ,kun jokaikistä lausetta pitää miettiä melkein kolme tuntia ,ettei se vaan loukkais ketään.
Totta on ,että Oot kyllä ihan ansiokkaasti vastannut samalla mitalla takaisin...ehkä joskus vielä kaksinverroin värikkäämminkin ;)
10.11.2005 20:16
Se lyhythiuksinen poika on ihan Kari Tapion näköinen ( olen joskus nähnyt Karista kuvia nuorempana), mutta siinä pitkähiuksisessa pojassa ei ole niin paljoa samaa näköä.
10.11.2005 20:04
Olen laittanut tuon saman merkille ! Etenkin silloin kun se Aaro hymyilee tulee siitä Tapsa aikapaljon mieleen.
10.11.2005 19:56
Tapsa on söde ja charmantti yhtäaikaa !
10.11.2005 19:54
Jees... mutta eiks kukaan muka oikeesti ole huomannut kun mä jo oma-alotteisestikkin olen tässä kokoajan yrittänyt parantaa tapojani?
Olen esim. itsekkin poistellut viestejäni, nyt kun sellanen mahdollisuus rekisteröityneille kirjoittajille on täälä tullut. Ja olen ainakin yrittänyt keksiä mielestäni ihan asiallisia keskustelunaiheita, ilman mitään mollaamista ja yrittänyt myös olla kommentoimatta mitään noihin "Kansa määkii"-provoihin.
Muille kirjoittajille sanoisin ,että mukavaa kun olette olleet niin aktiivisia ja näpytelleet sitä "Ilmoita asiaton viesti"- nappulaa niin tiuhaan.
Mielestäni minä ja Kikka ei olla täälä kylläkään ainoita, joiden kirjoitukset on hyvän maun rajoilla liikkuneet... Mutta en mä viitsi alkaa syyttelemään ketään. Painelkaa te niitä ilmianto nappuloita vaan rauhassa.
Meikäläinen ei ole koskaan pitänyt kantelijoista ja siksi en ole mitään "ilmoita asiaton viesti"- nappuloita täälä painellut, vaikka syytä olis joskus ollutkin.
09.11.2005 12:15
Mun mielestäni Mikko Leppilampi kuuluu tähän "Suutari pysyköön lestissään" kategoriaan eli olis parempi ,kuin näyttelisi vaan ja jättäisi laulamisen oikeille LAULAJILLE.
hänen lauluäänens , kun on aivan tavallinen. Kuka tahansa karaokebaarissa laulaa samallalailla.
08.11.2005 18:36
Ville Valolla (HIM) on myös kauniita lauluja.
Mitään sellaista örinää en minäkään kyllä kuuntelisi.
08.11.2005 18:32
J.Karjalaisella on pari biisiä, jotka ovat kyllä ihan hyviä (niissä on hyvä tarina), mutta aika synkkiä tekstiltään. Joku saattaa niistä jopa ahdistua, mutta en minä kylläkään.
Eli ne biisit on "Verinen mies Marjaniemessä" ja "Laura Häkkisen silmät".
08.11.2005 16:58
Kysymyksen voisi esittää myös näin:
Mikä on suosikkiartistisi vahvin valtti mielestäsi ?
A)Ääni
B)Esiintyminen
C)Luonne/persoona
08.11.2005 09:48
Kyllä piano on mun suosikki.
08.11.2005 09:32
Mä kysyin kyllä kunkin suosikkiartistin ensimmäisestä esiintymisestä. Ja koska Tapsa on mun suosikki, niin kerroin koska Tapsa ekan kerran esiintyi. Ja jos et ole huomannut ,niin täälä on ihan kiitettävästi kerrottu jo muidenkin artistien ekoista "keikoista".
08.11.2005 09:24
158 / 198