Mikko Leppilampi on tosin enemmänkin tuolla näytelmäpuolella, mutta olen kerran saanut kuulla hänen esitystään livenä jossain tilaisuudessa. Pidin kovasti hänen lauluäänestään ja esiintymistavastaan. Onko joku muu kuullut hänen laulavan siis muualla kuin teatterissa? Mitä piditte?
Mikko Leppilampi
5
319
Vastaukset
Mun mielestäni Mikko Leppilampi kuuluu tähän "Suutari pysyköön lestissään" kategoriaan eli olis parempi ,kuin näyttelisi vaan ja jättäisi laulamisen oikeille LAULAJILLE.
hänen lauluäänens , kun on aivan tavallinen. Kuka tahansa karaokebaarissa laulaa samallalailla.- pilttuu
taannoin gospel-laulaja? Nimi ainakin on saman oloinen.
Kävin aikoinani nimittäin kuuntelemassa häntä ja hän on kyllä ammattilainen musiikin saralla. Sanoittaa, säveltää ja sovittaa.
Enää vuosiin en ole kuullut mitä hänelle kuuluu. - ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...
pilttuu kirjoitti:
taannoin gospel-laulaja? Nimi ainakin on saman oloinen.
Kävin aikoinani nimittäin kuuntelemassa häntä ja hän on kyllä ammattilainen musiikin saralla. Sanoittaa, säveltää ja sovittaa.
Enää vuosiin en ole kuullut mitä hänelle kuuluu.on gospelmuusikko ja Mikko Leppilammen isä.
- -a-
Eli tuossa taannoin ainakin (tästä on aikaa jo varmaankin vuosi, ellei enemmänkin) Mikko lauloi jossain hyväntekeväisyyslähetkysessä Maria Ylipään kanssa kappalaan Prayer, jonka on levyttäny ainakin Josh Groban yhdessä Charlotta Churchin kanssa.
Ellen ihan vääriin oo kuullu tai lukenu, niin mielestäni jossain oli sellanen maininta, että Mikolta tulisi myös oma sooloalbumi. Ajankohdasta ei ole ainakaan mulla sen tarkempaa käsitystä. Mutta ainakin Kaksipäisen kotkan varjossa - soundtarckilta löytyy Mikon laulantaa. Duetto yhdessä Nina Tapion kanssa, on mielestäni varsin vaikuttava. - pilttuu
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;... kirjoitti:
on gospelmuusikko ja Mikko Leppilammen isä.
kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257