Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta vaaleanpunaiset pitsiröyhelöpuserot ja kiiltelevät paljettipaidat yllään sekä lokin perssulat selässään voi hyppiä lavalla mielinmäärin vai?
10.10.2005 16:53
JOOPA JOO... Siistin näköinen esiintymisasu tuo on. EI mitään valittamista. Sopii hyvin rentoon ja rempseään reissumiesmeininkiin :)
Sitäpaitsi Tapsalla on 80% kaikista esiintymisistään pukupäällä( tai pikkutakki ja suorathousut), joten on vaan hyvä, että on välillä vähän vaihtelua pukeutumisessakin.
10.10.2005 16:50
Jaa... Ei kyllä mitenkään mieleenpainuva ole tämäkään biisi.Ei koskettanut milläänlailla. Kyllä Jarilla on parempiakin biisejä.
03.10.2005 05:52
Tuossa aikaisemmin on jo lueteltukkin aika määrä niitä hyviä paikkoja ja artisteja ,joten eipä ole enää oikein mitään lisäämistä.
03.10.2005 05:49
Aivan. Topi on usein kamina mustana siellä lavalla. Kyllä sentään artistin olisi hyvä sen verran olla tolkuissaa, että tietää missä esiintyy.
03.10.2005 05:46
Kyseinen ukkeli kuuluu kans siihen siirapilla kuorrutettujen artistien sarjaan, mutta kyllä hän ihan hyvin osaa laulaa.
03.10.2005 05:45
No, ei kyllä jäänyt mullekkaan mitään mieleen siitä biisistä. Sellasta mitäänsanomatonta keskiverto huttua. Tekis nyt se Kari vaikka sen coyntry- levyn josta on puhunut, niin siinä olis kerrankin vähän jotain toisenlaistakin musaa häneltä.
03.10.2005 05:43
Kyllä mua kans ärsyttää eniten tuo C eli kännissä esiintyminen.
02.10.2005 19:46
Kyllä se oli Kari Tapio , joka siellä booliastiassa nuppiaan uitti. Kari oli niin hätääntynyt ,että muut vieraat juovat kaiken boolin ja niimpä se iski päänsä sinne booliastiaan ja alkoi hörppiin sitä oikein urakalla ;)
30.09.2005 14:41
Vastenmielistä kuunneltavaa sen raakkuminen.
28.09.2005 05:49
En usko ,että on totta. Kaikkea ei pidä uskoa mitä jotkut sairaassa mielikuvituksessaan kehittelevät.
27.09.2005 21:29
Kuka ketäkin piristää. Mulle se on Tapsa Kansa.
25.09.2005 15:36
Ei ala mikään kädenvääntö eikä sormikoukkukaan nyt.
25.09.2005 14:51
Etpä paremmin olisi voinut asiaa ilmaista. Tuo runo-kilpailu on imelyydessään jo ylittämätön.
"Ihana on päivä tää , kun kuuntelen mä iskelmää. Lohdun parhaan mulle suo , kuin ystävä parhain on kanava tuo.
Niin kauniisti se Kari hoilaa, ett´ Juna kulkee vaan.. Ah, kohta herkistyn ja itkun pillahtaa kai saan.
Seuraavaksi Kirkaa pukkaa, kudon samalla villasukkaa. Kirkan ääni huumaa pään, ylistän lisää mä Iskelmää.
Kun tunnin aikan´ soi kolmas Mattiloiden laulu, niin messingillä on naamataulu. Perutaan häät laitan soittoääneksi mun kännykkään.
Mäkeläisen Mikko ei oo sössö, eikä mikään pullamössö. Matalalta mylvii hän, laulunsanat ymmärrän.
Siltsu Sillanpää päivän kruunaa,jääkaapista haen lisää muonaa. Radion ääreen istuudun ja silmät suljen mun ja toivon ,että olisin Siltsu luonas sun .
Timo Virkkulan hauskat jutut ovat mulle kuin vanhat tutut. Nillee aina nauraa voin,vaikka löytäisin villasukasta koin."
*slurps,slurps* Olikohan tarpeeksi nuoleskelua ? Risteilyn toivossa teen mitä vaan !
25.09.2005 14:47
En pidä Teuvo Oinaksesta ja siihen sun ruikutuksesi ei auta yhtään.
25.09.2005 14:07
Pasilla todellakin on komea ja soinnukas ääni. Sen vuoksi hän sopiikin hyvin kirkossakin laulamaan. Muutenkin on ihan miellyttävän oloinen heppu.
25.09.2005 14:05
Onko??? Antaa olla sitten vaan.
25.09.2005 14:02
Myös Tapsa Kansa on tehnyt laulun, jossa laulaa lapsistaan. En muista sen nimeä ,mutta laulaa siinä jotenkin niin ,että : " Kohta tyttöni sievän ja pikkuisen poikani nään..."
Vaimolleen Tapsa on omistanut ainakin "Pikku Nina" laulun ja "Rakastuin sinuun liian helposti". (Tuon jälkimmäisen biisin tarina on ihan tosielämästä. Tapsa seurusteli Ninan kanssa, mutta sitten Nina otti ja menikin toisen miehen kanssa naimisiin...)
24.09.2005 14:25
Niin, ei hän ole kovin persoonallinen, mutta ääni on komea.
Samaa mieltä olen siitä ,että tangomarkkinat olisi syytä järjestää huomattavasti harvemmin ,kuin nykyään. Etenkin viimevuosina sieltä on tullut pelkkää tusina tavaraa.
Tangokuninkaallisista ovat erottuneet edukseen oikeastaan vain Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Tomi Markkola ja Eija Kantola (sekä edesmennyt Sauli Lehtonen).
24.09.2005 13:50
En pidä minäkään. En etenkään siitä olemuksesta. Ei ikinä uskoisi, että on vasta hiukan yli kolmekymppinen. Monet kuuskymppisetkin on nuoremman näköisiä ja oloisia, kuin hän.
Epämiellyttävintä hänessä on kuitenkin sovinistisuus. On mm. joissakin haastatteluissa kertonut, että on hommannut muijalleen harjan, jolla tämän pitää harjata maton päissä olevat hapsut suoraan, niiden on kuulemma syytä olla hyvässä järjestyksessä tai hän kimmastuu.
Ja siihen aikaan, kun teki tanssikeikkojakin, niin hänellä oli tapana soittaa kotiin ja hertäää vaimonsa lämmittämään hänelle valmiiksi lihistä(lihapiirakkaa) ja maitoa ja muijan tehtäviin kuului myös hänen varpaidensa hierominen. YÄKS!
Suomen kansallisoopperan ykköstenorihan hän nykyään on. Itse en hänen kylmästä ja kailottavasta äänestään pidä, mutta kai hänelläkin kuulijansa on.
24.09.2005 13:17
163 / 198