Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoitat täyttä totta "Melina" ja SYDÄMELLISET onnittelut Tapsalle !!!
09.03.2009 11:02
TAPANI KANSAN !
Katri-Helenan
Marko Lämsän
Varjokuvan
06.03.2009 17:24
Joo-o, mut kyllä mäkin saan kommentoida muutakin musiikkia välillä, varsinkin kun mulla oli sanottavaa tosta biisistä, niinkus hyvin huomasit. Ei aina tartte mun mielipidettä halveerata täällä, vaikkei se niin ylistävää oliskaan.
06.03.2009 17:21
Ei tämäkään ollut oikeesti mun kirjoittama viesti, mutta jälleen viiminen lause pitää kyllä paikkansa :)
toi Paulan sinkkubiisi oli ennalta arvattavisa. Ei yllättänyt milläänlailla. Semmosta samaa höttöö, kun aikaisemmatkin biisit viimevuosina. Paitsi ettei sävel ollut edes niin tarttuva ja mieleenjäävä, kuin esim. "Kuka pelkää Paulaa" biisissä.
06.03.2009 17:03
Aika tylsä biisi. En syttynyt siitä milläänlailla. Pitäis pikkasen olla jotain ns. "paloa" siinä tulkinnassa, eikä aina tollasta jurnutusta.
06.03.2009 16:57
No ei se sunkaan ahteris ihan pieni ole, jos noita sun juttujas jonain mittapuuna pitää.
06.03.2009 16:52
Tapsa vaan ON rehti ja reilu. Ei sitä tartte täällä perustella. NIH! Tapsassa on miestä enemmän, kun tollasissa kaikenmaailman nimettömissä mustamaalaajisssa ja nettiherjaajissa yhteensä.
Ja vielä kerran NIH!
06.03.2009 16:51
Mä en ole vielä ottanut selvää ,että miten tuo biisien lataaminen netistä tapahtuu. Mä en ole mikään välkky näissä tietokone- juituissa, joten taidan nyt malttaa vielä odottaa 11.3 asti ja mennä sitten heti ostamaan sen levyn Anttilasta. Toivottavasti niitä levyjä olisi sieltä jo heti aamusta saatavilla.
Noita näytteitä mä kyllä jo kuuntelin ja tosi mahtavia biisejä tuntuu olevan sillä levyllä! Hitsit ,että tuntuu menevän niin hitaasti nyt nämä päivät, kun odottaa vaan sitä keskiviikkoa.
06.03.2009 16:46
Tapsa ei ole mikään TÖRKIMYS. Ettäs tiedät ! >:(
Mua oikein harmittaa tollaset turhanpäiväiset syyttelyt. NIH!
Tapsa on spontaani esiintyjä ja se keksii mainioita välispiikkejä ja sanamuunnoksia välillä lauluihin. Ne on vaan hauskoja ja yleisöä naurattaa ne kovin. Harva siellä siveydensipulina naama kurtussa istuu ja taivastelee, kun se puhuu niin "rumia".
Eikä ne Tapsan juttu mitään alapään juttuja ole, kuin joskus harvoin vaan vaan. Eikä nekään ole sellasia mitenkään härskejä. Semmosta harmitonta huulen heittoo mitä erityisesti miehet nyt aina joskus harrastaa.
06.03.2009 16:39
Apu-lehdessäkin oli Tapsan haastattelu " Pöytä on putsattu eilisen sotkuista". Oli sen jutun otsikko.
27.02.2009 22:57
Mä nyt pitkästä aikaa kirjotin tänne. Meni vähän aikaa kun oli niin paljon viestejä joihin piti vastata. Olis ollut vielä enemmänkin, mut en mä nyt jaksanut kaikkiin ruveta kirjoittelemaan.
26.02.2009 23:04
Tapsa on laulajana kaiken aikaa vaan petraantunut. Lauluääni on vaikuttava ja tosi sykähdyttävä tulkitsija on tänäpäivänä.
Vaikkei koulussa mikään hikipinko oliskaan niin ei se ihmisestä tee sen huonompaa kuin jostain kuuden L:n ylioppilaasta.
Siihen aikaan kun Tapsa kävi koulua oli kuri varmaan paljon kovempaa, kuin nykyään. Opettajat oli tiukkapipoisia ,eivätkä sietäneet minkäänlaista "niskurointia". Ei nykyään koulusta erotettais sen takia jos opettajaa vastaan kinastelee ja kapinois. Korkeintaan ehkä rehtorin puhutteluun joutuis ja jälki-istuntoon.
Elämänkumppanina ei Tapsa varmaan mikään ihan helppo tapaus ole, sitä ei varmaan käy kiistäminen.
Ei Tapsa keikoillaan härskejä kaksmielisyyksiä viljele. Jonkun harmittoman, pikkutuhman sutkautuksen voi joskus heittää, mutta ne on ihan tsoukkia vaan. Kyllä yleisö on niitä yleensä kovasti nauranut. Harva niin tosikko on,että niistä jotenkin nokkkiinsa ottais.
kyllä fanit ainakin tietää sen ,että Tapsa on aito ja lämminsydäminen ihminen. Ei Tapsakaan tietenkään mikään mutkaton ja täydellinen ole, Hänellä on ne vähemmän miellyttävät piirteensäkin ( äkkipikaisuus, ailahtelevuus), mutta uskaltaa se ainakin olla oma itsensä. Hyvine ja huonoine puolineen.
26.02.2009 22:34
Mikähän sun kelkkas on kääntänyt, kun tolleen on ääni kellossa muuttunut? Suuret luulot sulla ittestäs ainakin on.
26.02.2009 22:13
Mä olen huomaavinani noista sun hengentuotoksistas sen ,että ne on aikalailla keskittynyt tuonne peräpeili-osastolle, joten et kai sä vaan ole "NIITÄ" poikia, kun tollaset asiat kokoajan mielessä pyörii ? ;)
26.02.2009 22:07
Mä olen ihan "liekeissä" tuosta " En ole se mies" biisistä. se on niin hieno,että sitä kuuntelis vaikka koko päivän yhtäsoittoa. Tapsan ääni on kyllä UPEE!!! Onkohan tää muuten joku Tom Jonesin käännösbiisi, vai onko se Mika Toivasen ja Tapsan ihan ite tekemä ?
Tuosta " Yössä toukokuun" tykkään kans tosi paljon. Se on mun mielestä tosi tunnelmallineen ja kaunis laulu. "Elämäni laulukirja" oli tättä enen mun mielestä Tapsan herkin ja kaunein biisi, mutta nyt tämä on mun mielestä vieläkin parempi. Tapsa on osannut runoilla tosi kauniit ja koskettavat sanatkin.
"Äidin pikkupojan paluu" on ihastuttavan hyväntuulinen biisi. Siinä on railakkaan rempseetä menoa ja meininkiä.
Tapsa todellakin paranee, kuin viini vanhetessaan.
26.02.2009 22:06
Tapsa ei ole mikään materialisti. Päinvastoin Tapsahan on usein puhunut siitä miten ihmiset liikaa keskittyy haalimaan kaikenlaista krääsää ja kulutustavaraa.
Tapsa on taiteilijaluonne. Ei sillä ole välttämättä ne raha-asioiden hoidot niin hyvin hanskassa,kun sen mielenkiinto on vähän muussa, kuin bisnesten tekemisessä.
Mitä Tapsa sitäpaitsi sille mahtaa ,että toimittajat soittaa Ninalle ja kyselee Tapsan asioista. Syytä siitä toimittajia, älä Tapsaa tai Ninaa.
Enkä mä tohon velka juttuun ota sen enempää kantaa ,kun toisten yksityiset raha-asiat ei kuulu mulle,eikä kenellekkään muullekkaan ulkopuoliselle.
26.02.2009 21:57
Tapsalla on saanut lahjaksi luonnonkauniin äänen ja hän on sitä vuosienvarrella vaan kehittänyt ja jalostanut entistäkin sykähdyttävämmäksi ja hienommaksi. Eli ei tarvitse sun opuksias,joten voit juntata sen kirjan sun sinne mihin päivä ei paista.
26.02.2009 21:48
Tiedoks vaan,että siellä viisukarsinnoissa oikeesti kuulu se taustamusiikki huonosti ( miksaus oli ehkä päin prinkkalaa). Ei kai muuten melkein kaikilla esiintyjillä olis ollut niitä korvamonitoreita käytössä. Tapsa ei ole käppänä ,eikä edes vanha sellainen. Tapsa on cool jäbä.
26.02.2009 21:43
Kuuntelin tuon haastattelun biisit ja nyt on kyllä niin upeita biisejä tulossa ,että tää levy on ehdottomasti varmaan yks Tapsan parhaista iskelmälevyistä... toistaiseksi.
26.02.2009 21:40
Ninahan kerto lehdessä ,ettei Tapsa ajanut sillä kävelytiellä, kuin muutaman metrin, ja ajoi ihan hiljaa siinä, ei mitään kaahannut.
(ps.Mä olin kerran työharjottelussa yhdessä leipomossa ja sen leipomon omistaja vei mut sitten autollaan kotiin, niin se oikas pyörätietä pitkin, niin tuli lyhyempi matka . Ja se tapahtu ihan päiväsaikaan ,jolloin ihmisiä oli liikkellä enemmän, kuin joskus ilalla. Sillä pyörätiellä ei tosin mennyt silloin ketään )
26.02.2009 21:37
56 / 198