penal
![]()
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Hiace myynnissä, kenelle...?
Minulla olisi -85 diesel -hiace myynnissä, kopsakka ikäisekseen, mutta leima vanha. Vaikuttaa, että olisi myyjän markkin3240NDPS RPM & Notification Listener ???
Mikä tämä tämmöinen on: NDPS RPM & Notification Listener Win XP:n oma tsekkaus blokkasi tuommoisen ja kysyi josko pois1233Outoja kenttiä? Cabimas, Beira, Akima jne
Yritin varata mm. Blue1:n lentoa, mutta esim. Helsingin kohdalla lukee suluissa Cabimas, muualla mm. Beira ja Akima, ISt2232Arastelen...
...hammaslääkärille menemistä. Olen aina arastellut. Mulla on ollut suht hyvä hammasluu, mutta etenevä ientulehdus on ir2229dvd:ltä tietsikan kovalevylle?
Tämä on varmaan "peruskauraa" sille, joka näitä on pyörittänyt: Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein2227Auto puhtaaksi sisältä; mm. koiran karvoja...
Millä auton plyyshi tms verhoillut penkit ja lattian saisi kohtuu ponnistuksella puhtaaksi? Tavallisella imurilla homma2225Perhosmeikki?
Kunhan kysyn. Muistelin 70-luvun alkupuolta jolloin oli ilmeisesti naisten muotia meikata silmien ympäryksiin laajat alu0223Vainjalla velkoja, voidaanko sukulaisilta yrittää periä...?
Sisar kuoli hiljattain. Paljastui vasta kuoleman jälkeen, että tällä oli lähimpien yllätykseksi valtavat pankkivelat. Va3214Korkeakoulut teettävät ylitöitä lman ylityökorvausta
Työaikalain mukaan pitäisi ylitöistä maksaa kahdelta ensimmäiseltä tunnilta 50 % palkkaa, seuraavilta 100 % . Korkeak2209Kovalevy jaettu, toinen puoli ei käytössä?
Ostin vajaa vuosi sitten Samsung läppärin, jossa on paitsi 4 G rammia, myös 500 Gigaa kovalevytilaa. Jotenkin jo lakuvai0206Montako USB:tä koneeseen?
Ostin uuden läppärin. Vääntöä vaikka kuinka, mutta USB-liitännät loppuvat kesken. Kaupassa myydään jotain USB-haaroitusk1206Openofficen Writerin teksti muuttuu printattaessa...?
Olen kirjoittanut omalla kotikoneella lukuisia tekstejä OpenOfficen Writerillä. Aiemmin käytin OO:n omaa ( ODF ? ) tekst1201Millä softalla ja miten videot, audiot ja valokuvat DVD:lle?
Olen äänitellyt, editoinut ja poltellut paljon pelkkiä "ääni -CD-levyjä". Nyt pitäisi istuttaa videoklippejä, pari tekst2201Pakettiautojen verojen nousu yksityiskäytössä?
Nyt olen vaihtamassa -85 diesel -Hiaceani uudempaan, suunnilleen saman kokoiseen. MIten ne ajoneuvoverot nyt ovat nousus0201DVD:ltä kovalevylle?
Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein" läppärin kovalevylle? Käyttis on WIN 7, rammia 4 Gigaa, kovalev3201Nokia E52 näyttö kääntyi 90 astetta, vaakasuoraan...
Enm tiedä mitä painoin tai vahingossa meni outo näppäinkombinaatio, kun näyttö kellahti pystysuorasta vaakauortaan enkä4198Nokia 3120 kamera-, ym toiminnat hidastuneet
Ostin 3120 kamerakännykän uutena pari vuotta sitten. On toiminut ihan ok. kunnes kolmisen kuukautta sitten kamera ja jot4191Ihottumaako pikkuvarpaiden välissä?
Mun tuttavalla, keski-ikäinen mies, on ollut jonkin aikaa iso-, ja seuraavien varpaiden väleissä varmaan jotain ihottuma3191tutkikaa, valitkaa paras, missä?
Sanotaanko raamatussa jotenkin näin: " tutkikaa eri vaihtoehtoja ja valitkaa paras..." Jos, niin missä kohtaa? Pena3190Millä puhdistan videokameran "linssin"?
Mulla on Canon Legria FS200 kortille tallentava pikku digitaalikamera. Kuvailin kesällä rannalla. Linssiin, tai oikeasta1185