Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Ihottumaako pikkuvarpaiden välissä?

Mun tuttavalla, keski-ikäinen mies, on ollut jonkin aikaa iso-, ja seuraavien varpaiden väleissä varmaan jotain ihottuma
    Ihottumat
    3
    150
  2. Hyvä arkipartavesi keski-ikäiselle miehele?

Mikäköhän olisi sopiva arkipartavesi keski-ikäiselle miehelle? Ei pitäisi HAISTA niin vahvasti, että silmät kirvelevät j
    Miesten ihonhoito
    3
    148
  3. Parkkipaikka Turun sataman lähellä?

Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takais
    Turku
    5
    147
  4. Outoja kenttiä? Cabimas, Beira, Akima jne

Yritin varata mm. Blue1:n lentoa, mutta esim. Helsingin kohdalla lukee suluissa Cabimas, muualla mm. Beira ja Akima, ISt
    Lentokentät
    2
    143
  5. DVD:ltä kovalevylle?

Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein" läppärin kovalevylle? Käyttis on WIN 7, rammia 4 Gigaa, kovalev
    Tietokoneohjelmat
    3
    142
  6. Reggae tms 70 -luvun alusta?

Mulla pyöri aikoinaan jatkuvasti nauha, jossa oli murteellisella englannilla laulettu mukava, keinahteleva reggae tyyppi
    Kenen biisi?
    1
    139
  7. Nesteen futuraa tai prota Transittiin?

Tankkasin Nesteen automaatilla. Oli kahta dieselpolttoainelaatua: muistaakseni Pro ja Futura. Toinen taisi olla Suomessa
    Polttoaine
    1
    138
  8. Kalasäilykkeet vähissä kaupoista, miksi...?

Ainakin S-marketeista ja Tarjoustaloista mm. tonnikala-, ja sardiinivalikoimat ovat kovasti olleet viime viikkoina vähis
    Ruokaostokset
    2
    136
  9. Transitin tunkin veivi?

Ostin runsas vuosi sitten -98 Transitin. Nyt olisi ensimmäisen kerran tunkin veiviä, jolla saisi pudotettua vararenkaan
    Pakettiautot
    1
    135
  10. ...nukkuu pinkopahvin alla...

Laulu kertoo syrjäytyneistä entisaikojen sankareista, kuten sotaveteraaneista ja heidän huonoista oloista jne. Ehkä veik
    Kenen biisi?
    2
    133
  11. Facebookin tykkäykset hävisivät

Facebookin tykkäykset hävisivät, kun vilkaisin kaverini saitille kirjoittamani jutun tykkäyksiä, joita oli tullut useam
    Verkkoselaimet
    1
    129
  12. Eräs tulkinta Lootin vaimon suolapatsaaksi muuttumisesta

Jostain kuulin sen suuntaisen, symbolisen tulkinnan, että saaran suolapatsaaksi muuttuminen kuvaisi ihmistä, joka jäädes
    Raamattu
    0
    128
  13. Audacityyn WMA-tiedostoja?

Imuroi netistä ilmaisen Audacity-softan. Näyttäisi ihan hyvältä pikku editorilta ainakin "hintaansa nähden":-) Mutta Au
    Ääni
    2
    127
  14. Montako USB:tä koneeseen?

Ostin uuden läppärin. Vääntöä vaikka kuinka, mutta USB-liitännät loppuvat kesken. Kaupassa myydään jotain USB-haaroitusk
    Yleistä oheislaitteista
    1
    125
  15. news -keskusteluryhmien asetukset...?

Pitäisi saada jotenkin newsit pelittämään, mieluiten thunderbirdsissä. Ja mielellään e-mailitkin. Olen yrittänyt useamma
    Ohjelmat ja sovellukset
    1
    125
  16. Transit -98 laturin vaihto, outo vakuumipumppu ym

Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille
    Moottori
    0
    125
  17. Nokia E52 näyttö kääntyi 90 astetta, vaakasuoraan...

Enm tiedä mitä painoin tai vahingossa meni outo näppäinkombinaatio, kun näyttö kellahti pystysuorasta vaakauortaan enkä
    Nokia-puhelimet
    4
    123
  18. Eläkeprosentti korkeampi kuin työttömyyskorvauksen

Olin nelisenkymmentä vuotta työelämässä, josta siivottiin pois tu-ta -syistä. Sen jälkeen olin n. 2.5 vuotta ansiosidonn
    Eläke
    7
    123
  19. Openofficen Writerin teksti muuttuu printattaessa...?

Olen kirjoittanut omalla kotikoneella lukuisia tekstejä OpenOfficen Writerillä. Aiemmin käytin OO:n omaa ( ODF ? ) tekst
    OpenOffice
    1
    122
  20. Korkeakoulut teettävät ylitöitä lman ylityökorvausta

Työaikalain mukaan pitäisi ylitöistä maksaa kahdelta ensimmäiseltä tunnilta 50 % palkkaa, seuraavilta 100 % . Korkeak
    Ylityö ja lomat
    2
    121