penal

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Outoja kenttiä? Cabimas, Beira, Akima jne
Yritin varata mm. Blue1:n lentoa, mutta esim. Helsingin kohdalla lukee suluissa Cabimas, muualla mm. Beira ja Akima, ISt2171dvd:ltä tietsikan kovalevylle?
Tämä on varmaan "peruskauraa" sille, joka näitä on pyörittänyt: Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein2165Montako USB:tä koneeseen?
Ostin uuden läppärin. Vääntöä vaikka kuinka, mutta USB-liitännät loppuvat kesken. Kaupassa myydään jotain USB-haaroitusk1164Vainjalla velkoja, voidaanko sukulaisilta yrittää periä...?
Sisar kuoli hiljattain. Paljastui vasta kuoleman jälkeen, että tällä oli lähimpien yllätykseksi valtavat pankkivelat. Va3164Auto parkkiin Turun satamaan...?
Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla ensin Turun satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän p0164tutkikaa, valitkaa paras, missä?
Sanotaanko raamatussa jotenkin näin: " tutkikaa eri vaihtoehtoja ja valitkaa paras..." Jos, niin missä kohtaa? Pena3160Nokia 3120 kamera-, ym toiminnat hidastuneet
Ostin 3120 kamerakännykän uutena pari vuotta sitten. On toiminut ihan ok. kunnes kolmisen kuukautta sitten kamera ja jot4158Ihottumaako pikkuvarpaiden välissä?
Mun tuttavalla, keski-ikäinen mies, on ollut jonkin aikaa iso-, ja seuraavien varpaiden väleissä varmaan jotain ihottuma3157Transit -98 laturin vaihto, ja vakuumipumppu...?
Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille0157Transit -98 laturin vaihto, outo vakuumipumppu ym
Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille0156DVD:ltä kovalevylle?
Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein" läppärin kovalevylle? Käyttis on WIN 7, rammia 4 Gigaa, kovalev3154Proteesit kait hankittava...
Ei voi mitään, ylös pitää ennen pitkää hankkia tekarit, muutama enää jäljellä, nekin lähdössä, ien sen verran heikkoa ku1153Käykö Mobil protection formula 0w/40 Transittiin?
Mulle jäi bensa-auton jäljiltä 4 litran iskemätön pönttö Mobil protection formula 0w/40 -öljyä. Pitäisi vaihtaa öljyt ah1152Kovalevy jaettu, toinen puoli ei käytössä?
Ostin vajaa vuosi sitten Samsung läppärin, jossa on paitsi 4 G rammia, myös 500 Gigaa kovalevytilaa. Jotenkin jo lakuvai0150Millä softalla ja miten videot, audiot ja valokuvat DVD:lle?
Olen äänitellyt, editoinut ja poltellut paljon pelkkiä "ääni -CD-levyjä". Nyt pitäisi istuttaa videoklippejä, pari tekst2145Eläkeprosentti korkeampi kuin työttömyyskorvauksen
Olin nelisenkymmentä vuotta työelämässä, josta siivottiin pois tu-ta -syistä. Sen jälkeen olin n. 2.5 vuotta ansiosidonn7145Korkeakoulut teettävät ylitöitä lman ylityökorvausta
Työaikalain mukaan pitäisi ylitöistä maksaa kahdelta ensimmäiseltä tunnilta 50 % palkkaa, seuraavilta 100 % . Korkeak2144Openofficen Writerin teksti muuttuu printattaessa...?
Olen kirjoittanut omalla kotikoneella lukuisia tekstejä OpenOfficen Writerillä. Aiemmin käytin OO:n omaa ( ODF ? ) tekst1143Nokia E52 näyttö kääntyi 90 astetta, vaakasuoraan...
Enm tiedä mitä painoin tai vahingossa meni outo näppäinkombinaatio, kun näyttö kellahti pystysuorasta vaakauortaan enkä4143Kevytkuorma-autolla pakettiauton hinaaminen?
Miten on, saako kevytkuorma-autoksi rekisteröidyllä umpipakulla hinata n. vajaat parin tuhannen kilon painoista pakua, j0141