penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Ihottumaako pikkuvarpaiden välissä?
Mun tuttavalla, keski-ikäinen mies, on ollut jonkin aikaa iso-, ja seuraavien varpaiden väleissä varmaan jotain ihottuma3150Hyvä arkipartavesi keski-ikäiselle miehele?
Mikäköhän olisi sopiva arkipartavesi keski-ikäiselle miehelle? Ei pitäisi HAISTA niin vahvasti, että silmät kirvelevät j3148Parkkipaikka Turun sataman lähellä?
Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takais5147Outoja kenttiä? Cabimas, Beira, Akima jne
Yritin varata mm. Blue1:n lentoa, mutta esim. Helsingin kohdalla lukee suluissa Cabimas, muualla mm. Beira ja Akima, ISt2143DVD:ltä kovalevylle?
Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein" läppärin kovalevylle? Käyttis on WIN 7, rammia 4 Gigaa, kovalev3142Reggae tms 70 -luvun alusta?
Mulla pyöri aikoinaan jatkuvasti nauha, jossa oli murteellisella englannilla laulettu mukava, keinahteleva reggae tyyppi1139Nesteen futuraa tai prota Transittiin?
Tankkasin Nesteen automaatilla. Oli kahta dieselpolttoainelaatua: muistaakseni Pro ja Futura. Toinen taisi olla Suomessa1138Kalasäilykkeet vähissä kaupoista, miksi...?
Ainakin S-marketeista ja Tarjoustaloista mm. tonnikala-, ja sardiinivalikoimat ovat kovasti olleet viime viikkoina vähis2136Transitin tunkin veivi?
Ostin runsas vuosi sitten -98 Transitin. Nyt olisi ensimmäisen kerran tunkin veiviä, jolla saisi pudotettua vararenkaan1135...nukkuu pinkopahvin alla...
Laulu kertoo syrjäytyneistä entisaikojen sankareista, kuten sotaveteraaneista ja heidän huonoista oloista jne. Ehkä veik2133Facebookin tykkäykset hävisivät
Facebookin tykkäykset hävisivät, kun vilkaisin kaverini saitille kirjoittamani jutun tykkäyksiä, joita oli tullut useam1129Eräs tulkinta Lootin vaimon suolapatsaaksi muuttumisesta
Jostain kuulin sen suuntaisen, symbolisen tulkinnan, että saaran suolapatsaaksi muuttuminen kuvaisi ihmistä, joka jäädes0128Audacityyn WMA-tiedostoja?
Imuroi netistä ilmaisen Audacity-softan. Näyttäisi ihan hyvältä pikku editorilta ainakin "hintaansa nähden":-) Mutta Au2127Montako USB:tä koneeseen?
Ostin uuden läppärin. Vääntöä vaikka kuinka, mutta USB-liitännät loppuvat kesken. Kaupassa myydään jotain USB-haaroitusk1125news -keskusteluryhmien asetukset...?
Pitäisi saada jotenkin newsit pelittämään, mieluiten thunderbirdsissä. Ja mielellään e-mailitkin. Olen yrittänyt useamma1125Transit -98 laturin vaihto, outo vakuumipumppu ym
Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille0125Nokia E52 näyttö kääntyi 90 astetta, vaakasuoraan...
Enm tiedä mitä painoin tai vahingossa meni outo näppäinkombinaatio, kun näyttö kellahti pystysuorasta vaakauortaan enkä4123Eläkeprosentti korkeampi kuin työttömyyskorvauksen
Olin nelisenkymmentä vuotta työelämässä, josta siivottiin pois tu-ta -syistä. Sen jälkeen olin n. 2.5 vuotta ansiosidonn7123Openofficen Writerin teksti muuttuu printattaessa...?
Olen kirjoittanut omalla kotikoneella lukuisia tekstejä OpenOfficen Writerillä. Aiemmin käytin OO:n omaa ( ODF ? ) tekst1122Korkeakoulut teettävät ylitöitä lman ylityökorvausta
Työaikalain mukaan pitäisi ylitöistä maksaa kahdelta ensimmäiseltä tunnilta 50 % palkkaa, seuraavilta 100 % . Korkeak2121