Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Outoja kenttiä? Cabimas, Beira, Akima jne

Yritin varata mm. Blue1:n lentoa, mutta esim. Helsingin kohdalla lukee suluissa Cabimas, muualla mm. Beira ja Akima, ISt
    Lentokentät
    2
    171
  2. dvd:ltä tietsikan kovalevylle?

Tämä on varmaan "peruskauraa" sille, joka näitä on pyörittänyt: Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein
    Videoeditointi
    2
    165
  3. Montako USB:tä koneeseen?

Ostin uuden läppärin. Vääntöä vaikka kuinka, mutta USB-liitännät loppuvat kesken. Kaupassa myydään jotain USB-haaroitusk
    Yleistä oheislaitteista
    1
    164
  4. Vainjalla velkoja, voidaanko sukulaisilta yrittää periä...?

Sisar kuoli hiljattain. Paljastui vasta kuoleman jälkeen, että tällä oli lähimpien yllätykseksi valtavat pankkivelat. Va
    Perintö ja testamentti
    3
    164
  5. Auto parkkiin Turun satamaan...?

Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla ensin Turun satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän p
    Liikenne
    0
    164
  6. tutkikaa, valitkaa paras, missä?

Sanotaanko raamatussa jotenkin näin: " tutkikaa eri vaihtoehtoja ja valitkaa paras..." Jos, niin missä kohtaa? Pena
    Raamattu
    3
    160
  7. Nokia 3120 kamera-, ym toiminnat hidastuneet

Ostin 3120 kamerakännykän uutena pari vuotta sitten. On toiminut ihan ok. kunnes kolmisen kuukautta sitten kamera ja jot
    Nokia-puhelimet
    4
    158
  8. Ihottumaako pikkuvarpaiden välissä?

Mun tuttavalla, keski-ikäinen mies, on ollut jonkin aikaa iso-, ja seuraavien varpaiden väleissä varmaan jotain ihottuma
    Ihottumat
    3
    157
  9. Transit -98 laturin vaihto, ja vakuumipumppu...?

Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille
    Pakettiautot
    0
    157
  10. Transit -98 laturin vaihto, outo vakuumipumppu ym

Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille
    Moottori
    0
    156
  11. DVD:ltä kovalevylle?

Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein" läppärin kovalevylle? Käyttis on WIN 7, rammia 4 Gigaa, kovalev
    Tietokoneohjelmat
    3
    154
  12. Proteesit kait hankittava...

Ei voi mitään, ylös pitää ennen pitkää hankkia tekarit, muutama enää jäljellä, nekin lähdössä, ien sen verran heikkoa ku
    Suun terveys
    1
    153
  13. Käykö Mobil protection formula 0w/40 Transittiin?

Mulle jäi bensa-auton jäljiltä 4 litran iskemätön pönttö Mobil protection formula 0w/40 -öljyä. Pitäisi vaihtaa öljyt ah
    Dieselit
    1
    152
  14. Kovalevy jaettu, toinen puoli ei käytössä?

Ostin vajaa vuosi sitten Samsung läppärin, jossa on paitsi 4 G rammia, myös 500 Gigaa kovalevytilaa. Jotenkin jo lakuvai
    Muistit
    0
    150
  15. Millä softalla ja miten videot, audiot ja valokuvat DVD:lle?

Olen äänitellyt, editoinut ja poltellut paljon pelkkiä "ääni -CD-levyjä". Nyt pitäisi istuttaa videoklippejä, pari tekst
    DVD
    2
    145
  16. Eläkeprosentti korkeampi kuin työttömyyskorvauksen

Olin nelisenkymmentä vuotta työelämässä, josta siivottiin pois tu-ta -syistä. Sen jälkeen olin n. 2.5 vuotta ansiosidonn
    Eläke
    7
    145
  17. Korkeakoulut teettävät ylitöitä lman ylityökorvausta

Työaikalain mukaan pitäisi ylitöistä maksaa kahdelta ensimmäiseltä tunnilta 50 % palkkaa, seuraavilta 100 % . Korkeak
    Ylityö ja lomat
    2
    144
  18. Openofficen Writerin teksti muuttuu printattaessa...?

Olen kirjoittanut omalla kotikoneella lukuisia tekstejä OpenOfficen Writerillä. Aiemmin käytin OO:n omaa ( ODF ? ) tekst
    OpenOffice
    1
    143
  19. Nokia E52 näyttö kääntyi 90 astetta, vaakasuoraan...

Enm tiedä mitä painoin tai vahingossa meni outo näppäinkombinaatio, kun näyttö kellahti pystysuorasta vaakauortaan enkä
    Nokia-puhelimet
    4
    143
  20. Kevytkuorma-autolla pakettiauton hinaaminen?

Miten on, saako kevytkuorma-autoksi rekisteröidyllä umpipakulla hinata n. vajaat parin tuhannen kilon painoista pakua, j
    Kuorma-autot
    0
    141