Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

7

1. rytmihäiriöt/Tietzen/vaihdevuodet?

Onko kellään kokemusta mahdollisesti Tietzeniin liittyvistä rytmihäiriöistä? Sydäntä tutkittu ja ei muuten mitään löydök
    Kysy terveydestä
    5
    6499
  2. kuumeilu?/Tietzen/selkä/lihaskivut

HEI,kysyisin vielä että onko teillä muilla joilla on epäilty Tietzeniä ja/tai myös lihasperäisiä yläselän tulehdus/jänni
    Kysy terveydestä
    4
    1947
  3. kivut/paniikissa/mikä on vialla??

19.1.2008 Olen aiemmin kirjoittanut tälle sivustolle epäilyllä Tietzen-tauti(ei varmaa diagnoosia). Kysynkin epätoivoi
    Kysy terveydestä
    5
    1609
  4. oudot oireet/Tietzen?/kuumeilu?/refluksitauti?

Minulla on ollut kk:n verran akuutteja oireita,kova rintarangankipu(tutkittu ei silloin sydänperäistä)verikokeet ok,ei m
    Kysy terveydestä
    1
    1312
  5. vaihdevuosioireet/rytmihäiriöt/Tietzen?

Onko kellään kokemusta mahdollisesti vaihdevuosiin liittyvistä rytmihäiriöistä? Sydäntä tutkittu ja ei muuten mitään löy
    Vaihdevuodet
    3
    1264
  6. vaihdevuosioireet/Tietzen/laihtuminen

10.1.2008 Kirjoitin tuohon äsken tuolla nimimerkillä noista vaihdevuosioireista. Unohdin kysyä kuuluuko niihin myös että
    Vaihdevuodet
    1
    884
  7. vaihdevuosioireet/Tietzen

10.1.2008 HEI, kävin tänään gynekologilla ja kohta menen myös mammografiaan. Alapuolen tutkimus gynekologilla ja ultra p
    Vaihdevuodet
    3
    857
  8. outoja kipuja/Tietzen vai mikä?syöpä?

3.1.2007 HEI, olen 49 v. nainen ja olen jo jo paniikissa oireitteni vuoksi,luin keskustelupalstalta että samoja oireita
    Kysy terveydestä
    0
    761
  9. Tietzen/paniikkihäirö?

Olen kirjoittanut terveyspalstalle kohtaan kipu jo useamman kerran Tietzen-oireista ja nyt kysyisinkin sitten onko kohta
    Paniikkihäiriö
    0
    580
  10. Tietzen/kaikki rustot myös selkäpuolelle?

Hei,olen kirjoittanut monta kertaa jo näistä oireistani ja kiitos saanutkin monta vastausta,se helpottaa.Mutta olisin vi
    Kysy terveydestä
    0
    286