helena.silvennoinen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
7
rytmihäiriöt/Tietzen/vaihdevuodet?
Onko kellään kokemusta mahdollisesti Tietzeniin liittyvistä rytmihäiriöistä? Sydäntä tutkittu ja ei muuten mitään löydök56499kuumeilu?/Tietzen/selkä/lihaskivut
HEI,kysyisin vielä että onko teillä muilla joilla on epäilty Tietzeniä ja/tai myös lihasperäisiä yläselän tulehdus/jänni41947kivut/paniikissa/mikä on vialla??
19.1.2008 Olen aiemmin kirjoittanut tälle sivustolle epäilyllä Tietzen-tauti(ei varmaa diagnoosia). Kysynkin epätoivoi51609oudot oireet/Tietzen?/kuumeilu?/refluksitauti?
Minulla on ollut kk:n verran akuutteja oireita,kova rintarangankipu(tutkittu ei silloin sydänperäistä)verikokeet ok,ei m11312vaihdevuosioireet/rytmihäiriöt/Tietzen?
Onko kellään kokemusta mahdollisesti vaihdevuosiin liittyvistä rytmihäiriöistä? Sydäntä tutkittu ja ei muuten mitään löy31264vaihdevuosioireet/Tietzen/laihtuminen
10.1.2008 Kirjoitin tuohon äsken tuolla nimimerkillä noista vaihdevuosioireista. Unohdin kysyä kuuluuko niihin myös että1884vaihdevuosioireet/Tietzen
10.1.2008 HEI, kävin tänään gynekologilla ja kohta menen myös mammografiaan. Alapuolen tutkimus gynekologilla ja ultra p3857outoja kipuja/Tietzen vai mikä?syöpä?
3.1.2007 HEI, olen 49 v. nainen ja olen jo jo paniikissa oireitteni vuoksi,luin keskustelupalstalta että samoja oireita0761Tietzen/paniikkihäirö?
Olen kirjoittanut terveyspalstalle kohtaan kipu jo useamman kerran Tietzen-oireista ja nyt kysyisinkin sitten onko kohta0580Tietzen/kaikki rustot myös selkäpuolelle?
Hei,olen kirjoittanut monta kertaa jo näistä oireistani ja kiitos saanutkin monta vastausta,se helpottaa.Mutta olisin vi0286