Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun olen kuullut lähinnä vain Kikan ja Einin kokoelmat. Ai niin ja Baccaran. Mutta ainakin kaksi ensin mainittua ovat loistavia.
30.01.2006 19:12
d myrskyn jälkeen, olen suomalainen...
e R-A-K-A-S, tulkaa tytöt takaisin...
f Satulinna, oot täydellinen, bum bum bum
g tuhlaajatyttö palaa, unihiekkaa, kutsuvasti tummut soivat
h kultasein, kesä ja yö, täysikuu
30.01.2006 19:06
Minä katsoin! Huone 105 oli tosi hyvä livenä! Olisi hyvä jos Einiltä tulisi live-DVD!!!
25.01.2006 18:53
Voi harmi!
Olisin tahtonut nähdä Pakosen Johanna esiintyvän, mutta missasin. Onko asiasta infoa?
25.01.2006 18:50
Jos englanninkielisetkin kelpaa:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=&sql=17:620859
Siinä muutama ensi hätään...
ja lisää saa jos haluaa
23.01.2006 15:41
...Einiltä:
Sydän jäi Lappiin
Hyvä sydän
Sulle kuuluu sydämein
Sydän lyö
Jäin sydämees
Sen tietää sydän
Ota sydämeesi minut
23.01.2006 15:35
...on kyllä ihan jees. Sinänsä mielenkiintoinen tapaus iskelmässä.
Tietty katoin sen lähinnä Einin vuoksi.
Toi Studio Impossible -ohjelma oli ihan hyvä. Tarttee kattoa sitä joka viikko.
23.01.2006 14:58
Kevät Ateenassa
Kesä hengittää
Kevätyö
Kesä yhdessä
23.01.2006 14:49
Tosi hyvä laulaja - paljon parempi kuin Anne.
16.01.2006 17:53
...voisiko tälläisestä saada rahaakin???
Ja laitanko mielestäsi tänne joka päivä?
Kuule, olen laittanut muitakin aiheita tänne.
Äläkä nimittele toisia.
Ilmainen neuvo: Jos ei palsta miellytä, valitse jokin toinen palsta.
16.01.2006 17:51
...yksi huusi mun nimeäni kesken biisin keikallaan! :D No ei kai...
11.01.2006 18:35
Laulaakohan se niitä uusia biisejä "Soccer", "Football" ja "Ice-Hockey"? Samoiten "Long Jump" on klassikko!!!
Se musavideo on upea! King Diamond hautausmaallaa jääkiekkomaila kädessään!!!
Olen niin iloinen.
Ai, joko ootte kuullut uuden sinkun, jonka se teki Britney Spearsin kanssa? Biisin nimi oli "Still Virgin" ja siitä odotetaan kaikkien aikojen myydyintä duettosingleä?
Njaya njaya ziis still vöözin! mjau mjau!
Kunnia kuninkaalle! Tuskin maltan odottaa että pääsen nauramaan (ilosta) keikalle! :D
11.01.2006 18:33
vaan toi yks toinen tuol nurkan takaa. Mut hyvä jos sie rakastat huuhaa-juttuja. Huuhaa on toisaalt aik vakava asia, jot ei pie ottaa tosissaa.
11.01.2006 18:28
Perustaa rockbändi?
11.01.2006 18:11
Hammaslääkärilaskut ovat ihan kamalia. Joskus toivoo ettei olisi itellä hampaita. Tulisi halvemmaksikin kun söisi vain soseita ja joisi mehuja.
11.01.2006 17:57
Tilasin yhden CD-sinkun amazon.co.uk:sta kolme kuukautta sitten mutta eipä oo vielä näkynyt. Ei oo myyjä kyllä vastannut kyseilyhini. Voi olla että joku virkailija ottelee niitä mokomia välillä pois kasasta. Kaikki laskut yms. saisi kyllä jättää jakamatta. Niitä tulee ihan liikaa!!! Mun puolesta jakelija voisi maksaa ne.
11.01.2006 17:54
Hyvä kristitty ei erota hengellistä maailmaa muusta maailmasta vaan hän on hengellisessä maailmassa koko ajan.
Jos tarkoitat "gospel-musiikkia" niin...nimitys on niin vanhanaikainen. Tälläiset nimitykset vain rajoittavat ihmisiä (Mirkka Liimatta DadsHellosta sanoi niin Kalevassa). Tiedän ihmisiä, jotka kuuntelvat vain hengellistä musaa ja ihmisiä, jotka eivät koske hengelliseen musaan olivat uskossa tai eivät. Esim. Yhdysvalloissa kuunnellaan musaa riippumatta sanomasta. Toki siellä on kristillinen musan lista erikseen (tietääkseni), mutta siellä on listoja joka lähtöön.
BIISIT RAKKAUDESTA sopivat erinomaisesti kirkkoon. Rakkaus on rakkautta. Ei väliä ketä rakastat, rakkaus on aina upeaa. Myös miehen ja naisen välinen rakkaus mainitaan useaan kertaan Raamatussa ja jopa seksistä puhutaan (Laulujen laulu). Ja miten voisi eroittaa oikeastaan jumalaisen rakkauden ja maisen rakkauden? Kumpikin on toistaan. Ei ihminen voi rakastaa Jumalaa ellei rakasta lähimmäistään. Miehen ja naisen (tai vaimon) välinen rakkaus on todella tärkeä asia - sitä ei saa missata. Vihitäänhän kirkossa mies ja nainenkin avioliittoon - tai ainakin ennen vihittiin. Miksi ihmeessä kirkkoon ei saisi tuoda normaalia asioita? Tuokaa kirkkoon itsenne - ei sitä mitä teille sanotaan että sinne pitää tuoda.
Kirkon tarkoitus on lähinnä kokoontua seurakuntana olemaan yhteydessä. Jos jollain on laulun lahja, kyllä hän sitä saa käyttää. Eikä biisien tarvitse aina olla "jeesustelua" vaan riittää kun ne ovat Jumalan tahdon mukaisia. Monet etsivät Jumalaa, mutta eivät löydä edes lähimmäistään. Jumalaa toki voi rukoilla ja palvoa kirkon ulkopuolellakin. Raamatussa tapahtuu niin.
Ilmeisesti virret ovat itse Pirun juoni saada ihmiset pois kirkoista.
Jos sinä olisit laulaja, eikö olisi kiva jos sinullekin taputettaisiin?
Kirkko saa olla puolestani auki aivan kaikenlaiselle musiikille kunhan se on Jumalan tahdon mukaista.
Suurin on rakkaus.
09.01.2006 14:52
On kyllä totta, että "Countdown to Extinction" on todella hyvin tuotettu. Harvalla levyllä on niin hyvä soundi, "Captive Honour", "Sweating Bullets" ja nimikkobiisi ovat hyviä esimerkkejä. Moniko bändi jaksaa laittaa puheosuuksia tms. levyilleen?
On muuten myös tärkeää miten bändi itse markkinoi itseään. Jos keikalla on faneilleen ystävällinen, saa heidät jäämään todella uskollisiksi. Manowar tästä hyvä esimerkki ja toki Megadethkin. Huumoria myös pitää olla mutta pitää olla tarkka, kuten Andi Deris (Helloweenin solisti) sanoi, että eri yleisölle eri vitsit.
09.01.2006 14:32
So What! On ihan kelpo albumi, mutta en alottaisi sillä.
Noi uudet mixaukset on tosi kammottavia - tai siis en oo kuullut kaikkia, mutta Countdownin pari biisin alkua antoivat jo oksettavan olon - hankkikaa jostain vanhat!
09.01.2006 13:34
"Onnistunein" on aika outo sana ellei se tarkoita samaa kuin "myydyin" tai oikeammin "eniten uusia faneja tuonut". On muistettava, että kriitikoilla on suuri merkitys asiassa ja edellisillä julkaisuilla. Jos esim. "The System Has Failed" olisi julkaistu Countdownin jälkeen, sen myyntiluvut olisivat olleet aivan eri luokkaa. Myynti riippuu loppujen lopuksi hyvin vähän siitä kuinka hyvä levy on kyseessä. MM. System of a Downin "Toxicity" on paljon parempi kuin Mezmerize, mutta jälkimmäinen taitaa olla paljon paremmin myynyt ja samoiten menee myös Queenillä: 80-luvun albumit myivät enemmän.
09.01.2006 13:32
10 / 21