Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

1. Olen valmis sanomaan Kristukselle mielipiteeni, koska uskon sen pohjautuvan Raamattuun.
  2. ei pitänyt mennä näin pitkälle, mutta ei voi enää mitään...

Jumalan päätarkoitus ei ole tuhota vaan luoda. Lapsi ei ole vielä tehnyt mitään syntiä. Huom! Jumala rakastaa lapsia. Lapset ovat "viattomuuden symboli". On tilanteita jossa Jumalan ollut pakko uhrata lapsiakin, kuten Egyptin esikoiset ja mahdollisesti Sodoma. Lapsessa on perisynti, mutta itse hän ei ole syntiä tehnyt...niinpä ei ole mitään mistä hänet voisi tuomita. Perisynti tarkoittaa vahvaa halukkuuta tehdä syntiä.

"Olkaa hedelmällisiä" - oli Jumalan käsky Adamille ja Evalle.

En ole tuomitsemassa ketään. Sanon vain mikä Raamatun pointti on. Raamtussa on myös merkintä syntien anteeksiantamisesta. Kuitenkin lakia ei ole kumottu. Jeesuskaan ei kehoittanut ketään tekemään syntiä...ei aviorikoksesta syytettyä naista, ei ketään. En minäkään viitsi syntiin ketään houkutella. En ala tuomitsemaankaan, sillä olen tehnyt paljon pahaa itsekin (en ole sen parempi kuin muutkaan) mutta se ei tarkoita sitä että minun pitäisi katsoa vierestä asioita.

Ihminen ei ole turha - hän on Jumalan hienoin luomus ja arvokas Jumalalle. Emme ole tärkeitä ja arvokkaita siksi, että olisimme tehneet jotain hienoa vaan siksi että Jumala on luonut meidät ja rakastaa meitä. Lapsetkin ovat arvokkaita vanhemmilleen - riippumatta siitä mitä tekevät - tai ainakin pitäisi olla. Pitäisikö minun ansaita heidän rakkautensa?
    Aika tyhmä kieltämättä ihminen on Raamatun mukaan - varsinkaan kun ei usko Jumalaan - vaikka koko muu luomakunta (eläimet, maa yms.) tietävät sen.

Tiedän, että abortti on raskas päätös ja sen jälkeen vanhemmista voi tuntua kurjilta. Hyvä lääke tähän ovat kaverit ja sukulaiset yms. ja tietty Jumala (Jeesus).