Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

184

1. On tullu tehtyä ties kuinka monta äo-testiä eripaikois, mut kyllä se tulos vaan pysyy suunnilleen siinä samassa... hassua.
    Tosta tuli tulokseksi 141..

Mutta kuten tossa ylempänä joku jo totesikin, ei se testi mittaa esim, sosiaalisen kanssakäymisen taitoja, tai montaa muutakaan ihmiselämän tärkeää osa-aluetta...
  2. No, eipä tuo kovin kiihkeältä suhteelta vaikuta jos vain viikonloppuisin halutaan nähdä...

Itse kun olen ollut ihastunut/rakastunut, olen halunnut olla sen ihmisen kanssa kaiken mahdollisen liikenevän ajan.(varsinkin suhteen alussa) ja kun on erossa niin tuntuu että sydän pakahtuu kaipauksesta eikä kestäisi olla edes puolta tuntia erossa...

samoin jos se toinen osapuoli ei haluaisi minun kanssani olla kuin pari päivää viikossa, niin en minä sitä suhdetta silloin kovin vakavana pitäisi... enkä ihmistä kovin kiinnostuneena.

On tietysti eri asia, kun on muita menoja, kavereitakin on nähtävä, tai jos on välimatkaa paljon, mutta muuten..

kun olen parisuhteessa, haluan että minulla on omakin elämä. Omaa aikaa, omat harrastukset ja kaverit ja oma päätösvalta elämäni suhteen. Kaikkea ei aina voi eikä pidäkään tehdä yhdessä.

Mutta kyllä minä silti vietän mieluiten aikaa yhdessä kultani kanssa :)

Jokainen tietysti tavallaan ja mikä parhaalta tuntuu..