jef_koo

Heissan heissan... Mulle on täysin sama mtien jouduit tänne, ja jos alat pervoilee, olet pulassa. En ole ilkeä, en vain tykkää pervoista vanhoista/nuorista miehistä/naisita jotka eivät tajua jättää mua rauhaan. Kaikille muille olen oikein mukava persoona, ja on haukuttu ihanaksikin... Ja jotain mitä ihmiset on sanonut musta....vähemmän tai enemmän totuuksia: TerminalVelocity => jef: jumaleissön... itte nuoriso-ohjaajatar Sola_Scriptura: jef ku pääsee irti, niin meidät hukka perii Timoheinä: Jef o ihanan kallis Kamina88 => jef: Olet oikein hassunhauska pikku kaveri ^^ III-tuoppi*: jef on niin hellyttävä : ) Jonetsky-81 => jef: sun kanssa keskustelu on toisinaan kuin juuston irrottamista hiirenloukusta.. millon vaa voi läsähtää näpeille. Jonetsky-81 => jef: sul on kaikki edellytykset joilla saa nuoren kuuntelemaan Jonetsky-81 => jef: tissit ja äkänen asenne no... kiitti jone.. Jonetsky-81 => jef: ainaki sulta saa siihen rehellisen vastauksen jef => Jonetsky-81: mitä muuta multa voi saada? Jonetsky-81 => jef: kaikkea tai ei mitään mut silti se on enemmän kuin mitä muilta saa Wenkula: Toi nainen ja ase,paha yhdistelmäl,jos varsinki se oot sie,!!! (kyseessä Jeff-kuva) Tässä jonkin aikaa sitten tein Pyhät ja Pahat testin Ylen sivuilta. Tulos oli erittäin totuudenmukainen.... Hyveitä: Suhteellisuuden taju: 16 Oikeudenmukaisuus: 15 Urhoollisuus: 13 Lojaalisuus: 8 Viisaus: 8 Anteeksiantavaisuus: 7 Pyhä huolettomuus: 5 Rakkaus: 5 Kohtuullisuus: 4 Hiljainen tieto: 3 Jalo joutilaisuus: 3 Syntejä: Vihamielisyys: 13 Ylpeys: 12 Huumorintajuttomuus: 9 Murehtiminen: 8 Ahneus: 6 Hekumallisuus: 6 Vatsan palvonta: 6 Kateus: 4 Tietämättömyys: 2 Välinpitämättömyys: 2 Hengen velttous: 1 Suosikkibändit/artistit: Alicia Keys, P!nk, Foo Fighters Suosikkileffat: Star Wars Lempikirjat: Houkutus sen jatko-osta, Holopaisen tuotanto Vapaa-aikanani: Koneella... Katson tv:stä mieluiten: animea Kotieläimet: Apina Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Piiiiiitkä lista Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Messenger: kysy
Aloituksia
55
Kommenttia
362
Tahteja ja Luoteja Osa 15
Kävin nopeasti katsomassa äitiä ja Petraa. Äiti oli rauhallinen, ja oli jo tottunut Petran läsnäoloon. ”Kiitos”, totesin4228Käsi...
Käsi Juoksen pakoon. Juoksen niin kovaa kuin pystyn., mutta kuitenkin ne lähenevät, ne saavuttavat minua koko ajan. ”Mik3227Harukan ja Ninen tarina
Tämä pohjautuu Roolipelini hahmoihin. jos olette kiinnostuneet Ropestani, niin kysykää... Ja Komenttia saa laittaa :) __2226Saman Katon Alla Osa 8 Perhesuhteita
Olin täysin kalpea. Tiesin sen. Ja syystäkin. Ukki oli salannut jotain. Jotain joka liittyi Jeniin ja Beniin. Olin soitt4215Saman Katon Alla osa 3, Erillainen Ben
Saman Katon Alla osa 3 Lisänimi Erilainen Ben Ensimmäinen viikko Helmitiellä kului nopeasti ja kesälomakin alkoi loppua4212I Am Here Again
I am here again Vaik luulitte päässeenne eroon. I am here again Paljon voimakkaampana kuin koskaan Ammis alkoi, Ysi lop4212Saman Katon Alla 10 Turvattomuus
Osa 10 turvattomuus Makasin mustissa silkkilakanoissa ja venyttelin rauhassa. Aamuaurinko paistoi ihanasti ikkunasta si0190Tahteja ja Luoteja osa Viisi
Maanantaina söimme yhdessä Brianin kanssa lounaan. Päivän lounaaksi oli koulun erikoista: Kumiperunoita ja vihreää lihak2187Saman Katon Alla osa 9 Klubi-ilta.
Tuijotin huoneeni kattoa, ja huokaisin syvään. Talossa oli nykyään koko ajan hiljaista. Mia oli viikko sitten lähtenyt ä2186Kylmyys....
Kylmyys Miten Saada Pois Kylmyyden, Joka Kumpuaa Sisältä? Mikään Vaatemäärä Ei Poista Sitä, Ei Lämmin Ruoka Tai Juoma.2179Saman Katon Alla 11 Paholainen nimeltä Mikael
Osa 11 Paholainen nimeltä Mikael ”Mikä sun on?” Mikael kysyi. Makasin hänen sängyllään ja hän istuskeli vieressäni ja s0174Tahteja ja Luoteja osa 20 (Edelleen Brian)
Istuin koneen äärellä koko ajan ja viimein kamerat käynnistyivät. Mutta ei minun. Bella oli huoneessa eikä häntä oltu si4170Kirjoitelmiani
Häämuistot ”miksi olen täällä”, kuiskasin hiljaa. Hääpäiväni oli ollut kammottava. Vielä aamulla olin onnellinen, kunne2167Saman Katon Alla osa 5
Osa 5 Saunailta Illalla Leo ja Sue saapuivat kotiin, ja he olivat koko loppuillan kiinni toisissaan. Sue jopa meni Leon0144Musiikin vaikutus
Musiikki soi täysillä. Valot välähtelivät. Ihmisillä oli hauskaa. Kuten myös minulla. Rakastin tanssimista. Kuunnella va091