Vapaa kuvaus

Heissan heissan... Mulle on täysin sama mtien jouduit tänne, ja jos alat pervoilee, olet pulassa. En ole ilkeä, en vain tykkää pervoista vanhoista/nuorista miehistä/naisita jotka eivät tajua jättää mua rauhaan. Kaikille muille olen oikein mukava persoona, ja on haukuttu ihanaksikin... Ja jotain mitä ihmiset on sanonut musta....vähemmän tai enemmän totuuksia: TerminalVelocity => jef: jumaleissön... itte nuoriso-ohjaajatar Sola_Scriptura: jef ku pääsee irti, niin meidät hukka perii Timoheinä: Jef o ihanan kallis Kamina88 => jef: Olet oikein hassunhauska pikku kaveri ^^ III-tuoppi*: jef on niin hellyttävä : ) Jonetsky-81 => jef: sun kanssa keskustelu on toisinaan kuin juuston irrottamista hiirenloukusta.. millon vaa voi läsähtää näpeille. Jonetsky-81 => jef: sul on kaikki edellytykset joilla saa nuoren kuuntelemaan Jonetsky-81 => jef: tissit ja äkänen asenne no... kiitti jone.. Jonetsky-81 => jef: ainaki sulta saa siihen rehellisen vastauksen jef => Jonetsky-81: mitä muuta multa voi saada? Jonetsky-81 => jef: kaikkea tai ei mitään mut silti se on enemmän kuin mitä muilta saa Wenkula: Toi nainen ja ase,paha yhdistelmäl,jos varsinki se oot sie,!!! (kyseessä Jeff-kuva) Tässä jonkin aikaa sitten tein Pyhät ja Pahat testin Ylen sivuilta. Tulos oli erittäin totuudenmukainen.... Hyveitä: Suhteellisuuden taju: 16 Oikeudenmukaisuus: 15 Urhoollisuus: 13 Lojaalisuus: 8 Viisaus: 8 Anteeksiantavaisuus: 7 Pyhä huolettomuus: 5 Rakkaus: 5 Kohtuullisuus: 4 Hiljainen tieto: 3 Jalo joutilaisuus: 3 Syntejä: Vihamielisyys: 13 Ylpeys: 12 Huumorintajuttomuus: 9 Murehtiminen: 8 Ahneus: 6 Hekumallisuus: 6 Vatsan palvonta: 6 Kateus: 4 Tietämättömyys: 2 Välinpitämättömyys: 2 Hengen velttous: 1 Suosikkibändit/artistit: Alicia Keys, P!nk, Foo Fighters Suosikkileffat: Star Wars Lempikirjat: Houkutus sen jatko-osta, Holopaisen tuotanto Vapaa-aikanani: Koneella... Katson tv:stä mieluiten: animea Kotieläimet: Apina Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Piiiiiitkä lista Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Messenger: kysy

Aloituksia

55

Kommenttia

362

1. Tahteja ja Luoteja Osa 15

Kävin nopeasti katsomassa äitiä ja Petraa. Äiti oli rauhallinen, ja oli jo tottunut Petran läsnäoloon. ”Kiitos”, totesin
    Huuhaa
    4
    228
  2. Käsi...

Käsi Juoksen pakoon. Juoksen niin kovaa kuin pystyn., mutta kuitenkin ne lähenevät, ne saavuttavat minua koko ajan. ”Mik
    Huuhaa
    3
    227
  3. Harukan ja Ninen tarina

Tämä pohjautuu Roolipelini hahmoihin. jos olette kiinnostuneet Ropestani, niin kysykää... Ja Komenttia saa laittaa :) __
    Kirjallisuus
    2
    226
  4. Saman Katon Alla Osa 8 Perhesuhteita

Olin täysin kalpea. Tiesin sen. Ja syystäkin. Ukki oli salannut jotain. Jotain joka liittyi Jeniin ja Beniin. Olin soitt
    Huuhaa
    4
    215
  5. Saman Katon Alla osa 3, Erillainen Ben

Saman Katon Alla osa 3 Lisänimi Erilainen Ben Ensimmäinen viikko Helmitiellä kului nopeasti ja kesälomakin alkoi loppua
    Huuhaa
    4
    212
  6. I Am Here Again

I am here again Vaik luulitte päässeenne eroon. I am here again Paljon voimakkaampana kuin koskaan Ammis alkoi, Ysi lop
    Huuhaa
    4
    212
  7. Saman Katon Alla 10 Turvattomuus

Osa 10 turvattomuus Makasin mustissa silkkilakanoissa ja venyttelin rauhassa. Aamuaurinko paistoi ihanasti ikkunasta si
    Huuhaa
    0
    190
  8. Tahteja ja Luoteja osa Viisi

Maanantaina söimme yhdessä Brianin kanssa lounaan. Päivän lounaaksi oli koulun erikoista: Kumiperunoita ja vihreää lihak
    Huuhaa
    2
    187
  9. Saman Katon Alla osa 9 Klubi-ilta.

Tuijotin huoneeni kattoa, ja huokaisin syvään. Talossa oli nykyään koko ajan hiljaista. Mia oli viikko sitten lähtenyt ä
    Huuhaa
    2
    186
  10. Kylmyys....

Kylmyys Miten Saada Pois Kylmyyden, Joka Kumpuaa Sisältä? Mikään Vaatemäärä Ei Poista Sitä, Ei Lämmin Ruoka Tai Juoma.
    Huuhaa
    2
    179
  11. Saman Katon Alla 11 Paholainen nimeltä Mikael

Osa 11 Paholainen nimeltä Mikael ”Mikä sun on?” Mikael kysyi. Makasin hänen sängyllään ja hän istuskeli vieressäni ja s
    Huuhaa
    0
    174
  12. Tahteja ja Luoteja osa 20 (Edelleen Brian)

Istuin koneen äärellä koko ajan ja viimein kamerat käynnistyivät. Mutta ei minun. Bella oli huoneessa eikä häntä oltu si
    Huuhaa
    4
    170
  13. Kirjoitelmiani

Häämuistot ”miksi olen täällä”, kuiskasin hiljaa. Hääpäiväni oli ollut kammottava. Vielä aamulla olin onnellinen, kunne
    Huuhaa
    2
    167
  14. Saman Katon Alla osa 5

Osa 5 Saunailta Illalla Leo ja Sue saapuivat kotiin, ja he olivat koko loppuillan kiinni toisissaan. Sue jopa meni Leon
    Huuhaa
    0
    144
  15. Musiikin vaikutus

Musiikki soi täysillä. Valot välähtelivät. Ihmisillä oli hauskaa. Kuten myös minulla. Rakastin tanssimista. Kuunnella va
    Huuhaa
    0
    91