Vapaa kuvaus

"Ajattelen, siis olen." (Descartes) "Minä en ajattele, minä vain olen." (Tuntematon) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

73

Kommenttia

1182

  1. >>Olen kuullut, että uskossa olevat ja kasteella käyneet päästävät jossain kastamattomia ehtoollisyhteyteen.>>

    Mitäs jätätte lapset kastamatta niin, että he sitten voivat osallistua ehtoolliseen. Jos kastaisitte lapset pieninä kuten valtaosa kristikunnasta tekee, tuollainen ongelma ehkä olisi teikäläisiä vähemmän rasittava.
  2. Amerikassa nyt kaikki kasvaa niinkuin tuo USA:n valtion velkakin, joka lisääntyy joka hetki sellaista vauhtie, ettei sitä kuvaavia lukuja ehdi kirjaamaan...
    Yleisesti ottaen kuitenkin on niin, että siellä missä kansa voi hyvin, uskonto voi huonosti ja päinvastoin. Missä ihmiset voivat huonosti, uskonnolla menee hyvin. Tämä selittää uskonnollisten liikkeiden kasvun ns. kolmannessa maailmassa ja mikäli Yhdysvaltojen uskonnollisuudella menee hyvin, se merkitsee sitä, että amerikkalainen voi huonosti.