AteismiVastattu 16 v

Kaikkeuden synty.

Aika usein tällä palstalla uskovaiset viisastelevat tyyliin: kaikkeusko muka syntyi tyhjästä? Mitä jos kaikkeus olikin alkuräjähdyksen aikaan singulariteetti.. Ja hups, järjettymyydestä tulikin järjellistä.. Hmmm......
AteismiVastattu 16 v

Pikku pätkä ilmestyskirjaa.

16:15 - Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! - Mitähän mahtanee tarkoittaa? Ei minulla ainakaan ole mitään …
AteismiEi vastauksia

Tällaista on uskonto..

Jos uskonnossa on jokin ongelma, niin siihen vain vetäistään hatusta jokin ratkaisu. Ja sitten kun se alkaa näyttää uskovistakin jo vähän älyttömältä, niin sitten siitä opista vain luovutaan ja pidetään sitä vain teoria…
AteismiVastattu 16 v

Alkukirkko.

Katsoin tuossa aiemmin illalla Teemalta ohjelmaa, Roomalaiset ja barbaarit. Siinä mainittiin ohimennen että kristitty kirkko olisi sanut verotus oikeuden laillistamisensa jälkeen Rooman valtakunnassa. Yritin etsiä netis…
VerkkoselaimetEi vastauksia

Mikähän mahtoi?

Tulla Adblockkiin kun ei pelitä enään. Yritin pari kertaa asetuksista korjata tilannetta, jumitti koko koneen. Eikä onnistunut lataussivuilta ladata uuttakaan.. Hmmmm......
AteismiVastattu 17 v

Tyhjänpäällä eläminen.

Tuota kaupataan aika usein ateistin elämäksi, mitä sitten lieneekään? Tämä tyhjänpäällä eläminen. Mutta onko sillä väliä? Pääasia että elää, eikö?
AteismiVastattu 17 v

Ei välttämättä kaikki trolleja

Minulla on ystävä joka hurahti uskoon aikoinaan, kun ensin elämä oli oikein kunnolla potkinut päähän. Kun orastavia hurahtamisen merkkejä alkoi jo olla, niin hän alkoi minulta tivata, että mihin minä uskon? Vastaukseksi…
AteismiVastattu 17 v

Ei muutu uskovaiset.

Aikojen saatossa.. Paavi varoitti teknisestä kehityksestä.. http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/09/paavi_varoitti_teknisen_kehityksen_vaaroista_1035391.html?origin=rss
AteismiEi vastauksia

Mitä jos?

-Jos jumala ei olisikaan kyllästynyt yksinäisyyteensä. Olisimmeko me? -Jos Aatami ja Eevä eivät olisikaan syöneet hyvän ja pahantiedon puusta, vaan joku oranki olisi ehtinyt ensin., Raataisivatko orankit nyt otsansa hie…
AteismiEi vastauksia

Kokkola palstalla

On käyty tällainen keskustelu. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8437578 Samaa mieltä olen aloittajan kanssa.
AteismiVastattu 17 v

Palvominen.

Olisiko niin että hihun aivotoimintaan kuuluu erottamattomana osana palvominen. Heidän tapauksessaan jumalan palvominen. Myöskin heidän perus oletus on, että oli sitten uskova, ateisti, älykkö, tai luonnonlapsi viidakos…
SähköpostiVastattu 17 v

Oletus sähköposti.

Olen asettanut Thunderbirdin oletus sähköpostiksi, mutta kun etsin tiedostosta kuvan ja klikkaan kohtaa: lähetä sähköpostin vastaanottajalle, niin kone yrittää tyrkyttää windows liveä ja herjaa ettet ole luonut sähköpos…
AteismiVastattu 17 v

Kreationismi palstalla.

Mielenkiintoinen keskustelu. Siinä yritetään varsin yksinkertaiseen kysymykseen vastausta, mutta tietäähän nämä uskovaiset. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8318662
AteismiVastattu 17 v

Salliiko?

Kristittyjen jumala sen, että lapsen voi tehdä kenen tahansa kanssa joka vastaan kävelee?
AteismiVastattu 17 v

Hullummaksi menee...

Nyt on jo viikunapuukin läpeensä paha.... Matteus 21:18-19 Kun jeesus varhain aamulla oli palaamassa kaupunkiin, hänen tuli nälkä. Hän näki tien varrella viikunapuun ja tutkimaan sitä, mutta ei löytänyt siitä muuta kuin…