Ei ole oikeudenmukaisuutta ollut maailmassa ennenkään. Italialaiset tulivat -84 euroviisuihin tällaisella kappaleella jääden viidenneksi. ja sitten ruottalaiset tulivat jollain digiluulla ja voittivat. http://www.youtub…
Juha "watt" ampuu yli oikein kympillä. Mutta, olemmeko me ihmiset vähän tällaisia? http://www.youtube.com/watch?v=9NHyo8jT_d0
Hmmm.. Mielenkiintoinen käsite. Sehän on käsite joka tarkoittaa olotilaa syntiinlankeemuksen jälkeen. Jumala oli suuttunut ihmisille kun olivat ottaneet omenan väärästä puusta. Tästä johtuen jumala ajoi ihmiset pois par…
Uskovaiset mielellään yrittävät demonisoida ateisteja vertaamalla heitä esim. kommunisteihin. Johtopäätös tästä on että he joko yrittävät provosoida rankasti, jolloin näihin ei pitäisi reagoida. Tai sitten he vain ovat …
Useasti näissä keskusteluissa kehoitetaan lukemaan raamattua, että sieltä se löytyy totuus ateistillekin. No, minä olen yrittänyt lukea raamattua, oikein kahdesti. Miksikö? No, minua nyt kiinnostaa kaikki vähän ihmeelli…
Otsikoi aksu tuossa aiemmin. Hmmm..... Miksiköhän tämä "jumala" haluaa niin voimallisesti meitä kiusata? Otetaan esimerkiksi Juutalaiset, tämä "valittu kansa". Ensin egyptiläiset orjuuttivat heitä vuosikymmeniä, sitten …
Katsoin siinä uutisia.. Siis voi helkkari.. Toissa päivänä kerroin työmaalla kaksimielisen vitsin. Se oli mielestäni hyvä vitsi ja nauratti tuo kaveriakin. Olenko rikollinen?? Olisiko tuo lieventävä asianhaara, että vit…
Minä tuossa jo aiemmin täällä fiilistelin tuota seiskytlukua. Nyt saa fiilistellä lisää, kun radio suomessa alkaa huomenna entisten nuorten sävellahja. Saa taas kokea nostalgisia hetkiä ja muistella samalla kuinka lauan…
Näitä. Äänenlaatu ei ehkä aivan täytä nykypäivän vaatimuksia. Mutta jos jollain on nostalginen mieli, niin tässä olisi. Laitoin loppuun vielä helmen kuuskyt luvulta... http://www.youtube.com/watch?v=5EWNFpNgDcM&feature=…
Että rinnat pilalla... Voi helkkari, sanon minä. Kommenttina edelliseen. Mutta. Kuinka helppoa on kunnioittaa toisen mielipidettä. Mutta pitää samalla omansa. Hmmm.... Otetaan vaikka uskovainen ja ateisti kuinka helppoa…
Näihän se on. Vai? http://www.onnistuja.fi/Artikkelit.aspx?f=shw&r=21&a=137 Onnistuja.fi - Artikkeli
Että tästä palstasta on tullut yleinen v!ttuilu palsta. Olettaisin kumminkin että kaikki moottoripyöräilijät ovat täysi ikäisiä ja silti saa lukea tuollaisia alakansakoulu tasoisia juttuja tämän tästä. Hmmm....
No niin . Nyt on vajaa parikuukautta mopoiltu, ja täytyy sanoa että, ihan kivaa on ollut ajella. Nyt on periaatteessa varmistunut, että kyllä se mun juttu on. Tuo mopoilu. Vähän reilu kuusituhatta kilometriä on kertynyt…
Helkkari! Suomi24.n etusivulta hyppää joku oikotie mainos jatkuvasti silmille, eikä suostu katoamaan millään, vaikka pitäisi olla ponnahdusikkunoiden esto päällä. Alkaa kohta kyrsimään.
Tässä on nyt noin viikko nautittu mopoilun ihanuudesta. Mutta! Meinaa vähän rasittaa kun näkee niin huonosti taakse, liekkö peilit liian kapeat, vai mies liian leveä? Hmmm. Joka tapauksessa, onko mahdollista asentaa pyö…
Olen tuossa pitkin kevättä, puolileikilläni puhunut pyörän ostamisesta työkaverilleni. Kun on tuollainen orastava kuume ollut, jo useampana vuonna. Niin eikö tuo helkkari muutama viikko sitten, lähtiessään lomareissuun …
Mitä tieto on? Helppo kysymys, vaikea vastata. Tietosanakirja määrittelee asian seuraavasti; Yleispätevästi perusteltu ja oikea käsitys asioista, jotka ovat tiedon kohteena. Mutta jokin tässä riitelee: Pitäisi pohtia, m…
Kysymys jota olen ennenkin pohtinut. Miksi. Alussa jumala loi taivaan ja maan. Jostain syystä tulee miettineeksi että, miksiköhän jumala lähti kyseiseen hommaan? Oliko hänellä tylsää ja piti saada jotain aktiviteettia? …
Eivätkö vain olekin hyvinkin vertailu kelpoisia. Samanlaisia asiaansa lujasti uskovia ihmisiä, löytyy molemmista ryhmistä. Muistan nuorena miehenä seitsemänkymmentä luvun loppupuolelta, kun saivat puhuttua kommunisti ve…
Ei meillä ole mitään syytä elää, me vain elämme kunnes kuolemme ja piste. Ei meiltä tullut kukaan kysymään, haluammeko syntyä tähän maailmaan. Me synnyimme tänne siksi, että sukupuolivietti ajoi äidin ja isin parittelem…