Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen jo pitkään naureskellut tuolle kampanjalle!
Siis kuvittelevatko nuo kampanjan järjestäjät,että mukamas jollain rannekkeella koulukiusaaminen vähentyisi?voi mitä sontaa..
18.02.2006 23:06
alku vaiheessa kun alat käyttää rasvaa tuntuu siltä kuin olisit tulessa!Tämä vaihe kesti ainakin minulla 2-4 päivään kun protoa käytin...
18.02.2006 23:01
Reaktiot alkoholin kanssa ovat jokaisella yksilölliset joillakin aiheuttaa kuumostusta ja jollain ei..Mitä tarkoitat tuolla ärsytyksellä?Selventäisitkö vähän.
Itselläni ainakin aluksi iho tuntui olevan tulessa kun aloitin proton käytön mutta tämä vaihe menee yleensä ohi muutamassa päivässä!
18.02.2006 22:59
"Mulla oli lapsena ihottumaa sitten oireet hävisi useaksi vuodeksi, nyt taas parinkypin ikäsenä tulleet takasin..=("
Tällainen käyttäytyminen on normaalia!Ihottuma voi yhtäkkiä kadota jopa vuosiksi ja palata yhtäkkiä pahana takaisin.Atopiaa ei voi parantaa se on elinikäinen sairaus ikävä kyllä.
13.02.2006 09:41
Niko
Leo
11.02.2006 20:31
tuosta nemo nimestä mieleen Nw:n biisi.Tuohan tarkoittaa ei kukaan suomeksi.Kyllähän se tietysti aika erikoinen on ja kauniilta kuulostaa!Se on teidän asianne minkä nimen lapsellenne annatte.Itse en ehkä tuota antaisi.Toivottavasti pappi suostuu hyväksymään tuon.Nooa on ihan mukava nimi.
Tässä olisi vielä muutamia ehdotuksia jos haluatte vielä jotain nimiä listaanne:
1.Niko
2.Leo
3.Samu
4.Saku
5.Jani
6.Joni
7.Kapro
8.Valto
11.02.2006 20:29
Elena
Helena
Aurora
Larissa
Marissa
Julia
Lilja
Irina
Katariina
Erin(ei löydy suomalaisesta kalenterista koska se on katolilainen nimi joten suomalainen versio tästä on Eerin)
Ella
Milla
Miia
Marika
Adele
Lumi
Lucia
Linnea
Liina
Liisa
Luna
Lahja
Aamu
kevät
veera
vilma
Alisa
11.02.2006 20:23
Mia Karoliina
Ella Karoliina
Kaija Karoliina
Kia Karoliina
Milla Karoliina
Tiina Karoliina
Marita karoliina
Tiia Karoliina
Laura Karoliina Maria
11.02.2006 20:17
Mia karoliina
Ella karoliina
Kaija Karoliina
Kia karoliina
Milla karoliina
Tiina Karoliina
Marita karoliina
11.02.2006 20:15
Muistaakseni olikohan se väestöliiton sivuilta löytyi tilastoja noista harvinaisista nimistä...mutta en ole tästä aivan varma..Kokeile!
tässä muutamia nimiehdotuksia:
1.Luna
2.Lucia
3.kevät(näitä löytyy 5 kappaletta Suomesta)
4.Aamu
5.Lilja
6.Google(joku oli Ruotsissa kuulemma antanut lapselleen ko. nimen koska oli kuulemma ihastunut google-sivustoon)
7.Nuutti
8.Mirva
6.
11.02.2006 20:09
Onko tampereella tähtitorni?en ole tiennytkään...vaikka tampereella asunkin!(nolostuttaa)
11.02.2006 19:55
http://www.atopialiitto.fi
Atopialiittoon kannattaa liittyä sillä sieltä saa
hyviä vinkkejä ihonhoitoon ja tukea jaksamiseen.
Atopialiitto järjestää erilaisia kursseja esim.ilmastohoito matkoja etelänlämpöön. Kaikista noista kursseista voit kysyä lisätietoa heiltä!
Oletko käynyt ihopisteellä tai sairaalassa valohoidoissa?Itselläni ne ovat ainakin auttaneet atopiaan.Ko.hoitoihin pitää hakea lähete ihotautilääkäriltä.(tässä linkki ihopisteen valohoitoihin http://www.iholiitto.fi/ihopisteet.htm)
Voiteista olen käyttänyt näitä apteekin perusrasvoja sekä kortisonia korvaavaa protopiciä. Proton hyvänä puolena on se,että rasva ei ohenna ihoa niin kuin normaalit kortisonit tekee vaan sitä voi käyttää huoletta kasvoihin!Aluksi käytön aikana saatta esiintyä kirvelyä mutta se menee ohi nopeasti.
Pyrin atoopikkona siihen,että saisin ruokavaliostani kaikki tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet ne ovat nimittäin atoopikon iholle erittäin tärkeitä.Itse syön omega 3:a ja multivitaa joka päivä.
Oletko ollut atoopikko koko ikäsi vaiko sairastunut vasta nyt?Onko sinulle tehty allergiatestejä? Muista,että atopia on yksilöllinen sairaus ja jokaisella on omat tapansa selvitä siitä!Se mikä käy minulle ei välttämättä käy sinulle.
Tsemppiä jaksamiseen!
11.02.2006 18:23
Sori mutta tuo j.simpson on mielestäni bimbo!Se sen ex-mieskin on järkevämpi kuin neitokainen itse.
09.02.2006 18:41
on hieman aanuksesta sanoisin...
09.02.2006 17:53
1.Aurinko vesimies,kuu/nouseva kaksoset
2. tästä tuleekin aikamoinen lista sillä laitan mukaan myös nousevat/kuu merkit(kaikkia en kuintenkaan tiedä eivätkä kaikki kaverit tähän mahdu)
ystävä 1: aurinko leijona,kuu kaksonen ja nousu vaaka(ollaan oltu kavereista ala-asteelta lähtien)
ystävä2:aurinko kauris,nouseva neitsyt ja kuu rapu
ystävä3:aurinko skorpioni,nouseva vesimies ja kuu rapu
ystävä 4: aurinko vesimies,nouseva kauris ja kuu jousimies
ystävä 5:aurinko skorpioni,nouseva oinas ja kuu skorpioni(itseasiassa hän ei ole ystävä vaan serkku)
jne...
08.02.2006 19:45
Ei tuo sarah kylläkään muistuta millään oinasta!
08.02.2006 08:22
Kävin itsekkin katsomassa tuon Marilyn musikaalin ja täytyy sanoa,että upea oli!Aivan loistavaa työtä sari siikanderilta.
08.02.2006 08:20
"Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?"
Tampereen käräjäoikeus antoi tekijöille elinkautiset vankeusrangaistukset.Butt ja hyvönen kuitenkin valittivat turunhovioikeuteen mutta oikeus ei muuttanut tuomioita vaan niistä tuli lainvoimaisia joten pitkään istuvat.Asunnoista en tiedä yhtään mitään..kysy sitä joltain joka asuntoja myy!
06.02.2006 11:17
saat sen aurinkomerkin paremmin selville sillä!
Ohjeet löydät nousevat merkit osiosta nimellä astrologian alkeiskurssi osa 1.
05.02.2006 18:25
"Eikös Hyvinkään Ancient -fanit ole jo vapaalla?"
Siis päätekijä eli Jarno Elg sai elinkautisen ja terhi tervashonka eli toinen päätekijä luokiteltiin tekohetkellä täyttäymmärrystä vailla olevaksi joten hän selvisi vankilasta 8,5 vuodella ja on kuulemma vapautunut jo.Mika r:n katsottiin syyllistyneen törkeään pahoinpitelyyn sekä hautarauhan rikkomiseen.Hänelle langetettiin 2vuoden ja ja 8 kuukauden vankeusrangaistus.
04.02.2006 21:15
17 / 65