Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Palkkaturva

    Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea
    Palkat
    1
    120
  2. Sukset ensi kaudeksi

    Olen aktiivihiihtäjä luisteluhiihtoa harrastaen. Mistä hankkia itselle hyvät sukset pakkaskelin kovalle ladulle. Vaihtoe
    Hiihto
    2
    119
  3. Torfyanovkan apteekki

    Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa
    Yleistä Venäjästä
    0
    118
  4. Akillesjännekipu

    Olen kesän hölkkäillyt pari kertaa viikossa. Kilometrit n. 11 km. Talven ja kevään uin säännöllisesti useita km/kerta. N
    Juoksu
    2
    117
  5. Irtisanoutuminen

    Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä
    Työpaikat
    0
    117
  6. Kaksi vuotta erossa

    Asumme asumuserosda jo pari vuotta. Emme ole puhuneet virallisesti avioerosta. Lapset ja yhteinen omaisuus rajoittaa. Mu
    Suhteen lopettaminen
    0
    116
  7. Ajoneuvon valot

    Laki ilmiesesti edellyttää auton lähivaloilta max 50 W:n polttimoa. Entä, jos sinne tunkee 100 W:n polttimen, tuleeko on
    Yleistä autoilusta
    7
    116
  8. Miten menetellä

    Aajatuksenani on hankkia myymälleni Skodalle (8 000 €) diesel Passat Saksasta. Miten kannattaa homma hoitaa? Ihann itse
    Auton maahantuonti
    2
    114
  9. Kallis Hakka 5

    Rengasrikon takia jouduin ostamaan yhden talvirenkaan, Hakka 5. Koko on 195 x 55 R15, Maksoi 120 €. Minusta pirun paljon
    Renkaat ja vanteet
    7
    114
  10. Vieras nainen

    Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Parisuhde
    4
    113
  11. Linjasaneeraus

    Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op
    2
    113
  12. Turvallisuusselvitys

    UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo
    Työelämä
    5
    113
  13. Chario Constellation Phoenix

    Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell
    Viihde-elektroniikka
    1
    112
  14. Reipas mies vapaana?

    Olen keski-ikäinen raitis suomalainen mies Etelä-Suomesta, Kymenlaaksosta. Asumme kohta kaksi vuotta asumuserossa puoli
    Suhteen aloittaminen
    2
    112
  15. Lisävalot

    Minulla on vm. 2009 Skoda Fabia. Millaiset lisävalot siihen kannattaa laittaa? Omat ovat aika heikot. Missäåm hinnoissa
    Kori ja valot
    1
    112
  16. Korvaus remontista?

    Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v
    6
    112
  17. Avioero?

    Voiko avioeroilmoituksen tehdä netissä?
    Avioero
    1
    111
  18. Yritysidea

    Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,
    6
    110
  19. Platoninen suhde

    Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n
    Parisuhde
    3
    110
  20. Seuraamukset

    Olen ratin takia poliisin alkoholiseurannassa. Ajokortti minulla nyt on. Joulukuiset labrat menivät punaiselle. Seuranna
    Sakot ja rangaistukset
    16
    110