Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Salitreeni > juoksu

Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k
    Treenaus
    0
    135
  2. Miten aloittaa?

Aiemmin olen aloittanut hiihdon kuin siitä, mihin se jäi edellisellä kaudella. Miten hiihtoharrastus pitäisi aloittaa? H
    Hiihto
    1
    134
  3. Torfyanovkan apteekki

Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa
    Yleistä Venäjästä
    0
    133
  4. n. 3000 - 4000 € auto?

Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk
    Yleistä autoilusta
    8
    132
  5. Irstalu

En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin
    Työpaikkaromanssit
    2
    132
  6. Alasajo

Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod
    Uni ja unihäiriöt
    7
    131
  7. Mustasukkainen kissa?

Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten
    Yleistä kissoista
    2
    130
  8. Platoninen suhde

Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n
    Parisuhde
    3
    129
  9. Miten menetellä

Aajatuksenani on hankkia myymälleni Skodalle (8 000 €) diesel Passat Saksasta. Miten kannattaa homma hoitaa? Ihann itse
    Auton maahantuonti
    2
    129
  10. Pakkoselibaattiko?

Olen 55 v. mies. Asunut asumuserossa yli vuoden. Kaikin puolin viriili, halukas, terve mies. Olen ollut ilman seksiä koh
    Parisuhde
    4
    128
  11. Sukset ensi kaudeksi

Olen aktiivihiihtäjä luisteluhiihtoa harrastaen. Mistä hankkia itselle hyvät sukset pakkaskelin kovalle ladulle. Vaihtoe
    Hiihto
    2
    128
  12. Eroko edessä?

Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen rask
    Avioliitto
    2
    127
  13. 8 kk raittina ja retkahdus

Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni
    Alkoholi
    2
    126
  14. Laminaatti muotia

Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?
    1
    126
  15. Lisävalot?

Minulla on Skoda Fabia vm. 2009. Kannattaako hankkia autoon lisävalot (millaiset?) ja mitä se kustantaa? En ole voilä pä
    Skoda
    1
    125
  16. Mannattaako myydä?

Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä
    Myyjän muistilista
    3
    125
  17. Akillesjännekipu

Olen kesän hölkkäillyt pari kertaa viikossa. Kilometrit n. 11 km. Talven ja kevään uin säännöllisesti useita km/kerta. N
    Juoksu
    2
    124
  18. Kaksi vuotta erossa

Asumme asumuserosda jo pari vuotta. Emme ole puhuneet virallisesti avioerosta. Lapset ja yhteinen omaisuus rajoittaa. Mu
    Suhteen lopettaminen
    0
    124
  19. Avioero?

Voiko avioeroilmoituksen tehdä netissä?
    Avioero
    1
    124
  20. Ajoneuvon valot

Laki ilmiesesti edellyttää auton lähivaloilta max 50 W:n polttimoa. Entä, jos sinne tunkee 100 W:n polttimen, tuleeko on
    Yleistä autoilusta
    7
    124