Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Mannattaako myydä?

Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä
    Myyjän muistilista
    3
    156
  2. Mitä mieltä?

Mitä mieltä olette KIA Optima CRDi ISG EX EcoDynamicsista? Onko auto vai täynnä vikoja matkan varrella. Ajettavuus, sisä
    Kia
    3
    155
  3. Voxra

Mulle lääkäri teki pientä säätöä mieliala -ja unilääkkeisiini. Mirtazapin pois, Escitalopram vähennettiin 10 mg:aan, Ket
    Lääkkeet
    1
    154
  4. Herääminen?

Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa
    Alkoholi
    16
    153
  5. Uni osastolla?

Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän
    Uni ja unihäiriöt
    5
    153
  6. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    152
  7. vatsan toiminta

Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha
    3
    152
  8. Mitä helvettiä!

Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel
    Ihannemies
    3
    152
  9. Irstalu

En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin
    Työpaikkaromanssit
    2
    152
  10. Pistävä haju

Minulta paloi pzza pohjaan ja n yt asunnossa on lievä pistävä haju. Miläsen saisi pois muuten kuin otsonoinilla? Ei se n
    Siivous
    5
    152
  11. AV -vahvistin

Missähän olisi hyvä hifiliike, joka myy myös käytettyjä/AV -vahvistin poistolaitteita.
    Vahvistimet
    1
    152
  12. n. 3000 - 4000 € auto?

Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk
    Yleistä autoilusta
    8
    151
  13. Salitreeni > juoksu

Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k
    Treenaus
    0
    151
  14. -902

Koska -902 kilvillä oleva auto on katsastettava?
    Katsastus
    6
    151
  15. Sansung LE37R88CXFD

Voiko tälle TV:lle rakentaa peintä kotitteatteria? Koodi on tosi pienellä, joten saattaa olla vääräö. Yritän sovittaa si
    Kotiteatterit
    1
    150
  16. Torfyanovkan apteekki

Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa
    Yleistä Venäjästä
    0
    149
  17. Neuvoja eroa varten?

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Yhteistä säveltä ei taida löytyä. Jos tulee ero, mitä pitäisi ottaa huom
    Avioero
    4
    149
  18. Lääke uneen?

Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Uni ja unihairiöt
    1
    148
  19. Paölautusjauhe/massanlisays

Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen
    Ravinto
    4
    148
  20. Millainen ostaa?

Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?
    Tietokoneet
    5
    148