hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Mannattaako myydä?
Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä3156Mitä mieltä?
Mitä mieltä olette KIA Optima CRDi ISG EX EcoDynamicsista? Onko auto vai täynnä vikoja matkan varrella. Ajettavuus, sisä3155Voxra
Mulle lääkäri teki pientä säätöä mieliala -ja unilääkkeisiini. Mirtazapin pois, Escitalopram vähennettiin 10 mg:aan, Ket1154Herääminen?
Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa16153Uni osastolla?
Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän5153Area Sales Manager
Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F0152vatsan toiminta
Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha3152Mitä helvettiä!
Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel3152Irstalu
En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin2152Pistävä haju
Minulta paloi pzza pohjaan ja n yt asunnossa on lievä pistävä haju. Miläsen saisi pois muuten kuin otsonoinilla? Ei se n5152AV -vahvistin
Missähän olisi hyvä hifiliike, joka myy myös käytettyjä/AV -vahvistin poistolaitteita.1152n. 3000 - 4000 € auto?
Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk8151Salitreeni > juoksu
Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k0151- 6151
Sansung LE37R88CXFD
Voiko tälle TV:lle rakentaa peintä kotitteatteria? Koodi on tosi pienellä, joten saattaa olla vääräö. Yritän sovittaa si1150Torfyanovkan apteekki
Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa0149Neuvoja eroa varten?
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Yhteistä säveltä ei taida löytyä. Jos tulee ero, mitä pitäisi ottaa huom4149Lääke uneen?
Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei1148Paölautusjauhe/massanlisays
Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen4148Millainen ostaa?
Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?5148