Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Voxra

Mulle lääkäri teki pientä säätöä mieliala -ja unilääkkeisiini. Mirtazapin pois, Escitalopram vähennettiin 10 mg:aan, Ket
    Lääkkeet
    1
    182
  2. Mikä vikana?

Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p
    Nettideittailu
    18
    181
  3. Paölautusjauhe/massanlisays

Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen
    Ravinto
    4
    181
  4. Mannattaako myydä?

Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä
    Myyjän muistilista
    3
    181
  5. 46"

Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL
    Laitteet
    2
    180
  6. n. 3000 - 4000 € auto?

Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk
    Yleistä autoilusta
    8
    180
  7. Alasajo

Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod
    Uni ja unihäiriöt
    7
    178
  8. Monikulttuuriset perheet

Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni
    Monikulttuuriset perheet
    1
    178
  9. Herääminen?

Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa
    Alkoholi
    16
    177
  10. Löytyykö?

Kysyisin, löytyykö selliaista lääkettä, joka tappaa mielenkiinnon naisiin totaalisesti. Ettei tee edes mieli. Yksineläjä
    Lääkkeet
    7
    177
  11. Viro

Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä
    Minne matkalle?
    1
    176
  12. -902

Koska -902 kilvillä oleva auto on katsastettava?
    Katsastus
    6
    175
  13. Viimeistely

Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa
    Hiihto
    1
    175
  14. Kunnan rakennusinsinööri

Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p
    Palkat
    1
    173
  15. Ilmapistooli

Olen aloittelemassa ilmapistoolilla tarkkuusammuntaa. Minulla eí ole asetta. Mikä sopisi hyväksi aloittelijan aseeksi. R
    Haulikot ja rihlakot
    2
    172
  16. Verenpainemittari

Ostin Bauerin verenpainemittarin, joka mittaa paineen ranteesta. Onko se yhtä luotettava kuin käsivarresta mittaava mitt
    Kysy terveydestä
    1
    171
  17. Nestettä kehossa

Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos
    Yleistä laihdutuksesta
    1
    166
  18. vatsan toiminta

Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha
    3
    166
  19. Mitä helvettiä!

Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel
    Ihannemies
    3
    165
  20. Millainen ostaa?

Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?
    Tietokoneet
    5
    165