hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Salitreeni > juoksu
Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k0135Miten aloittaa?
Aiemmin olen aloittanut hiihdon kuin siitä, mihin se jäi edellisellä kaudella. Miten hiihtoharrastus pitäisi aloittaa? H1134Torfyanovkan apteekki
Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa0133n. 3000 - 4000 € auto?
Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk8132Irstalu
En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin2132Alasajo
Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod7131Mustasukkainen kissa?
Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten2130Platoninen suhde
Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n3129Miten menetellä
Aajatuksenani on hankkia myymälleni Skodalle (8 000 €) diesel Passat Saksasta. Miten kannattaa homma hoitaa? Ihann itse2129Pakkoselibaattiko?
Olen 55 v. mies. Asunut asumuserossa yli vuoden. Kaikin puolin viriili, halukas, terve mies. Olen ollut ilman seksiä koh4128Sukset ensi kaudeksi
Olen aktiivihiihtäjä luisteluhiihtoa harrastaen. Mistä hankkia itselle hyvät sukset pakkaskelin kovalle ladulle. Vaihtoe2128Eroko edessä?
Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen rask21278 kk raittina ja retkahdus
Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni2126Laminaatti muotia
Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?1126Lisävalot?
Minulla on Skoda Fabia vm. 2009. Kannattaako hankkia autoon lisävalot (millaiset?) ja mitä se kustantaa? En ole voilä pä1125Mannattaako myydä?
Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä3125Akillesjännekipu
Olen kesän hölkkäillyt pari kertaa viikossa. Kilometrit n. 11 km. Talven ja kevään uin säännöllisesti useita km/kerta. N2124Kaksi vuotta erossa
Asumme asumuserosda jo pari vuotta. Emme ole puhuneet virallisesti avioerosta. Lapset ja yhteinen omaisuus rajoittaa. Mu0124- 1124
Ajoneuvon valot
Laki ilmiesesti edellyttää auton lähivaloilta max 50 W:n polttimoa. Entä, jos sinne tunkee 100 W:n polttimen, tuleeko on7124