Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Viimeistely

Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa
    Hiihto
    1
    169
  2. Mitä mieltä?

Mitä mieltä olette KIA Optima CRDi ISG EX EcoDynamicsista? Onko auto vai täynnä vikoja matkan varrella. Ajettavuus, sisä
    Kia
    3
    168
  3. Kunnan rakennusinsinööri

Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p
    Palkat
    1
    168
  4. Löytyykö?

Kysyisin, löytyykö selliaista lääkettä, joka tappaa mielenkiinnon naisiin totaalisesti. Ettei tee edes mieli. Yksineläjä
    Lääkkeet
    7
    167
  5. Sansung LE37R88CXFD

Voiko tälle TV:lle rakentaa peintä kotitteatteria? Koodi on tosi pienellä, joten saattaa olla vääräö. Yritän sovittaa si
    Kotiteatterit
    1
    167
  6. Mannattaako myydä?

Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä
    Myyjän muistilista
    3
    165
  7. Alasajo

Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod
    Uni ja unihäiriöt
    7
    164
  8. AV -vahvistin

Missähän olisi hyvä hifiliike, joka myy myös käytettyjä/AV -vahvistin poistolaitteita.
    Vahvistimet
    1
    164
  9. Viro

Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä
    Minne matkalle?
    1
    162
  10. Paölautusjauhe/massanlisays

Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen
    Ravinto
    4
    162
  11. Nestettä kehossa

Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos
    Yleistä laihdutuksesta
    1
    161
  12. Voxra

Mulle lääkäri teki pientä säätöä mieliala -ja unilääkkeisiini. Mirtazapin pois, Escitalopram vähennettiin 10 mg:aan, Ket
    Lääkkeet
    1
    160
  13. Omaisuus ja lapset

Kirjoittelin eilen tälle palstalle. Tarkennuksena, että meillä ei ole senttiäkään lainaa omaisuudestamme. Viranomaiset (
    Avoero
    1
    159
  14. Uni osastolla?

Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän
    Uni ja unihäiriöt
    5
    159
  15. Monikulttuuriset perheet

Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni
    Monikulttuuriset perheet
    1
    159
  16. Verenpainemittari

Ostin Bauerin verenpainemittarin, joka mittaa paineen ranteesta. Onko se yhtä luotettava kuin käsivarresta mittaava mitt
    Kysy terveydestä
    1
    158
  17. Torfyanovkan apteekki

Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa
    Yleistä Venäjästä
    0
    157
  18. Mitä helvettiä!

Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel
    Ihannemies
    3
    157
  19. -902

Koska -902 kilvillä oleva auto on katsastettava?
    Katsastus
    6
    157
  20. Irstalu

En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin
    Työpaikkaromanssit
    2
    157