hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Voxra
Mulle lääkäri teki pientä säätöä mieliala -ja unilääkkeisiini. Mirtazapin pois, Escitalopram vähennettiin 10 mg:aan, Ket1182Mikä vikana?
Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p18181Paölautusjauhe/massanlisays
Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen4181Mannattaako myydä?
Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä318146"
Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL2180n. 3000 - 4000 € auto?
Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Sk8180Alasajo
Kuinka nopeasti keho tottuu huomattavasti pienempään unilääkemäärään ja saan taas nukuttua. Kesän mittaan rakennettu tod7178Monikulttuuriset perheet
Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni1178Herääminen?
Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa16177Löytyykö?
Kysyisin, löytyykö selliaista lääkettä, joka tappaa mielenkiinnon naisiin totaalisesti. Ettei tee edes mieli. Yksineläjä7177Viro
Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä1176- 6175
Viimeistely
Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa1175Kunnan rakennusinsinööri
Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p1173Ilmapistooli
Olen aloittelemassa ilmapistoolilla tarkkuusammuntaa. Minulla eí ole asetta. Mikä sopisi hyväksi aloittelijan aseeksi. R2172Verenpainemittari
Ostin Bauerin verenpainemittarin, joka mittaa paineen ranteesta. Onko se yhtä luotettava kuin käsivarresta mittaava mitt1171Nestettä kehossa
Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos1166vatsan toiminta
Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha3166Mitä helvettiä!
Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel3165Millainen ostaa?
Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?5165