Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Verenpainemittari

Ostin Bauerin verenpainemittarin, joka mittaa paineen ranteesta. Onko se yhtä luotettava kuin käsivarresta mittaava mitt
    Kysy terveydestä
    1
    147
  2. Mustasukkainen kissa?

Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten
    Yleistä kissoista
    2
    146
  3. Monikulttuuriset perheet

Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni
    Monikulttuuriset perheet
    1
    146
  4. Aaamumasennus

Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö
    Masennus
    3
    145
  5. Keuhoputken tulehdus

Mistä tunnistaa kehkoputken tulehduksen? Minun on vaikea puhua, kun koko ajan pitää yskiä. Olisiko tämä sairaus vai vain
    Sairaudet
    0
    145
  6. Viro

Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä
    Minne matkalle?
    1
    144
  7. Ilmapistooli

Olen aloittelemassa ilmapistoolilla tarkkuusammuntaa. Minulla eí ole asetta. Mikä sopisi hyväksi aloittelijan aseeksi. R
    Haulikot ja rihlakot
    2
    143
  8. Miten aloittaa?

Aiemmin olen aloittanut hiihdon kuin siitä, mihin se jäi edellisellä kaudella. Miten hiihtoharrastus pitäisi aloittaa? H
    Hiihto
    1
    139
  9. Linjasaneeraukset

Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia
    Kerrostalo
    6
    138
  10. Yritysidea

Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,
    6
    138
  11. VW Passat vm, 2004 . 2008

Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta
    Passat
    6
    137
  12. Linjasaneeraus

Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op
    2
    136
  13. Eroko edessä?

Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen rask
    Avioliitto
    2
    136
  14. Platoninen suhde

Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n
    Parisuhde
    3
    136
  15. 8 kk raittina ja retkahdus

Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni
    Alkoholi
    2
    135
  16. Öinen hillitön hikoilu

Mikähän sisäelin on kovilla, kun öisin hikoiluttaa hillittömästi. Lakanat haisee ihan kissan kuselle. Päivisin en hikoil
    Yleistä terveydestä
    1
    135
  17. Pakkoselibaattiko?

Olen 55 v. mies. Asunut asumuserossa yli vuoden. Kaikin puolin viriili, halukas, terve mies. Olen ollut ilman seksiä koh
    Parisuhde
    4
    134
  18. Aurinko ja aurinkolasit

Onko ihan oikeesti syytä käyttää aurikoisina kesäpäivinä aurinkolaseja? Jostain olen tästä kuullut. Mihin altistuu, jos
    Näkö
    0
    134
  19. Lisävalot?

Minulla on Skoda Fabia vm. 2009. Kannattaako hankkia autoon lisävalot (millaiset?) ja mitä se kustantaa? En ole voilä pä
    Skoda
    1
    134
  20. Nenä vuotaa

Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan
    Vilustuminen
    1
    133