Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Ei tunnista?

Palautin läppärin tehdasasetukset ja nyt laite ei löydä tulostintani. Voiko näin käydä? Tulostin: HP DeskJet 1050A.
    Tulostimet
    3
    123
  2. Kallis Hakka 5

Rengasrikon takia jouduin ostamaan yhden talvirenkaan, Hakka 5. Koko on 195 x 55 R15, Maksoi 120 €. Minusta pirun paljon
    Renkaat ja vanteet
    7
    122
  3. vatsan toiminta

Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha
    3
    121
  4. Alfalipoiinihappo

Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot
    Luontaistuotteet
    1
    121
  5. Yritysidea

Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,
    6
    120
  6. Paölautusjauhe/massanlisays

Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen
    Ravinto
    4
    120
  7. Kuntoutumiskeskukset

Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist
    Alkoholi
    3
    119
  8. Öinen hillitön hikoilu

Mikähän sisäelin on kovilla, kun öisin hikoiluttaa hillittömästi. Lakanat haisee ihan kissan kuselle. Päivisin en hikoil
    Yleistä terveydestä
    1
    119
  9. BMW autoja

Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.
    Auton maahantuonti
    1
    119
  10. Linjasaneeraus

Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op
    2
    118
  11. Turvallisuusselvitys

UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo
    Työelämä
    5
    118
  12. Lähivalot

Milliaset lähivalot saa lain mukaan olla? Kirkkaimmillaan (W)? Millaiset kannattaa laittaa?
    Kori ja valot
    9
    118
  13. Seuraamukset

Olen ratin takia poliisin alkoholiseurannassa. Ajokortti minulla nyt on. Joulukuiset labrat menivät punaiselle. Seuranna
    Sakot ja rangaistukset
    16
    118
  14. Mikä menee

Luon it6oijen ratoksi kuusi.kshdenkan pientiä purkkia olutta. Mikä sisäelin alkaa ekana reistailla. Niin, että se korjaa
    Alkoholi
    2
    118
  15. Viro

Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä
    Minne matkalle?
    1
    117
  16. Vieras nainen

Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Parisuhde
    4
    117
  17. Reipas mies vapaana?

Olen keski-ikäinen raitis suomalainen mies Etelä-Suomesta, Kymenlaaksosta. Asumme kohta kaksi vuotta asumuserossa puoli
    Suhteen aloittaminen
    2
    117
  18. Chorus Vertigo XLS -subwoofer

Kuinka säädän Chorus Vertigo XLS -yhteensopivaksi muuhun järjestelmääni. Choruksessa on viisi eri säädintä ja niiden kan
    Kaiuttimet
    0
    117
  19. Monikulttuuriset perheet

Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni
    Monikulttuuriset perheet
    1
    116
  20. VW Passat vm, 2004 . 2008

Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta
    Passat
    6
    115