Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Platoninen suhde

    Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n
    Parisuhde
    3
    109
  2. vatsan toiminta

    Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha
    3
    108
  3. Mannattaako myydä?

    Omistamme Voikkaalla kaksion 44 m2. Vuokralainen on laittanut sen remonttikuntoon neljässä vuodessa. Oli aika kamalan nä
    Myyjän muistilista
    3
    108
  4. Lisävalot?

    Minulla on Skoda Fabia vm. 2009. Kannattaako hankkia autoon lisävalot (millaiset?) ja mitä se kustantaa? En ole voilä pä
    Skoda
    1
    107
  5. Ylityöt

    Miten kunta korvaa vai korvaako ylityöt?
    Ylityö ja lomat
    1
    107
  6. Linjasaneeraukset

    Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia
    Kerrostalo
    6
    106
  7. Alfalipoiinihappo

    Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot
    Luontaistuotteet
    1
    106
  8. Öinen hillitön hikoilu

    Mikähän sisäelin on kovilla, kun öisin hikoiluttaa hillittömästi. Lakanat haisee ihan kissan kuselle. Päivisin en hikoil
    Yleistä terveydestä
    1
    105
  9. Salitreeni > juoksu

    Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k
    Treenaus
    0
    105
  10. Viro

    Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä
    Minne matkalle?
    1
    104
  11. Diapam

    Minulle on määrätty Diapamia alkoholin vieroitusoireisiin. Nyt kun sitä olen nauttinut, esiintyy jalkakipija. Polvissa j
    Lääkkeet
    1
    103
  12. Millä pirulla?

    Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen
    Ihannemies
    2
    103
  13. Mikä näistä ahdistaa?

    Käytän tällä hetkellä Ketipinoria 400 mg sekä Azonaa 100 mg illalla uneen. Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapam
    Ahdistus
    2
    102
  14. Laminaatti muotia

    Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?
    1
    102
  15. Kunnan rakennusinsinööri

    Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p
    Palkat
    1
    101
  16. Stella hyvä unilääke?

    Onko Stella hyvä unilääkkeenä? Onko se pitkävaikutteinen ettei herätä keskellä yötä?
    Lääkkeet
    5
    101
  17. Hikoilu

    Miksiköhän krapulassa hikoiluttaa kylmää hikeä? Saa käydä useamman kerran suikussa moisen takia. Tietysti ei hikoluttais
    Alkoholi
    1
    100
  18. Espanjaa syyskuussa

    Mitä tärkeää pitää alkaa valmistell työmatkaansa varten Espanjaan- Aikaa ei ole enää niin ruhtinaalliesti. Minulla on jo
    Työ ulkomailla
    0
    100
  19. Torrevieja

    Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v
    Aurinkorannikko
    1
    100
  20. Paha krapula

    Käivn eilen 40 min reippalla lenkillä. En syönyt sen jälkeen mitään vaan aloitin tissutteklun Leijona .viinalla. Varmna
    Alkoholi
    2
    100