hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Ei tunnista?
Palautin läppärin tehdasasetukset ja nyt laite ei löydä tulostintani. Voiko näin käydä? Tulostin: HP DeskJet 1050A.3123Kallis Hakka 5
Rengasrikon takia jouduin ostamaan yhden talvirenkaan, Hakka 5. Koko on 195 x 55 R15, Maksoi 120 €. Minusta pirun paljon7122vatsan toiminta
Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha3121Alfalipoiinihappo
Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot1121Yritysidea
Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,6120Paölautusjauhe/massanlisays
Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen4120Kuntoutumiskeskukset
Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist3119Öinen hillitön hikoilu
Mikähän sisäelin on kovilla, kun öisin hikoiluttaa hillittömästi. Lakanat haisee ihan kissan kuselle. Päivisin en hikoil1119BMW autoja
Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.1119Linjasaneeraus
Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op2118Turvallisuusselvitys
UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo5118Lähivalot
Milliaset lähivalot saa lain mukaan olla? Kirkkaimmillaan (W)? Millaiset kannattaa laittaa?9118Seuraamukset
Olen ratin takia poliisin alkoholiseurannassa. Ajokortti minulla nyt on. Joulukuiset labrat menivät punaiselle. Seuranna16118Mikä menee
Luon it6oijen ratoksi kuusi.kshdenkan pientiä purkkia olutta. Mikä sisäelin alkaa ekana reistailla. Niin, että se korjaa2118Viro
Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä1117Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht4117Reipas mies vapaana?
Olen keski-ikäinen raitis suomalainen mies Etelä-Suomesta, Kymenlaaksosta. Asumme kohta kaksi vuotta asumuserossa puoli2117Chorus Vertigo XLS -subwoofer
Kuinka säädän Chorus Vertigo XLS -yhteensopivaksi muuhun järjestelmääni. Choruksessa on viisi eri säädintä ja niiden kan0117Monikulttuuriset perheet
Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni1116VW Passat vm, 2004 . 2008
Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta6115