hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Verenpainemittari
Ostin Bauerin verenpainemittarin, joka mittaa paineen ranteesta. Onko se yhtä luotettava kuin käsivarresta mittaava mitt1147Mustasukkainen kissa?
Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten2146Monikulttuuriset perheet
Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni1146Aaamumasennus
Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö3145Keuhoputken tulehdus
Mistä tunnistaa kehkoputken tulehduksen? Minun on vaikea puhua, kun koko ajan pitää yskiä. Olisiko tämä sairaus vai vain0145Viro
Mihin Virossa (Pärnu?) iäkkäiden, mutta aktiivisten vanhempieni kannattaa lähteä muutaman päivän kylpylälomalle. Ovat kä1144Ilmapistooli
Olen aloittelemassa ilmapistoolilla tarkkuusammuntaa. Minulla eí ole asetta. Mikä sopisi hyväksi aloittelijan aseeksi. R2143Miten aloittaa?
Aiemmin olen aloittanut hiihdon kuin siitä, mihin se jäi edellisellä kaudella. Miten hiihtoharrastus pitäisi aloittaa? H1139Linjasaneeraukset
Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia6138Yritysidea
Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,6138VW Passat vm, 2004 . 2008
Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta6137Linjasaneeraus
Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op2136Eroko edessä?
Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen rask2136Platoninen suhde
Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n31368 kk raittina ja retkahdus
Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni2135Öinen hillitön hikoilu
Mikähän sisäelin on kovilla, kun öisin hikoiluttaa hillittömästi. Lakanat haisee ihan kissan kuselle. Päivisin en hikoil1135Pakkoselibaattiko?
Olen 55 v. mies. Asunut asumuserossa yli vuoden. Kaikin puolin viriili, halukas, terve mies. Olen ollut ilman seksiä koh4134Aurinko ja aurinkolasit
Onko ihan oikeesti syytä käyttää aurikoisina kesäpäivinä aurinkolaseja? Jostain olen tästä kuullut. Mihin altistuu, jos0134Lisävalot?
Minulla on Skoda Fabia vm. 2009. Kannattaako hankkia autoon lisävalot (millaiset?) ja mitä se kustantaa? En ole voilä pä1134Nenä vuotaa
Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan1133