Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Uni osastolla?

Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän
    Uni ja unihäiriöt
    5
    164
  2. Torfyanovkan apteekki

Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa
    Yleistä Venäjästä
    0
    163
  3. Lääkkeet

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    3
    163
  4. Irstalu

En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin
    Työpaikkaromanssit
    2
    163
  5. Omaisuus ja lapset

Kirjoittelin eilen tälle palstalle. Tarkennuksena, että meillä ei ole senttiäkään lainaa omaisuudestamme. Viranomaiset (
    Avoero
    1
    162
  6. VW Passat vm, 2004 . 2008

Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta
    Passat
    6
    162
  7. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    159
  8. Neuvoja eroa varten?

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Yhteistä säveltä ei taida löytyä. Jos tulee ero, mitä pitäisi ottaa huom
    Avioero
    4
    158
  9. Seuraamukset

Olen ratin takia poliisin alkoholiseurannassa. Ajokortti minulla nyt on. Joulukuiset labrat menivät punaiselle. Seuranna
    Sakot ja rangaistukset
    16
    158
  10. Lääke uneen?

Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Uni ja unihairiöt
    1
    157
  11. Aaamumasennus

Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö
    Masennus
    3
    157
  12. Nenä vuotaa

Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan
    Vilustuminen
    1
    157
  13. Mustasukkainen kissa?

Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten
    Yleistä kissoista
    2
    155
  14. Fenazepam

Aloin käyttää taas vuosien tauon jälkeen Fenazepamia. Sitä saa Venäjältä. Se tuo minulle hyvin unen. Jo 1 mg auttaa hyvi
    Lääkkeet
    1
    152
  15. Linjasaneeraukset

Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia
    Kerrostalo
    6
    150
  16. Akillesjännekipu

Olen kesän hölkkäillyt pari kertaa viikossa. Kilometrit n. 11 km. Talven ja kevään uin säännöllisesti useita km/kerta. N
    Juoksu
    2
    150
  17. Kuka näkee ja mitä

Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Lääkkeet
    5
    150
  18. Linjasaneeraus

Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op
    2
    149
  19. Yritysidea

Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,
    6
    149
  20. 8 kk raittina ja retkahdus

Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni
    Alkoholi
    2
    148