hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
vatsan toiminta
Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha3156Torfyanovkan apteekki
Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa0156Mitä helvettiä!
Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel3156Salitreeni > juoksu
Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k0155Millainen ostaa?
Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?5154Lääke uneen?
Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei1152Aaamumasennus
Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö3151Neuvoja eroa varten?
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Yhteistä säveltä ei taida löytyä. Jos tulee ero, mitä pitäisi ottaa huom4151Mustasukkainen kissa?
Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten2150Kuka näkee ja mitä
Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä5145Seuraamukset
Olen ratin takia poliisin alkoholiseurannassa. Ajokortti minulla nyt on. Joulukuiset labrat menivät punaiselle. Seuranna16145VW Passat vm, 2004 . 2008
Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta6145Akillesjännekipu
Olen kesän hölkkäillyt pari kertaa viikossa. Kilometrit n. 11 km. Talven ja kevään uin säännöllisesti useita km/kerta. N2144Nenä vuotaa
Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan1143Linjasaneeraukset
Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia6142Linjasaneeraus
Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op2142Turvallisuusselvitys
UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo5142Yritysidea
Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,6141Eroko edessä?
Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen rask2141Miten aloittaa?
Aiemmin olen aloittanut hiihdon kuin siitä, mihin se jäi edellisellä kaudella. Miten hiihtoharrastus pitäisi aloittaa? H1141