Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. vatsan toiminta

Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha
    3
    156
  2. Torfyanovkan apteekki

Olen käynyt aina silloin tällöin Torfayanovkan apteekissa hakemassa Fenazepamia. Yleensä olen saanut. Mitä muuta bentzoa
    Yleistä Venäjästä
    0
    156
  3. Mitä helvettiä!

Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel
    Ihannemies
    3
    156
  4. Salitreeni > juoksu

Olen 56 v. mies. Harrastanut aikoinaan hyvinkin aktiivisesti salitreeniä, kuten myös juoksua. Nyt olen käynyt kolmisen k
    Treenaus
    0
    155
  5. Millainen ostaa?

Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?
    Tietokoneet
    5
    154
  6. Lääke uneen?

Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Uni ja unihairiöt
    1
    152
  7. Aaamumasennus

Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö
    Masennus
    3
    151
  8. Neuvoja eroa varten?

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Yhteistä säveltä ei taida löytyä. Jos tulee ero, mitä pitäisi ottaa huom
    Avioero
    4
    151
  9. Mustasukkainen kissa?

Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten
    Yleistä kissoista
    2
    150
  10. Kuka näkee ja mitä

Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Lääkkeet
    5
    145
  11. Seuraamukset

Olen ratin takia poliisin alkoholiseurannassa. Ajokortti minulla nyt on. Joulukuiset labrat menivät punaiselle. Seuranna
    Sakot ja rangaistukset
    16
    145
  12. VW Passat vm, 2004 . 2008

Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta
    Passat
    6
    145
  13. Akillesjännekipu

Olen kesän hölkkäillyt pari kertaa viikossa. Kilometrit n. 11 km. Talven ja kevään uin säännöllisesti useita km/kerta. N
    Juoksu
    2
    144
  14. Nenä vuotaa

Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan
    Vilustuminen
    1
    143
  15. Linjasaneeraukset

Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia
    Kerrostalo
    6
    142
  16. Linjasaneeraus

Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op
    2
    142
  17. Turvallisuusselvitys

UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo
    Työelämä
    5
    142
  18. Yritysidea

Minulla on yritysidea tuoda venäläistä 1-luokan puupellettiä Suomeen yksityisille markkinoille. En vaan jaksa ymmärtää,
    6
    141
  19. Eroko edessä?

Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen rask
    Avioliitto
    2
    141
  20. Miten aloittaa?

Aiemmin olen aloittanut hiihdon kuin siitä, mihin se jäi edellisellä kaudella. Miten hiihtoharrastus pitäisi aloittaa? H
    Hiihto
    1
    141