Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. vatsan toiminta

Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Ha
    3
    160
  2. Mitä helvettiä!

Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel
    Ihannemies
    3
    160
  3. Irstalu

En ole ollut kovinnmonissa pikkujouluoissa. Mutt voinn sanoa, etttä jos siellää vain naidaan, on asiat puolin toisin vin
    Työpaikkaromanssit
    2
    159
  4. Millainen ostaa?

Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?
    Tietokoneet
    5
    159
  5. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    157
  6. Lääke uneen?

Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Uni ja unihairiöt
    1
    155
  7. Aaamumasennus

Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö
    Masennus
    3
    155
  8. Neuvoja eroa varten?

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Yhteistä säveltä ei taida löytyä. Jos tulee ero, mitä pitäisi ottaa huom
    Avioero
    4
    155
  9. VW Passat vm, 2004 . 2008

Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta
    Passat
    6
    155
  10. Seuraamukset

Olen ratin takia poliisin alkoholiseurannassa. Ajokortti minulla nyt on. Joulukuiset labrat menivät punaiselle. Seuranna
    Sakot ja rangaistukset
    16
    154
  11. Mustasukkainen kissa?

Meillä on ollut pari kuukautta n. 8 kk:n ikäinen kissanpoika. Se oppi alussa nopeasti sisäsiistiksi. Nyt kissa on kuiten
    Yleistä kissoista
    2
    153
  12. Nenä vuotaa

Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan
    Vilustuminen
    1
    151
  13. Lääkkeet

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    3
    151
  14. Kuka näkee ja mitä

Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Lääkkeet
    5
    148
  15. Akillesjännekipu

Olen kesän hölkkäillyt pari kertaa viikossa. Kilometrit n. 11 km. Talven ja kevään uin säännöllisesti useita km/kerta. N
    Juoksu
    2
    147
  16. Fenazepam

Aloin käyttää taas vuosien tauon jälkeen Fenazepamia. Sitä saa Venäjältä. Se tuo minulle hyvin unen. Jo 1 mg auttaa hyvi
    Lääkkeet
    1
    146
  17. Platoninen suhde

Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n
    Parisuhde
    3
    144
  18. 8 kk raittina ja retkahdus

Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni
    Alkoholi
    2
    143
  19. Linjasaneeraukset

Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia
    Kerrostalo
    6
    143
  20. Linjasaneeraus

Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan op
    2
    143