Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Sukset ensi kaudeksi

Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi
    Hiihto
    4
    217
  2. Vaimo "klisee" nalkuttaa!

Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu
    Järki ja tunteet
    1
    217
  3. Murrosikäisen kasvatus?

Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole
    Kurinpito
    3
    217
  4. Truxal

Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t
    Lääkkeet
    0
    216
  5. Sifrol ja Voxra yhdessä

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Lääkkeet
    1
    213
  6. Turkkilainen kulttuuri

Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu
    Naapurit
    1
    213
  7. Irtisanomisilmoitus

Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?
    6
    213
  8. Luistelijan sukset

Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii
    Hiihto
    2
    212
  9. Työmaainsinööri

Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt
    Palkat
    1
    209
  10. Parvekkeen ritilät?

Millä pitäisi käsitellä parvekkeen puuritilät?
    Parveke ja terassi
    3
    206
  11. Diapam ja alkoholi

Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap
    Alkoholi
    7
    205
  12. Subwooferin vaiheen korjaus

Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istu
    Kaiuttimet
    4
    205
  13. Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset

Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?
    Yleistä laihdutuksesta
    6
    204
  14. Platoninen suhde

Olen akateemisesti koulutettu keski-ikäinen mies. Olen elänyt nykyisen puolisoni kanssa kohta kolme vuotta platonista su
    1
    199
  15. Käräjäoikeuden tuomio

Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon
    Sakot ja rangaistukset
    7
    199
  16. Edullinen, kohtuulämmin lomalohde

Vaimo on poikamme 10 v., kanssa lähdössä eka kertaa lomalle etelämpään. Mitä olisi hyvä ottaa heti alkuusa huomioon? Kov
    Perhelomat
    3
    198
  17. Kunnon kohottaminen

Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu
    Yleistä urheilusta
    4
    198
  18. Uusintarattijuoppous

Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod
    Autot
    21
    198
  19. Sijouitus ulkomaille?

Mihin nyht kannattaisi sijoittaa, vaikkapa ulkomaille? Kultaan, jne? Niin, että voisi tehdä jatkuvia kuukausittasia sijo
    Yleistä taloudesta
    1
    197
  20. Volvon lastutus

Millaisia tuloksia lastutuksella saavutetaan? Kannattaako ryhtyä, kestääkö vaihdelaatikko ym? Omistan Volvo S80:n, jolla
    Autokorjaamot
    1
    196