hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Lääkkeet ja maksa?
Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lää2285Cipralex 10 mg
Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol1283Murrosikäisen kasvatus?
Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole3283Ritvatril 2 mg
Lääkärini määräsi minulle Rivatrilia 2 mg uneen. Yoimiiko uneen, jos uneni taipumuksena on aikainen yöllinen herääminen?19282Diapam ja alkoholi
Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap7282Sifrol ja Voxra yhdessä?
Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi0281Dormicum 7.5 mg
Millaisia kokemuksia teillä on Dormicumista. Olen itse sitä josku pienen kuurin syönyt, eikä tuolloin tuonut unta. Onko0281Pikkuauto dieselinä?
Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.14279Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset
Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?6279Puolisoni käyttäytyminen
Olen 57 v. mies. Asumme asumuserossa vuodesta 2012. Olen joutunut jo vuosia puolisoni mollaamisen ja huutojen kohteeksi,11275Käräjäoikeuden tuomio
Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon7272Uusi kannettava
Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows2271Alfalipoiinihappo
Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot1267Lisävalot
Minulla on vm. 2009 Skoda Fabia. Millaiset lisävalot siihen kannattaa laittaa? Omat ovat aika heikot. Missäåm hinnoissa1266Irtisanomisilmoitus
Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?6265Ihannemies!
Ennen kuin huomaa ja tutustua, kuka onkaan se ihannemies, pitää tapahtua jotain kanssakäymistä. Ei kai kukaan heti ulkom5265Jussina repsahdin
Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm17264Focal Chorus 714 kaiutin
Onko kokemusta Focal Chorus 714 kaiutimesta? Verrattuna esim. Genen 8030:een? Entä DALI ZENSOR 5 ? Haen läsnäolon tuntua5264Paras väylä
Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai12635 000 €:n autoon hifiä
Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa10263