hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
- 3242
Jussina repsahdin
Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm17241Minnesotahoito/myllyhoito
Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o4239Murrosikäisen kasvatus?
Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole3237Sukset ensi kaudeksi
Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi4236Irtisanomisilmoitus
Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?6236Vaimo "klisee" nalkuttaa!
Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu1235Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset
Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?62322.5 kk => euforinen olo
Vuosi 2012 meni enemmän tai vähemmän juopottelun piikkiin. Nyt olen ollut 2.5 kk raittiina ja olo euforinen. Mieliala vä3230Truxal
Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t0229Bensan säästäminen?
Kuinka käsivaihteisella autolla (1.4l) kannattaa vaihtaa kiihdytettäessä lähdöstä, jos haluaa säästää bensassa? Melko re6229Käräjäoikeuden tuomio
Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon7227Luistelijan sukset
Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii2225Turkkilainen kulttuuri
Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu1224Uusi työ stressaa!
Olen aloittanut uuden työn (työllisyyskurssin työharjoittelu). Työ on rakennusalan toimistotyötä. En ole moniin vuosiin1224Kuntoutumiskeskukset
Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist3221Työmaainsinööri
Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt1221Uusintarattijuoppous
Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod212205 000 €:n autoon hifiä
Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa10219Harjoittelu alussa
Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann2217