Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Ritvatril 2 mg

Lääkärini määräsi minulle Rivatrilia 2 mg uneen. Yoimiiko uneen, jos uneni taipumuksena on aikainen yöllinen herääminen?
    Lääkkeet
    19
    266
  2. Ulkomaille töihin?

Olen ylemmän korkeakoulun suoritanut mies. Nyt 1 1/2 vuotta työttömänä. Ikärasismisia, 56 v. En enää kauaa jaksa tätä hy
    Ahdistus
    6
    265
  3. 13 v. pojan treeniohjelma?

Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa
    Treenaus
    6
    264
  4. Murrosikäisen kasvatus?

Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole
    Kurinpito
    3
    264
  5. Ihannemies!

Ennen kuin huomaa ja tutustua, kuka onkaan se ihannemies, pitää tapahtua jotain kanssakäymistä. Ei kai kukaan heti ulkom
    Ihannemies
    5
    261
  6. Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset

Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?
    Yleistä laihdutuksesta
    6
    260
  7. Paras väylä

Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai
    Työn hakeminen
    1
    259
  8. Lisävalot

Minulla on vm. 2009 Skoda Fabia. Millaiset lisävalot siihen kannattaa laittaa? Omat ovat aika heikot. Missäåm hinnoissa
    Kori ja valot
    1
    259
  9. Käräjäoikeuden tuomio

Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon
    Sakot ja rangaistukset
    7
    258
  10. Vuokra?

Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    Laki
    7
    257
  11. Harjoittelu alussa

Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin
    Juoksu
    0
    255
  12. Truxal

Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t
    Lääkkeet
    0
    254
  13. Minimipalkka Espanjassa?

Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Työ ulkomailla
    1
    254
  14. Puolisoni käyttäytyminen

Olen 57 v. mies. Asumme asumuserossa vuodesta 2012. Olen joutunut jo vuosia puolisoni mollaamisen ja huutojen kohteeksi,
    Järki ja tunteet
    11
    254
  15. Vaimo "klisee" nalkuttaa!

Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu
    Järki ja tunteet
    1
    253
  16. Diapam ja alkoholi

Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap
    Alkoholi
    7
    253
  17. Jussina repsahdin

Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm
    Alkoholi
    17
    250
  18. Irtisanomisilmoitus

Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?
    6
    250
  19. Betasalpaaja Bisoprolol 2,5 mg

Oletteko huomanneet Bisopropolin käytössä haittavaikutuksia muita kuin alentuntut suorituskyky? Käytän sitä tällä hetkel
    Lääkkeet
    1
    249
  20. 5 000 €:n autoon hifiä

Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa
    Autohifistit
    10
    248