hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Sukset ensi kaudeksi
Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi4217Vaimo "klisee" nalkuttaa!
Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu1217Murrosikäisen kasvatus?
Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole3217Truxal
Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t0216Sifrol ja Voxra yhdessä
Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi1213Turkkilainen kulttuuri
Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu1213Irtisanomisilmoitus
Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?6213Luistelijan sukset
Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii2212Työmaainsinööri
Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt1209- 3206
Diapam ja alkoholi
Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap7205Subwooferin vaiheen korjaus
Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istu4205Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset
Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?6204Platoninen suhde
Olen akateemisesti koulutettu keski-ikäinen mies. Olen elänyt nykyisen puolisoni kanssa kohta kolme vuotta platonista su1199Käräjäoikeuden tuomio
Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon7199Edullinen, kohtuulämmin lomalohde
Vaimo on poikamme 10 v., kanssa lähdössä eka kertaa lomalle etelämpään. Mitä olisi hyvä ottaa heti alkuusa huomioon? Kov3198Kunnon kohottaminen
Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu4198Uusintarattijuoppous
Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod21198Sijouitus ulkomaille?
Mihin nyht kannattaisi sijoittaa, vaikkapa ulkomaille? Kultaan, jne? Niin, että voisi tehdä jatkuvia kuukausittasia sijo1197Volvon lastutus
Millaisia tuloksia lastutuksella saavutetaan? Kannattaako ryhtyä, kestääkö vaihdelaatikko ym? Omistan Volvo S80:n, jolla1196