Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Lääkkeet ja maksa?

Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lää
    Lääkkeet
    2
    250
  2. Parvekkeen ritilät?

Millä pitäisi käsitellä parvekkeen puuritilät?
    Parveke ja terassi
    3
    250
  3. Kuntoutumiskeskukset

Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist
    Alkoholi
    3
    249
  4. Jussina repsahdin

Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm
    Alkoholi
    17
    248
  5. Murrosikäisen kasvatus?

Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole
    Kurinpito
    3
    244
  6. Käräjäoikeuden tuomio

Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon
    Sakot ja rangaistukset
    7
    242
  7. Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset

Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?
    Yleistä laihdutuksesta
    6
    241
  8. Sukset ensi kaudeksi

Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi
    Hiihto
    4
    240
  9. Vaimo "klisee" nalkuttaa!

Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu
    Järki ja tunteet
    1
    239
  10. 5 000 €:n autoon hifiä

Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa
    Autohifistit
    10
    239
  11. Irtisanomisilmoitus

Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?
    6
    239
  12. Työmaainsinööri

Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt
    Palkat
    1
    239
  13. Diapam ja alkoholi

Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap
    Alkoholi
    7
    236
  14. Seurakuntayhtymän palkat

Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.
    Palkat
    0
    236
  15. 2.5 kk => euforinen olo

Vuosi 2012 meni enemmän tai vähemmän juopottelun piikkiin. Nyt olen ollut 2.5 kk raittiina ja olo euforinen. Mieliala vä
    Alkoholi
    3
    235
  16. Luistelijan sukset

Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii
    Hiihto
    2
    234
  17. Turkkilainen kulttuuri

Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu
    Naapurit
    1
    234
  18. Bensan säästäminen?

Kuinka käsivaihteisella autolla (1.4l) kannattaa vaihtaa kiihdytettäessä lähdöstä, jos haluaa säästää bensassa? Melko re
    Yleistä autoilusta
    6
    234
  19. Harjoittelu alussa

Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann
    Juoksu
    2
    234
  20. Uusintarattijuoppous

Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod
    Autot
    21
    233