Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Vuora?

    Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    9
    193
  2. Platoninen suhde

    Olen akateemisesti koulutettu keski-ikäinen mies. Olen elänyt nykyisen puolisoni kanssa kohta kolme vuotta platonista su
    1
    192
  3. Volvon lastutus

    Millaisia tuloksia lastutuksella saavutetaan? Kannattaako ryhtyä, kestääkö vaihdelaatikko ym? Omistan Volvo S80:n, jolla
    Autokorjaamot
    1
    191
  4. Hoitolaitokset

    Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip
    4
    190
  5. Mielialalääkkeet masennusta?

    Olen syönyt Mirtazapania vuosia. Syön myös Seronila, jonka alioitin kuukausi sitten Minusta tuntuu, että tämä ei auta l
    Lääkkeet
    7
    187
  6. Uusintarattijuoppous

    Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod
    Autot
    21
    187
  7. Keskiarvosyke

    Olen 57 vuotias mies. Kuntoilen lähes päivittäin. Lenkkeilyä, pyöräilyä, uintia, hiihtoa jne. Minulla on päällä mieliala
    Juoksu
    13
    187
  8. Edullinen, kohtuulämmin lomalohde

    Vaimo on poikamme 10 v., kanssa lähdössä eka kertaa lomalle etelämpään. Mitä olisi hyvä ottaa heti alkuusa huomioon? Kov
    Perhelomat
    3
    185
  9. Parisuhde mättää!

    Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen
    Parisuhde
    3
    184
  10. Yamaha RX A1010

    Minulla on Yamahan RX A 1010 AV -vahvistin. Kaksi vuotta sitten ostettu. Laatupeli, mutta jo hieman vanha. Kannattaako p
    Vahvistimet
    2
    183
  11. 55 vuotias

    Olen korkeakasti koulutettu, 55 vuotias mies. Alani on rakennustekniikka. Myös markkinoinnista on kokemusta. Minulla on
    Työn hakeminen
    4
    182
  12. 5 000 €:n autoon hifiä

    Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa
    Autohifistit
    10
    182
  13. Kunta-ala

    Teen kuntasektorilla (aloitin juuri) 8 - 16 neljänä päivänä viikossa. Perjantait vapaat. Olen työkokeilussa en työsuhtee
    2
    182
  14. Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset

    Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?
    Yleistä laihdutuksesta
    6
    182
  15. Truxal

    Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t
    Lääkkeet
    0
    181
  16. Alkoholi ja lääkkeet

    Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi
    11
    180
  17. Kunnon kohottaminen

    Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu
    Yleistä urheilusta
    4
    180
  18. Lento Aurinkorannikolle?

    Mistä varaan edullisimmin yhdensuuntaisen lennon Aurinkorannikolle Espanjaan? Näitähän on mm. vertaa.fi, ebookers, skysc
    Yleistä lentämisestä
    5
    180
  19. Masennus ei hellitä

    Olen vuosia syönyt mielialalääkkeitä. Etupäässä Mirtazapinia. Joitain aikoja myös Levozina, Seronilia ja Lyricaa. Nyt on
    Masennus
    5
    179
  20. Vastaava mestari

    Mikä mahtaa olla vastaavan mestarin peruskuukausipalkka pk-seudulla? Nyt en kysele ihan alan huippujen palkkoja, vaan eh
    Palkat
    3
    178