hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Ritvatril 2 mg
Lääkärini määräsi minulle Rivatrilia 2 mg uneen. Yoimiiko uneen, jos uneni taipumuksena on aikainen yöllinen herääminen?19266Ulkomaille töihin?
Olen ylemmän korkeakoulun suoritanut mies. Nyt 1 1/2 vuotta työttömänä. Ikärasismisia, 56 v. En enää kauaa jaksa tätä hy626513 v. pojan treeniohjelma?
Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa6264Murrosikäisen kasvatus?
Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole3264Ihannemies!
Ennen kuin huomaa ja tutustua, kuka onkaan se ihannemies, pitää tapahtua jotain kanssakäymistä. Ei kai kukaan heti ulkom5261Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset
Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?6260Paras väylä
Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai1259Lisävalot
Minulla on vm. 2009 Skoda Fabia. Millaiset lisävalot siihen kannattaa laittaa? Omat ovat aika heikot. Missäåm hinnoissa1259Käräjäoikeuden tuomio
Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon7258Vuokra?
Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä7257Harjoittelu alussa
Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin0255Truxal
Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t0254- 1254
Puolisoni käyttäytyminen
Olen 57 v. mies. Asumme asumuserossa vuodesta 2012. Olen joutunut jo vuosia puolisoni mollaamisen ja huutojen kohteeksi,11254Vaimo "klisee" nalkuttaa!
Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu1253Diapam ja alkoholi
Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap7253Jussina repsahdin
Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm17250Irtisanomisilmoitus
Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?6250Betasalpaaja Bisoprolol 2,5 mg
Oletteko huomanneet Bisopropolin käytössä haittavaikutuksia muita kuin alentuntut suorituskyky? Käytän sitä tällä hetkel12495 000 €:n autoon hifiä
Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa10248