Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Lääkkeet ja maksa?

Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lää
    Lääkkeet
    2
    285
  2. Cipralex 10 mg

Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol
    Lääkkeet
    1
    283
  3. Murrosikäisen kasvatus?

Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole
    Kurinpito
    3
    283
  4. Ritvatril 2 mg

Lääkärini määräsi minulle Rivatrilia 2 mg uneen. Yoimiiko uneen, jos uneni taipumuksena on aikainen yöllinen herääminen?
    Lääkkeet
    19
    282
  5. Diapam ja alkoholi

Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap
    Alkoholi
    7
    282
  6. Sifrol ja Voxra yhdessä?

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Masennus
    0
    281
  7. Dormicum 7.5 mg

Millaisia kokemuksia teillä on Dormicumista. Olen itse sitä josku pienen kuurin syönyt, eikä tuolloin tuonut unta. Onko
    Uni ja unihairiöt
    0
    281
  8. Pikkuauto dieselinä?

Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.
    Dieselit
    14
    279
  9. Laihdutuslääkkeiden sivuvaikutukset

Millaisia sivuvaikutuksia laihdutuslääkkeet aiheuttavat yleisimmin?
    Yleistä laihdutuksesta
    6
    279
  10. Puolisoni käyttäytyminen

Olen 57 v. mies. Asumme asumuserossa vuodesta 2012. Olen joutunut jo vuosia puolisoni mollaamisen ja huutojen kohteeksi,
    Järki ja tunteet
    11
    275
  11. Käräjäoikeuden tuomio

Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon
    Sakot ja rangaistukset
    7
    272
  12. Uusi kannettava

Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows
    Tietoturva
    2
    271
  13. Alfalipoiinihappo

Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot
    Luontaistuotteet
    1
    267
  14. Lisävalot

Minulla on vm. 2009 Skoda Fabia. Millaiset lisävalot siihen kannattaa laittaa? Omat ovat aika heikot. Missäåm hinnoissa
    Kori ja valot
    1
    266
  15. Irtisanomisilmoitus

Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?
    6
    265
  16. Ihannemies!

Ennen kuin huomaa ja tutustua, kuka onkaan se ihannemies, pitää tapahtua jotain kanssakäymistä. Ei kai kukaan heti ulkom
    Ihannemies
    5
    265
  17. Jussina repsahdin

Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm
    Alkoholi
    17
    264
  18. Focal Chorus 714 kaiutin

Onko kokemusta Focal Chorus 714 kaiutimesta? Verrattuna esim. Genen 8030:een? Entä DALI ZENSOR 5 ? Haen läsnäolon tuntua
    Kaiuttimet
    5
    264
  19. Paras väylä

Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai
    Työn hakeminen
    1
    263
  20. 5 000 €:n autoon hifiä

Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa
    Autohifistit
    10
    263