miikanaahum
![]()
Aloituksia
288
Kommenttia
1495
NAIMISISSA JEESUKSEN KANSSA
Kyllä vain, karskeinkin mies voi olla naimisissa Jeesuksen kanssa! Raamattu kuvaa muutamaan otteeseen ihmisen Jumala-su32341ON MINULLA ISÄ
Juurikin niin, että minulla on Isä, Isä on minulla vaikka olen paasannut Jeesus sitä ja Jeesus tätä ja tuota. Mutta Jee11329JUMALATTOMIEN PALSTA
Jos pitäisi nimetä helluntaipalsta uudelleen, sen voisi nimetä jumalattomien palstaksi, sillä suurin osa kirjoittajista35322KUINKA TE USKALLATTE?
Kuinka te uskallatte olla evoluutionisteja ja uskomatta Jeesuskseen? Minä en aina kaan uskalla elää ilman Jeesusta ja u44321SAATANA PERKELEEKSIKIN NIMITETTY OLENTO KOULUTTAA
Kyllä vain tämä saatana on uittanut lonkeronsa peruskouluihin, lukioihin sekä yliopistoihin ja on opetuttanut jo pitkän16320PALJON RAKKAUTTA JA VERTA HIKEÄ JA KYYNELEITÄ
Kyllä vain voin luvata rakkaat ateistit jos löydätte Jeesuksen omaksi Vapahtajaksenne, että saatte paljon rakkautta, mut15308NAKKI JUTTU
Kyllä vain Raamatussa ilmoitetulle Jumalalle on nakki juttu pysäyttää ilmastonmuutos, se olisi hänelle helppoakin helpom15305TIETÄMÄTTÖMÄT EVOLUTIONISTIT
Maapallon väkiluku on yksi tapa laskea maapallon ikää. Jeesuksen aikaan maapallon väkimäärä oli vain n. 1/4 miljardia. v40305SATTUMA EI LUO
Ovatkohan evoluutionistit oikessa kaikkein keskeisimmissä väitteissään? Ensiksikin maailmankaikkeus suorastaan huutaa,112305VENÄJÄ TEKEE NIINKUIN KÄSKETÄÄN
On suuri virhe ajatella, että venäläiset olisivat yksin, omine nokkineen ajaneet äitivenäjälle tuollaisen diktatorisen j9297PEDONMERKIN PETOS ON TULOSSA
https://www.youtube.com/watch?v=irDC4QJSmGU Pedonmerkki ei ole enää kaukana, teknologia merkin käyttöönottoon alkaa olla25295VÄKEVÄ EKSYTYS!
Paavalin II kirje tessalonikalaisille 2:11.12: Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he usk106287OPPIA ISRAELIN MUINAISHISTORIASTA
Voimme oppia joitakin asioita kun luemme Raamattua ja sieltä Israelin muinaishistoriaa ja kuinka he kävivät sotia. Kun11285EI SILMIÄHIVELEVÄÄ KAUNEUTTA TULLUT LUONTOON SATTUMASTA
Ihminen on ahdasmielinen, rajoittunut sekä kuvittelee taruja kun uskoo, että esimerkiksi elolliseen luontoon niin monta24283PAREMPI KUIN LOTTOVOITTO
Kyllä vain, usko Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on parempi kuin lottovoitto! Sitäpaitsi lottovoitosta o11279USKOVIEN POIS OTTO
Raamattu sanoo Filadelfian seurakunnasta, eli aidoista uskovista seuraavaa: Johanneksen ilmestys 3:10. Koska sinä olet59271ÄLÄ LUOTA KASTEESEEN JA EHTOOLLISEEN
Kyllä vain vaikka kristinuskoon sisältyy kaste ja ehtoollinen, ei niihin saa laittaa luottamusta, että nyt kun olen saan10265MUSSUTTAA JA MÄSSYTTÄÄ JEESUSTA
Otsikkoon viitaten sanon, että tulee mussuttaa ja mässyttää Jeesusta, eli uskossa syödä hänen ruumista ja uskossa juoda6261EVOLUUTIOSTA...
Lainaan joitain otteita Heijastuksia, tekstikokoelmasta, joka ei taida enää löytyä Netistä: Charles Darwin varasti Alfr14257MAAILMANKAIKKEUDEN LUOJA!?
Psalmi 147 jae 4. Raamatussa sanoo seuraavaa: HÄN ON MÄÄRÄNNY TÄHTIE LUVUN, HÄN KUTSUU NIITÄ KAIKKIA NIMELTÄ. Tämä hä38254