miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
205
Kommenttia
1307
MITÄ KUKIN SAA AIKAAN?
Minäpä kerron teille mitä itse kukin saa aikaan: Joka uskoo Jumalaan Raamatun opettamalla tavalla, saa aikaan uusia Raam31140VALOA JA PIMEYTTÄ
On sanottu, että niille jotka eivät halua nähdä on tarpeeksi pimeyttä ja niille jotka haluavat nähdä on tarpeeksi valoa.18137MIKSI LYÖTTE HELLUNTAILAISIA
Kyllä vain moni täällä hellaripalstalla metsästää säälittä helluntailaisia. Ei ole oikein noin metsästää helluntailaisi39136EN LUOVU...
En luovu siitä tiedosta, huomatkaa tiedosta, että evoluutioteoria on jo lähtökohdiltaan epätieteellinen, kun se ei jo lä41135DARWINISMILLA ORJIKSI?
ihttp://www.heinola.org/~patato/makow82.html Ilmeisesti joku poisti tekstin, jonka olin laittanut, mutta tuossa se tulee20135MAANPUOLUSTUS OK, MUTTA...
Maanpuolustus on ihan jees ja luulisi jokaisen joka välittää isänmaasta haluavan puolustaa Suomea tavalla tahi toisella.3134EIKÄ TARVITSE KITISTÄ...
Minä vain tulin sanomaan, ettei tarvitse olla akkamainen kitisijä, jos minä helvetistä varoitan. Suurin osa Raamatussa h7132JEESUS TEKEE ONNELLISEKSI!
Kyllä se vain on tämä kristinuskon Jeesus, joka lopulta tekee jokaisen onnelliseksi, joka vain uskoo häneen niin kuin Ra14132ME TIEDÄMME ETTÄ TIEDÄMME
Me luomiseen uskovat tiedämme, että tiedämme Jumalan luoneen koko maailmankaikkeuden. Mutta te evolutionistit ette tied22129JUMALAN TUNTEMINEN?
En minäkään uskoni alkutaipaleella tiennyt ja uskonut, että maailmanhistoria on vain noin kuusituhatta vuotta vanha. Saa36128- 17127
MAAILMANKAIKKEUDEN LUOJA!?
Psalmi 147 jae 4. Raamatussa sanoo seuraavaa: HÄN ON MÄÄRÄNNY TÄHTIE LUVUN, HÄN KUTSUU NIITÄ KAIKKIA NIMELTÄ. Tämä hä38126HERÄTKÄÄ HEI!
Herätkää hei ihmiset, teitä halutaan orjuuttaa ja varsinkin pitää kaukana kristinopista! Maaillman saatanallinen ja rik14124TULEE KALLIIKSI JA MAKSAA...
Eräät pitävät raamattua vanhentuneena ja satukirjana, mutta ummistavat silmänsä sille, että mitä se maksaa kun ei totell48124PAHIMPIA RIKOLLISIA?=RAAMATUN RIISTÄJÄT!
Kyllä on niin, että eräs pahimpia rikoksia mitä ihmiselle voi tehdä, on että riistää tältä raamatun! Raamatun riistämin14123LIHAN TEOT
Paavalin kirje galatalaisille 5:19-21 Raamattu kertoo mitä esimerkiksi ovat lihan, eli langenneen luonnon tekoja. 19. M9122VUOROKAUSIRYTMI?
Miten muuten voi olla mahdollista, että iso-osa luomakuntaa elää vuorokausirytmin mukaan, kuin että Luoja on luodessaan21121MITÄ TOTTELET?
Tottele kristinoppia ja Jeesusta sekä pidä huolta, että sinulla on elävä suhde häneen ja hän Vapahtajasi, niin sinä pääs11121MITEN ON MAHDOLLISTA?
Miten on mahdollista, että ihmisen vuorokausirytmi on niin tasan 24h, mikä on maapallon pyörähdysaika? Miten vuorokausi18120TAIVAAN PARATIISI ON IHANA PAIKKA
Kyllä vain Taivaan Paratiisi on ihana paikka jonne päästäkseen kannattaisi vaikka seisoa päällään loppuelämä! No siksee18119