Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No itselläni juuri vähän semmoinen tilanne, että vaikka oli jo yhdet treffit erään miehen kanssa, niin käyn silti treffeissä katsomassa, että olisiko kyseiseltä mieheltä tullut viestiä.
Tiedän kyllä miehen puh. numeron, ja hän minun, mutta en minä soittaa kehtaa, kun ei semmoista pyytänytkään...
Alkaapas näyttämään jonkin verran siltä, ettei mies sitten ollutkaan kiinnostunut, vaikka tavatessa antoikin jotain sellaista ymmärtää.
22.10.2013 22:11
En minäkään oikein tajua tuota, että heti piilottaisi profiilinsa. Mitäs jos mies luuli, että sinä "nnaaiinneenn" kirjoittelit myös muiden kanssa ja piilotit profiilisi jonkun muun kuin kyseisen miehen takia? Eli tuo olisi voinut olla myös syy miehen mielenkiinnon lopahtamiseen...?
22.10.2013 22:05
Kamoon, kyllä minusta ainakin ihminen joka ei kolmenkympin pakkasella näytä paksun vaatetuksen takia pönäkältä, näyttää lähinnä idiootilta. :D
Itse ainakin pukeudun joka tilanteessa mahdollisimman käytännöllisesti, ja kyllä miehestäkin jotenkin sen järkevän ja mukavan pukeutumisen huomaa, vaikka en tietoisesti niin vaatteisiin kiinnitäkään huomiota.
Jos nyt jollakulla aikuisella ihmisellä oikeasti on ongelmia oman tyylinsä löytämisessä, niin minun neuvoni on pukeutua täsmälleen sellaisiin vaatteisiin joissa itse parhaiten viihtyy. Eli hevari bändipaidassaan on takuuvarmasti viehättävämpi kuin hevari pikkutakissa.
22.10.2013 21:58
Mitäs se Lottamaaria siellä oikein höpisee? Et kai sää vai yritä huijailla ätmiraukkoja?
18.10.2013 12:43
"kyllä melkoiset vaatimukset miehelle"
Ai että on liian kova vaatimus yhäriltä, jos toivoo ettei mies kuolaa päälle?
No selvästihän tuo koko juttu oli kieli poskessa kirjoitettu. Osa jutuista (kuten tuo kuolahomma) oli korostetusti sellaisia ettei niihin kukaan edes jollain tavalla mielensä ja ruumiinsa hallitseva mies syyllisty, ja osa (esim. se pikeepaitajuttu) taas esimerkkejä överiniuhotuksesta jota ei kukaan järkevä nainen harrasta.
18.10.2013 12:39
Ja höps, kyllä mää ainakin hymyilisin kuin naantalin aurinko, jos joku mulle vislaisi. :)
17.10.2013 22:24
Hän on sisäistänyt vähän turhankin hyvin ajatuksen "kertaus on opintojen äiti".
17.10.2013 22:15
Jännänainen? Minusta vaikuttaa enempi tyhmänaiselta.
17.10.2013 21:04
Ai ookko sää oikeesti noi nuori? Luulin vanhemmaksi.
No, minulta menee noi juttusi monesti vähän yli hilseen, mutta näköjään täällä jotkut jaksavat aiheesta kanssasi kinata. :)
17.10.2013 20:59
Uiddu, kaikkiko te ootte tänään syöneet jotain kärpässienikeittoa illalliseksi? En mää vaan jaksa tollasia pohtia. :D
17.10.2013 18:56
"keskustelu mieleen samaistumattomuudesta ja läsnäolevaan hetkeen paneutumisesta sekä näihin liittyvän valistuksen puutteesta yhteiskunnassamme"
No voi helevetti. Mun pitäis hommata aihetta käsittelevä kirja ja lukea siitä. :D
14.10.2013 22:53
No, kyllä kai jotkut miehet jaksavatkin kuunnella minun juttujani ainakin vähän aikaa, mutta kun se homma ei ikinä sitten etenekään sen pitemmälle. Miten se aloite siinä älykään keskustelun lomassa käytännössä oikein kuuluisi tehdä?
Mitä nyt tämän palstan juttuja olen seurannut, niin aika monen miehen mielestä ainoa hyväksyttävä naisen aloite on juuri tuollainen "lähex panee"-tyylinen. Kaikissa muissa yrityksissä on aina olevinaan jotakin vikaa, liikaa tulkinnanvaraa tms, minkä johdosta sitten mies voi hyvällä omallatunnolla vakuuttaa itselleen, ettei se mikään aloite ollut.
14.10.2013 22:52
Jaa'a, jaksaisikohan se mies kovinkaan kauan kuunnella minun älykkäitä keskustelujani, jos viereisessä pöydässä sattuisi olemaan lauma tissitoppinaisia?
14.10.2013 22:23
No hyvä, että ei haittaa. Itselläni on vähän pahana tapana suhtautua turhankin jyrkästi psyykkisistä ongelmista kärsiviin ihmisiin, johtuen siitä, että minulla ei toistaiseksi ole tällaisita ihmisistä juurikaan positiivisia kokemuksia, mutta negatiivisia sitäkin enemmän.
Uskoisin kuitenkin, että pohjimmiltaa kyseessä on oikein hyvä mies, eikä kovinkaan pahasti "pöpi", kun vielä ymmärsi itse käyttäytyneensä hieman kummallisesti. Jos ei tosiaan ole tottunut naisiin ja muutenkin ollut elämässä vaikeaa, niin on ihan ymmärrettävää, että käytöskin voi olla välillä/aluksi hieman eksentristä.
Toivotan teille onnellista jatkoa. :)
14.10.2013 21:36
Eipä tuohon voi muuta sanoa kuin M.O.T
Ihanaa, kun kerrankin joku perustelee väitteensä loogisesti. :D
14.10.2013 19:56
Täh, eikös se ole juuri toisinpäin, eli markkinatilanteen tervehdyttämiseksi aloitteita tulisi tehdä juuri niille omaa tasoaan alempana oleville, sillä ne ylemmän tason henkiöt saavat joka tapauksessa aloitteita pilvin pimein?
No, voi tietty olla, ettei kyseinen mies ole vielä ole ehtinyt käydä täältä sinkkupalstalta lukemassa näitä Parisuhteen aloituslain uusimpia säädöksiä. :D
14.10.2013 14:47
No eihän mies 86 minuun ollut ihastunut, eli en minä häntä välttämättä olisi "kamuttanut", jos olisi yrittänyt.
Mikäli nyt oikein muistan näitä viimeaikaisia mies86:n kirjoituksia, niin eikös tässä tapauksessa ollut kyse siitä, että tyttö osoittautui varatuksi? Eli tuskinpa juuri kyseinen tyttö olisi ollut hänelle sopiva, ainakin jos on tytyväinen nykyiseen suhteeseensa.
14.10.2013 14:42
Mies 86 on kovin alamaissa, mutta ei tuo minun mielestäni mitenkään luuserimaista ole, vaan hienoa, että jotkut miehetkin kykenevät tuollaiseen aitoon kiintymykseen. Olet varsinainen aarre sille onnentytölle, joka sinut lopulta saa. :)
Itellä vähän sama juttu, eli tässä jo yli vuoden verran on ollut eräs tietty mies mielessä paljon enemmän kuin muut, ja kevään/kesän aikana vaikuttii jopa siltä että hänkin olisi edes hidun verran minusta kiinnostunut. Mutta kuinka ollakaan, en sitten saanut sitä aloitetta tehtyä, eikä mieskään sitä tehnyt. Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään atm, vaan mies jolla on varmasti naisia riittänyt, eikä luulisi aloitteenteon todellakaan olevan hänelle mikään ongelma.
Noh, taitaa olla turha tässä enää haikailla moisen saaliin perään. Pitäisi vain yrittää jaksaa treffata muita vaikka ei oikein huvittaisikaan...
14.10.2013 13:54
Vai niin. No, minulle ovat kyllä 20-vuotiaat pojatkin aloiteviestejä laitelleet tänä vuonna, että kyllä tässä ehkä vielä jollekin kelpaa.
Mutta parasta ehkä tosiaan vältellä varmuuden vuoksi kaikkia 34-vuotiaita miehiä tuolla deitissä, ettei vain joudu tekemisin tämän tapauksen kanssa. :D
14.10.2013 13:45
"kyllä n.30vee nainenkin voi olla sinkku ennen kuin sitä ensimmäistä miestä löytää"
Kännissäkö sää siellä kirjottelet tyttö hyvä?
12.10.2013 21:33
125 / 137