Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+varmaankin+se+on+naisten+syy,+etteivät+miehet+löydä+rakkautta.+Mutta+toisaalta+sitten+vastaavasti+on+miesten+syy+etteivät+naiset+löydä+sitä…
19.01.2017 23:14
Ei,+kun+se+puhiseva+pullukka+oli+tuo+kolmekymppinen+rekrytoija.+Ekkö+sääkään+ossaa+lukea?+:D
19.01.2017 23:09
No+voipi+olla+tahi+olla+olematta.+Mutta+en+ymmärrä+miten+tuo+liittyy+linkattuun+tutkimukseen,+jonka+tulos+kertoo+vain+sen,+että+aika+suuri+osa+miehistä+on+sitä+seksiä+sinkkunaisille+tyrkyttämässä+halusivat+nämä+sitä+tai+eivät.+Tämä+taas+ei+ole+mielestäni+mitenkään+uusi+tai+erikoinen+ilmiö,+eli+aika+lailla+nollatutkimusta+on+taas+tuolla+”me+hutsujen”+toimituksessa+tehty....
18.01.2017 19:01
Siis+miten+te,+rakkaat+munaotukseni,+nyt+oikein+tuota+uutista+tulkitsette,+kun+näette+sen+vain+naisten+moraalittomuuden+osoituksena?
Jos+kysymyksen+asettelu+on+tuo,+että+onko+helppoa+löytää+seksiseuraa,+niin+kyllä+minäkin+siihen+myöntävästi+vastaisin,+vaikka+en+ole+koskaan+sellaista+etsinytkään,+sillä+sitähän+suorastaan+tyrkytetään+heti+kun+jollekin+deittisivulle+kuvan+kanssa+kirjautuu.+Enemmänkin+nykynaisten+moraalista+kertoisi+se+kuinka+paljon+tuohon+kysymykseen+tulisi+ei-vastauksia,+sillä+näin+vastannuthan+nimenomaan+olisi+sitä+seksiseuraa+etsinyt+huonolla+menestyksellä.+Tuon+mukaan+siis+maksimissaan+25+prosenttia+on+vain+seksiseuran+haussa+ja+sen+suhteen+liian+rumia+tai+nirsoja,+mutta+voipi+olla+vähempikin+jos+tuossa+on+ollut+eos-vaihtoehto.
Myös+nuo+korostetut+kommentit
+”Yksi+pidempiaikainen+seksikaveri+on+ollut,+ihana,+kohtelias+mies,+joka+ei+harmikseni+halua+muuta+kuin+seksiä.”+”Lemmiskely+vieraiden+ihmisten+kanssa+ei+huvita.”
kertovat+niistä+naisten+tuntemuksista+ehkä+vähän+selkeämmin.
18.01.2017 18:27
Ai+miten+niin+toipui+nopeasti?+Eikös+tuo+aloitus+nyt+suorastaan+huuda+rivien+välistä+ettei+vielä+kahden+vuoden+päästäkään+olla+täysin+toivuttu,+kun+suhdeyritelmät+eivät+ole+onnistuneet.+Eikä+edes+sillä+uuden+suhteen+aloittamisella+välttämättä+ole+mitään+tekemistä+toipumisen+kanssa,+ainakaan+tietynlaisilla+ihmisillä.
17.01.2017 13:59
Huh,+aikamoiselta+oravanpyörältä+tuo+sinun+rakkauselämäsi+kuulostaa.+Vähän+toisenlaista+terminologiaa+käyttäen+sanoisin+siis,+että+yrität+paikata+huonoa+itsetuntoasi+valloittamalla+aina+vain+uusia+naisia.+Moralisoida+en+varsinaisesti+halua,+mutta+mietinpähän+vain+että+onko+tuo+se+tyydyttävin+mahdollinen+tapa+elää,+vai+voisiko+sittenkin+olla+mielekkäämpää+hoitaa+se+omanarvontuntonsa+kuntoon.
Semmonenki+ajatus+tuli+mieleen,+että+saattaisitpa+olla+vaikka+eksäni…
17.01.2017 13:47
Jos+minä+olisin+saanut+tuonsisältöisen+viestin,+niin+olisin+kyllä+(anteeksi+maalaisuuteni)+erehtynyt+pitämään+sitä+huumorina+ja+vastannut+samalla+mitalla.
No,+hyvä+tietää,+että+tuosta+kuuluukin+vetäistä+vesimeloni+nenäänsä+ja+tulla+valittamaan+keskustelupalstalle+miesten+pahuutta….
12.01.2017 21:35
Nuo+tuossa+on+yksi+uutinen+asiasta:
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikumppanien-ihannemaara-selvitettiin-ja-se-on-viela-vahemman-kuin-luulet/6241608
Itseasiassa+tuossa+versiossahan+sanotaankin,+että+pitempää+suhdetta+haettaessa+saisi+kumppanilla+mielellään+olla+vain+kaksi+aiempaa+kumppania.
12.01.2017 21:10
Siis+yritätkö+sää+nyt+väittää+että+miehen+liika+varakkuus+sai+sinut+hylkäämään+hänet?+Äläs+nyt+pasketta+puhu.+Kyllä+oikeasti+mielenkiintoisen+miehen+ollessa+kyseessä+siinä+eivät+edes+ylimääräiset+omaisuudet+haittaa+yhtään+mitään…
12.01.2017 21:03
Mitäs+ätmejä+ne+nyt+tuollaiset+ovat,+joilla+on+ollut+seksikimppaneina+muitakin+kuin+oma+käsi?+Ainakin+palstan+aiemman+terminologian+mukaan+nuo+ovat+kyllä+jännäpaskoja+jotka+vievät+kaikki+naiset.+
Eipä+sillä+etteikö+tuo+uusi+ätmin+määritelmä+voisi+olla+itseasiassa+ihan+hyvä,+sillä+eikös+sen+yhden+uuden+tutkimuksen+mukaan+jo+6++seksikumppanin+miehet+olleet+seurustelumielessä+no-go-kategoriaa,+jolloin+tuollaiset+50++-miehet+ovat+kyllä+kaikille+järkeville+naisille+ei-pitkällä-tikullakaan-osastoa.
11.01.2017 22:15
Kiitoksia+kehuista+ja+myötätunnosta.+
Näinhän+se+kai+on,+että+parempi+oli+suhteen+loppuakin,+sillä+ei+kait+sen+pahempaa+vikaa+voi+kumppanissa+ollakaan+kuin+se,+ettei+oikein+tiedä+haluaako+olla+kanssani+vai+ei.+Korpeaa+vai+se,+ettei+siitä+pahasta+olostaan+voinut+puhua+avoimesti+ja+ajoissa,+jolloin+olisi+vielä+voinut+yhdessä+miettiä+että+onko+mitään+tehtävissä,+sen+sijaan+että+vain+töksäyttää+yhtäkkiä+että+haluaa+erota+eikä+keskustella+enää+yhtään+mistään.+Olisi+se+itsekin+helpompi+aloittaa+puhtaalta+pöydältä+kun+tietäisi+että+mikä+oli+ongelman+ydin.+
Kyllähän+siellä+joku+oli+kuulemma+Suomujoella+mitannut+parhaimmillaan+-45+astetta,+mutta+meidän+poppoon+mittarissa+valitettavasti+loppui+asteikko+-35:een+:D.+Kylmimpänä+päivänä+ei+kylläkään+lähdetty+jatkamaan+matkaa,+vaan+hengattiin+kotoisasti+autiotuvassa+ja+vähän+hiihdeltiin,+niin+ettei+nämä+minun+talvireissuni+nyt+mitään+varsinaista+extremeä+suinkaan+ole.
11.01.2017 22:10
Itsekin+olin+aika+pitkään+melko+autoiluvastainen,+mutta+sitten+tapahtui+jotakin,+eli+julkinen+liikenne+meni+vituiksi,+eikä+esim.+porukoiden+luokse+ollut+mitenkään+yksinkertaista+päästä+(ts.+joutuu+säällä+kuin+säällä+odottelemaan+bussia+kylmällä+juna-asemalla+toista+tuntia).
Autossa+toki+on+omat+huonot+puolensa,+kuten+hirmusti+kuluja+ja+tokihan+se+saastuttaakin,+mutta+ihan+kaikkea+yllämainittua+negatiivista+en+kyllä+allekirjoittaisi.+
Esim.+liikunta+voi+suorastaan+lisääntyä+auton+hankkimisen+myötä,+kun+pääsee+helposti+hiihtolatujen+äärelle+minne+päin+kaupunkia+tahansa.+Aiemmin+piti+vain+kiertää+tuota+iänikuista+lähilatua+ja+sinnekin+kantaa+suksia+jonkinmoinen+matka.+Samoin+kansallispuistoihin+ja+muille+retkeilyalueille+on+usein+aika+mahdotonta+päästä+julkisilla,+ja+kukkarolle+käypi+se+vuokrauskin+jos+useammin+haluaisi+noissa+käydä.
Itse+kuljen+lyhyehköt+arkiset+työ-+ja+asiointimatkat+ympäri+vuoden+pyörällä,+mutta+auto+otetaan+käyttöön+sitten+lähinnä+vapaa-ajalla+kun+haluaa+käydä+jossain+vähän+kauempana.
Yhteenvetona+siis+mielestäni+ilman+autoa+kaupungissa+kyllä+pärjää,+mutta+paljon+vapaampaa+elämä+kyllä+on,+kun+pääsee+tarvittaessa+liikkumaan+juuri+sinne+minne+haluaa+ja+milloin+haluaa.
11.01.2017 21:54
No+näin+kait+sitä+voisi+sanoa,+mutta+eikös+tuo+nyt+ole+suurinpiirtein+sama+asia+mistä+kaikki+palstan+ätminkäisetkin+unelmoitsevat?+Palstajutuistahan+tuon+unen+aihe+nyt+muutenkin+on+selvästi+päähäni+tullut,+mistäpä+muualta.
Unessa+en+sinänsä+ollut+mitenkään+liian+alempitasoinen+kyseiselle+miehelle,+vaan+olivat+päättäjät+nähtävästi+pitäneet+huolen+siitä+että+sijaisvaimo+on+samaa+tasoa+alkuperäisen+kanssa.+Mutta+ei+se+nyt+kyllä+kovin+hohdokkaalta+siinä+unessakaan+tuntunut+olla+se+joka+saa+sen+miehen+vain+lain+perusteella,+kun+se+ensimmäinen+nainen+oli+sen+saanut+ihan+vain+omana+itsenään….+Mutta+tottahan+minä+nyt+otan+sen+mikä+minulle+kuuluu.
10.01.2017 23:55
Neitonenhan+luettelee+tuossa+juuri+ne+kestävä+ja+vakaan+suhteen+kulmakivet:
”+Kun+näin+hänet,+hän+oli+todella+komea+ja+mahtava+laulaja.+Hänessä+oli+jotain,+joka+vetosi+minuun.+Hän+näytti+seksikkäältä,+hänelle+oli+seksikkäät+silmät,+seksikkäät+hiukset+ja+söpö+hymy”
Merkillepantavaa+on+kyllä+se,+että+tällaista+tapausta+jossa+vanha+äijä+on+saanut+nuoren+naisen+pidetään+melko+useinkin+uutiskynnyksen+ylittävänä+asiana,+mutta+sitä+että+se+nuori+nainen+on+jättänyt+äijän+ei+yleensä+pidetä+niin+erikkosena+juttuna+että+siitä+lehtiin+kirjoitettaisiin.
10.01.2017 23:47
Mää+näin+kyllä+tässä+toissayönä+aika+hassun+unen.+Olin+siinä+viemässä+miestä+joltain+toiselta+naiselta,+mutta+en+mitenkään+kierosti+vamppaamalla,+vaan+ihan+oltiin+siinä+rehellisesti+tekemässä+kirjallista+sopimusta+siitä,+että+saan+miehensä+ja+talonsa+omaan+käyttööni+toistaiseksi.+Yksityiskohdat+oli+vähän+hämärät+kuten+unissa+useinkin,+mutta+pointtina+taisi+olla+se,+että+oli+tullut+jokin+lakimuutos+jonka+tarkoituksena+oli+avioelämän+mahdollisuuden+saattaminen+tasapuolisesti+kaikkien+ulottuville.+:D
10.01.2017 23:37
Epäilykset+kyllä+vahvasti+herää,+kun+tätä+ketjua+lukee…+vaikka+en+olekaan+nyt+ihan+alvariinsa+ehtinyt+täällä+viimeaikoina+päivystämään.
Mutta+voinhan+mää+tässä+nyt+sen+verran+itsestäni+kertoa+vale-pertin+ja+muidenkin+iloksi,+sekä+keskustelun+vuoksi,+että+olen+35+v+ja+lapseton+sekä+eläimetön.+Perheen+perustaminen+jossain+määrin+kiinnostaisi,+mutta+en+ala+sitä+hätiköimällä+hommaamaan,+eli+jos+kestävän+ydinperheen+luominen+näyttää+mahdottomalta+niin+olen+sitten+mielummin+kokonaan+ilman+ja+teen+elämässäni+muita+kivoja+juttuja.+
Nelisen+kuukautta+sitten+päättyi+itselleni+hyvin+tärkeä+suhde+aika+yllättäen+miehen+yksipuolisesta+ilmoituksesta,+ja+jonkin+verran+on+saanut+töitä+tehdä+että+tästä+vielä+selviää+elämälle.+Mutta+eiköhän+tässä+jo+voiton+puolella+aleta+olemaan,+vihdoinkin.
10.01.2017 23:28
No+varmaan+suhteellisen+samannäköisiltä,+ja+muutenkin+sen+tasoisilta,+jotka+ovat+laittaneet+itsestään+tuon+viehättävän+kuvasi+kaltaisia+vastineita+nettiin+ja+esittelevät+niitä+keskustelupalstoilla.+Onnea+etsintään!
10.01.2017 22:33
En+minä+muiden+sinkkuutta+mielestäni+ole+koskaan+tuominnut.+Omaa+sinkkuuttani+kylläkin,+koska+olisihan+se+nyt+mukavaa+jos+olisi+joku+jonka+kanssa+jakaa+loppuelämänsä.+
Eipä+sillä,+ettenkö+olisi+itsekin+ne+”parhaat+nuoruusvuoteni”+ollut+ihan+perustyytyväinen+ikisinkkuuteeni.+Ehkä+vain+olen+jotenkin+myöhään+kypsyvää+sorttia,+kun+ei+se+pariutuminen+tuntunut+silloin+niin+tärkeältä+ja+akuutilta+asialta,+ja+oli+niin+paljon+muutakin+mielenkiintoista+tekemistä.
09.01.2017 23:30
Mullakin+on+vähän+tuollainen+olo,+että+otin+mielestäni+tasapainoisen+miehen,+mutta+sitten+jossain+vaiheessa+mies+vain+muuttui+itsetunto-ongelmiensa+takia+äksyileväksi+tuuliviiriksi+jolle+mikään+ei+kelpaa+ja+jolla+on+koko+ajan+toinen+jalka+ulkona+suhteesta.+Menipä+siinä+omakin+itsetunto+aika+romuksi+kun+jatkuvasti+oli+jokin+itsessä+vikana+tai+teki+jonkun+asian+väärin.+
Eli+ilman+muuta+minun+valintani+olisi+tasapainoinen+kumppani+ja+vakaa+suhde+jonka+päättymistä+ei+koko+ajan+tarvitsisi+pelätä.+Mutta+näköjäänsä+ainakin+jotkut+miehet+ovat+erittäin+hyviä+peittämään+noita+omia+ongelmiaan+niin+pitkään+että+toinen+alkaa+tosissaan+luottamaan+suhteeseen+ja+sitten+vedetäänkin+kerralla+matto+jalkojen+alta.+
Voi+helevetti,+kun+onkin+vaikeata...
09.01.2017 23:15
Tuollainen+”koiramainen”+käytös+saattaa+viitata+siihen,+että+mies+pelkää+ettei+riitä+naiselle+omana+itsenään.+Siihen+voi+reagoida+kahdella+tavalla:+voi+joko+lähteä+suhteesta+sen+takia+ettei+mies+ole+sellainen+kuin+pitäisi,+tai+sitten+voi+yrittää+osoittaa+miestä+kohtaan+arvostusta+ja+hyväksyntää+jotta+tuo+menettämisen+pelko+poistuisi.
Sitä+en+tosin+voi+sanoa+kumpi+noista+vaihtoehdoista+on+parempi.+itse+yritin+jälkimmäistä+sillä+seurauksella+että+mies+lopetti+suhteen+itse.+Pitäisköhän+seuraavassa+suhteessa+sitten+testata+tuota+ensimmäistä+vaihtoehtoa+…
09.01.2017 22:10
3 / 137