Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En minä ainakaan nyt tuota kaverisektorilta parisuhteeseen ponnistamista mitenkään mahdottomana, tai edes harvinaisena näe. Monesti tuntuu, että lähipiirissäni lähes kaikki parisuhteet ovat alkaneet jonkinmoisesta kaveruudesta.
Ja mistäs tiedämme etteikö nainenkin olisi voinut olla jollain tavoin kiinnostunut tuosta miehestä koko ajan. Voi olla että on pitänyt miestä jotenkin saavuttamattomana ja siksi ei ole sitä kiinnostustaan suureen ääneen kuuluttanut.
Kyllä minä ainakin lähtökohtaisesti pitäisin ”treffienkaltaisena tilanteena” semmoista jos joku tuttu mies jonka kanssa nyt ei yleensä ole ollut tapana viettää kovin paljoa aikaa, pyytäisi minut kahville tms. ja jos tällaiseen suostuisin, niin olisin kyllä ainakin hiukkasen kiinnostunut. Tokihan siinä on vaarana tipahtaa korkealta kun huomaa, että mies pitää tapaamista lähinnä palaverina jossa keskustellaan jostakin spesifisestä ongelmasta, jonka ratkaisussa minusta olisi hyötyä. Mutta minkäs sitä optimismilleen mahtaa. :-/
Toivonpa vain ettei ap onnettomalla tilannetajullaan menisi ryssimään potentiaalista suhdetta olemalla liian suoraviivainen ja tökerö. Vai lieneeköhän jo myöhäistä toivoa mitään?
05.12.2014 21:06
Ainoa "lääke" jota käytän on d-vitamiini talviaikaan, tosin sekin unohtuu aina välillä.
05.12.2014 20:40
No mutta onhan tuo aika kunnioitettavaa että on jaksanut 10 vuotta salkkareita seurata. Väitöskirjan tekeminenkin on piece of cake tuohon saavutukseen verrattuna.
05.12.2014 19:37
Mää olen joskus jopa sortunut tilaamaan jonkun tieteenkuvalehden, kun on ollut hyvä tilaajalahja, mutta ei silti ole tullut suhdetta, prkl!
04.12.2014 19:43
Siis ovatko nämä ”värjää tukka, käytä koruja” –neuvot todellakin naisten antamia miehille? Toivonpa etteivät miehet ottaisi näitä kovin tosissaan, sillä luultavasti aika marginaalinen naisjoukko pitää tuollaisesta tyylistä. Valtaosalle naisista miehen värjätty tukka tai korvikset lienevät lähinnä oksettavia.
04.12.2014 13:48
Sille nyt ei vain mahda mitään että sen puoleensavetävyyden näkee varhaisemmassa vaiheessa kuin sen rehellisyyden.
Kun nainen valitsee puoleensavetävän miehen, niin suhteen onnistumisen todennäköisyys on sama kuin se prosenttiosuus joka vapaista miehistä on kunnollisia ja rehellisiä. Jos taas valitsisi ei-puoleensavetävän miehen, niin suhde epäonnistuisi varmasti, sillä onhan nyt pakko olla edes jotain seksuaalistakin mielenkiintoa jotta parisuhde voisi toimia.
Tuo on siis parinvalintatieteen lyhyt oppimäärä, mutta pitemmälle edistyneet joutuvat tietysti myös pohtimaan sitä että onko puoleensavetävien miesten keskuudessa rehellisten osuus samaa tasoa kuin koko väestössä, ja myös sitä että missä tilanteissa se aluksi ehkä vähemmän viehättävä olemus voisi muuttua miellyttävämmäksi kun tutustuu ihmiseen paremmin.
Eikös jossakin yliopistossa muuten ole jotain opetusta tähän parinvalintaan liittyen? Siinäpä olisi paljon mielenkiintoisempi oppiaine kuin tämä jota nyt yritän vääntää…
04.12.2014 12:26
Eli lukeminen sujuu yhtä huonosti kuin kirjoittaminenkin...
03.12.2014 23:41
Osta vaikka tota:
http://www.maraboupremium.fi/suklaamme/cocoa-chili?p=6670&r=3378
Tai sitten sitä minttusuklaata.
03.12.2014 23:18
Panda ei muuten käy, paskinta suklaata ikinä. Fasun sininen ei ole tummaa. Maraboun tumma olisi parasta, taloussuklaa on vähän enämpi semmoista leivontajuttua.
03.12.2014 23:15
No en mää nyt suuttuisi jos se vahinko oli. Tosin toivon ettei tuo vahinko toistu ainakaan minun hienoimpien vaatteideni ollessa kyseessä.
Suklaan tehoaminen riippuu vähän siitäkin että olenko olevinani dieetillä tai jotain… Mutta kyllä laadukas tumma suklaa yleensä kelpaa.
03.12.2014 23:03
Tuoksukynttilät on paholaisesta. >:-l
03.12.2014 22:58
No mulle nyt vain tuli tuosta mieleen semmoinen skenaario että olisin itse ostanut miehelle jotain kalliimpaa tai sitten vaikka itse tehnyt jotain mihin on mennyt paljon aika ja vaivaa, ja sitten ainoa mitä miehellä olisi antaa vastineeksi olisi 5 minuutin taitamaton hieronta, jonka jälkeen takaisin sohvalle kaljaa vetämään. En ehkä tykkäisi niin kauheasti. :-\
03.12.2014 22:52
No, käypihän kai se hierontakin joululahjasta jos nyt on rahat vähissä eikä ajallisestikaan kovin paljoa jaksa siihen lahjaan panostaa. Itse kyllä ajattelisin että hieronta on semmoinen melko arkinen juttu jota parisuhteessa olisi lähes joka päivä, ja sitten joululahjaksi voisi keksiä jotain vähän hienompaa.
03.12.2014 22:45
Kyllä minä ainakin tykkäisin suurinpiirtein tuommoisesta ainakin siinä seurusteluvaiheessa. mutta uuden tuttavuuden tapauksessa tuo toki olisi vähän yliampuvaa ja vaikuttaisi valehtelulta, sillä olisi vaikeaa uskoa että noin voimakkaita tunteita syntyisi mitenkään kovin nopeasti.
Varsinkin tukan silittäminen olisi minusta ihan parasta. En ymmärrä miten siitä voi joku olla tykkäämättä. Saisi sanoa kauniiksikin, mutta vain siinä tapauksessa että oikeasti on sitä mieltä. Valehtelun yleensä huomaa, ja siitä tulee ehkä vähän paha mieli vaikka tarkoitus olisikin hyvä.
03.12.2014 22:37
Meilläkin oli ennen harrastusporukassa tuommoinen hieno itsenäisyyspäivän illallinen tapana, ja sitten sai kanssa laittaa hienot vaatteet päällensä, monesti melkeinpä sen ainoan kerran koko vuoden aikana. Mutta eipä nyt ole enää pariin vuoteen kukaan jaksanut semmoisia järkkäillä.
03.12.2014 22:29
Minäkin sain 10/14. Väärin meni tuo pohjaanpalaneen kattilan puhdistus, perunalaatikon teko, lohen suolaus ja pipareiden kalorimäärä. No eipä noita kaikkia taitoja nyt joka joulu tarvitakaan.
03.12.2014 22:10
No mitä ihmettä tuossa tilanteessa sitten muka miesten mielestä olisi järkevää tehdä? Pohjimmiltaanhan minä tuossa vain tekisin miehen mieliksi, eli jos mies ei halua lasta, niin ei sitä myöskään tule saamaan.
03.12.2014 22:01
Siis miten se logiikka voi olla jollekin noin vaikeata? Kirjoitin ”saattaisivat olla hyviä isiä” ja ”ei välttämättä implikoi että ovat hyviä isiä”. Sanomisieni ristiriidattomuuden todistamiseksi siis minun riittäisi löytää spermapankki-isien joukosta edes yksi Heikki Hyvis, joka olisi hyvä isä (jos saisi siihen mahdollisuuden) sekä edes yksi Paavo Paska, joka ei olisi hyvä isä. Sen sijaan jos sinä haluat osoittaa että tuossa on ristiriita, niin sinun on todistettava, että joko ei löydy Heikkiä tai sitten ei löydy Paavoa.
En minä nyt itseäni aivan niin v*ttumaisena ihmisenä pidä ettenkö omaa lastani voisi kuvitella kestäväni, kunhan se toinen puolisko olisi edes jotenkuten siedettävä. Kusipäämiehen lapsen takia nyt en lähtökohtaisesti viitsisi nähdä edes sitä synnyttämisen vaivaa.
03.12.2014 21:58
@pimppaloora:
No tuli nyt ehkä tuossa provoiltuakin pikkuisen.
Mutta kyllä tuo nyt pohjimmiltaan on kuitenkin miten tällä hetkellä asiasta ajattelisin, jos omalle kohdalle sattuisi. Enhän tiettykään ole ollut ikinä raskaana joten en voi tietää miten se hormonimylläkkä vaikuttaisi siihen omaan mielipiteeseen lapsen pitämisestä, voisihan se toki käytännössä mennä toisinkin. Ja missään tapauksessa en ole kehottamassa ketään aborttiin jos sen lapsensa haluaisi pitää; itsestäni vain tuntuu tällä hetkellä siltä etten haluaisi, koska yksinhuoltajan elämä nyt ei vain niin kauheasti houkuttele.
Ja toisaalta emme tiedä asian tarkempia yksityiskohtia, eli onhan voinut käydä niin että mies on tehnyt harvinaisen selväksi ettei halua lapsia jolloin, jos nainen on kuitenkin jättänyt ehkäisyn tahallaan pois, olisi miehen lähteminen ymmärrettävää. Tällöin toisaalta nainenkin varmasti on ihan oikeasti vauvakuumeessa, jolloin tietysti haluaa pitää lapsensa.
Itse ajattelin tätä ehkä jo lähtökohtaisesti ihan eri kannalta, eli että raskaus olisi vahinko, ja ennen kuin ehtisin edes itse miettiä miten siihen suhtautuisin, mies lähtisi lätkimään. Silloin mies olisi minun mielestäni mitä luultavimmin paska, jonka lasta minua ei vain huvittaisi synnyttää.
03.12.2014 21:44
No mutta sehän tässä avauksessa oli pointtina että onnistuuko se seurustelun aloittaminen tuossa tilanteessa, eli onko niitä kiinnostuneita miehiä nyt ylipäätään, saati sitten niin laadukkaita että niiden kanssa haluaisi vielä lisää lapsiakin tehdä.
Kyllä minulla tuollaisessa tilanteessa ainakin menisi ekaksi se jännäpaskan sikiö lähdetykseen ja sen jälkeen voisi alkaa katselemaan löytyisikö parempaa miestä. Epäkelvon miehen lapsella nyt ei sinänsä ole niin kauheasti väliä, eihän sitä kersaa edes itsekään jaksaisi katsella jos se olisi puoliksikaan yhtä vittumainen kuin isänsä.
03.12.2014 13:22
44 / 137