Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisitko hieman avata tuota logiikkaasi. Siis millä perusteella ne jotka roikkuvat nettideitissä pitkään olisivat juuri niitä samoja jotka saavat viestejä läjäpäin?
28.11.2014 21:12
Merkitseeköhän tuo sitä että seksuaalinen suuntautumisesi voi olla mitä tahansa välillä [0, 2Pii] rad?
28.11.2014 20:49
Niinpä. Muotomääräykset ovat joillekin hyvin tärkeitä asioita seksielämässä…
28.11.2014 20:43
Varmaankin vanhemmiten se ikäeron merkitys pienenee. Kyllä kymmenen, jopa viisitoistakin vuotta tuntuisi mahdolliselta edellyttäen että mies olisi pitänyt itsestään huolta. Täysin rapakuntoinen nyt ei kelpaisi nuorempanakaan.
28.11.2014 20:39
Tai siis lähinnä itseni kannalta ajattelen tällä tavoin, eli esim. tuon varakkuuden tavallaan plussana. Mutta voihan sitten toisaalta olla ihmisiä jotka eivät ihan oikeasti tykkää siitä ”suklaakastikkeesta”, kuten elämäntapaköyhäilijöitä jotka uskovat rikkaan kumppanin vaikeuttavan omaa asketismille omistautunutta elämäänsä, tai ihmisiä jotka pitävät koulutettuja lajitovereitaan leuhkoina.
28.11.2014 20:36
Kysymys on vähän samaa tasoa kuin että ottaisitko jäätelöannoksen pelkiltään vai suklaakastikkeen kanssa, edellyttäen että hinta ja jäätelön määrä on molemmissa tapauksissa sama, ja pidät suklaakastikkeesta etkä koe tarvetta rajoittaa syömisiäsi.
28.11.2014 20:32
No kyllä mina ainakin ymmärrän tuon sielunkumppanuuden tunteen (eli “kemian”) seuraukseksi juuri tuosta geneettisestä yhteensopivuudesta (eli erilaisuudesta). Tunteet ovat siis oikeasti seurausta pelkistä kemiallisista reaktioista.
Mutta eihän tällä ole käytännössä mitään eroa siihen että ajattelisi yhteenkuuluvuuden tunteen olevan jotenkin henkisempää perua. molemmissa tapauksissa sitä yhteenkuuluvuutta joko on tai ei ole, eikä sitä voi muuttaa vaikka haluaisikin.
28.11.2014 20:27
Eipä kyllä oikeastaan yksikään noista pidä minun kohdallani paikkaansa, vaikka toki järjellä ajatellen ymmärrän että voisivat tässä tietyt asiat vähän paremminkin olla. En vain jaksa (ja tiedän ettei kannatakaan) turhista murehtia, ja toisaalta ovathan minulla jotkut asiat kuitenkin myös ehkä hieman keskimääräistä paremmallakin mallilla.
28.11.2014 00:09
Valitettavasti iltaluennot estävät ainakin yksiin pikkujouluihin menon, ja toisista pikkujouluista taas en oo varma viitsinkö mennä muutenkaan.
En usko enää pukkiin, joten tuskinpa semmoinen uskaltaa minun luonani vierailla.
28.11.2014 00:01
Väitän ja kiistän. Tunnen koko joukon lapsiperheitä eikä yhdessäkään niistä ole äiti tappanut lapsia enkä myöskään usko miehen olevan väkivaltainen (sillä muuten olisivat entisiä perheitä). Sinäkö sitten tulkitset maailmaa iltalehden shokkilööppien kautta?
27.11.2014 23:55
Esimerkkitapauksen osoittaminen ei ole sama asia kuin todistus.
Tuosta voisit ehkä aloittaa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Propositional_calculus
Suosittelen kuitenkin hankkimaan myös jonkun aiheeseen liittyvän kirjan jossa on vaiheittain ratkaistuja esimerkkitehtäviä. Ei tämä niin vaikeata loppujen lopuksi ole, kun vähän vain jaksaa keskittyä.
27.11.2014 21:50
Todistettu ja todistettu. Logiikka ei tosiaan taida olla sinun vahvin osaamisalueesi.
27.11.2014 20:50
Siis ymmärsinkö oikein että tuo nainen oli kouluttanut itseään henkisen hyvinvoinnin saralla ja perustanut jonkin yrityksenkin tähän liittyen? Ohhoh, aina vain hullummalta kuulostaa.
27.11.2014 20:49
No en minä nyt koe sillälailla mitenkään dominoiva olevani että haluaisin aina olla päättämässä mihin mennään ja mitä tehdään. Toisaalta voisi myös kuvitella että dominoiva naisimmeinen olisi sitä myös suhteiden aloittamisen saralla, eli yksinkertaisesti menisi ja tekisi aloitteen sille haluamalleen miehelle. Tällä tavoin en kyllä ole valitettavasti lainkaan kunnostautunut, sillä itsetuntoni on siihen aivan liian huono.
26.11.2014 23:39
Ja niin, tuo bändi on minulle sinänsä kyllä ihan uppo-outo, varmaan tänä iltana eka kerran lienen musiikkiaan kuullut, kun en yleensä tuon tyyppistä niin kuuntele. Mutta sinänsä kyllä tykkään tuontyyppisestä tahtilajikikkailusta kun se tuo vähän enämpi mielenkiintoa siihen kuunteluun.
26.11.2014 23:34
Oivoi. hali kyllä kelpaisi, mutta olen ihan liian väsynyt laskemaan tahteja enää tänä iltana. Eikö nyt kukaan voisi halata ihan ilmaiseksi? :-l
26.11.2014 23:29
No minusta vaikuttaa olevan 5/4 johon on heitetty pari ylimääräistä tahtia aina sopiviin kohtiin. Pitäis kuunnella useampaan kertaan ennen kuin saisin kunnolla selvän noista tahdeista enkä nyt oikein jaksa edes yhtä kertaa.
26.11.2014 22:43
Mulle tuli tuosta käkätyksestä mieleen tämä huikea acapella-coveri Metallican Onesta. Eka kerran kun näin tämän meinasin pudota tuolilta nauramisen takia. :D
https://www.youtube.com/watch?v=kVuws_AVq_A
26.11.2014 22:31
No ei kait laissa ole kielletty erikoisempiakin tahtilajeja käyttämästä, tai jos oikein hurjaksi herkiää, niin jopa vaihtelemasta tahtilajeja kesken biisin.
26.11.2014 22:26
Näinpä. :D
26.11.2014 22:22
46 / 137