Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suloinen pikkuelukka, joka osaa kylläkin olla välillä aika piikikäs. Eroaako tuo nyt lopulta kovin paljoa naisesta?
11.08.2014 22:25
Kerrahan me pidettiin täällä palstalla semmoista virtuaaliyökerhoa. :) Ei se tosin välttämättä ollut alkoton, sillä mistäs tässä voi tietää missä kuosissa itse kukanenkin siellä kotonaan tänne kirjoittelee. Ja kyllähän mullekin taisi siellä tulla joku virtuaalikänninen virtuaalimies jotain sönkkäämään…
11.08.2014 21:34
Tämähän se suuri ongelma onkin. Eli jos pääsisikin suhteeseen, niin sen jatkumisella ei tosiaan ole kovin suuri todennäköisyys, jos mies olettaa minun olevan valmiiksi koulutettu vaimoihminen. Pikainen yhteenmuuttaminen voisi olla aika hasardia, varsinkin jos kämpässä ei olisi tarpeeksi tilaa olla välillä omassa rauhassa. Jos saisi sellaisen miehen josta pitää, niin eiköhän sitä ajan kanssa tottuisi yhdessä asumiseenkin, mutta vaikeampi minut varmastikin on parisuhteeseen kouluttaa tässä vaiheessa, kuin mitä olisi ollut silloin nuorempana. Eli syyttäkää nyt vain miehet itseänne (ja toisianne), mitäs ette ottaneet minua parisuhdeharjoitteluun hyvissä ajoin. :-l
10.08.2014 22:28
”Koiralla on kyky erottaa nenänsä avulla sekin, onko ihminen ollut vähän aikaa sitten sukupuoliyhteydessä. Tämä toimintoviesti näyttää Corenin mukaan herättävän erityisesti koirien mielenkiinnon.”
Taidan hommata koiran ja opettaa sen sillä lailla, että se haistaa jokaisen vastaantulijan haaroväliä, ja mikäli havaitsee kohteen harrastaneen seksiä, alkaa räksyttämään ihan mielipuolisesti. Saishan tuosta edes pikkuisen lisähupia tylsään elämäänsä….
10.08.2014 21:23
Voipihan sinne notskille joku sinkkunainenkin ihan sattumalta eksyä. Mutta totta on, että kyllä siinä monesti meinaa tulla ihan himpun verran negatiivisia ajatuksia mieleen, kuten että mikähän riita tuollakin mahtaa tyttöystävänsä kanssa olla, kun on pitänyt tänne korpeen yksinään tulla hillumaan.
Itseasiassa ihan tämmöinen juttu sattuikin viime vkloppuna, kun olin itsekseni pikku vaelluksella, niin erääseen yöpymispaikkaani tupsahti illalla yksinäinen miesvaeltaja. Siinä sit juteltiin kaikenlaista ja kävi jopa ilmi, että ollaan sattumalta samasta kaupungista kotoisin, vaikka tämä vaelluspaikka siis oli satojen kilometrien päässä tästä kaupungista. No, tokihan siinä sitten mies alkoi pian soittelemaan tyttöystävälleen :-/. Arvostan toki kovastikin sitä, että toi tuon asian esille sillälailla asiallisesti ja varhaisessa vaiheessa, mitä läheskään kaikki eivät huomaa tehdä. Mutta kyllähän tuollaiset tapaukset aina vähän nakertaa sitä toivoa, että voisi joskus vielä siihen sopivaan kumppaniin törmätäkin.
10.08.2014 12:19
Nuorempana en todellakaan edes yrittänyt löytää miestä itselleni, kun hulluuttani kuvittelin että löytyy muutenkin. Viimeaikoina olen kyllä yrittänyt treffailla miehiä, ja ikisinkkuuden syyksi on osoittautunut se perinteinen, eli että kiinnostukset vain eivät kohtaa sitten millään.
En minä nyt ihan piruuttani tässä mielestäni nirsoile, mutta mulla ei vain kertakaikkisesti omatunto taivu siihen että seurustelisin miehen kanssa josta en pidä. Kokisin itseni epärehelliseksi, jos mies kuvittelisi minun olevan häneen ihastunut, vaikka oikeasti haluaisin vain hänen pysyvän mahdollisimman kaukana.
Toimintasuunnitelmani tästä eteenpäin on tavata mahdollisimman monia vapaita miehiä, toki muistaen sen, ettei ekatreffeillä kaikki vielä kykene kovin luontevasti olemaan. Ainakin muutama kerta tapailua jokaisen hiukankin potentiaalisen tapauksen kanssa, ja jos senkin jälkeen tuntuu että ollaan vähän eri planeetoilta kotoisin, niin on pakko siirtyä seuraavaan. Ei tässä koko elämää ole haaskattavana siihen että yrittäisi saada jotakin jo alun perin tuhoon tuomittua toimimaan.
10.08.2014 12:06
On kyllä aika härskiä toimintaa tuolta treffipalvelulta. Sampolla on vähän kaksinaismoralistinen asenne, kun suostui tuollaiseen huijaustyöhön, vaikka itse on ihan samassa jamassa (ellei huonommassakin) kuin nuo huijaamansa. Hyvä toki, että antoi tuommoisen paljastushaastattelun työn menetyksen uhallakin, mutta eipä se menetys toisaalta kovin suuri tainnut olla.
Itselläni kyllä on vähän semmoinen tuntuma, ettei tuollainen nuori ja kaunis netissä alasti poseeraava nainen voi koskaan olla aito. Miksi ihmeessä sellainen haluaisi roikkua tuollaisessa palvelussa saamassa seksiehdotuksia vanhoilta ja varatuilta miehiltä? Sen nyt vielä ymmärtäisi ettei elämänkumppania aina niin helposti löydy, mutta panoseuraa löytyy tuollaiselle naiselle aivan varmasti muualtakin, ja yksinkertaisemmin kun ei tarvitse viikkotolkulla viestitellä miettien, että mikähän ihravuorimies siellä taas mahtaakaan kirjoitella.
10.08.2014 11:56
Ehkäpä ne on jääneet sinne laatikon pohjalle siitä syystä että ovat melkoisia kidutusvälineitä päällä.
Pakko kyllä todeta, että minun mieheni joutusi tyytymään mummosloggien katseluun minun päälläni. Voipi toki niitä naisten stringejä ostella itselleen jos välttämättä niitä tarvitsee.
08.08.2014 23:48
No kyllä minulla ainakin ymmärtämystä riittää, jos ekoilla tapaamiskerroilla mies on vähän aran oloinen, eikä keksi mitään puhumista. Silloin yritän itse viedä tilannetta eteenpäin parhaan taitoni mukaan, vaikka en itsekään mikään maailman taitavin jutunvääntäjä livenä ole.
Mutta jos tuollainen tyhjäpäämeno vain jatkuu jatkumistaan, vaikka on tunnettu jo kuukausia (tai niin kuin tossa sketsissä 12 vuotta), niin ei sitä voi enää pistää minkään ujouden piikkiin, vaan pn pakko päätellä että mies on yksinkertaisesti tyhmä.
08.08.2014 13:43
Onkohan sinun käsityksesi normaalipainosta nyt aivan varmasti oikein kalibroitu? Tutkailin itse tuossa joutessani s24-treffeissä ikäryhmän 25-35 normaalipainoiseksi itseään väittäviä naisia koko maasta. Kovinkaan monella ei kyllä ollut profiilikuvana kokovartalokuvaa, mutta minun mielestäni annetun aineiston perusteella ylipainoiseksi oli pääteltävissä ehkä maksimissaan 10%.
En sinänsä ole puolustelemassa sitä, että ylipainoiset huijaavat itsensä hoikemmaksi netissä, mutta ihmettelen vain noita saamiasi lukemia. Vai oliko sinulla sitten haussa jokin kovin eksentrinen ikäryhmä?
Käykääpäs muutkin, joilla sattuu luppoaikaa olemaan, vilaisemassa noita profiileja, niin saadaan vähän käsitystä siitä, että onko ap:n käsitys normaaliudesta ihan yleisesti käytössä oleva.
08.08.2014 13:26
Itse käytän semmoista teräksistä pienehköä rannekelloa. Siitä on niin paljon nopeampi tsekata aika, jos ei jaksa koko aika kulkea kännyä räpläten.
Kyllähän se rannekello voi jonkinlaisia mielikuvia ihmisestä herättää. Esim. onko semmoinen seiskan tilaajalahjana saatu, puolessa vuodessa hajoava römy, vaiko megaiso bling-bling-kimaltelevainen malli. Normaaleimman/järkevimmän vaikutelman ainakin minä miehestä saan, jos kello on semmoinen konstailematon laatukello, jonkalaisen saa muutamalla kympillä ja käyttöikä on vähintäänkin vuosia, ehkä vuosikymmeniäkin.
Koruja sen sijaan ei minusta ole miehellä mitään syytä ripustella itseensä ylenmäärin. Ehkä nyt joku yksi ranneketju voi olla, mutta semmoiset paksut kultaketjut kaulassa eivät todellakaan ketään komista.
08.08.2014 12:49
Vois ehkä, mutta eipä huvita. :)
08.08.2014 00:03
Usko taikka älä, mutta olen ollut juuri tuon tyyppisessä tilanteessa, jossa ekaksi oli pakko antaa pakit, kun oli mielenkiintoisempaa kiikarissa, mutta sitten myöhemmin kyl kadutti, mutta oli tietysti liian myöhäistä.
Miksi se on niin vaikeaa miehelle käsittää, että tilanteet ja mielipiteet voivat joskus muuttuakin? Teillekö ei ikinä ole tapahtunut mitään sellaista?
07.08.2014 21:53
Eipä kait se huono mies parantaisikaan elämää mitenkään. Mutta hyvän miehen jos saisi, niin sais ehkä joskus olla sen sylissä, harrastaa kaikenlaista ja nukkua yhdessä.
07.08.2014 21:50
Jaa että ihminenkö on tuollainen olento? Mutta mepäs ollaanki naisia eikä ihmisiä.
07.08.2014 21:32
Kyllä minusta ihan hyvin voi yrittää. Tuskin siitä kukaan hernettä nokkaansa vetäsee, ellei kyse ole semmoisesta loputtomasta ahdistelusta useampienkin pakkien jälkeen.
Voi nääs joskus käydä niin, että tyttö oli juuri sinun ekan iskuyrityksesi aikaan enempi kiinnostunut jostakusta toisesta, eikä halunnut pyörittää useampia miehiä samaan aikaan, mutta myöhemmin sitten huomasikin tuon miehen p*skaksi.
Jotenkin minulla vain on semmoinen tunne, että miehet eivät useinkaan helpolla sulata sitä, että naisella on aiemmin ollut joku toinen pääasiallisen kiinnostuksen kohteena. Ainakin tällä palstalla on asiasta aiemminkin keskusteltu, ja moni mies uhosi tuolloin, ettei tällaista mielensä muuttanutta naista enää huolisi, vaan antaisi törkeät pakit, jos nainen itse uskaltautuisi yrittämään lähestymistä. Eli oikeamielinen ”pakit pakeista”-periaate jolloin voi ylpeänä todeta, ettei jäänyt häviölle tällä kertaa…
07.08.2014 21:30
Eläimet harvemmin hilluvat ukonilmalla avoimella golfkentällä huitomassa ilmaa metallisella mailalla. Ei tietenkään aina voi noita ukkosonnettomuuksia ehkäistä, jos rajuilma alkaa yllättäen, kun on kaukana minkäänlaisesta suojasta, mutta kyllä joillakin ihmisillä tuntuu olevan pikkuisen järki välillä hukassa sen kanssa, että miten ukkosella kannattaisi toimia.
07.08.2014 14:34
Harrastan aika paljon ulkoliikuntaa (maastopyöräily ja lenkkeily) etenkin kesällä, kun siihen on aikaa. Salilla käyn pari kertaa viikossa (kesällä reissujen takia vähän harvemmin), ja stressin taltutan vaelluksella muutaman kerran vuodessa.
Käytän ihon ja hiusten hoitoon vain luonnonkosmetiikkaa tai sitten ihan luomuoliiviöljyä tmv, ja meikkaa en käytännössä ikinä. Eipä kulu paljoa siis rahaa kauneudenhoitoonkaan.
Jos nyt ruokavaliotani voisi jotenkin kuvailla, niin ehkä jonkinmoinen puoli-paleo olisi aika lähellä. Elikkästä ei valmisruokia kuin joissakin erikoistapauksissa, ja luomua / villiä käytän sen verran kuin rahatilanne antaa myöten. En kuitenkaan stressaa ihan hirmusti ruokajutuista, vaan syön aika lailla mielitekojen mukaan, koska sillä tavoin tuntuu pysyvän ruokavalio monipuolisena ja vireystila parhaimpana. En tupakoi ja alkoa saatan ottaa ehkä kerran-pari vuodessa punaviinilasillisen verran, jos sattuu olemaan jokin sovelias tilaisuus.
Vaatteet valitsen ihan sen mukaan mikä minun silmääni sattuu miellyttämään, ja mihinkään erityisen tyylisuuntaan en pyri. Kirppikseltä on tullut hankittua iso osa vaatteista.
Miesotukselta toivoisin, että henk. koht. hygienia olisi asiallisella tasolla, ja että olisi edes jotain urheiluharrastuksia, jotta olisi suhteellisen hyvässä kunnossa. Mitään erityistä ruokavaliota en mieheltä vaadi, ja ylenmääräinen kosmetiikan kanssa läärääminen olisi minusta jopa jotenkin kummallista, kun en itsekään semmoista harrasta.
07.08.2014 14:25
Usko tai älä, mutta ihminen lienee esihistorialisella aikakaudella pärjännyt aika pitkälti luottamalla omaan vaistoonsa siitä mikä hänelle on terveellistä ruokaa. Eipä ollut siihen aikaan mitään elintasosairauksia, vaikka ei ehkä niin suunnattomasti päätä vaivattukaan ruuan ravintosisältöjä miettimällä. Aivan samalla periaatteella myös nykyihminen kykenee korjaamaan omat puutostilansa syömällä sitä mitä tekee mieli, kunhan se mieliteko on jotain aitoa, eikä prosessoitua, mielihalut sekoittavaa ruokaa.
Ja itsehän sitä paitsi juuri heitit typerän ja paikkansapitämättömän kommentin, sillä tuo yllä mainitsemani entisaikojen eskimoiden terveenä pysyminen pelkällä liharuualla on todellakin fakta, ja jopa c-vitamiinia saa tiettyjen eläinten verestä. Nimenomaan lihavuutta ja diabetesta ei Grönlannissa esiintynyt lainkaan ennen länsimaisen ruuan yleistymistä siellä.
Tiedän kyllä tuon ruoholla kasvatetun lihan terveellisyyden, ja sitä taikka riistaa hommaankin aina kun vain edullisesti saan (luomulihahan ei yleisesti ole ruoholla ruokittua, mutta konventionaalinen lammas tietyiltä alueilta sen sijaan on). Itse ainakin syön lihaa nimenomaan siksi, että välitän kovastikin siitä mitä suuhuni pistän. Kasvisruokavalion terveellisyys ei ole mikään aukottomasti todistettu fakta, vaan sitä suositellaan monella taholla enemmänkin säästösyistä, ja pikemminkin kaupitellaan kansalle esittämällä kyseenalaisia terveellisyysväitteitä.
06.08.2014 23:29
Se hauskuus on kyllä vähän epämääräinen käsite. Nähtävästi homman pitäisi toimia jotenkin niin, että sinä hyvissä ajoin etukäteen toimittaisit seuranpitäjäehdokkaalle lomakkeen, johon olet rastittanut asiat jotka sinusta ovat hauskoja (esim. pieruhuumori, maahanmuuttajien solvaaminen tai fingerpori). Tällöin seuranpitäjä voisi valmistautua tehtäväänsä tutustumalla spesifioituun genreen, ja sinä saisit rahallesi vastinetta.
06.08.2014 22:03
76 / 137