Tulis salama ja tappais.
Tänävuon paljo osunu ihmisiin salamoi, mut mite elimet välttää ne?
Nyt se on loppu!
11
137
Vastaukset
- 1+10
kai niitä on helpompiakin tapoja kuolla kun odottaa salamaniskua :)
Eläimet harvemmin hilluvat ukonilmalla avoimella golfkentällä huitomassa ilmaa metallisella mailalla. Ei tietenkään aina voi noita ukkosonnettomuuksia ehkäistä, jos rajuilma alkaa yllättäen, kun on kaukana minkäänlaisesta suojasta, mutta kyllä joillakin ihmisillä tuntuu olevan pikkuisen järki välillä hukassa sen kanssa, että miten ukkosella kannattaisi toimia.
- Alpha ATM
"Eläimet harvemmin hilluvat ukonilmalla avoimella golfkentällä huitomassa ilmaa metallisella mailalla. Ei tietenkään aina voi noita ukkosonnettomuuksia ehkäistä, jos rajuilma alkaa yllättäen, kun on kaukana minkäänlaisesta suojasta, mutta kyllä joillakin ihmisillä tuntuu olevan pikkuisen järki välillä hukassa sen kanssa, että miten ukkosella kannattaisi toimia."
stellaria älä ole aina niin tylsä.
Laita shortsit ja Burberryn valkoinen poolopaita päälle niin mennään lähimmälle kentälle läiskimään punaviinipäissämme golfia ja katselemaan salamoita.
- Ei tule tapahtumaan
Yhtä todennäköistä kuin että joku nainen tulisi ja korjaisi minut talteen.
Sitä ei kertakaikkiaan tapahdu.- Itse asiassa tuo
salaman päähän isku on paljon todennäköisempää kuin se, että nainen tekisi aloitteen tuntemattomalle miehelle.
- Ujo atm 25
Olen itse kanssa usein ajatellut että kumpa tulis salama ja tappais. Pitää varmaan mennä tuonne ulos sitä odottamaan.
- ujo atm 26
Kävin kerran golffaamassa kun ukkosti mutta ei salama minuun iskenyt.
- epätodennäköistä
Olen minäkin käynyt ravintolassa, vaan eipä nuo naiset vilkaissutkaan.
- Ujo atm 25
Eihän se tietenkään koskaan tapahdu kun sitä toivoo.
- 12+4
Itekkin haaveilin tänää että kuolis jo kohta pois täältä. Valitettavasti vielä on varmaan ainakin joku 30vuotta yksinäistä kärsimystä jäljellä.
- Nöff Nöff
En mä kuolemast haaveile, mut joskus ko on huonopäivä ni tulee mietittyy sellasii asioi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81672- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli193796Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653