Nyt se on loppu!

Nöff Nöff

Tulis salama ja tappais.

Tänävuon paljo osunu ihmisiin salamoi, mut mite elimet välttää ne?

11

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+10

kai niitä on helpompiakin tapoja kuolla kun odottaa salamaniskua :)

• Eläimet harvemmin hilluvat ukonilmalla avoimella golfkentällä huitomassa ilmaa metallisella mailalla. Ei tietenkään aina voi noita ukkosonnettomuuksia ehkäistä, jos rajuilma alkaa yllättäen, kun on kaukana minkäänlaisesta suojasta, mutta kyllä joillakin ihmisillä tuntuu olevan pikkuisen järki välillä hukassa sen kanssa, että miten ukkosella kannattaisi toimia.

• Alpha ATM

"Eläimet harvemmin hilluvat ukonilmalla avoimella golfkentällä huitomassa ilmaa metallisella mailalla. Ei tietenkään aina voi noita ukkosonnettomuuksia ehkäistä, jos rajuilma alkaa yllättäen, kun on kaukana minkäänlaisesta suojasta, mutta kyllä joillakin ihmisillä tuntuu olevan pikkuisen järki välillä hukassa sen kanssa, että miten ukkosella kannattaisi toimia."

stellaria älä ole aina niin tylsä.

Laita shortsit ja Burberryn valkoinen poolopaita päälle niin mennään lähimmälle kentälle läiskimään punaviinipäissämme golfia ja katselemaan salamoita.

• Ei tule tapahtumaan

Yhtä todennäköistä kuin että joku nainen tulisi ja korjaisi minut talteen.

Sitä ei kertakaikkiaan tapahdu.

• Itse asiassa tuo

salaman päähän isku on paljon todennäköisempää kuin se, että nainen tekisi aloitteen tuntemattomalle miehelle.

• Ujo atm 25

Olen itse kanssa usein ajatellut että kumpa tulis salama ja tappais. Pitää varmaan mennä tuonne ulos sitä odottamaan.

• ujo atm 26

Kävin kerran golffaamassa kun ukkosti mutta ei salama minuun iskenyt.

• epätodennäköistä

Olen minäkin käynyt ravintolassa, vaan eipä nuo naiset vilkaissutkaan.

• Ujo atm 25

Eihän se tietenkään koskaan tapahdu kun sitä toivoo.

• 12+4

Itekkin haaveilin tänää että kuolis jo kohta pois täältä. Valitettavasti vielä on varmaan ainakin joku 30vuotta yksinäistä kärsimystä jäljellä.

• Nöff Nöff

En mä kuolemast haaveile, mut joskus ko on huonopäivä ni tulee mietittyy sellasii asioi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe