Rannekello gallup

jackaroo

Käytätkö rannekelloa, vai pärjäätkö ilmankin?

Voiko rannekello kertoa miehestä/naisesta jotain kun ollaan treffeillä?

Itse olen aina käyttänyt rannekelloa, vaikka kännykkä kelloineen on ollut jostain 90-luvun lopulta saakka taskussa. Mietin tässä nyt vain sitä että voisiko tuolla rannekellolla tehdä jotenkin parempaa vaikutusta treffeillä.

En nyt aio mitään kultaista Rolexia hommata, mutta jokin siisti ja näyttävä kello voisi kyllä toimittaa varmaan miehellä jonkinlaisen korun asemaa. Minulla ei ole korvarengasta tai mitään kaulaketjuakaan, joten rannekello olisi kyllä helppo "koru", kun sitä tulee muutenkin pidettyä. Mutta katsooko ne naiset edes sitä miehen ranteessa olevaa kelloa?

38

579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mollamaijanen

En käytä rannekelloa, eikä rannekello tai se puute tee minkään näköistä vaikutusta suuntaan tai toiseen. Tosi ruma rannekello ehkä lievän negatiivisen.

• markonvoima

Käytän polar merkkistä sykemittaria.

Jos mulla olisi ylimääräistä rahaa, niin ostaisin ranteeseen KOMEAN
      panssariranneketjun.

• öläöläöläöläöl

Hohhoijaa, rannekelloonko luulet homman kaatuvan?

• jackaroo

No en luule, mutta ajattelin että hyvä rannekello voisi ehkä toimittaa miehellä sitä korun virkaa kun miehillä nyt ei yleensä muutenkaan paljoa koruja ole.

• .............
        jackaroo kirjoitti:

No en luule, mutta ajattelin että hyvä rannekello voisi ehkä toimittaa miehellä sitä korun virkaa kun miehillä nyt ei yleensä muutenkaan paljoa koruja ole.

Joillain naisilla on rannekellofetissi. Olen kuullut.

Pelimiesgigolot suosittelee että laitat kolme rannekelloa ranteeseen jotta naisilla riittää ihmeteltävää. Muista myös laittaa hiihtolasit otsalle ja muita kummallisia juttuja. Olet päivän puheenaihe ja naiset lähestyy sinua uteliaana.

• kiinnostunut nainen
        ............. kirjoitti:

Joillain naisilla on rannekellofetissi. Olen kuullut.

Pelimiesgigolot suosittelee että laitat kolme rannekelloa ranteeseen jotta naisilla riittää ihmeteltävää. Muista myös laittaa hiihtolasit otsalle ja muita kummallisia juttuja. Olet päivän puheenaihe ja naiset lähestyy sinua uteliaana.

Heh...

Toi vois toimia. Ajatteles, baaritiskillä roikkuva kaljaa juova selkeästi suomalainen kaveri, hyväntuulinen, jolla on käsivarsi täynnä kelloja... Varmasti saisi juttuseuraa, aloitus tietysti niistä kelloista mutta siitähän olisi hyvä jatkaa!

• älä älä
        kiinnostunut nainen kirjoitti:

Heh...

Toi vois toimia. Ajatteles, baaritiskillä roikkuva kaljaa juova selkeästi suomalainen kaveri, hyväntuulinen, jolla on käsivarsi täynnä kelloja... Varmasti saisi juttuseuraa, aloitus tietysti niistä kelloista mutta siitähän olisi hyvä jatkaa!

Älä unohda hiihtolaseja!

• Hämärän rajoilta

Yleensä olen käyttänyt. Ostin titaanisen Orient-kronografin ylioppilaslahjaksi saamillani rahoilla, ja se on palvellut hyvin. Paristo tosin hyytyi taas kerran joskus ennen joulua, enkä ole saanut aikaiseksi viedä sitä vaihdettavaksi, joten olen nyt turvautunut kännykän kelloon, mikä sekin tuntuu riittävän ihan hyvin.

Ihan tyylikäs peli se mielestäni on: jos kävisin treffeillä tai olisi jotakin muuta syytä pukeutua tyylikkäästi, laittaisin sen kuntoon, vaikka nykyinen minä ei ihan noin kookasta ja näyttävää kelloa olisikaan ostamassa (ylioppilasminä kuvitteli vielä olevansa jotakin).

• fklös

Olen nainen enkä itse pidä rannekelloa. Minulla on kyllä joskus ollut sellainen, mutta en vain osannut pitää sitä. En oikein välitä rannekorujakaan käyttää. Käytän kaulakoruja ja sormuksia mielummin.

Mitä muuten miehet on mieltä naisilla korvakoruista? Itse en ole sellaisia koskaan omistanut, mutta olen nyt miettinyt pitäisikö ottaa reiät. Katseletteko yleensä naisten korviksia? Ja olisivatko sellaiset turn on?

Kello on ihan hyvä koru miehelle, mutta muuten miehen ei kovin hirveän koristeellinen tarvitsisi olla. Hommaa vaan joku siisti kello. Rannekellot sopivat miehille. Onhan se muutenkin ihan näppärä, kun ei tarvi puhelinta kaivaa joka välissä esille kun haluaa tietää kellonajan. Ja kyllä sellainen kantajalleen sopiva kivannäköinen kello tulee huomioitua.

• Yks mies

Älä ota reikiä turhaan. Itse olen aina ihmetellyt, että miksi ihmeessä naiset pitävät korvakoruja. Enkä ole kyllä ikinä kuullut kenenkään muunkaan miehen puhuvan naisten korvakoruista.

• Watchmen
    • igtusatesyu

Ei, ei, ei, ei, ehdottomasti ei. Jos miehellä on rannekello niin sen pitää olla vain käyttöä varten ja sellainen, jota ei edes huomaa.

Jos et ole korutyyppi niin älä edes yritä muuttua sellaiseksi!

• ES

Mulla on yksi vanha rannekello, kultainen, ei mitenkään erityisen näyttävä; en käytä sitä. Olisi kiva omistaa kaunis tai tyylikäs rannekello.

En ole koskaan katsonut kenenkään miehen kelloa. Ei niitä pitkän hihan alta paljoa näkyisikään. Mutta jos näkyisi ja olisi ihan hienonnäköinen kello, niin rannekellohan on kai paras koru miehellä. En tunnista kellomerkkejä eikä merkillä olisi minulle väliä.

• kisukissa

Moi Essi.

• ES
        kisukissa kirjoitti:

Moi Essi.

Moi kisukissa. Mee nukkumaan niin jaksat huomenna reippaasti roikkua verhoissa ja kaivella kukkapurkkeja.

• kisukissa
        ES kirjoitti:

Moi kisukissa. Mee nukkumaan niin jaksat huomenna reippaasti roikkua verhoissa ja kaivella kukkapurkkeja.

En mene vielä. Vielä on iltaa jäljellä. Hetki kisukissan aikaa.

• ES
        kisukissa kirjoitti:

En mene vielä. Vielä on iltaa jäljellä. Hetki kisukissan aikaa.

*raps raps*

Ja nyt meen nukkumaan. Ötyä.

• kisukissa
        ES kirjoitti:

*raps raps*

Ja nyt meen nukkumaan. Ötyä.

Miu.

• gadget nerd

Arjessa työviikolla en käytä rannekelloa vaan katson ajan kännykästä mutta vapaa-ajalla joskus laitan kasarityylisen mustan digitaali Casion ranteeseen :) Pari LED kelloa olen myös hankkinut, naiset tuskin innostuvat tällaisista teknoleluista mutta omaksi iloksi olen ne hankkinutkin.

• gronograaphi

Isäni sanoi minulle aina että tyylikkäällä miehellä pitää olla kunnon rannekello.
      Ostin itselleni omega seamasterin, saman jota james bond käyttää elokuvissaan.

On vain mielestäni parempi katsoa aikaa ranteesta kuin kaivamalla puhelinta taskusta.

• miehiä varten ne on

uskoakseni noi james bond - kellot viehättää enemmän miehiä kuin naisia. en tarkota homoja vaan siis et miehet tykkää niistä ja luulee et vetoaa naisiin samallalailla. sama kuin kenkien kaa - saat kyl laittaa kiillotetut nahkakengät mut ainoot jotka kommentoi on miehet. sit laitat punaset lenkkarit ja johan alkaa naiset jutteleen

muovinen sporttikello on joskus herättänyt huomiota sillai posiitivisesti vaikka näytti mielestäni kaameelle. käytin sitä ominaisuuksiensa takia joten yllätyin kun sain kehuja. siitä on aikaa, se oli ennenkuin kaikille ilmestyi sykemittarit

• Hämärän rajoilta

Kenkäkommentissa on vinha perä. Olen aina pitänyt kenkien huoltamisesta: on hieno tunne, kun saa jo monta vuotta palvelleet kävelykenkänsä kiiltämään kuin uudet.

Mitä merkitystä tällä on ollut naisten kannalta? Ei sitten mitään. En ole kenkäfetisisti, mutta silti olen kiinnittänyt huomiota, etteivät naiset keskimäärin (eivät kyllä miehetkään) hoida kenkiään niin hyvin kuin olisi sopivaa sekä estetiikan että kengän käyttöiän pidentämisen kannalta. Naiset sahaavat välinpitämättömyydellään vain omaa oksaansa: jossakin vaiheessa elämää heidän tulee tietää niksit, joilla virttynyt ja loppuun poljettu ronttonen saadaan vielä retusoitua jollakin lailla huomiota herättävään ja myyvään kuntoon. Sitä olisi hyvä harjoitella jo nuorena kengillä!

Muistaakseni joku vielä joskus sanoi täällä, että mustat Ecco-kengät miehellä ovat naisten silmissä MIINUSMERKKINEN ominaisuus. En voinut - enkä edelleenkään voi - ymmärtää miksi, mutta silloin päätin, millaisia kenkiä tulisin lopun ikääni käyttämään periaatteesta.

• nnnnnnnnnnnnnnnnn

Kyllä mun mielestä itsestään huolehtivan "kunnollisen" miehen varusteisiin kuuluu rannekello. Sen ei tarvitse olla mikään kallis, mutta jotenkin pidän enemmän ajatuksesta että mieheni katsoisi aikaa ranteesta kuin kännykästä.

• sir_eino

En käytä. Ei sopisi tyyliin, luulen. Minulla on iPhone 4. Siitä näkee kellonajan. Antaa paljon tyylikkäämmän kuvan.

• .............

hevari ja juppi - vain Helsingissä

• sir_eino
        ............. kirjoitti:

Hevari ja trendihipsteri. No joo, tykkään Macin käyttöliittymästä. Macilla vaan on parhaat puhelimet, tietokoneet ja mp3-soittimet. Jos olisin juppi ostaisin iPadin mutten tee sillä mitään.

• jackaroo
        ............. kirjoitti:

Minä haluaisin olla hippi ja juppi, onneksi asun jo Helsingissä, niin tuokin on mahdollista. Jossain Rääkkylässä olisi pakko valita kumpi haluaa olla. :)

• asdf sadf asdf asdf

Minulla on pari Bangokista ostettua rantarolexia ja kyllä ne jotkin naiset nuo aina baarissa onnistuvat huomaamaan. Tosin eipä noita varmaan ilman lähempää tarkastelua aidosta eroa, mutta hyvin noista saa aina juttua heitettyä baarissa kun muijat alkaa jotain vittuileen/kyseleen mun kellosta.

• jackaroo

Aika kalliiksi taitaa tulla lähteä hakemaan rantarolexeja Bangkokista, taitaa jo ne lennotkin maksaa enemmän kuin käytetty aito Rolex.

Tosin voisihan sitä aina jotain hauskaa juttua saada jostain rantarolexista aikaiseksi baarissa kun sitä neitosille esittelisi vihreän ranteensa kanssa. Tosin onko mitään säälittävämpää kuin väittää väärennöstä aidoksi?

• ----------

Itse naisena käytän aina siistiä kelloa ja kyllä huomaan miesten kellotkin. Rahamiehillä on IWC ja pikkupojilla naurettavan isoja jötikkä ranteessa ziljoonalla eri viisarilla ja mutterilla. Hälytyskellot alkavat soida yleensä noista edellä mainituista järkäleistä: onko kyseesssä jokin luottovelkainen taikka pelimies.

Siispä valitse tulotasollesi sopiva ja asiallisen näköinen ajaton kello.

• raha ratkaisee

golddigger

• jackaroo

Katselin tänään kellokaupan telineessä olevia rannekelloja, jollain 30-50 eurolla näytti saavan ihan kohtuu näyttäviä peruskelloja. Ei taida tuo IWC olla mahdollinen minun tulotasollani vielä moneen vuoteen, eikä nuo kyllä mitenkään hääppöisiltä näyttäneet kun netistä vilkaisin.

• KellomiesKLinGKIlnGG
        jackaroo kirjoitti:

Katselin tänään kellokaupan telineessä olevia rannekelloja, jollain 30-50 eurolla näytti saavan ihan kohtuu näyttäviä peruskelloja. Ei taida tuo IWC olla mahdollinen minun tulotasollani vielä moneen vuoteen, eikä nuo kyllä mitenkään hääppöisiltä näyttäneet kun netistä vilkaisin.

Ostat kirppikseltä kolme sellasta näyttävää, ihan sama kuinka arvokkaita, kunhan on väriä ja kokoa jne. Laitat ne kolme kello samaan ranteeseen ja lähdet baariin tai kahvilaan tai jonnekin julkiseen tilaan ja odottelet kommentteja ja reaktioita.

• jackaroo
        KellomiesKLinGKIlnGG kirjoitti:

Ostat kirppikseltä kolme sellasta näyttävää, ihan sama kuinka arvokkaita, kunhan on väriä ja kokoa jne. Laitat ne kolme kello samaan ranteeseen ja lähdet baariin tai kahvilaan tai jonnekin julkiseen tilaan ja odottelet kommentteja ja reaktioita.

Vaikka minä kyllä pidän itseäni melko huumorintajuisena ihmisenä, niin en kuitenkaan usko että tuollainen "pelle" lähestyminen on se paras keino minulle alkaa tekemään tuttavuutta naisten kanssa.

• NaistenPSTA
        KellomiesKLinGKIlnGG kirjoitti:

TOSImies käyttää taskukelloa.

• Itse käytän semmoista teräksistä pienehköä rannekelloa. Siitä on niin paljon nopeampi tsekata aika, jos ei jaksa koko aika kulkea kännyä räpläten.

Kyllähän se rannekello voi jonkinlaisia mielikuvia ihmisestä herättää. Esim. onko semmoinen seiskan tilaajalahjana saatu, puolessa vuodessa hajoava römy, vaiko megaiso bling-bling-kimaltelevainen malli. Normaaleimman/järkevimmän vaikutelman ainakin minä miehestä saan, jos kello on semmoinen konstailematon laatukello, jonkalaisen saa muutamalla kympillä ja käyttöikä on vähintäänkin vuosia, ehkä vuosikymmeniäkin.

Koruja sen sijaan ei minusta ole miehellä mitään syytä ripustella itseensä ylenmäärin. Ehkä nyt joku yksi ranneketju voi olla, mutta semmoiset paksut kultaketjut kaulassa eivät todellakaan ketään komista.

• Tosin vain pintaa

Itse tykkään naisilla yksikertaisista eleganttisista malleista kuten tästä:

http://www.mastersintime.com/pictures/esprit-black-houston-es000m02817-5.jpg

Yksinkertainen, selkeä tyyli(niin vaatetuksessakin) kertoo hienostuneesta(laadusta) naisesta.

Nykyään nuorilla naisilla on sellaisia isoja metallisia, kuparin tai kullan värisiä bling bling kelloa. Se on eräänlaista pröystäilyä millä esitetään, että on muotitietoinen statusnainen, mutta usein näillä trenditypyköillä sattuu vaan olemaan sitä velkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe