https://www.youtube.com/watch?v=OA3WMW9clyU
Opetelkaa puhumaan, eli suomeksi sosiaalisemmaksi.
Ei meitä naisia kiinnosta tälläiset miehet !
16
320
Vastaukset
- K-yrpää sulle
Naisten pitäisi opetella vaatimaan vähemmän puhetta kun miestä kiinnostaa eniten paneminen ei naisen puheet. Myös tyylitajua voisivat hommata, tatskat ja tylsät topit eivät enää innosta.
- 17+11
Tuutko opettamaan?
- asia mies
Vaikka sketsi onkin 40v vanha, viereisen ketjun pua-analyysi rinnastuu siihenkin: eli miltä pua-elkeet nykyajan normaalin fiksun naisen silmin ja näkökulmasta näyttävät :)
Asiaansa uskoville: mikäs siinä, jos nainen onnistuu pua-kuorrutuksen alta haistamaan ja tunnistamaan aitojakin (pysyviä) elementtejä ja luonteenpiirteitä, niin on mahdollista käydä kuin sketsin sankarille, oli vähällä joutua käyttäytymisestään huolimatta naimisiin... - Nöff Nöff
Ihmekkö enole kelvannu ko vain panoseuraks naisille.
- Muuta systeemiä
Sun pitää tuoda itsestäsi ilmi jotain omintakeista ja kiinnostavaa, näyttää lahjasi
Tämän palstan ohjeet vievät suakin kuin kiinalaiseksi rivisotilaaksi
- ymmärrystä naiset
Mutta siinähän oli onnellinen loppu lähellä silti vaikka mies ei ollut sosiaalisesti kaikkein taitavin :)
- 20+12
Olen itse aika samanlainen, mietin päässäni koko ajan että mitä helvettiä sitä seuraavaksi alkaisi puhumaan ja yleensä en sano mitään kun ei viitsi alkaa sanomaan mitään typerääkään niin kuin tuossa videossa :D
- Heh,
Niin naiset, mikä on paras jos on pakko valita
- "empty head"
- luontaiset , ts.aidot typeryydet (oma itsensä?)
- luetut, harjoitellut tai hiotut ja sliipatut typeryydet (pua-typeryydet)
Miehenä itse arvelen: näiden alle on ensin nähtävä ennen kuin voi rakentua mitään, sinällään ei mikään paras :) No kyllä minulla ainakin ymmärtämystä riittää, jos ekoilla tapaamiskerroilla mies on vähän aran oloinen, eikä keksi mitään puhumista. Silloin yritän itse viedä tilannetta eteenpäin parhaan taitoni mukaan, vaikka en itsekään mikään maailman taitavin jutunvääntäjä livenä ole.
Mutta jos tuollainen tyhjäpäämeno vain jatkuu jatkumistaan, vaikka on tunnettu jo kuukausia (tai niin kuin tossa sketsissä 12 vuotta), niin ei sitä voi enää pistää minkään ujouden piikkiin, vaan pn pakko päätellä että mies on yksinkertaisesti tyhmä.- puamaster
Tuohan mies oli pelimies, itsekin käytän aina tuota sukkatemppua.
- Kieltämättä
puamaster kirjoitti:
Tuohan mies oli pelimies, itsekin käytän aina tuota sukkatemppua.
naisten saaminen suosiolliseksi on haasteellista, uskon että siinä sukkatemppukin on plussaa
- ht ...
Jännä juttu miten se keskustelutaito vaihtelee tilanteen mukaan. Kaikilla deiteillä sitä on aina asiallisen tylsä, naista ei kiinnosta pätkän vertaa jatkaa keskustelua yhtään pidempään kuin on pakko.
Pari viikkoa sitten tuli sattumalta nähtyä kaverin ex-nainen kadulla. Ensin tuli siinä paikan päällä juteltua pitkään, ja sitten vielä siitä siirryttyä kahvilaan pariksi tuntia juttelemaan. Aina tuntuu varattujen (ja sellaisten naisten mihin ei kosketa) kanssa juttu luistavan paremmin kuin muiden sinkkunaisten.
Heti jos nainen on sinkku ja sellainen joka yhtään kiinnostaa, niin menee aivan tökeröksi se touhu. Toisaalta, en nyt taida olla erityinen vitsiniekka niiden varattujenkaan kanssa vaikken ihan niin pahasti jäissä olekaan.
No, sellaista se on. Pitää vaan hyväksyä. Ja toisaalta ajatella niin että jos joku nainen siitä tökeröstä käytöksestä huolimatta ihastuu, niin ainakin on hyvät mahdollisuudet että juttu oikeasti vois toimia. Tai ehkä sitten nainen virheellisesti olettaa että se alkujännitys on niin kovaa että alta kuoriutuu joku todellinen hurmuri kun vähän tutustuu - ja sekin tietysti menee täysin metsään, eihän se nyt kieltämättä ihan niinkään mene. No, sitä voi murehtia sitten jos aluksi päätyisi siihen tilanteeseen.- sain pakit!
"Tai ehkä sitten nainen virheellisesti olettaa että se alkujännitys on niin kovaa että alta kuoriutuu joku todellinen hurmuri kun vähän tutustuu - ja sekin tietysti menee täysin metsään"
Vähän veikkaan että itselle kävi juuri näin, kuukauden jälkeen naiselta tuli ne "ei tästä taida tulla mitään enempää"-sanat...
- Äijä42
Itse olen hopeakieli ja jos on juttu riittänyt niin on kyllä irronnutkin ja hyvin. Olen jopa pakkien antamistilanteessa kääntänyt sen niin päin että nainen on lopulta sulanut ja antanut. Piru kun olen hehe. :-)
- .............
Tuo mieshän on hauska ja suorastaan hävytön? Nauroin monta kertaa.
- .............
Ja katsoitko edes loppuun asti? Nainen yritti kosia miestä, muttei uskaltanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653